Het had meerdere redenen, motor niet te veel willen pijnigen voor de volgende races, niet alles willen riskeren voor een 14de plek in de laatste rondjes. gewoon bij neergelegd dat het niet echt veel zin meer had/risico niet waard was die laatste rondjesquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had stiekem ook wel verwacht dat er zoiets zou gebeuren, maar helaas kon hij niet aanvallen. Op het eind waren zijn banden volgens mij ook aan het einde van hun leven.
Olav geeft geweldig commentaar, juist door zijn enthousiasme. Als je om dit soort kleine dingetjes gaat miepenquote:Op maandag 8 juni 2015 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
sowieso dat ie niet doorhad dat Max maar 1 stop zou doen zodra de eersten op SuperSofts er 30 rondjes op konden rijden.
En maar volhouden dat ie een 2-stopper zou doen....
We weten het wel dat je fan bent van Molquote:Op maandag 8 juni 2015 11:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Olav geeft geweldig commentaar, juist door zijn enthousiasme. Als je om dit soort kleine dingetjes gaat miepen
Ja dat ben ik zekerquote:Op maandag 8 juni 2015 11:45 schreef opreis het volgende:
[..]
We weten het wel dat je fan bent van Mol
Mijn punt is dat het zinloos is om iemand 5 seconden tijdstraf te geven nadat hij is uitgevallen.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef DrMarten het volgende:
Het eindigde bij hem iets heftiger, maar principe blijft hetzelfde, het veroorzaken van een ongeluk. Miliseconde te laat remmen of miliseconde te vroeg insturen en de voorvleugel van een ander aan barrels rijden. Ik zie weinig verschil.
2 van die plaatsen zijn uitvallers. 1 is een Manor (die missen echt een partij snelheid!). En dan heb je nog een Sauber.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Omdat het knap is. Hij pakt 4 plaatsen ondanks zware straffen. Zowel hij als Sainz halen het maximale wat er te halen valt.
Ik met je heldquote:Op maandag 8 juni 2015 11:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja dat ben ik zekerNet zoals hier ook mensen zijn die fan zijn van Max en het daar de hele tijd over hebben.
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik met je held
[ afbeelding ]
De linker is Olav he
Een 2014 B-spec ('15 crashtest vereisten) en een '14 motor. Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
1 is een Manor (die missen echt een partij snelheid!).
Het gaat er niet om dat ik verbaasd ben, maar dat je met iedere andere auto werkelijk rondjes om een Manor rijdt en derhalve het voor een Manor eindigen bepaald niet ingewikkeld is...quote:Op maandag 8 juni 2015 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Een 2014 B-spec ('15 crashtest vereisten) en een '14 motor. Wat verwacht je dan?
Er zijn 3 scenario's voor zover ik weet.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:37 schreef twiFight het volgende:
Voor Manor zou de klantenauto wel goed zijn, denk ik.
Dan hebben ze een chassis en powertrain die ze inkopen (i.t.t. alleen een powertrain nu). Aero moet het team wel zelf ontwerpen. Zeg ik dat zo goed?
eigenlijk is het nog een tiener,hequote:Op maandag 8 juni 2015 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)aad-naar-huis-lopen/
pff wat een drama queen die Hamilton. Hij probeert in alles Senna te imiteren. Alsof de schaamteloze kopie van zijn helm niet genoeg is. En dat achterlijke gedoe met zonnebrilletjes op het podium en opzichtige sieraden en kettingen. Hij lijkt gebukt te gaan onder een minderwaardigheidscomplex en probeert dat doormiddel van stoer gedrag te compenseren. Zie ook zijn lachwekkende instagram account. Ik snap niet dat Lewis fans heeft.
Hij is een redelijk klein, kalend mannetje, die willen nog wel eens overcompenseren.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pff wat een drama queen die Hamilton. Hij probeert in alles Senna te imiteren. Alsof de schaamteloze kopie van zijn helm niet genoeg is. En dat achterlijke gedoe met zonnebrilletjes op het podium en opzichtige sieraden en kettingen. Hij lijkt gebukt te gaan onder een minderwaardigheidscomplex en probeert dat doormiddel van stoer gedrag te compenseren. Zie ook zijn lachwekkende instagram account. Ik snap niet dat Lewis fans heeft.
Ja. Maar dat was denk ik niet op tv te zien als ik de reacties zo lees. Hij was op de harde banden sneller dan Sainz, haalde toen het nog wat koeler was heel slim (zeker het inhalen van Nasr was mooi gepland) in en kon nog een tijd bij Bottas aanhaken.quote:
Zelfde gereden als Lewis eigenlijk. Of eigenlijk het hele veld, niemand echt uit zien blinken.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen heeft niets bijzonders gedaan. Niets extra's uit de auto gehaald, maar het is ook niet dramatisch slecht of dom hoe hij gereden heeft.
Ik had hem niet op andere gedachten gebracht. Laat maar gaan en deel dan een boete uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hij zit nou voor het tweede jaar achter elkaar in dezelfde auto als een topcoureur, en dan blijkt de mythe van de hard stampende Fin niet houdbaar.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:38 schreef DutchTrain het volgende:
En opvallend dat Kimi ieder jaar weer minder fans heeft en na zijn spin iedereen wel vond dat er iemand anders in die Ferrari mag gaan tijden
Voorop rijden en geen fouten maken is eenvoudiger dan achteraan meehobbelen en geen fouten maken.quote:
Vettel die achteraan start en nipt achter zijn teamgenoot eindigt heeft gewoon zijn rondjes gedraaid?quote:Of eigenlijk het hele veld, niemand echt uit zien blinken.
Kimi gelooft het ook gewoon wel na zijn kampioenschap, sinds 2008 kan hij er niets meer van.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zit nou voor het tweede jaar achter elkaar in dezelfde auto als een topcoureur, en dan blijkt de mythe van de hard stampende Fin niet houdbaar.
Dat mag dan wel zijn, maar hij hoeft zich ook niet te misdragen. En flauwekul als "ik zet de auto aan de kant en ga lopend naar huis vind ik kinderachtig en een prima reden voor een fikse draai om de oren.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:31 schreef twiFight het volgende:
marketingtechnisch kun je het niet beter treffen dan Lewis.
Ik vond dat vroeger wel een leuke gozer maar dat wordt steeds meer een grijze muis.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:41 schreef DeeBee het volgende:
Alonso staat ook een seconde nadat hij uit de auto is met een Oakley op z'n harses hoor. Nagenoeg bij al z'n interviews ook, vrij asociaal eigenlijk, maar natuurlijk puur vanwege sponsordeals. Net als horloges etc.
En liever Hamilton dan zo'n nobuddie als Rosberg, die ook gisteren gewoon weer pijnlijk eenvoudig geklopt wordt. Gaat echt niks uit van die vent...
Zo onderhand is Seb de meest symphatieke en mediagenieke van het stel, samen met Button.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger wel een leuke gozer maar dat wordt steeds meer een grijze muis.
Hamilton vind ik echter een vrij vervelende jongen.
Tsja, Rosbergquote:Op maandag 8 juni 2015 17:41 schreef DeeBee het volgende:
Alonso staat ook een seconde nadat hij uit de auto is met een Oakley op z'n harses hoor. Nagenoeg bij al z'n interviews ook, vrij asociaal eigenlijk, maar natuurlijk puur vanwege sponsordeals. Net als horloges etc.
En liever Hamilton dan zo'n nobuddie als Rosberg, die ook gisteren gewoon weer pijnlijk eenvoudig geklopt wordt. Gaat echt niks uit van die vent...
Rosberg klom gisteren een uur na de race nog op de pitmuur om handtekeningen uit te delen en te praten met fans. Hamilton liet het hele team op hem wachten voor de foto en champagne en verdween daarna snel na een interviewtje voor een tv-camera. Het is maar hoe je over wil komen...quote:Op maandag 8 juni 2015 17:41 schreef DeeBee het volgende:
Merhi die eindelijk Stevens aankon was wel leuk om te zien. Hülkenberg die verrassend veel sterker reed dan Perez op dit circuit. En Kvyat, die ondanks gebrek aan vermogen heel netjes en geconcentreerd bleef rijden en Ricciardo daarmee versloeg.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:17 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Zelfde gereden als Lewis eigenlijk. Of eigenlijk het hele veld, niemand echt uit zien blinken.
Aha, dat had ik niet meegekregen. Ik had eigenlijk verwacht dat de banden van Lewis eraan zouden gaan vanwege de manier waarop hij door bocht 6 kwam in vergelijking met Rosberg.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de vraag hoeveel Rosberg nog over had, want Mercedes zal aan het eind van de race op een brandstofverbruik van ruim 99 kg. De Williamsen en ook Vettel waren gisteren zuiniger
Britten zijn wat dat betreft net Brazilianen, ze zeuren en drammen zo hard en hysterisch dat hun sportheld de beste is dat het grootste deel van de wereld dat nog gaat geloven ook. Nou behoort hij tot de snelsten, het idee dat het een echte racer is, goed zou kunnen inhalen en hij volwassen maximaliseert is natuurlijk pertinente nonsens.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:31 schreef twiFight het volgende:
Mercedes is juist superblij met zo'n uithangbord. Lewis is wereldwijd (ja ja fokkertjes, er bestaan meer mensen dan wat zure forummers die hun mislukte carriere afreageren op de best verdienende Britse sporter die ook nog eens regelmatig in de recordboeken terug te zien is) ongekend populair en zorgt voor flinke sponsors. Al die exposure is precies wat sponsoren willen; marketingtechnisch kun je het niet beter treffen dan Lewis.
Niks meer of minder dan daarvoor. Er was al reden voor twijfel aan zijn snelheid, Massa liet zien dat het wat dat betreft geen echte topper was, maar hij werd wel WK. Dat gaf zijn fanclub dan weer aanleiding om de feiten te negeren en stug vol te houden dat hij zo hard kon stampen, en nu worden er weer allerlei ontwikkelingen verondersteld om te verklaren waarom hij Vettel en Alonso niet bij kon houden.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kimi gelooft het ook gewoon wel na zijn kampioenschap, sinds 2008 kan hij er niets meer van.
Mehri is dan ook een stuk zwaarder dan Stevens. Blijkbaar heeft de Manor wat gewicht verloren, zodat het verschil met Stevens kleiner is geworden en hij nu ervoor blijft, net zoals in de FR 3.5.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Merhi die eindelijk Stevens aankon was wel leuk om te zien. Hülkenberg die verrassend veel sterker reed dan Perez op dit circuit. En Kvyat, die ondanks gebrek aan vermogen heel netjes en geconcentreerd bleef rijden en Ricciardo daarmee versloeg.
219 race starts en 42 keer de snelste ronde gereden. Denk niet dat er veel mis is met de snelheid van Raikkonen. En het is zeker geen subtopper, zet hem in een Mercedes en hij wint ook races.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niks meer of minder dan daarvoor. Er was al reden voor twijfel aan zijn snelheid, Massa liet zien dat het wat dat betreft geen echte topper was, maar hij werd wel WK. Dat gaf zijn fanclub dan weer aanleiding om de feiten te negeren en stug vol te houden dat hij zo hard kon stampen, en nu worden er weer allerlei ontwikkelingen verondersteld om te verklaren waarom hij Vettel en Alonso niet bij kon houden.
De eenvoudigste verklaring die geen ingewikkelde theorien nodig is de enige juiste: Het was qua snelheid nooit meer dan een subtopper en dat is hij altijd gebleven, dat is volledig consistent met alle feiten.
Laat lekker gaan joh, iets anders dan dat gebaggerquote:Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef twiFight het volgende:
Haha, de 'discussie' aangaan met weltschmertz. Jij bent of nieuw hier, of je hebt veel te veel tijd over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |