Deel 1: TV / Orange is the new blackquote:Kohan (Weeds) and produced by Lionsgate Television. It is based on Piper Kerman's memoir Orange Is the New Black: My Year in a Women's Prison. The series premiered on July 11, 2013. On June 27, 2013, Netflix renewed Orange Is the New Black for a second season.
1 | [spoiler=Aflevering 3]Wat er nu toch is gebeurd :o[/spoiler] |
SPOILER: Aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze manier kan iedereen zelf kiezen het risico op spoilers te lopen bij het openen van een topic. Plaats daarom ook geen spoilers in de topic titels. Die worden namelijk door iedere bezoeker gelezen.
Wie ging waarom in de gevangenis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Karina op 10-06-2015 10:42:02 ]
Ik heb een deja-vuquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:23 schreef remlof het volgende:
Er staat een spelfout in het spoilervoorbeeld in de OP.
Zie ik een keer een spelfout over het hoofd, komt die gelijk in al die Netflix topics terechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 10:36:34 ]
Omdat de beschrijving van een Engelse brom komt en de spoiler uitleg hier uit de FAQ gehaald is. Blijkbaar is er nog geen OP geweest die zich er genoeg aan gestoord heeft om de beschrijving te vertalen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom in de OP het ene vergrijp in Nederlands, en het andere in het Engels, wat tenenkrommend.
Jij kunt ook best zeuren hequote:Op woensdag 10 juni 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom in de OP het ene vergrijp in Nederlands, en het andere in het Engels, wat tenenkrommend.
quote:Geweldsalict
Oh jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij kunt ook best zeuren he
En doe het dan ook goed joh
[..]
Ik heb het erin gezet. Creditcardfraude is trouwens 1 woordquote:
Ja, daarom is t ook een experimentquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:04 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat alleen met series die in Amerika ook gewoon wekelijks op TV zijn... Zoals bij Better Call Saul en Fargo. Eigen series worden nog steeds meteen online gezet.
Hoc stond er dit jaar ook 9 u opquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:12 schreef DonnaRush het volgende:
Morgen! Vorig jaar om 9:00 in de ochtend. Nu geen idee hoe laat.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:38 schreef Harveo het volgende:
Komt heel seizoen 3 in één keer er op te staan?
Dat is nog eens prioriteiten stellenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef CrashO het volgende:
Morgen vanaf 17:00 vrij en maandag tentamenDat gaat dus morgenavond/nacht alles binge kijken in 1 lange zit worden, om de rest van het weekend nog te kunnen leren
![]()
Ja, maar niet legaal, en dat mag dus niet worden besproken op FOK!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:03 schreef SSJKliko het volgende:
Ik heb geen netflix meer, kan ik het ergens anders vandaan halen?
Je kan het gewoon downloaden net als andere series ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:03 schreef SSJKliko het volgende:
Ik heb geen netflix meer, kan ik het ergens anders vandaan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:31 schreef MrSalazar het volgende:
Ben ook niet bepaald onder de indruk na de eerste 3 episodes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was gewoon best wel kut inderdaad. Maar zie de post hierboven.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]. Eerste aflevering vond ik niet geweldig, nee.
Alsof ze ff proberen zoveel mogelijk in een aflevering te proppen zodat er eigenlijk gewoon geen kut gebeurdquote:Op zaterdag 13 juni 2015 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was gewoon best wel kut inderdaad. Maar zie de post hierboven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm gister eerste afl gekeken van S03 en ik vond t een beetje mwah. Gebeurde weinig boeiends, en dat met die kinderen op bezoek vond ik zelfs ronduit saai.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik was vanaf minuut 1 weer compleet hooked. Eerste 5 afleveringen gedaan en ik kan er geen genoeg van krijgen. Beter dan seizoen 2 zelfs naar mijn mening!
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmmm gister eerste afl gekeken van S03 en ik vond t een beetje mwah.Spoilers zie TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het vanaf episode 2 boeiender gaat worden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2015 14:11:32 ]
Dit heb ik ook jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:55 schreef Kauai het volgende:
Ben eigenlijk vergeten wat er allemaal is gebeurd in seizoen 1 en 2, beetje jammer
Piper is een irritant Kutwijfquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Is er ergens een samenvatting van seizoen 1 & 2Misschien moet ik even op Wiki gaan lezen voor ik vannacht seizoen 3 ga kijken.
Dat had ik nog wel onthoudenquote:
Heb een paar dagen terug eentje gepost. Als je terug zoekt in het topic kom je hem wel tegen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Is er ergens een samenvatting van seizoen 1 & 2Misschien moet ik even op Wiki gaan lezen voor ik vannacht seizoen 3 ga kijken.
Merci!quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Voor wie zijn geheugen nog even wil opfrissen voor aanvang van het nieuwe seizoen.
What Happened On 'Orange Is The New Black' Seasons 1 And 2
quote:Op zondag 14 juni 2015 00:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t seizoen lekker voortkabbelen
Blij dat Vee vorig seizoen is vermoord want die verhaallijn vond ik ronduit kut
SPOILER: Heel seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:59 schreef JoelBaka het volgende:
(reactie in spoiler verwerkt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed uitgewerkt is heeft het absoluut meerwaarde, maar nu waren het te vaak losse flodders.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t beter dan seizoen 2, ik hou van de backstorys met de flashbsckdv
changquote:Op zondag 14 juni 2015 00:47 schreef yosander het volgende:
Net aflevering zes gekeken, moest zo lachen om Chang![]()
Ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
Staat er ook nog een seizoen 4 op de planning?
Ik ben een man en vindt het ook een leuke seriequote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef renwan het volgende:
Even een vraag tussendoor, is OITNB nou echt een vrouwenserie of niet? Ik zoek een nieuwe serie
Het is een serie over vrouwen. Verder gewoon kijken of het wat voor je is.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef renwan het volgende:
Even een vraag tussendoor, is OITNB nou echt een vrouwenserie of niet? Ik zoek een nieuwe serie
Welnee. Ik ken evenveel mannen die het kijken/waarderen als vrouwen.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef renwan het volgende:
Tietenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef renwan het volgende:
Ik ben overtuigd, ga morgen wel eens kijkenquote:
Ik vond ze in de eerste vier afleveringen (daar ben ik ook met kijken) toch aardig veel in beeldquote:Op maandag 15 juni 2015 08:51 schreef SunChaser het volgende:
Ben blij dat Piper er amper nog inzit, nog minder dan vorig jaar, vind haar irritant. En omdat ze toch maar n jaar hoeft te zitten mag ze er wmb ook best uit
Ze moet er qua tijd toch ook al bijna uit? Die zwangerschap was ook zo'n 9 maanden.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:51 schreef SunChaser het volgende:
Ben blij dat Piper er amper nog inzit, nog minder dan vorig jaar, vind haar irritant. En omdat ze toch maar n jaar hoeft te zitten mag ze er wmb ook best uit
quote:Op maandag 15 juni 2015 09:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze moet er qua tijd toch ook al bijna uit? Die zwangerschap was ook zo'n 9 maanden.
Maar ze is nu meer een vd verhaallijnenquote:Op maandag 15 juni 2015 09:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vond ze in de eerste vier afleveringen (daar ben ik ook met kijken) toch aardig veel in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het nog wat bijtrekt, alhoewel ik daar met Jenji Kohan niet echt veel hoop in heb.
quote:Op maandag 15 juni 2015 12:46 schreef Stranger het volgende:
Ik heb tot nu toe de eerste 5 of 6 afleveringen gezien, maar eerlijk gezegd vind ik het maar saai. Merk dat ik veel scenes doorspoel die me niet zo boeien. Verder erger ik me er wat aan dat veel karakters ineens compleet andere eigenschappen gekregen lijken te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het nog wat bijtrekt, alhoewel ik daar met Jenji Kohan niet echt veel hoop in heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |