Dit heb ik ook jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:55 schreef Kauai het volgende:
Ben eigenlijk vergeten wat er allemaal is gebeurd in seizoen 1 en 2, beetje jammer
Piper is een irritant Kutwijfquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Is er ergens een samenvatting van seizoen 1 & 2Misschien moet ik even op Wiki gaan lezen voor ik vannacht seizoen 3 ga kijken.
Dat had ik nog wel onthoudenquote:
Heb een paar dagen terug eentje gepost. Als je terug zoekt in het topic kom je hem wel tegen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Is er ergens een samenvatting van seizoen 1 & 2Misschien moet ik even op Wiki gaan lezen voor ik vannacht seizoen 3 ga kijken.
Merci!quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Voor wie zijn geheugen nog even wil opfrissen voor aanvang van het nieuwe seizoen.
What Happened On 'Orange Is The New Black' Seasons 1 And 2
quote:Op zondag 14 juni 2015 00:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t seizoen lekker voortkabbelen
Blij dat Vee vorig seizoen is vermoord want die verhaallijn vond ik ronduit kut
SPOILER: Heel seizoen 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:59 schreef JoelBaka het volgende:
(reactie in spoiler verwerkt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed uitgewerkt is heeft het absoluut meerwaarde, maar nu waren het te vaak losse flodders.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t beter dan seizoen 2, ik hou van de backstorys met de flashbsckdv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
changquote:Op zondag 14 juni 2015 00:47 schreef yosander het volgende:
Net aflevering zes gekeken, moest zo lachen om Chang![]()
Ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
Staat er ook nog een seizoen 4 op de planning?
Ik ben een man en vindt het ook een leuke seriequote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef renwan het volgende:
Even een vraag tussendoor, is OITNB nou echt een vrouwenserie of niet? Ik zoek een nieuwe serie
Het is een serie over vrouwen. Verder gewoon kijken of het wat voor je is.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef renwan het volgende:
Even een vraag tussendoor, is OITNB nou echt een vrouwenserie of niet? Ik zoek een nieuwe serie
Welnee. Ik ken evenveel mannen die het kijken/waarderen als vrouwen.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef renwan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |