Amarillo is gewoon geel dus ik zoek iets geels opquote:Op maandag 8 juni 2015 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Google maps helpt je wel, dat ga ik niet doen.
Jody BernalGodquote:Op maandag 8 juni 2015 20:33 schreef Pascalus het volgende:
RTL Sterrenteam, met John Williamsgod en Michael Molsgod
Glenn Helder, Baas B.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:33 schreef Pascalus het volgende:
RTL Sterrenteam, met John Williamsgod en Michael Molsgod
quote:
Nou nou nou, je kan ook wel eens te ver gaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Bossie begint steeds meer op Sjek te lijken.
Hoho Bossie heeft meer haarquote:Op maandag 8 juni 2015 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Bossie begint steeds meer op Sjek te lijken.
Bruin leven heeft hijquote:Op maandag 8 juni 2015 20:33 schreef Karina het volgende:
Bossie heeft lekker in de zon gezeten zo te zien.
Oh, daar werd het dus uitgelegd.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de eerste minuut even gemist.
Ah damn jaquote:Op maandag 8 juni 2015 20:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan klopt het nog niet, want het is nu nog Voetbal International
Wel.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah damn jaVolgens mij heeft dat nog nooit in de TT gestaan
Jawel, na de breuk is het aangepastquote:Op maandag 8 juni 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
roze koek graagquote:Op maandag 8 juni 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Wie nog 1 keer over de TT begint krijgt een koek.
Matige TTquote:Op maandag 8 juni 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Wie nog 1 keer over de TT begint krijgt een koek.
Mexicano is een act.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano vond dat leuk maar ik vond het meer een act.
Mexicano heeft een raar gevoel voor humor.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano vond dat leuk maar ik vond het meer een act.
Ik kan wel een pondje hebben hoor.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Letten we wel een beetje op het gewicht jongens?
Ik schaam me dood zodra ik een American style pub in Groningen binnenwandel.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:41 schreef Slobeend het volgende:
We verliezen in attractieve wedstrijd van USA, so wut.
Voel je dan direct een vlaag van FREEDOM door je heen gaan?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schaam me dood zodra ik een American style pub in Groningen binnenwandel.
Goed gezegd.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Wat een dom gelul allemaal, dat WK speelden we als een draak net als nu en hebben we alle geluk van de wereld gehad. We missen alleen Robben.
Ditquote:Op maandag 8 juni 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Wat een dom gelul allemaal, dat WK speelden we als een draak net als nu en hebben we alle geluk van de wereld gehad. We missen alleen Robben.
Klopt, maar het blijft Robben of hij speelt ze he-le-maal weg met minstens 3-0 of hij speelt zichzelf weg.quote:
En daar kom jij nog wel eens!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schaam me dood zodra ik een American style pub in Groningen binnenwandel.
Het einde tijdperk Robben nadert ook.. Ik huiver nu al bij de gedachtequote:Op maandag 8 juni 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft Robben of hij speelt ze he-le-maal weg met minstens 3-0 of hij speelt zichzelf weg.
We zullen het zien.
Ik zeg elke keer fuck yeah als ik weer een biertje op heb.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voel je dan direct een vlaag van FREEDOM door je heen gaan?
Mwoa, als er een speler is die makkelijk terug kan komen op wereldniveau dan is het Robben wel. Ik geloof als hij 33 is dat het een beetje wel achteruit gaat. Ik ben geen helderziend.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het einde tijdperk Robben nadert ook.. Ik huiver nu al bij de gedachte
Nog 1 keertje pieken in Ruslandquote:Op maandag 8 juni 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa, als er een speler is die makkelijk terug kan komen op wereldniveau dan is het Robben wel. Ik geloof als hij 33 is dat het een beetje wel achteruit gaat. Ik ben geen helderziend.
Die snapte hem nu pas.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
alleen een vrouw moest de 2e keer lachen.
Voor de zoveelste keer slaag je er niet in om leuk te zijnquote:Op maandag 8 juni 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren toch twee mensen in het publiek die moesten lachen.
Denk je dat het spontaan was dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren toch twee mensen in het publiek die moesten lachen.
Dat is ook waarom hij mislukt is als cabaretier.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer slaag je er niet in om leuk te zijn
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Hij zou Karim Rekiki heel leuk hebben gevonden.quote:
ik moet hier wel stiekem om lachenquote:
Vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht nog op de analyse van de Oranjeleeuwinnen
Kongolo was kut afgelopen seizoen.quote:
Ik haat PSV dus kom maar opquote:Op maandag 8 juni 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oei, nu heb je de kern van de PSV aanhang op je kiezen.
Vivianne Miedema gaat een hattrick maken als ze 100% fit is.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
En anders doet Lieke Martens het wel weerquote:Op maandag 8 juni 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vivianne Miedema gaat een hattrick maken als ze 100% fit is.
quote:
Ze speelt bij FC BAYERN wist je dat?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vivianne Miedema gaat een hattrick maken als ze 100% fit is.
dus Veltman & Riedewald in Oranje?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze speelt bij FC BAYERN wist je dat?
Doe maar Vlaar-de Vrijquote:Op maandag 8 juni 2015 20:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
dus Veltman & Riedewald in Oranje?
Hij heeft het voor de PSV supporters gedaanquote:
Ik heb een stukje gezien maar ik vind het niet echt om over naar huis te schrijven hoor dat vrouwenvoetbal.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht hij een concert geven moeten we samen gaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het voor de PSV supporters gedaan![]()
![]()
Wat lief
Ik heb met volle teugen genoten.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien maar ik vind het niet echt om over naar huis te schrijven hoor dat vrouwenvoetbal.
Ben je dan gay?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb met volle teugen genoten.
Vanavond/vannacht Alex Morgan in actiequote:Op maandag 8 juni 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb met volle teugen genoten.
Nee, die doen alleen nog Oranje wedstrijden en de finalequote:Op maandag 8 juni 2015 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de NOS dit uitzendt?
Ja Sjek kijkt ook, tot 3 uur.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de NOS dit uitzendt?
Dat mag dus niet. Ik moet je aangeven.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
Nu heb ik wel trek in een gehaktbal. Maar wel een vieze vette.
www.vi.nl/tvquote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Hans om dit in te leiden?
TOT ZIENS LUL!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Hans om dit in te leiden?
het is nu cabaret geworden he en ordinairquote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan me tijden herinneren dat dit een serieus voetbal praatprogramma was.
Ruud zou dit nooit hebben toegelatenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
En daar houden jij en ik vanquote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
het is nu cabaret geworden he en ordinair
met een Ruud ter Weijden een Hugo Camps en een Kees Jansmaquote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hugo Dronk altijd wodka vermomt als water.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met een Ruud ter Weijden een Hugo Camps en een Kees Jansma
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
bij Johan is het altijd zo dat hoe zwaarder hij is hoe gezelliger aan tafel hij is.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen schoof Johan nog complete platen bitterballen naar binnen.
Of die show dat ze het Duitse voetbal analyseerden met Hans Kraay Sr en Huubje H.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sunday United was nog legendarischer met Engels voetbal
Huub die dan 600 kilometer in 3 uur aflegde.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Of die show dat ze het Duitse voetbal analyseerden met Hans Kraay Sr en Huubje H.
was dat niet altijd op de zaterdagmiddag?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Of die show dat ze het Duitse voetbal analyseerden met Hans Kraay Sr en Huubje H.
Huub Schumacher noemde ze hem toenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Huub die dan 600 kilometer in 3 uur aflegde.
Yep, die show duurde 90 minutenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was dat niet altijd op de zaterdagmiddag?
Ik vind het maar een matig seizoen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:08 schreef Evertjan het volgende:
ik heb trouwens net ook Game of Thrones gekeken
Ik ben KingRoland en ik ben tegen plofkip.quote:
BMI is een FC Porto B klantquote:Op maandag 8 juni 2015 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek en De Vrij hebben het meeste potentie maar zijn hetzelfde type.
Wat je nooit meer moet doen is BMI en Bruma samen.BMI moet een type als de Vrij naast hem hebben en Bruma is gewoon slecht.
Derksen was een graag geziene gast in Den Haag.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
vroeger zond RTL ook nog altijd de vrijdagavond wedstrijd uit van de Eredivisie dat waren ook legendarische uitzendingen op locatie
Op een gegeven moment wilde Johan helaas niet meer naar het stadion komen en dus moest hij met Jan Joost van Gangelen in een studio zitten.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:09 schreef Evertjan het volgende:
vroeger zond RTL ook nog altijd de vrijdagavond wedstrijd uit van de Eredivisie dat waren ook legendarische uitzendingen op locatie
Geef mij maar lekker Coca Cola Life, Pascal.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Radler Alcoholvrij![]()
Wat zou Youp daarvan vinden?
die promoot die zooi tegenwoordig nog aan voor een riante vergoedingquote:Op maandag 8 juni 2015 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Radler Alcoholvrij![]()
Wie geeft er tegenwoordig nog een neuk om Youp?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Radler Alcoholvrij![]()
Lieke Martensquote:Op maandag 8 juni 2015 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Kap gewoon met die show , ze kunnen nergens meer over lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |