Ja dat was vet, dikke stroboscoopquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is geen nep, jaren terug heb ik ook zoiets gezien vlak bij mijn huis. Superveel bliksemschichten, vond het wel mooi.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken iemand die in het Franse nationale IJshockey team speelde, wie wil mij aanraken?
Uh nee ik ben niet zo aanraakbaar hoor, Daar ben ik veels te oud voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie, geldt voor alle (weinige) vrouwen in deze SC.
ja ik ook en ik was superslechtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar hij heeft er wel de hele wereld mee rondgereisd.
Takkie gaat hier zo op reageren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee ik ben niet zo aanraakbaar hoor, Daar ben ik veels te oud voor.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:20 schreef Specularium het volgende:
Kon ik hem gelukkig weer een keer gebruiken.
Waarom zat je er dan bij?quote:
Ik val niet op vrouwen. En kan me neit voorstellen dat iemand op mij valtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
Dat ze je eigenlijk flink in de droge greppel wil pakken.
Je vraagt er wel een beetje om met je Franse ijshockey.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk kan er nog iemand om gniffelen.
omdat de rest van Nederland ook superslecht is vergeleken met de Fransenquote:
Moeten ze gewoon ijshockeybescherming aan op de fiets, kunnen ze elkaar ook bodychecken ipv in een peloton te rijden, ik zou het kijken dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
Wielrenners zijn gewoon dom dat ze met die dunne flutkleren 50 km per uur door een bocht gaan racen he?
Oh aha, nouja wel tof dat je dan zoveel kunt reizen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat de rest van Nederland ook superslecht is vergeleken met de Fransen
punt is dat je met een sport als ijshockey al snel de wereld af moet omdat de banen wat verder uit elkaar liggen dan bij bv voetbal waar elke stad wel meerdere trapveldjes heeft
Je hebt zojuist een nieuwe sport uitgevonden: fietshockey. Al geloof ik dat dat al bestaat trouwensquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon ijshockeybescherming aan op de fiets, kunnen ze elkaar ook bodychecken ipv in een peloton te rijden, ik zou het kijken dan.
Wie zijn dat?quote:
papa zijn portemonnee vond het minder vrolijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha, nouja wel tof dat je dan zoveel kunt reizen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze gewoon ijshockeybescherming aan op de fiets, kunnen ze elkaar ook bodychecken ipv in een peloton te rijden, ik zou het kijken dan.
hier zou ik kaartjes voor kopenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een nieuwe sport uitgevonden: fietshockey. Al geloof ik dat dat al bestaat trouwens
Ja dus:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon polo op een fiets ipv een paard. Gewoon een wegrace waar ze elkaar genadeloos hard van de fiets af mogen beuken moet het wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een nieuwe sport uitgevonden: fietshockey. Al geloof ik dat dat al bestaat trouwens
Ja dus:
[ afbeelding ]
Het moet dan een beetje getweaked worden natuurlijk he. Dit is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon polo op een fiets ipv een paard. Gewoon een wegrace waar ze elkaar genadeloos hard van de fiets af mogen beuken moet het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |