Je slaat hier de spijker inderdaad op de kop dat je wil meekijken wat er mogelijk is. Er zit namelijk een belangengroep niet aan tafel bij problemen als bij QB, de investeerder, maar het gaat wel om zijn centen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 19:22 schreef Javio het volgende:
bericht van GvE gehad dat we dinsdag te horen krijgen wat vervolgstappen zijn inzake QB. Ben benieuwd ...
Had de brief ook idd, opzich goed dat we die kregen want hij is er nu wel mee bezig..
Maar even kijken wat er uitkomt en of we tot iets kunnen komen. Ik wil altijd best met zo iemand meegaan om te kijken wat er mogelijk is, Misschien ipv in 3 jaar aflossen in 6 jaar of wat dan ook.
1. Volkomen juistquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dus een negatief werkkapitaal zou per definitie tot een current ratio onder 1 moeten leiden. Het feit dat het hier niet het geval is, duidt op een fout ergens in het overzicht?
Het energiezuinige bedrijfsaspect is sympathiek, toch laat ik hem voor wat het is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)steren.aspx?id=10812
3Tac Lichtreclame
Ben benieuwd hoe hij de ¤.9.960 per maand gaat betalenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)steren.aspx?id=10812
3Tac Lichtreclame
Project:10812 Zakelijk
Leendoel:Overige bedrijfsmiddelen
Classificatie:4
G-PD percentage:2,16
Creditsafe score:75
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 500.000
Geinvesteerd:¤ 0
Product:
Lening
Looptijd:
60 maanden
Rente per jaar:7,5%
Owh ja, en dat ook inderdaad. Het is een flink bedrag wat hij vraagt. Plus geen idee of er daadwerkelijk marktvraag is naar zo'n mast. Ongetwijfeld zal het verwisselen van de reclame bij zo'n mast een stuk gemakkelijker zijn, maar dat zal de klant verder een zorg zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij de ¤.9.960 per maand gaat betalen
Heeeeeeel toevallig weet ik dat de bruto marge in de lichtreclame ongeveer op 60% ligt (inkoop mat is 40% van de omzet). Dus 60% van 1.500.000 = 900.000. Alle bedrijfskosten en personeel er nog van af. Lijkt op verliesfinancieringquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:44 schreef MSR het volgende:
[..]
Owh ja, en dat ook inderdaad. Het is een flink bedrag wat hij vraagt. Plus geen idee of er daadwerkelijk marktvraag is naar zo'n mast. Ongetwijfeld zal het verwisselen van de reclame bij zo'n mast een stuk gemakkelijker zijn, maar dat zal de klant verder een zorg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:52 schreef komrad het volgende:
Ik heb trouwens net GvE verzocht een toezegging te investeren in een project terug te trekken omdat het erg lang duurt voordat de lening tot stand komt. Ben benieuwd hoe ze reageren.Wat is lang dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:52 schreef komrad het volgende:
Ik heb trouwens net GvE verzocht een toezegging te investeren in een project terug te trekken omdat het erg lang duurt voordat de lening tot stand komt. Ben benieuwd hoe ze reageren.Welk project?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:56 schreef komrad het volgende:
[..]Owh die ja, loopt die nog steeds niet? Duurt inderdaad erg lang. Zat daar ook in maar heb mijn toezegging een tijd geleden al ingetrokken naar aanleiding van die wijziging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef MSR het volgende:
[..]
Owh die ja, loopt die nog steeds niet? Duurt inderdaad erg lang. Zat daar ook in maar heb mijn toezegging een tijd geleden al ingetrokken naar aanleiding van die wijziging.
Ja hij heeft toen op een dag verschillende keren weer open gestaan.(28-05-2015) Maar is wel weer helemaal vol gelopen. Ik zit er ook niet meer in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:02 schreef Gijsbertus het volgende:
Monkeytown is er toch opnieuw opgekomen? met een nieuwe rating?
Volgens mij zag ik al toen al dat veel mensen waren afgehaakt..
Bij koop op afstand gaat de bedenktijd in op het moment dat je het bestelde product ontvangt, niet op het moment dat je bestelt/betaalt. In die zin zou ik zeggen dat de bedenktijd ingaat wanneer het project vol is gekomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:16 schreef obligataire het volgende:
Bij Collin spreekt men over 2 wettelijke weken bedenktijd, de vraag is alleen, vanaf wanneer gaat dat in. Het moment van de eigen toezegging, of die van de laatste waarmee het project vol is gekomen ?
Heb vraag gesteld aan GVE aangaande zekerheden 3Tac zie ingesloten in spoiler vraag en antwoord. Misschien helpt het je om een beter beeld te krijgen op dit projectquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef Gijsbertus het volgende:
Ik vind het zelf ook een nogal risicovolle investering.
De noot van GvE zelf helpt daar ook niet echt in mee.
creditsafe rapport is niet echt denderend.
Lening crowdfund is aanvulling werkkapitaal en grotendeels als investering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 12-06-2015 13:43:15 ]
Helemaal mee eens, bij een negatief werkkapitaal moet je zeer op je hoede zijn. Ik ben verbaasd over de kwalificatie 4. De bodem van de schatkist lijkt hier in zicht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef Gijsbertus het volgende:
Ik vind het zelf ook een nogal risicovolle investering.
De noot van GvE zelf helpt daar ook niet echt in mee.
creditsafe rapport is niet echt denderend.
Lening crowdfund is aanvulling werkkapitaal en grotendeels als investering.
bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
3Tac Lichtreclame.
[..]
Heb vraag gesteld aan GVE aangaande zekerheden 3Tac zie ingesloten in spoiler vraag en antwoord. Misschien helpt het je om een beter beeld te krijgen op dit project
Kan ik me goed voorstellen, Ik vind het ook allemaal te mager en zonder enige zekerheid bij zo'n groot bedrag. Dus voor mij ook een dikke nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:58 schreef Gijsbertus het volgende:
bedankt voor de informatie.
Blijf bij mijn besluit - niet investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |