De tweede helft moet nog gespeeld worden hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:18 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, was gezellig. Ik ben proberen te slapen
Wij hebben het beste voor jullie hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd fijn om een mod te hebben die begaan is met de users
Is dat omdat ze zo goed is, omdat ze niemand anders hebben?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal zin in morgen? Om 22.00 begint Spanje - Costa Rica en dan kan Gloria Villalobos, 15 lentes jong, veruit de jongste speelster ooit worden op het WK
Als ze speelt (en dat lijkt vrij waarschijnlijk) heeft ze in 1 jaar en ongeveer 3 maanden gespeeld op het WK onder 17, het WK onder 20 en het echte WK
Niets over gehoord maar lijkt me leuk voor zo een vrouw tochquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal zin in morgen? Om 22.00 begint Spanje - Costa Rica en dan kan Gloria Villalobos, 15 lentes jong, veruit de jongste speelster ooit worden op het WK
Als ze speelt (en dat lijkt vrij waarschijnlijk) heeft ze in 1 jaar en ongeveer 3 maanden gespeeld op het WK onder 17, het WK onder 20 en het echte WK
Ik had ook wel willen debuteren op het WK voetbal toen ik 15 wasquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niets over gehoord maar lijkt me leuk voor zo een vrouw toch
Misschien een combinatiequote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat omdat ze zo goed is, omdat ze niemand anders hebben?
Leeftijd hoeft niks te zeggen. Zo weet Ajacied422 ook al alles over voetbal wat er maar te weten valt.quote:
Verschil is wel dat je dat allemaal na kan zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leeftijd hoeft niks te zeggen. Zo weet Ajacied422 ook al alles over voetbal wat er maar te weten valt.
Gohquote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het publiek is op de hand van USA USA
Even naar de cursus in Zeist.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Verschil is wel dat je dat allemaal na kan zoeken
Dan krijg je les van Co.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even naar de cursus in Zeist.
De scheidsrechter denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze bi Ecuador geld staan op Kameroen ofzo?
Moet sowieso zeggen dat we wel vaak zeiken op de arbitrage bij de mannen, maar ik vind het bij de vrouwen bij vlagen nog ergerquote:
Die eindigt ook mij wat te laatquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
Er worden wel goals gemaakt vandaag .... Nu al op 16 in 3 wedstrijden en nog 1 te gaan, maar die sla ik over
Denk dat ze zich ff uit de picture houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoeveel FIFA officials zijn er aanwezig?
aluhoedje op?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vertrouw niets meer nu na de 1e wedstrijd.
Na die penalty van Canada vertrouw ik het al niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vertrouw niets meer nu na de 1e wedstrijd.
Bij Pogba vond je het wel een penaltyquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Na die penalty van Canada vertrouw ik het al niet meer
En dan finale Duitsland - Nederland?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat Duitsland Amerika helemaal afmaakt![]()
![]()
Ik vond die juist best lekker ballen, hadden alleen wat pechquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ivoorkust komt wat niveau te kort.
Nigeria en Cameroon maakten wel indruk... Daarnaast dansen ze ook lekker na een doelpuntquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ivoorkust komt wat niveau te kort.
Zou NOS ook moeten doen, maar nee tekst tv de hele nachtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:29 schreef Sked het volgende:
Wel tof van de Beeb dat ze hier nog gewoon een heel programma van maken
Nu moet je het niet groter maken dan het is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:29 schreef Sked het volgende:
Wel tof van de Beeb dat ze hier nog gewoon een heel programma van maken
Van alles wat je aan het WK in NL kan zien doet de Beeb er dan nog verreweg het meest meequote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu moet je het niet groter maken dan het is.
Oh, dat weet ik allemaal niet joh.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Van alles wat je aan het WK in NL kan zien doet de Beeb er dan nog verreweg het meest mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |