Het had meerdere redenen, motor niet te veel willen pijnigen voor de volgende races, niet alles willen riskeren voor een 14de plek in de laatste rondjes. gewoon bij neergelegd dat het niet echt veel zin meer had/risico niet waard was die laatste rondjesquote:Op maandag 8 juni 2015 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had stiekem ook wel verwacht dat er zoiets zou gebeuren, maar helaas kon hij niet aanvallen. Op het eind waren zijn banden volgens mij ook aan het einde van hun leven.
Olav geeft geweldig commentaar, juist door zijn enthousiasme. Als je om dit soort kleine dingetjes gaat miepenquote:Op maandag 8 juni 2015 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
sowieso dat ie niet doorhad dat Max maar 1 stop zou doen zodra de eersten op SuperSofts er 30 rondjes op konden rijden.
En maar volhouden dat ie een 2-stopper zou doen....
We weten het wel dat je fan bent van Molquote:Op maandag 8 juni 2015 11:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Olav geeft geweldig commentaar, juist door zijn enthousiasme. Als je om dit soort kleine dingetjes gaat miepen
Ja dat ben ik zekerquote:Op maandag 8 juni 2015 11:45 schreef opreis het volgende:
[..]
We weten het wel dat je fan bent van Mol
Mijn punt is dat het zinloos is om iemand 5 seconden tijdstraf te geven nadat hij is uitgevallen.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef DrMarten het volgende:
Het eindigde bij hem iets heftiger, maar principe blijft hetzelfde, het veroorzaken van een ongeluk. Miliseconde te laat remmen of miliseconde te vroeg insturen en de voorvleugel van een ander aan barrels rijden. Ik zie weinig verschil.
2 van die plaatsen zijn uitvallers. 1 is een Manor (die missen echt een partij snelheid!). En dan heb je nog een Sauber.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Omdat het knap is. Hij pakt 4 plaatsen ondanks zware straffen. Zowel hij als Sainz halen het maximale wat er te halen valt.
Ik met je heldquote:Op maandag 8 juni 2015 11:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja dat ben ik zekerNet zoals hier ook mensen zijn die fan zijn van Max en het daar de hele tijd over hebben.
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik met je held
[ afbeelding ]
De linker is Olav he
Een 2014 B-spec ('15 crashtest vereisten) en een '14 motor. Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
1 is een Manor (die missen echt een partij snelheid!).
Het gaat er niet om dat ik verbaasd ben, maar dat je met iedere andere auto werkelijk rondjes om een Manor rijdt en derhalve het voor een Manor eindigen bepaald niet ingewikkeld is...quote:Op maandag 8 juni 2015 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Een 2014 B-spec ('15 crashtest vereisten) en een '14 motor. Wat verwacht je dan?
Er zijn 3 scenario's voor zover ik weet.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:37 schreef twiFight het volgende:
Voor Manor zou de klantenauto wel goed zijn, denk ik.
Dan hebben ze een chassis en powertrain die ze inkopen (i.t.t. alleen een powertrain nu). Aero moet het team wel zelf ontwerpen. Zeg ik dat zo goed?
eigenlijk is het nog een tiener,hequote:Op maandag 8 juni 2015 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)aad-naar-huis-lopen/
pff wat een drama queen die Hamilton. Hij probeert in alles Senna te imiteren. Alsof de schaamteloze kopie van zijn helm niet genoeg is. En dat achterlijke gedoe met zonnebrilletjes op het podium en opzichtige sieraden en kettingen. Hij lijkt gebukt te gaan onder een minderwaardigheidscomplex en probeert dat doormiddel van stoer gedrag te compenseren. Zie ook zijn lachwekkende instagram account. Ik snap niet dat Lewis fans heeft.
Hij is een redelijk klein, kalend mannetje, die willen nog wel eens overcompenseren.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)aad-naar-huis-lopen/
pff wat een drama queen die Hamilton. Hij probeert in alles Senna te imiteren. Alsof de schaamteloze kopie van zijn helm niet genoeg is. En dat achterlijke gedoe met zonnebrilletjes op het podium en opzichtige sieraden en kettingen. Hij lijkt gebukt te gaan onder een minderwaardigheidscomplex en probeert dat doormiddel van stoer gedrag te compenseren. Zie ook zijn lachwekkende instagram account. Ik snap niet dat Lewis fans heeft.
Ja. Maar dat was denk ik niet op tv te zien als ik de reacties zo lees. Hij was op de harde banden sneller dan Sainz, haalde toen het nog wat koeler was heel slim (zeker het inhalen van Nasr was mooi gepland) in en kon nog een tijd bij Bottas aanhaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |