quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
IJshockey op twitter is dan wel weer leuk![]()
[ afbeelding ]
Ok, wil je ons nog meer vertellen over de ijshockeywereld?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:56 schreef sp3c het volgende:
in Nederland ijshockeyland kan dat nog gewoon want het is nog niet overgenomen door het grote geld
ook niet door het kleine geld trouwens
geld heeft er niets mee te maken
kop dicht kutquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, wil je ons nog meer vertellen over de ijshockeywereld?
Omdat ze beschermende kleertjes aan hebben, net zo nep als dat American Football. Rugby is voor echte raggende mannen. Net als wielrennen, die fietsen ook gewoon door met gebroken benen en ribben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:57 schreef sp3c het volgende:
gewoon gelijk opstaan natuurlijk, zo werkt dat bij mannensporten
dan is je moeder zeker ook op ESPN te bewonderen of niet somsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Amerikaanse sporten zijn echt kut. Allemaal.
Nee dat is geen nep, jaren terug heb ik ook zoiets gezien vlak bij mijn huis. Superveel bliksemschichten, vond het wel mooi.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gelegd_in_chili.html
Godverdetering, wil iemand even tegen me zeggen dat dit nep is?
Adblocker.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
Leuk is dat, elke keer 20 seconde reclame voor een kutfilmpje.
Volgens mij willen alle mannen jou aanraken zonder dat je dit erbij vermeldt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken iemand die in het Franse nationale IJshockey team speelde, wie wil mij aanraken?
Tem waar ben je?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ken iemand die in het Franse nationale IJshockey team speelde, wie wil mij aanraken?
dat ligt natuurlijk aan hoe goed hij in dat Franse nationale ijshockey team speeldequote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Goeie, geldt voor alle (weinige) vrouwen in deze SC.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij willen alle mannen jou aanraken zonder dat je dit erbij vermeldt.
Dat weet ik niet, maar hij heeft er wel de hele wereld mee rondgereisd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ligt natuurlijk aan hoe goed hij in dat Franse nationale ijshockey team speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |