quote:Op maandag 8 juni 2015 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]Blijft 1 van de meest epische momenten van de hele fucking serie!
You speak high Valerian?
Hier ging ik ook van uit ja. Als zo'n stoneman je aanraakt ben je hoe dan ook de sjaak want die hebben geen normale huid meer over.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:01 schreef gazhims3lv het volgende:
Lijkt me sterk dat Dany Greyscale krijgt. Het gaat toch om het aanraken van de 'spot' en niet specifiek een ander lichaamsdeel van de persoon met de ziekte?
oke dan heb ik gemist dat ze ook met zwaarden vochten, ik heb ze alleen met main wapen speren gezien in die steden.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun slavenmeester zei dat ze ook in de shortsword en nog een ander wapen (club of zo?) getraind waren.
Klopt, en dat vind ik ook volkomen debiel van ze.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan heb ik gemist dat ze ook met zwaarden vochten, ik heb ze alleen met main wapen speren gezien.
quote:They fight in formation as light infantry, equipped with short spears, swords, round shields, and distinctive spiked caps. They fight fearlessly and obey without question. Their elite, highly specialized training makes them most effective in their phalanx formation. They do not ride horses. [2]
Unsullied uniform are plain and without ornament, quilted tunic, a short sword, three spears and spiked bronze caps. One spike indicates a low rank, while three spikes going from front to back represent an officer.[3]
komt doordat Disney prinses dany denkt dat het toch wel goedkomt. Ipv dat ze die gasten wat zwaarden geeft of dat michiel huisman wakker wordt en haar vertelt dat dat zo niet gaat lukken met die unsullied.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en dat vind ik ook volkomen debiel van ze.
Het is niet zozeer het feit dat ze een speer hebben, maar dat ze in de straat nooit een dichte formatie aan kunnen nemen. 5 tegen 1 met een zwaard in je hand is nog steeds een kut situatie.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en dat vind ik ook volkomen debiel van ze.
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
komt doordat Disney prinses dany denkt dat het toch wel goedkomt. Ipv dat ze die gasten wat zwaarden geeft of dat michiel huisman wakker wordt en haar vertelt dat dat zo niet gaat lukken met die unsullied.
Ik vond hem ronduit afgrijselijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:06 schreef Melleyn het volgende:
Ik zal wel afgestompt zijn door GoT maar vond die brandstapelscène helemaal niet zo schokkend.
Euh ik moet even wat vechtscenes terugkijken maar volgens mij is wat hier staat niet waar in de serie.quote:
Nee, ze heeft de beste legers om haar heen verzameld om ze afgeslacht te laten worden in Meereen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]Heeft Dany ze voor de rest bewapend en getraind dan?
Misschien liet ze het gebeuren, ivm het offer.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, toch blijft het goedkoop
Overigens mistte ik Ramsey als commando-aanvoerder wel
[ afbeelding ]
Zo had ie toch wel nog even zijn gezicht mogen laten zien. Beetje onvoorstelbaar ook met Melisandre, dat zelfs de God of Fire niet doorheeft dat iemand rondsneakt die zijn beste bet wil omleggen
Naja, dan hebben we die unsullied-eigenaar nog, die zei dat toch echt in de serie.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh ik moet even wat vechtscenes terugkijken maar volgens mij is wat hier staat niet waar in de serie.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja, dan hebben we die unsullied-eigenaar nog, die zei dat toch echt in de serie.Maar enfin, boeit me niet. Unsullied en Stannis zijn omlaag in respect. Go go Brienne en Baelish!
Danny heeft al 5 seizoenen lang plotarmor. Daarom vindt niemand haar verhaal boeiend.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:33 schreef Joosie200 het volgende:
Die gouden harpies waren ook niet snugger. Wel speren werpen op Drogon (foei!we zitten niet in Spanje naar stierenvechten te kijken) maar geen speer werpen *WOOSH* Dany dood
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Danny heeft al 5 seizoenen lang plotarmor. Daarom vindt niemand haar verhaal boeiend.
het hele christendom is er op gebaseerd. leuke knipoog van de makers.quote:
Mja, zo kan je het ook typerenquote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het hele christendom is er op gebaseerd. leuke knipoog van de makers.
misschien komt Shireen wel terug als een soort van undead die wraak komt nemen. Er wordt nu toch al genoeg afgeweken van de boeken en verhaallijnen samengevoegd.quote:
Het feit dat hij Dany ligt te ballen zo nu en dan is toch ook wel een indicatie dat hij geen Unsullied is..quote:Op maandag 8 juni 2015 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]Duidelijk!
Ik zag net trouwens in een oude aflevering dat er enorm op Daario's dolk ingezoomd werd toen hij als Unsullied verkleed was; het feit dat hij niet alleen een speer droeg, gaf aan dat hij geen echte Unsullied was. Beetje vreemd...
Dany voelt toch niks meer nu drogo er overheen geweest is.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het feit dat hij Dany ligt te ballen zo nu en dan is toch ook wel een indicatie dat hij geen Unsullied is..
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het feit dat hij Dany ligt te ballen zo nu en dan is toch ook wel een indicatie dat hij geen Unsullied is..
iddquote:Op maandag 8 juni 2015 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Over een week is het weer voorbij voor de komende maanden. Ging echt te snel
twitter:Daenerys twitterde op maandag 08-06-2015 om 22:50:01THINK AGAIN. http://t.co/PPTcCcwDX3 reageer retweet
Oja joh?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo kan je het ook typeren
En ik lach plat toen die ene dude zei: how about your own clam?![]()
Got me therequote:
Zij was misschien wel een van de meer saaiere personages, maar ze was een van de weinige waar me niet zenuwachtig rond zou voelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:53 schreef Monolith het volgende:
Vond de CGI op het eind niet al te best trouwens.
Shireen boeide me toch al niet, dus die kon ik wel missen.
Waarom zouden Selyce en Mel Stannis offeren? Wie moet dat leger leiden dan. Stannis is degene met de claim en de verkozene volgens Melissandre. Zonder Stannis kan je die verhaallijn opdoeken.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
Ze hebben Shireen en Stannis likeable gemaakt, dat deden ze ook even snel met Ser Barristan en dus verwacht ik dat Stannis ook wel geofferd wordt door het samenspannen van Melisandre en Selyce.
Wie had nog meer een flashback naar Oberyn vs Mountain toen Jorah zo lang die gast met die speer maar niet afmaakte? Die speer bleef wel angstvallig lang overeind dat ik mij zo'n move had ingebeeld ala de mountain deed bij Oberyn![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je er 1 zou moeten opofferen zodat de rest van je gezin het overleeft, zou je het dan doen?
Naja, zonder Shireen geen troonsopvolging, leuk zo'n troontje, maar aan wie kan Stannis hem doorgeven? Melisandre floept enkel schaduwbeestjes uit, Selyce is een maf mens net als Lysa Arrynquote:Op maandag 8 juni 2015 23:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom zouden Selyce en Mel Stannis offeren? Wie moet dat leger leiden dan. Stannis is degene met de claim en de verkozene volgens Melissandre. Zonder Stannis kan je die verhaallijn opdoeken.
Stannis lijkt me nog niet impotent.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja, zonder Shireen geen troonsopvolging, leuk zo'n troontje, maar aan wie kan Stannis hem doorgeven? Melisandre floept enkel schaduwbeestjes uit, Selyce is een maf mens net als Lysa Arryn
Alleen is hij weer te rechtschapen om 'm zomaar bij elk boerinnetje er in te prikken.quote:
als ie in winterfell is neukt ie sansa gewoon zwanger.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stannis niet nee, maar een geschikte vrouw is een ander verhaal
Mja, daar zal het wel op uitlopen. Toch vond ik haar in black beter bij Petyr passen als nieuwe leerlinge.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ie in winterfell is neukt ie sansa gewoon zwanger.
Wat dat betreft heeft hij mazzel dat Melissandre gespeeld wordt door Carice en niet door Halina Reijn, dan had ie al wel met een buitenechtelijk kind gezeten.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen is hij weer te rechtschapen om 'm zomaar bij elk boerinnetje er in te prikken.
Het druiste hem al enorm tegen zijn gevoel van rechtvaardigheid in om Melisandre te gaan uitwonen, hoewel hij, toen hij eenmaal de smaak goed te pakken had, er ook weer moeilijk mee leek te kunnen stoppen!
quote:Op maandag 8 juni 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, daar zal het wel op uitlopen. Toch vond ik haar in black beter bij Petyr passen als nieuwe leerlinge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |