De scheidsrechter denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze bi Ecuador geld staan op Kameroen ofzo?
Moet sowieso zeggen dat we wel vaak zeiken op de arbitrage bij de mannen, maar ik vind het bij de vrouwen bij vlagen nog ergerquote:
Die eindigt ook mij wat te laatquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:07 schreef chufi het volgende:
Er worden wel goals gemaakt vandaag .... Nu al op 16 in 3 wedstrijden en nog 1 te gaan, maar die sla ik over
Denk dat ze zich ff uit de picture houdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoeveel FIFA officials zijn er aanwezig?
aluhoedje op?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vertrouw niets meer nu na de 1e wedstrijd.
Na die penalty van Canada vertrouw ik het al niet meerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vertrouw niets meer nu na de 1e wedstrijd.
Bij Pogba vond je het wel een penaltyquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Na die penalty van Canada vertrouw ik het al niet meer
En dan finale Duitsland - Nederland?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat Duitsland Amerika helemaal afmaakt![]()
![]()
Ik vond die juist best lekker ballen, hadden alleen wat pechquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ivoorkust komt wat niveau te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |