iddquote:Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt he. Ik dacht dat ze het nog ging verpesten.
CL finale is er niks bij.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:11 schreef Joezi het volgende:
Wat een wedstrijd, al maanden niet zo'n leuke pot gezien
Eurosportquote:Op maandag 8 juni 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
waarom zendt de NOS dit niet uit en moet ik via de moffen kijken dan
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nigeria laat verdedigend af en toe een steekje vallen.
Je kan ook kijken op Eurosport.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:15 schreef Rickertman96 het volgende:
waarom zendt de NOS dit niet uit en moet ik via de moffen kijken dan
Oh wist ik nietquote:Op maandag 8 juni 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook kijken op Eurosport.
Nee, geen klote aan.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als het 3-2 staat?
Misschien zijn er maar vijf kansen geweest in een uurquote:Op maandag 8 juni 2015 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als het 3-2 staat?
Zweedse ook niet tot dusverquote:Op maandag 8 juni 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afrikaanse vrouwen kunnen niet voetballen.
Het is eigenlijk best wel onzin dat de vrouwen op een volledig veld spelen en ook twee keer 45 minuten.quote:
Ligt aan hun speelstijlquote:Op maandag 8 juni 2015 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best wel onzin dat de vrouwen op een volledig veld spelen en ook twee keer 45 minuten.
trquote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
Ik vind dit veel attractiever dan mannenvoetbal, maar ik ben dan ook een vieze hetero i.t.t. jullie
Jij vindt dit leuker door al die negerinnen met pittige kapsels?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
Ik vind dit veel attractiever dan mannenvoetbal, maar ik ben dan ook een vieze hetero i.t.t. jullie
Ga jij lekker je geaardheid bevestigen zonder dat iemand er om vroeg. Daar lijk je super zeker door.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
Veel beter dan die lelijke nichten met plakplaatjesquote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vindt dit leuker door al die negerinnen met pittige kapsels?
Joezi loopt regelmatig met blauwe hotpants door het centrum van Arnhemquote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij lekker je geaardheid bevestigen zonder dat iemand er om vroeg. Daar lijk je super zeker door.
quote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij lekker je geaardheid bevestigen zonder dat iemand er om vroeg. Daar lijk je super zeker door.
Ga vooral happen jaquote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
toch staan ze voorquote:Op maandag 8 juni 2015 23:26 schreef showtimer het volgende:
Dat Zweden 5e op de Fifa ranking staat zegt net zoveel als de 6e plaats van onze heren.
Je weet wat ze zeggen: doelpunt is doelpuntquote:Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe... 2 knullige hoekschopgoals
jammer dat ze tactisch nul inzicht hebbenquote:
Ik hoor liever een zwerm bijen.quote:
Ze schoppen de bal weg en rennen er hard achteraan, natuurlijk loop je dan meerquote:Op maandag 8 juni 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Ik zit eens wat stats te bekijken, ze lopen meer km dan de mannen
spel ligt ook minder stil, geen gejank en gerekquote:Op maandag 8 juni 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze schoppen de bal weg en rennen er hard achteraan, natuurlijk loop je dan meer
Als ze zouden tijdrekken blijft er 1 minuut zuivere speeltijd overquote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
spel ligt ook minder stil, geen gejank en gerek
Geurts godin maakte toen een klein foutje.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verloor Nederland dus van.
Wij kunnen er niets van.
Wie?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geurs godin maakte toen een klein foutje.
Loes deed het wel goed tegen de nieuwe Zeeuwen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geurts godin maakte toen een klein foutje.
Laat gaan joh.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat die dames alsjeblieft trainen op het aannemen en correct passen
Dit is echt dieptriest.. In Zweden liggen er duizenden kunstgrasvelden, dat zouden ze daar moeten kunnen. Of spelen er enkel buitenlanders in hoogste divisie
Mad?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat die dames alsjeblieft trainen op het aannemen en correct passen
Dit is echt dieptriest.. In Zweden liggen er duizenden kunstgrasvelden, dat zouden ze daar moeten kunnen. Of spelen er enkel buitenlanders in hoogste divisie
Louis gaat naar zichzelf bidden?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie Louis van Gaal ook al zo reageren op het laatste fluitsignaal.
Te laat.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Kameroen - Ecuador om 1u en USA USA USA om 1.30
Verraderquote:Op maandag 8 juni 2015 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te laat.
Kijk de samenvattingen wel.
Thailand won van Myanmar en mocht toen tegen Vietnam voor een WK ticket. Ze verloren in de poule van Zuid-Korea en China maar een derde plaats was voldoende in een groep van vier voor een playoffwedstrijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Check ook even de kwalificatie voor dit WK van Zweden:
[ afbeelding ]
I know. Die kwalificatie slaat nergens op. Kijk bijvoorbeeld naar Nieuw-Zeeland:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Thailand won van Myanmar en mocht toen tegen Vietnam voor een WK ticket. Ze verloren in de poule van Zuid-Korea en China maar een derde plaats was voldoende in een groep van vier voor een playoffwedstrijd.
Nederland speelde 14(!) wedstrijden.
Maakt het van Nederland des te knapper voor een debuut. Maar het is wel erg oneerlijk dat Aziatische landen en Nieuw-Zeeland zich zo makkelijk kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:21 schreef Nober het volgende:
Even gekeken.
Qualification matches played to reach the World Cup.
14 Netherlands
10 Germany, Spain, Switzerland, Sweden, Norway, England, France
9 Ecuador
7 Brazil, Colombia
5 United States, Costa Rica, Mexico, Nigeria, Cameroon, Ivory Coast
4 Thailand
3 Japan, South Korea, Australia, China, New Zealand
0 Canada
Dat zou wel moeten jaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Spelen ze naakt ofzo dat je zo enthousiast bent?
USA wint natuurlijk makkelijk, die krijgen pas in de halve finale een echte tegenstander. Kijk nu al uit naar Thailand - Ivoorkust voor de derde plek.quote:
Ik tel er maar 4quote:
Thailand?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik tel er maar 4![]()
Of je moet Australië tellen omdat die tegenwoordig daaronder vallen qua kwalificatie (al maakt ze dat nog steeds niet een Aziatisch land), maar dan kom je nog maar op 5.
Australië is in deze context een Aziatisch land. We hebben het niet over geografie, maar over dat ze geplaatst zijn via de AFC.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik tel er maar 4![]()
Of je moet Australië tellen omdat die tegenwoordig daaronder vallen qua kwalificatie (al maakt ze dat nog steeds niet een Aziatisch land), maar dan kom je nog maar op 5.
Wat kun je doen aan Nieuw-Zeeland? Ze zijn de beste uit Oceanië omdat daar gewoon geen enkele competitie is. Dus je pakt een heel werelddeel zijn ticket af, of heb je een ander idee?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thailand?
En Austrailië valt daaronder qua kwalificatie dus zijn het 6 landen van de Aziatische bond. Veel te veel imo. Zeker als je ziet dat Nieuw-Zeeland nu zo gratis door kon naar het WK via de Oceanische bond.
Zoals ze het ook bij de mannen doen, Nieuw-Zeeland stroomt in bij de knock-out fase van Azië en daar strijden 2 (of 4, in 2 rondes) landen om een ticket.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat kun je doen aan Nieuw-Zeeland? Ze zijn de beste uit Oceanië omdat daar gewoon geen enkele competitie is. Dus je pakt een heel werelddeel zijn ticket af, of heb je een ander idee?
Maar dan heeft Azië dus nóg een ticket en dat wilde je niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals ze het ook bij de mannen doen, Nieuw-Zeeland stroomt in bij de knock-out fase van Azië en daar strijden 2 (of 4, in 2 rondes) landen om een ticket.
Jij vroeg naar een oplossing voor Nieuw-Zeeland.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan heeft Azië dus nóg een ticket en dat wilde je niet.
Dat is denk ik eerder omdat Nederland verschrikkelijk slecht is dan dat Nieuw-Zeeland zo veel kwaliteit heeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vroeg naar een oplossing voor Nieuw-Zeeland.
Maar goed, voorlopig hield Nieuw-Zeeland nog prima stand tegen Nederland dus wat dat betreft is er nog genoeg winst te behalen om pas echt te gaan zeiken over ''kleine'' landen die gratis op het WK staan.
Ik heb alleen China - Canada en Nederland gezien, maar van die 4 ploegen hadden vooral de jongere spelers bij NL wel veruit de beste basistechniek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is denk ik eerder omdat Nederland verschrikkelijk slecht is dan dat Nieuw-Zeeland zo veel kwaliteit heeft.
Maar misschien weten ze me te overtuigen tegen China.
1. Japanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thailand?
En Austrailië valt daaronder qua kwalificatie dus zijn het 6 landen van de Aziatische bond. Veel te veel imo. Zeker als je ziet dat Nieuw-Zeeland nu zo gratis door kon naar het WK via de Oceanische bond.
Je hebt gelijk, ik telde Nieuw-Zeeland mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
1. Japan
2. China
3. Zuid-Korea
4. Thailand
5. Australië
6. ?
En bij de BBCquote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel op de player, maar ook op Duitsland1
De tweede helft moet nog gespeeld worden hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:18 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, was gezellig. Ik ben proberen te slapen
Wij hebben het beste voor jullie hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd fijn om een mod te hebben die begaan is met de users
Is dat omdat ze zo goed is, omdat ze niemand anders hebben?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal zin in morgen? Om 22.00 begint Spanje - Costa Rica en dan kan Gloria Villalobos, 15 lentes jong, veruit de jongste speelster ooit worden op het WK
Als ze speelt (en dat lijkt vrij waarschijnlijk) heeft ze in 1 jaar en ongeveer 3 maanden gespeeld op het WK onder 17, het WK onder 20 en het echte WK
Niets over gehoord maar lijkt me leuk voor zo een vrouw tochquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal zin in morgen? Om 22.00 begint Spanje - Costa Rica en dan kan Gloria Villalobos, 15 lentes jong, veruit de jongste speelster ooit worden op het WK
Als ze speelt (en dat lijkt vrij waarschijnlijk) heeft ze in 1 jaar en ongeveer 3 maanden gespeeld op het WK onder 17, het WK onder 20 en het echte WK
Ik had ook wel willen debuteren op het WK voetbal toen ik 15 wasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niets over gehoord maar lijkt me leuk voor zo een vrouw toch
Misschien een combinatiequote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat omdat ze zo goed is, omdat ze niemand anders hebben?
Leeftijd hoeft niks te zeggen. Zo weet Ajacied422 ook al alles over voetbal wat er maar te weten valt.quote:
Verschil is wel dat je dat allemaal na kan zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leeftijd hoeft niks te zeggen. Zo weet Ajacied422 ook al alles over voetbal wat er maar te weten valt.
Gohquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het publiek is op de hand van USA USA
Even naar de cursus in Zeist.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Verschil is wel dat je dat allemaal na kan zoeken
Dan krijg je les van Co.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even naar de cursus in Zeist.
De scheidsrechter denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze bi Ecuador geld staan op Kameroen ofzo?
Moet sowieso zeggen dat we wel vaak zeiken op de arbitrage bij de mannen, maar ik vind het bij de vrouwen bij vlagen nog ergerquote:
Die eindigt ook mij wat te laatquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
Er worden wel goals gemaakt vandaag .... Nu al op 16 in 3 wedstrijden en nog 1 te gaan, maar die sla ik over
Denk dat ze zich ff uit de picture houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoeveel FIFA officials zijn er aanwezig?
aluhoedje op?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vertrouw niets meer nu na de 1e wedstrijd.
Na die penalty van Canada vertrouw ik het al niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vertrouw niets meer nu na de 1e wedstrijd.
Bij Pogba vond je het wel een penaltyquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Na die penalty van Canada vertrouw ik het al niet meer
En dan finale Duitsland - Nederland?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat Duitsland Amerika helemaal afmaakt![]()
![]()
Ik vond die juist best lekker ballen, hadden alleen wat pechquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ivoorkust komt wat niveau te kort.
Nigeria en Cameroon maakten wel indruk... Daarnaast dansen ze ook lekker na een doelpuntquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ivoorkust komt wat niveau te kort.
Zou NOS ook moeten doen, maar nee tekst tv de hele nachtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:29 schreef Sked het volgende:
Wel tof van de Beeb dat ze hier nog gewoon een heel programma van maken
Nu moet je het niet groter maken dan het is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:29 schreef Sked het volgende:
Wel tof van de Beeb dat ze hier nog gewoon een heel programma van maken
Van alles wat je aan het WK in NL kan zien doet de Beeb er dan nog verreweg het meest meequote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu moet je het niet groter maken dan het is.
Oh, dat weet ik allemaal niet joh.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Van alles wat je aan het WK in NL kan zien doet de Beeb er dan nog verreweg het meest mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |