abonnement Unibet Coolblue
pi_153369160
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:09 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Dat hij wel een leuk baantje voor haar weet? :D
Jup als replacement voor Cat, de vrouw die hij nooit heeft mogen hebben zoals Snape nooit Lily mocht hebben.
mag het weten
pi_153369192


[ Bericht 62% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2015 10:40:54 (spoiler) ]
pi_153369242
Wat dat betreft geven ze het wel weg. Arya die Meryn neersteekt, Ollie die Jon zal neersteken. Ben wel benieuwd hoe :) En nu hup naar bed, morgen weer vroeg op :z
mag het weten
pi_153369319
't Is wel hoe meer drama, hoe "beter" de aflevering zogenaamd is he?
  maandag 8 juni 2015 @ 23:20:07 #255
444042 natasja230
Spaans zwervertje
pi_153369523
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
Wat dat betreft geven ze het wel weg. Arya die Meryn neersteekt, Ollie die Jon zal neersteken. Ben wel benieuwd hoe :) En nu hup naar bed, morgen weer vroeg op :z
Ja, tot nu toe is dit seizoen vrij voorspelbaar/cliché: dat die Wildling vrouw zou gaan sterven toen ze afscheid nam van haar kinderen bijvoorbeeld of dat Dany gered zou worden door Drogon. Dat was voor mijn gevoel vorig seizoen wel anders, daar had iedere aflevering wel een wtf moment. Maar ja, het seizoen is nog niet voorbij en de laatste aflevering wordt sowieso een knaller. Er gaan geruchten rond dat een acteur het script weggooide en de acteur van Pod zei dat het internet plat gaat liggen na de laatste ep. Dus ben benieuwd! :)
pi_153369528
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 8 juni 2015 @ 23:26:43 #257
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_153369767
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
Wie had nog meer een flashback naar Oberyn vs Mountain toen Jorah zo lang die gast met die speer maar niet afmaakte? Die speer bleef wel angstvallig lang overeind dat ik mij zo'n move had ingebeeld ala de mountain deed bij Oberyn :'(
Dat dacht ik ook hoor, dat Jorah er nog wel aan ging omdat het zo lang duurde. Gelukkig gebeurde dat niet. :)
Het is patat.
  maandag 8 juni 2015 @ 23:27:40 #258
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153369806
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Over een week is het weer voorbij voor de komende maanden. Ging echt te snel ;(
:') Het is maar eens serie man.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 8 juni 2015 @ 23:28:54 #259
74056 crew  ToT
pi_153369853
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:26 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook hoor, dat Jorah er nog wel aan ging omdat het zo lang duurde. Gelukkig gebeurde dat niet. :)
Ik niet; dan zou dat met die greyscale nergens op geslagen hebben, en zou zijn beweegredenen om zichzelf weer vrijwillig als gevechtsslaaf aan te bieden nooit helemaal verduidelijkt worden.
pi_153369855
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

:') Het is maar eens serie man.
:{w
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 8 juni 2015 @ 23:29:47 #261
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_153369894


[ Bericht 55% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2015 10:41:39 (quote van spoiler) ]
  maandag 8 juni 2015 @ 23:31:10 #262
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153369959
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:10 schreef Glazenmaker het volgende:
-spoiler-
Ik wist het al maar wellicht even in een spoiler knallen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2015 10:41:53 ]
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  roze maandag 8 juni 2015 @ 23:39:39 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_153370239
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

:') Het is maar eens serie man.
Ten eerste ben ik een vrouw en ten tweede vat je mijn berichtje wel erg serieus op.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 8 juni 2015 @ 23:40:51 #264
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153370271
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik een vrouw en ten tweede vat je mijn berichtje wel erg serieus op.
Ik zei enkel man om mijn opmerking meer kracht bij te zetten.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:02:35 #265
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_153370957
Wat een kutaflevering.

Stannis had al een beetje afgedaan maar nu al helemaal. Je dochter op de brandstapel gooien om zogenaamd een oorlog te winnen. Fuck off.

En wat me het meest frustreert is dat het blijkbaar een show-only iets is. De 'echte' Stannis zoals die oorspronkelijk is geschreven door GRRM zou dit niet doen. Het is gewoon karaktermoord.

Blijkbaar was dit seizoen van GoT niet spannend genoeg dus moesten D&D iets schokkends verzinnen om het seizoen nog enigzins memorabel te maken. Nou dat zal wel gelukt zijn maar of je er blij mee moet zijn..

En hoewel dat stuk met de sons of de harpy vs Daenerys echt geweldig in beeld werd gebracht was het toch wel weer erg voorspelbaar. Het was gewoon afwachten tot de draak zou opdagen om Daenerys te redden.

Nee dit is zeker niet een van de betere seizoenen en begin te geloven dat GoT al over zn piek heen is..

Eerst had ik nog het idee dat GoT Breaking Bad naar de kroon zou kunnen steken als beste tv serie.

Ha, wat een grap.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:04:16 #266
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_153371005


[ Bericht 55% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2015 10:42:30 (spoiler) ]
pi_153371054

#gameoffriendzones
pi_153371104
"The thin man wasn't hungry today"

"Perhaps that is why a man is thin"

_O-
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_153371232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef VeX- het volgende:
Wat een kutaflevering.

Stannis had al een beetje afgedaan maar nu al helemaal. Je dochter op de brandstapel gooien om zogenaamd een oorlog te winnen. Fuck off.

En wat me het meest frustreert is dat het blijkbaar een show-only iets is. De 'echte' Stannis zoals die oorspronkelijk is geschreven door GRRM zou dit niet doen. Het is gewoon karaktermoord.

Blijkbaar was dit seizoen van GoT niet spannend genoeg dus moesten D&D iets schokkends verzinnen om het seizoen nog enigzins memorabel te maken. Nou dat zal wel gelukt zijn maar of je er blij mee moet zijn..

En hoewel dat stuk met de sons of de harpy vs Daenerys echt geweldig in beeld werd gebracht was het toch wel weer erg voorspelbaar. Het was gewoon afwachten tot de draak zou opdagen om Daenerys te redden.

Nee dit is zeker niet een van de betere seizoenen en begin te geloven dat GoT al over zn piek heen is..

Eerst had ik nog het idee dat GoT Breaking Bad naar de kroon zou kunnen steken als beste tv serie.

Ha, wat een grap.
:') wat een onzin, dat Stannis zijn dochter vermoordt komt van GRRM zelf en als ik het goed begrijp is dit een spoiler voor de boeklezers
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:16:14 #270
400532 Forbry
Tja ...
pi_153371294
WOW... wat een heftige aflevering... ben er een beetje stil van...

Drogon...

Shireen...

Stannis... dat die laatste maar een afschuwelijke dood mag sterven (hopelijk door toedoen van Brienne)...

Melisandre... dat zij een nóg afschuwelijkere dood mag sterven...
Tails tell tales
pi_153371355
Zal wel aan mij liggen, maar ik was not impressed van deze aflevering.

Okay, dat vuurtje, al kwam dat redelijk uit het niets.
pi_153371385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:02 schreef VeX- het volgende:
Wat een kutaflevering.

Stannis had al een beetje afgedaan maar nu al helemaal. Je dochter op de brandstapel gooien om zogenaamd een oorlog te winnen. Fuck off.

En wat me het meest frustreert is dat het blijkbaar een show-only iets is. De 'echte' Stannis zoals die oorspronkelijk is geschreven door GRRM zou dit niet doen. Het is gewoon karaktermoord.

Blijkbaar was dit seizoen van GoT niet spannend genoeg dus moesten D&D iets schokkends verzinnen om het seizoen nog enigzins memorabel te maken. Nou dat zal wel gelukt zijn maar of je er blij mee moet zijn..

En hoewel dat stuk met de sons of de harpy vs Daenerys echt geweldig in beeld werd gebracht was het toch wel weer erg voorspelbaar. Het was gewoon afwachten tot de draak zou opdagen om Daenerys te redden.

Nee dit is zeker niet een van de betere seizoenen en begin te geloven dat GoT al over zn piek heen is..

Eerst had ik nog het idee dat GoT Breaking Bad naar de kroon zou kunnen steken als beste tv serie.

Ha, wat een grap.
Als GoT aan karakterontwikkeling doet huilt iedereen op de interwebs dat er te weinig actie is en als er actie is dan komen de internethuilies klagen dat ze de actie onnodig vonden. GoT is een van de weinige series die haar hoofdrolspelers in gevaar brengt en ook de hoofdpersonages durft te laten veranderen.

Jij bent gewoon een beetje verwent geraakt en je zoekt naar spijkers op laag water. Ik kon BB persoonlijk niet uitstaan, maar de afleveringen die ik heb gezien waren stuk voor stuk voorspelbaarder dan de GoT aflevering van deze week.
pi_153371401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:16 schreef Forbry het volgende:

Melisandre... dat zij een nóg afschuwelijkere dood mag sterven...
Eens. Carice heeft al afleveringen lang geen tiet laten zien.
pi_153371402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:16 schreef Forbry het volgende:
WOW... wat een heftige aflevering... ben er een beetje stil van...

Drogon...

Shireen...

Stannis... dat die laatste maar een afschuwelijke dood mag sterven (hopelijk door toedoen van Brienne)...

Melisandre... dat zij een nóg afschuwelijkere dood mag sterven...
Niet door Brienne please. Die übervrouw mag wel eens wat tegengas. Liever door Ramsay dan Brienne.

Maar ik blijf Stannis een tof personage vinden. Erg interessant figuur. Of hij nu wel of niet Shireen gaat verbranden in boek 6 maakt me niet zoveel uit.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:24:10 #275
400532 Forbry
Tja ...
pi_153371450
Nou, het zal aan mij liggen (heb de aflevering nog maar net gezien en hier nog alleen maar de laatste paar reacties gelezen), maar ik vond dit denk ik één van de beste afleveringen ooit (deels op een hele schrijnende manier, dat wel)...
Tails tell tales
pi_153371456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Niet door Brienne please. Die übervrouw mag wel eens wat tegengas. Liever door Ramsay dan Brienne.

Maar ik blijf Stannis een tof personage vinden. Erg interessant figuur. Of hij nu wel of niet Shireen gaat verbranden in boek 6 maakt me niet zoveel uit.
En dan noem je de gast op die nog 0 tegengas heeft gehad. _O- :')
pi_153371480
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:24 schreef Forbry het volgende:
Nou, het zal aan mij liggen (heb de aflevering nog maar net gezien en hier nog alleen maar de laatste paar reacties gelezen), maar ik vond dit denk ik één van de beste afleveringen ooit (deels op een hele schrijnende manier, dat wel)...
Je zou eens de Mass Effect serie moeten spelen en jezelf dan exclusief toeleggen op de grappige ''boosaardige'' keuzes.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:31:06 #278
400532 Forbry
Tja ...
pi_153371526
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je zou eens de Mass Effect serie moeten spelen en jezelf dan exclusief toeleggen op de grappige ''boosaardige'' keuzes.
Mass effect serie is mijn meest favoriete game-serie, maar speel bijna alle games maar één keer en vrijwel altijd als "good guy/girl". Geldt ook voor ME, dus hoezo? :)
Tails tell tales
pi_153371530
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dan noem je de gast op die nog 0 tegengas heeft gehad. _O- :')
Misschien verwoorde ik dat verkeerd. Maar Brienne heeft al een van mijn favo personages gedood. Dat hoeft ze niet nog een keer te doen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:40:54 #280
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153371649
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
"The thin man wasn't hungry today"

"Perhaps that is why a man is thin"

_O-
Beetje raar dat Jaqen deze leugen opeens niet doorziet.
Flesje bier
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:43:00 #281
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153371671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Beetje raar dat Jaqen deze leugen opeens niet doorziet.
Beetje vroeg om tot de conclusie te springen dat hij dat niet doorheeft. :{
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153371739
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Beetje raar dat Jaqen deze leugen opeens niet doorziet.
Arya heeft overtuigend leren liegen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_153371785
Waarom wil Arya Meryn ook alweer vermoorden?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:53:08 #284
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153371806
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:51 schreef Operc het volgende:
Waarom wil Arya Meryn ook alweer vermoorden?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:58:21 #285
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_153371881
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Vuur is wel erg opvallend ja, maar hoe die scene begon leek wel dat het haar ook overviel.
En waar zijn Ramsey en zijn 20 dan gebleven? :)
Die 20 hadden Stannis zn kamp in vlammen gezet begin van de aflevering.

Stannis zei ook 20 man en geen bewaker die dat ziet.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 01:13:32 #287
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_153372060
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:13 schreef wieisboos het volgende:

[..]

:') wat een onzin, dat Stannis zijn dochter vermoordt komt van GRRM zelf en als ik het goed begrijp is dit een spoiler voor de boeklezers
Oh ja?

Bewijs het maar. Ik geloof er geen fluit van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als GoT aan karakterontwikkeling doet huilt iedereen op de interwebs dat er te weinig actie is en als er actie is dan komen de internethuilies klagen dat ze de actie onnodig vonden. GoT is een van de weinige series die haar hoofdrolspelers in gevaar brengt en ook de hoofdpersonages durft te laten veranderen.

Jij bent gewoon een beetje verwent geraakt en je zoekt naar spijkers op laag water. Ik kon BB persoonlijk niet uitstaan, maar de afleveringen die ik heb gezien waren stuk voor stuk voorspelbaarder dan de GoT aflevering van deze week.
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Wat ik goed vind aan GoT zijn vooral de sterke karakterontwikkelingen, dialogen en verassende plotwendingen. De eerste paar seizoenen waren steengoed op die vlakken, maar de laatste paar seizoenen vond ik veruit het grootste deel saai, makkelijk en voorspelbaar.

Je zegt het verder goed, GoT brengt hoofdpersonen 'in gevaar' maar bij bepaalde hoofdpersonen weet je bij voorbaat dat het slechts bij gevaar blijft. Van echte dreiging is geen sprake meer. Daarom erger ik me er extra aan als ze dan maar proberen te schokkeren met de dood van mindere goden (Barristan, Shireen, Mance Rayder, Jorah denk ik).

Geen zin om een discussie BB vs GoT te voeren, maar het is mijn inziens wel duidelijk dat GoT over zn piek is. En hoe meer de show zn eigen kant op gaat, hoe meer evident dat gaat worden vrees ik.

Want hoe goed D&D ook zijn, het blijft een slap aftreksel van wat GRRM voor ogen had.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_153372066
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 01:13 schreef VeX- het volgende:

[..]

Oh ja?

Bewijs het maar. Ik geloof er geen fluit van.

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Wat ik goed vind aan GoT zijn vooral de sterke karakterontwikkelingen, dialogen en verassende plotwendingen. De eerste paar seizoenen waren steengoed op die vlakken, maar de laatste paar seizoenen vond ik veruit het grootste deel saai, makkelijk en voorspelbaar.

Je zegt het verder goed, GoT brengt hoofdpersonen 'in gevaar' maar bij bepaalde hoofdpersonen weet je bij voorbaat dat het slechts bij gevaar blijft. Van echte dreiging is geen sprake meer. Daarom erger ik me er extra aan als ze dan maar proberen te schokkeren met de dood van mindere goden (Barristan, Shireen, Mance Rayder, Jorah denk ik).

Geen zin om een discussie BB vs GoT te voeren, maar het is mijn inziens wel duidelijk dat GoT over zn piek is. En hoe meer de show zn eigen kant op gaat, hoe meer evident dat gaat worden vrees ik.

Want hoe goed D&D ook zijn, het blijft een slap aftreksel van wat GRRM voor ogen had.
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_153372076
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 01:13 schreef VeX- het volgende:

[..]

Oh ja?

Bewijs het maar. Ik geloof er geen fluit van.

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Wat ik goed vind aan GoT zijn vooral de sterke karakterontwikkelingen, dialogen en verassende plotwendingen. De eerste paar seizoenen waren steengoed op die vlakken, maar de laatste paar seizoenen vond ik veruit het grootste deel saai, makkelijk en voorspelbaar.

Je zegt het verder goed, GoT brengt hoofdpersonen 'in gevaar' maar bij bepaalde hoofdpersonen weet je bij voorbaat dat het slechts bij gevaar blijft. Van echte dreiging is geen sprake meer. Daarom erger ik me er extra aan als ze dan maar proberen te schokkeren met de dood van mindere goden (Barristan, Shireen, Mance Rayder, Jorah denk ik).

Geen zin om een discussie BB vs GoT te voeren, maar het is mijn inziens wel duidelijk dat GoT over zn piek is. En hoe meer de show zn eigen kant op gaat, hoe meer evident dat gaat worden vrees ik.

Want hoe goed D&D ook zijn, het blijft een slap aftreksel van wat GRRM voor ogen had.
Jezus wat ben jij dom. het wordt gewoon uitgelegd dat het GRRM idee was
(she/her)
pi_153372110
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 01:13 schreef VeX- het volgende:

[..]

Oh ja?

Bewijs het maar. Ik geloof er geen fluit van.

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Wat ik goed vind aan GoT zijn vooral de sterke karakterontwikkelingen, dialogen en verassende plotwendingen. De eerste paar seizoenen waren steengoed op die vlakken, maar de laatste paar seizoenen vond ik veruit het grootste deel saai, makkelijk en voorspelbaar.

Je zegt het verder goed, GoT brengt hoofdpersonen 'in gevaar' maar bij bepaalde hoofdpersonen weet je bij voorbaat dat het slechts bij gevaar blijft. Van echte dreiging is geen sprake meer. Daarom erger ik me er extra aan als ze dan maar proberen te schokkeren met de dood van mindere goden (Barristan, Shireen, Mance Rayder, Jorah denk ik).

Geen zin om een discussie BB vs GoT te voeren, maar het is mijn inziens wel duidelijk dat GoT over zn piek is. En hoe meer de show zn eigen kant op gaat, hoe meer evident dat gaat worden vrees ik.

Want hoe goed D&D ook zijn, het blijft een slap aftreksel van wat GRRM voor ogen had.
Zoals bij Joffrey, Ned, Robert, Selmy, Robb, Catelyn e.d. had jij natuurlijk allemaal aan zien komen? _O- Leuk dat je het bij een handje vol personages misschien goed hebt.

Overigens moet je je gewoon wenden naar andere series of de boeken als je nog diepe interacties wil, daar is in GoT gewoon geen tijd meer voor.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 01:33:13 #291
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_153372225
quote:
Hm, ok.

Blijkbaar een idee van GRRM dat zelfs niet in de boeken voorkomt. Nou dan heb ik er vrede mee en is Stannis gewoon een cunt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 01:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zoals bij Joffrey, Ned, Robert, Selmy, Robb, Catelyn e.d. had jij natuurlijk allemaal aan zien komen? _O- Leuk dat je het bij een handje vol personages misschien goed hebt.

Overigens moet je je gewoon wenden naar andere series of de boeken als je nog diepe interacties wil, daar is in GoT gewoon geen tijd meer voor.
Nee, heb het vooral over de latere seizoenen remember?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_153372231
Wat een fucking aflevering



Stannis! WHY. She is the princess Shireen of House Baratheon and she is your daughter! :(

Had echt verwacht dat ze de gates voor Jon niet zouden openen.

En dan DE scene. Drogon to the rescue. Had alleen wel het idee dat Drogon heel snel gewond raakte?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 03:07:44 #293
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_153372687
Topic 200 :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_153373286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 00:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mass effect serie is mijn meest favoriete game-serie, maar speel bijna alle games maar één keer en vrijwel altijd als "good guy/girl". Geldt ook voor ME, dus hoezo? :)
Omdat als je van het soort drama uit GoT houdt, je gaat genieten van ME3.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 07:46:26 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153373395
Dany O+ wat was ze weer mooi. Kreeg wel een "Harry Potter en de eerste keer op de Hippogriff" gevoel toen ze Drogon op zijn rug klauterde. Ze mag mij ook wel eens berijden trouwens ;)

Stannis die zijn kind in de hens stak. Vond ik wel een leuke scène, jammer dat we geen lijk zagen.

Arya zal volgende week wel die ser Meryn vermoorden en dan zal hij zeggen dat die Sylvio Forel nog leeft
Oh.
pi_153373627
Prachtige episode weer deze week ! Langzame opbouw en het venijn zat wéér in het laatste half uur.

Wat ik wel storend was een hele scene in een prostitutiehut zonder ook maar één naaktshotje... kan geen politieke correctheid zijn, want er zat een flinke pedofilie-saus in de scene in verwerkt, dus een vreemde keuze door de scriptwriter zullen we maar zeggen. Ik noem 't dysfunctionele gekleedheid. Jammer.

Arya kan waarschijnlijk binnenkort weer een naampje van haar lijstje strepen, nadat ze natuurlijk door het oog van de naald moet kruipen bij onze gestoorde Lannister vriend die z'n oog op haar laat vallen....
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_153373861
mag het weten
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:04:46 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153374083
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 08:47 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Benieuwd of die andere twee draakjes nu ook vrij mogen. En of de draken nog verder gaan groeien. Drogon tot de grootte van een Smaug lijkt me wel wat
Oh.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:12:19 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_153374179
Wel een break met traditie dit;

Seizoen 1 ep 9: WTF NED's HOOFD GAAT ER AF!!!
Seizoen 2 ep 9: WTF @ Blackwater en al die dooien in het water!!!
Seizoen 3 ep 9: WTF @ Red wedding!!
Seizoen 4 ep 9: WTF @ The wall, gewedige battle.
Seizoen 5 ep 9: Teleurstelling, disney prinses wordt gered door draak.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!fotograaf dinsdag 9 juni 2015 @ 09:14:16 #300
364681 over_hedge
pi_153374212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 01:34 schreef maho_91 het volgende:

En dan DE scene. Drogon to the rescue. Had alleen wel het idee dat Drogon heel snel gewond raakte?
Dat vond ik dus ook :o Zo sterk zijn die draken blijkbaar niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')