Er is ook een JSVU-editie. Die is wit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
VNW is ieder jaar blauw. Dat is toch saai.
Welke kleur stel jij voor dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet niet of ik het mooi of lelijk moet vinden
VNWquote:
Nee, dat staat niet mooi in mn boekenkast.quote:
Die verouderde versies zijn bij mij rijp voor het oud papierquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat staat niet mooi in mn boekenkast.
Rood is perfect.
Zondequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die verouderde versies zijn bij mij rijp voor het oud papier
Het is maar net wat je gewend bent.quote:
Jij wil graag extra trainingen in Uruzgan enzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef eriksd het volgende:
5 miljard belastingverlaging. Kunnen we dat niet aan defensie besteden?
Een paar extra JSF's zijn nooit weg.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef eriksd het volgende:
Neuh. Tanks en parades. Genieten. Mooie wisseling van de wacht enzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wil graag extra trainingen in Uruzgan enzo?
Echt?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:08 schreef eriksd het volgende:
Ah, het kabinet heeft belastingplannen. Nou, ik ben benieuwd.
En de inlichtendiensten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef eriksd het volgende:
Duurt nog wel een eeuw en uiteindelijk wordt het een waterig akkoordje. Wat prima is, op de toeslagen na vind ik het systeem verder prima. Wellicht nog die aftrekpostjes in de Wet IB eruit en de tarieven omlaag, maar een stelselwijziging lijkt mij niet nodig.quote:
Las en hoorde laatst dat Box III 'op korte termijn' ingrijpend gewijzigd zou worden vanwege een arrest inzake ik geloof de leegwaarderatio. Wordt misschien spannend dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duurt nog wel een eeuw en uiteindelijk wordt het een waterig akkoordje. Wat prima is, op de toeslagen na vind ik het systeem verder prima. Wellicht nog die aftrekpostjes in de Wet IB eruit en de tarieven omlaag, maar een stelselwijziging lijkt mij niet nodig.
Ach welnee. Wellicht dat ze afstappen van het forfaitaire rendement of dat koppelen aan een gemiddelde van 5 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Las en hoorde laatst dat Box III 'op korte termijn' ingrijpend gewijzigd zou worden vanwege een arrest inzake ik geloof de leegwaarderatio. Wordt misschien spannend dan?
Dat ze helemaal vanaf stappen denk ik niet, mijn allereerste gedachte was ook dat het elke paar jaar bij besluit gewijzigd zou worden ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach welnee. Wellicht dat ze afstappen van het forfaitaire rendement of dat koppelen aan een gemiddelde van 5 jaar ofzo.
Dat systeem blijft gewoon bestaan en functioneert wat mij betreft ook goed.
Open boek, man man man ik zit echt in het verkeerde cohort.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Registergoederenrecht. 20 colleges, ik zit nu op college 13.Ook vrijdag tentamen.
Dat vak is echt superveel. Het is een open boek tentamen dus ik zit nu een beetje structuur in mn boek te markeren.
Probleem is dat mensen veel meer aantrekken van wat anderen vinden. Je moet niet doen wát van je verwacht wordt, maar wat je zelf wilt doen. En dat is vrij lastig als alles wat buiten de gebaande paden is als 'raar' wordt bestempeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat er steeds meer burn-outs zijn heeft denk ik ook te maken met de enorme druk om te presteren (heel veel studenten gaan opeens naar het buitenland, doen besturen, tussenjaren, leren extra talen en studies etc, daarnaast word je doodgegooid met van die carrièreblaadjes waarin van alles geroepen wordt en dat je anders nooit een baan vindt (wat nog enigszins klopt ook)) en ook vooral dat het allemaal heel zichtbaar is: op Facebook zie je de hele dag mensen die het leuker hebben dan jij en vettere dingen doen etc. Dan ligt het eerder op de loer dat je het gevoel krijgt dat wat jij doet niet goed genoeg is. Pakweg tien tot twintig jaar geleden was dat echt anders.
Zeg ik helemaal niet. Ik vind forum gewoon niet de plek om die shit te delen, dat is het enige wat ik zei. Verder natuurlijk kut als je dat hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal waar natuurlijk. Maar "ik ben een God en de rest stelt zich aan" is een veel makkelijkere conclusie en bovendien goed voor je ego.
Ah bah. Ik had gehoopt op een zwarte. Zwart met goud zou echt classy zijn.quote:
Heb jij nog ergens antwoorden van de oude tentamens?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Open boek, man man man ik zit echt in het verkeerde cohort.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die verouderde versies zijn bij mij rijp voor het oud papier
Mensen, neem de Limited Edition (hardcover). De normale editie gaat delamineren en krijgt lelijke hoeken enzo, de Limited Edition heb ik dit jaar intensief gebruikt en ziet er vrijwel als nieuw uitquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is dan ook voor de sier in mn boekenkast
Tja... na een jaar kunnen ze toch weg dus dan vind ik die hoekjes enzo niet zo ergquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Mensen, neem de Limited Edition (hardcover). De normale editie gaat delamineren en krijgt lelijke hoeken enzo, de Limited Edition heb ik dit jaar intensief gebruikt en ziet er vrijwel als nieuw uit
Verder hoort een bundel ook maagdelijk te zijn.. al die tabjes, daarmee verneukt je dat dunne papier natuurlijk.
Denk overigens dat voor mij hetzelfde geldt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef Blistering het volgende:
Eindelijk kan ik mijn notes inzienHet is goed om te zien dat mijn postgedrag in positieve zin is veranderd.
Wat een baggerniveau zeg 7 jaar geleden.
edit: Alhoewel ik toen 16 was, dus dat verklaart wel veel.
Opzich kun je een bundel ook twee jaar gebruiken als er niet teveel veranderd is in de rechtsgebieden die dat jaar aan bod komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja... na een jaar kunnen ze toch weg dus dan vind ik die hoekjes enzo niet zo erg
Meeste notes heb ik voor het schelden met een bepaalde ziekte. Tsja, dat was schijnbaar ''stoer'' destijds.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Denk overigens dat voor mij hetzelfde geldt.
Op een gegeven moment laat je je jeugdzondes achter jequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Meeste notes heb ik voor het schelden met een bepaalde ziekte. Tsja, dat was schijnbaar ''stoer'' destijds.
Matig, buitengewoon matig.
En begin je aan nieuwe zondes, zoals misbruik van macht... detournement de pouvoir!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op een gegeven moment laat je je jeugdzondes achter je
Misschien als je een toppositie binnen de bankenwereld bekleedtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En begin je aan nieuwe zondes, zoals misbruik van macht... detournement de pouvoir!
Ja, of een of ander mod op een forum en dan allerlei post van mensen gaan editten. Dat is pas zielig en machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien als je een toppositie binnen de bankenwereld bekleedt
Hehequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, of een of ander mod op een forum en dan allerlei post van mensen gaan editten. Dat is pas zielig en machtsmisbruik.
See what I did there?
Opflikkeren mijn post te editten. Als ik Tsjok een oetlul vind, zeg ik oetlul. Dat is de vrijheid die ik heb en ook neem. Als ik mij misdraag is dat natuurlijk wat anders, maar daar valt dit niet onder.quote:
Bijna inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Rickert, toekomstig student
Bijna uitslag he
Dan heb je pech, want dat beoordeel ik wel als zodanig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Opflikkeren mijn post te editten. Als ik Tsjok een oetlul vind, zeg ik oetlul. Dat is de vrijheid die ik heb en ook neem. Als ik mij misdraag is dat natuurlijk wat anders, maar daar valt dit niet onder.
Ik hoop geen uitslag op je billetjequote:
Hoppa! En nu een post met een uitroepteken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want dat beoordeel ik wel als zodanig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |