Ligt aan hun speelstijlquote:Op maandag 8 juni 2015 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best wel onzin dat de vrouwen op een volledig veld spelen en ook twee keer 45 minuten.
trquote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
Ik vind dit veel attractiever dan mannenvoetbal, maar ik ben dan ook een vieze hetero i.t.t. jullie
Jij vindt dit leuker door al die negerinnen met pittige kapsels?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
Ik vind dit veel attractiever dan mannenvoetbal, maar ik ben dan ook een vieze hetero i.t.t. jullie
Ga jij lekker je geaardheid bevestigen zonder dat iemand er om vroeg. Daar lijk je super zeker door.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
Veel beter dan die lelijke nichten met plakplaatjesquote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vindt dit leuker door al die negerinnen met pittige kapsels?
Joezi loopt regelmatig met blauwe hotpants door het centrum van Arnhemquote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij lekker je geaardheid bevestigen zonder dat iemand er om vroeg. Daar lijk je super zeker door.
quote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij lekker je geaardheid bevestigen zonder dat iemand er om vroeg. Daar lijk je super zeker door.
Ga vooral happen jaquote:Op maandag 8 juni 2015 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
toch staan ze voorquote:Op maandag 8 juni 2015 23:26 schreef showtimer het volgende:
Dat Zweden 5e op de Fifa ranking staat zegt net zoveel als de 6e plaats van onze heren.
Je weet wat ze zeggen: doelpunt is doelpuntquote:Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En hoe... 2 knullige hoekschopgoals
jammer dat ze tactisch nul inzicht hebbenquote:
Ik hoor liever een zwerm bijen.quote:
Ze schoppen de bal weg en rennen er hard achteraan, natuurlijk loop je dan meerquote:Op maandag 8 juni 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Ik zit eens wat stats te bekijken, ze lopen meer km dan de mannen
spel ligt ook minder stil, geen gejank en gerekquote:Op maandag 8 juni 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze schoppen de bal weg en rennen er hard achteraan, natuurlijk loop je dan meer
Als ze zouden tijdrekken blijft er 1 minuut zuivere speeltijd overquote:Op maandag 8 juni 2015 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
spel ligt ook minder stil, geen gejank en gerek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |