Er is ook een JSVU-editie. Die is wit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
VNW is ieder jaar blauw. Dat is toch saai.
Welke kleur stel jij voor dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet niet of ik het mooi of lelijk moet vinden
VNWquote:
Nee, dat staat niet mooi in mn boekenkast.quote:
Die verouderde versies zijn bij mij rijp voor het oud papierquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat staat niet mooi in mn boekenkast.
Rood is perfect.
Zondequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die verouderde versies zijn bij mij rijp voor het oud papier
Het is maar net wat je gewend bent.quote:
Jij wil graag extra trainingen in Uruzgan enzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef eriksd het volgende:
5 miljard belastingverlaging. Kunnen we dat niet aan defensie besteden?
Een paar extra JSF's zijn nooit weg.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef eriksd het volgende:
Neuh. Tanks en parades. Genieten. Mooie wisseling van de wacht enzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wil graag extra trainingen in Uruzgan enzo?
Echt?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:08 schreef eriksd het volgende:
Ah, het kabinet heeft belastingplannen. Nou, ik ben benieuwd.
En de inlichtendiensten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:09 schreef eriksd het volgende:
Duurt nog wel een eeuw en uiteindelijk wordt het een waterig akkoordje. Wat prima is, op de toeslagen na vind ik het systeem verder prima. Wellicht nog die aftrekpostjes in de Wet IB eruit en de tarieven omlaag, maar een stelselwijziging lijkt mij niet nodig.quote:
Las en hoorde laatst dat Box III 'op korte termijn' ingrijpend gewijzigd zou worden vanwege een arrest inzake ik geloof de leegwaarderatio. Wordt misschien spannend dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duurt nog wel een eeuw en uiteindelijk wordt het een waterig akkoordje. Wat prima is, op de toeslagen na vind ik het systeem verder prima. Wellicht nog die aftrekpostjes in de Wet IB eruit en de tarieven omlaag, maar een stelselwijziging lijkt mij niet nodig.
Ach welnee. Wellicht dat ze afstappen van het forfaitaire rendement of dat koppelen aan een gemiddelde van 5 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Las en hoorde laatst dat Box III 'op korte termijn' ingrijpend gewijzigd zou worden vanwege een arrest inzake ik geloof de leegwaarderatio. Wordt misschien spannend dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |