SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.(she/her)
ik ga stukquote:Op maandag 8 juni 2015 04:38 schreef Typisch het volgende:
heyy ik ben jaime ja ik kwam effe je land binnen om mijn dochter/nichtje te stelen
oh ja geeft niet man ben toch man in rolstoel
we geven een klap aan je compagnon en alles is vergeven
ohja mijn zoon komt mee met jou terug naar kings landing
ok
gr bye![]()
Heb in gelezenquote:Op maandag 8 juni 2015 04:41 schreef Snowbells het volgende:
Aanrader voor mensen die the Dance of Dragons willen lezen, een gebeurtenis voor GoT
In het boek deathly women staat de short story 'the princess and the queen' en dat gaat over de targaryens en de dance
Geschreven door ggrm
Gr
Doranquote:Op maandag 8 juni 2015 04:38 schreef Typisch het volgende:
heyy ik ben jaime ja ik kwam effe je land binnen om mijn dochter/nichtje te stelen
oh ja geeft niet man ben toch man in rolstoel
we geven een klap aan je compagnon en alles is vergeven
ohja mijn zoon komt mee met jou terug naar kings landing
ok
gr bye![]()
Vond het wel nice om mijn Targaryen obsessie mee te voeden maar ik was continu in de war wie iedereen nou wasquote:
khaleesiiiiiiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dit was niet stannisquote:Op maandag 8 juni 2015 04:45 schreef Fylax het volgende:
Al die mensen (waaronder ik) die einde van S4 #TeamStannis werden... ik schaam mezelf nu dat ik voor stannis was.
ik lees boeken niet, kijk louter tv serie dus dit is WEL stannisquote:
lees de boekenquote:Op maandag 8 juni 2015 04:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik lees boeken niet, kijk louter tv serie dus dit is WEL stannis
en ik HAAT hem voor wat hij deed
Was zeker leuk met livetopic erbijquote:Op maandag 8 juni 2015 04:48 schreef Joezi het volgende:
Live kijken was wel nice en hip, volgende week weer
Allebei. Brienne haalt haar penis tevoorschijn en maakt kinderen met Sansa na het gevecht.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:48 schreef Fylax het volgende:
Ik weet niet wie ik nu meer dood wil, stannis of boltons..
RIPquote:Even after beheading the main character of season 1, the Red Wedding, Oberyn's head explosion, and Sansa's rape, I still told myself, "No way they go this far. No way Game of Thrones literally burns a child alive and lets us hear her screams" Even when Melisandre lit the wood. I thought "how is she going to get out of this. How is Stannis going to stop this."
briennequote:Op maandag 8 juni 2015 04:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Allebei. Brienne haalt haar penis tevoorschijn en maakt kinderen met Sansa na het gevecht.
Brian en Sanne als kinderen.
Ik zeg doen!
quote:Op maandag 8 juni 2015 04:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Allebei. Brienne haalt haar penis tevoorschijn en maakt kinderen met Sansa na het gevecht.
Brian en Sanne als kinderen.
Ik zeg doen!
Ik wel. Nu spijt.quote:Op maandag 8 juni 2015 04:52 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig was ik nooit #teamStannis, ook niet boekStannis.
niet boek stannis zijnquote:Op maandag 8 juni 2015 04:52 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig was ik nooit #teamStannis, ook niet boekStannis.
Die anderen waren niet zijn heir en doel van de oorlog in de eerste plaats.quote:
Feitelijk waren allebei zijn broers usurpers.quote:Op maandag 8 juni 2015 05:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij verbrand een verrader. Z'n broer was een usurper. Was maar een bastard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan bij de quotes onderaan wel lichte spoilers, want gaat om de boek versie.
[ Bericht 75% gewijzigd door 2Happy4U op 08-06-2015 10:52:42 ]Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dit idd, ik dacht ook al van, heeft geen van die harpies een werpmes oid bij zich om langs de lijfwacht te gooien ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2015 10:43 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Leuke aflevering alléén niet iets écht schrikbarends (qua verwachtingen).
Dat hij z'n dochter ging offeren kon je uit vorige aflevering al opmaken. Indrukwekkende scene wel.
Er is iig geen hoofdpersoon (onverwachts) omgekomen terwijl daar toch wel een aantal mogelijkheden voor waren.
Overigens was de Daenerys scene wel gaaf... maar ook weer niet... als ze wel speren massaal richting de draak kunnen gooien, waarom niet richting de queen. Het was vrijwel onmogelijk om haar niet te killen. Beetje james bond achtige shit dus; hadden ze beter uit moeten werken.
Sometimes A Man Has No Choicequote:Op maandag 8 juni 2015 04:45 schreef Fylax het volgende:
Al die mensen (waaronder ik) die einde van S4 #TeamStannis werden... ik schaam mezelf nu dat ik voor stannis was.
ze kunnen niet terug naar castle black, ze kunnen niet winterfell innemen want geen siege battlementsquote:Op maandag 8 juni 2015 04:48 schreef Fylax het volgende:
Ik weet niet wie ik nu meer dood wil, stannis of boltons..
Misschien dat er in aflevering 10 een main-char dedde gaat?quote:Op maandag 8 juni 2015 10:43 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Leuke aflevering alléén niet iets écht schrikbarends (qua verwachtingen).
Dat hij z'n dochter ging offeren kon je uit vorige aflevering al opmaken. Indrukwekkende scene wel.
Er is iig geen hoofdpersoon (onverwachts) omgekomen terwijl daar toch wel een aantal mogelijkheden voor waren.
Overigens was de Daenerys scene wel gaaf... maar ook weer niet... als ze wel speren massaal richting de draak kunnen gooien, waarom niet richting de queen. Het was vrijwel onmogelijk om haar niet te killen. Beetje james bond achtige shit dus; hadden ze beter uit moeten werken.
you know nothin'quote:
Dat kan natuurlijk ook nog een Draak zijn, gezien het gevecht in de arena waar het beestje een vijftal speren in zijn hals kreeg. Kan ik me indenken dat hij doodbloed in de lucht.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Misschien dat er in aflevering 10 een main-char dedde gaat?
je zag wel dat ie geprikt werd maar niet fataalquote:Op maandag 8 juni 2015 11:10 schreef Shakkara het volgende:
Ik dacht trouwens wel dat die master waarmee dany wilde trouwen zelf ook een harpy was. Blijkbaar niet, prik prik.
Ik had een beetje het idee dat dat vergelijkbaar was met wanneer iemand spelden in ons zou rammen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog een Draak zijn, gezien het gevecht in de arena waar het beestje een vijftal speren in zijn hals kreeg. Kan ik me indenken dat hij doodbloed in de lucht.
Inderdaad. Ben benieuwd waar ze heen vliegenquote:Op maandag 8 juni 2015 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat dat vergelijkbaar was met wanneer iemand spelden in ons zou rammen.
Niet lekker, maar niet echt een probleem.
Ik vergeleek het meer met een goede splinter. Toen Dany die verwijderde was de draak eerst een beetje pissed, daarna begon hij te spinnen als een kat (de fuck, wil hij soms ook over de rug geaaid worden ofzo?)quote:Op maandag 8 juni 2015 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat dat vergelijkbaar was met wanneer iemand spelden in ons zou rammen.
Niet lekker, maar niet echt een probleem.
Op sterven na dood? Volgens mij moet je de aflevering nog een keer kijken...quote:Op maandag 8 juni 2015 11:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht trouwens dat die draken zo goed als onverslaanbaar waren? Paar speren en Drogon is al op sterven na dood.
Tevens Shereen
Voor wie moet ik nu nog rooten?
Fuck de mensen, go white walkersquote:Op maandag 8 juni 2015 11:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht trouwens dat die draken zo goed als onverslaanbaar waren? Paar speren en Drogon is al op sterven na dood.
Tevens Shereen
Voor wie moet ik nu nog rooten?
quote:
Hij had het niet makkelijk in ieder geval.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op sterven na dood? Volgens mij moet je de aflevering nog een keer kijken...
Je kan hem alleen doden met speciale harpoen en dan alleen op dat ene plekje waar geen schub meer zit.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:22 schreef Gezicht het volgende:
Inderdaad ik hoopte op een remake van dat ISIS verbrandingfilmpje, toch een beetje een cop out dit.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ben ik de enige die het wel jammer vond dat je Shireen niet echt zag verbranden, alleen out of focus in de achtergrond met het gegil?
vonden makers toch too much kennelijkquote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ben ik de enige die het wel jammer vond dat je Shireen niet echt zag verbranden, alleen out of focus in de achtergrond met het gegil?
Jaquote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je kan het alleen maar hopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Zouden mensen door deze aflevering geïnspireerd raken om ook massaal hun irritante kinderen op de brandstapel te gooien?
Tolkien =/= GRRMquote:Op maandag 8 juni 2015 11:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je kan hem alleen doden met speciale harpoen en dan alleen op dat ene plekje waar geen schub meer zit.
too old?quote:
Na de eerste paar seizoenen had ik verwacht dat ze wel wat beter zou opdrogen. Zal wel door dat haar komen ofzo maar ik zie nu alleen nog maar dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Na de eerste paar seizoenen had ik verwacht dat ze wel wat beter zou opdrogen. Zal wel door dat haar komen ofzo maar ik zie nu alleen nog maar dit:dat kapsel is idd weirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:jtabrys twitterde op maandag 08-06-2015 om 03:36:58Dayum, the Game of Thrones writer's room is dark and full of terrors reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
waarom zit iedereen te haten op stannis?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef Ooku het volgende:
Damn wat een aflevering.
Fuck Stannis.
En het wordt tijd dat Daenerys alle drie de draken losmaakt.
http://www.ew.com/article/2015/06/07/game-thrones-Shireenquote:“It’s like a two-tiered system,” he noted. “If a superhero knocks over a building and there are 5,000 people in the building that we can presume are now dead, does it matter? Because they’re not people we know. But if one dog we like gets run over by a car, it’s the worst thing we’ve we’ve ever seen. I totally understand where that visceral reaction comes from. I have that same reaction. There’s also something shitty about that. So instead of saying, ‘How could you do this to somebody you know and care about?’ maybe when it’s happening to somebody we don’t know so well, maybe then it should hit us all a bit harder.”
Which is exactly the sort of morality questions that Thrones so often stimulates. Like after the brutal Red Wedding season 3, Tywin Lannister asked whether killing a wedding party of characters we love was wrong if by doing so it ends a war and saves thousands of anonymous lives?
MAAR DIT IS ANDERSquote:Op maandag 8 juni 2015 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zit iedereen te haten op stannis?
[..]
http://www.ew.com/article/2015/06/07/game-thrones-Shireen
zie laatste post van mijnquote:Op maandag 8 juni 2015 12:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
MAAR DIT IS ANDERS
DIT IS SHIREEEN!!!!!!!!!!
En hij was Father of the Year, Proud Father en dat is hij nu niet meer!
Laten we 't hopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
The Onion Knight blijft Stannis echt niet volgen als hij hier achter komt.
twitter:rgb_alpha twitterde op maandag 08-06-2015 om 05:45:03That awkward moment when you start cheering for the white walkers because humanity is so screwed up. #GameofThrones http://t.co/EIPa5JynB4 reageer retweet
twitter:YutaHayakawa twitterde op maandag 08-06-2015 om 05:34:56Dany be like "Dont worry Missandei, we will die together....oh wait nevermind my ride is here BYE" #GameofThrones http://t.co/awe1xoDEWT reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:54 schreef Slayage het volgende:
![]()
![]()
twitter:rgb_alpha twitterde op maandag 08-06-2015 om 05:45:03That awkward moment when you start cheering for the white walkers because humanity is so screwed up. #GameofThrones http://t.co/EIPa5JynB4 reageer retweet
twitter:YutaHayakawa twitterde op maandag 08-06-2015 om 05:34:56Dany be like "Dont worry Missandei, we will die together....oh wait nevermind my ride is here BYE" #GameofThrones http://t.co/awe1xoDEWT reageer retweet
twitter:LordSnow twitterde op maandag 08-06-2015 om 04:26:18Worst parents ever. #GameOfThrones http://t.co/3ErQvAS7Cn reageer retweet
wie?quote:
ah okay! soort van een faceless man dusquote:Op maandag 8 juni 2015 13:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij speelde twee White Walkers, Gregor Clegane in seizoen 2, Dongo the Giant en Wun Wun
hereticsquote:Op maandag 8 juni 2015 13:28 schreef Odaiba het volgende:
Stannis is een rare gek geworden nu hij bewust Shireen op de brandstapel heeft gezet. Die krankzinnige moeder was uiteindelijk degene die wel haar verstand terug kreeg, al was het maar voor een moment.
why? dat was de beste scene...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:30 schreef Gossef het volgende:
Aflevering gekeken vandaag, was er wel over te spreken...tot het moment dat het duidelijk werd wat Stannis ging doen. Voor het eerst deze serie een stuk doorgespoeld en gewoon rechtstreeks naar Dany gegaan.
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:30 schreef Gossef het volgende:
Aflevering gekeken vandaag, was er wel over te spreken...tot het moment dat het duidelijk werd wat Stannis ging doen. Voor het eerst deze serie een stuk doorgespoeld en gewoon rechtstreeks naar Dany gegaan.
Deze is beterquote:Op maandag 8 juni 2015 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
why? dat was de beste scene...
speciaal voor jou
Op zo'n moment gaat personal taste boven het wel of niet zijn van een goede scene, voor mij in ieder geval wel. Kun je het mee eens zijn, kun je het niet eens zijn, is allemaal toegestaan tochquote:Op maandag 8 juni 2015 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
why? dat was de beste scene...
speciaal voor jou
zelfde beelden broerquote:
personal taste als in too much?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:37 schreef Gossef het volgende:
[..]
Op zo'n moment gaat personal taste boven
quote:
Verhongeren / bevriezen lijkt mij ook nou niet zo fijn. En nu hoeft alleen zij te sterven.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:28 schreef Odaiba het volgende:
Stannis is een rare gek geworden nu hij bewust Shireen op de brandstapel heeft gezet. Die krankzinnige moeder was uiteindelijk degene die wel haar verstand terug kreeg, al was het maar voor een moment.
Deze is geniaal. 10 jaar too soon, maar geniaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:54 schreef Mr.Major het volgende:
fo shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
was gewoon aan moeder instinct dat ze niet kon onderdrukken thats all, komende ep zal er niet meer over hebbenquote:Op maandag 8 juni 2015 13:55 schreef Mr.Major het volgende:
Ik hoop trouwens dat Selyse nu full rampage gaat en Mellisandre vermoordt en daarna zelfmoord pleegt
Jaquote:Op maandag 8 juni 2015 04:37 schreef Snowbells het volgende:
Klinkt als een ok aflevering. Jammer dat ze Dorne en de Sandsnakes zo verneukt hebben
We zien wel wat de Lord of Light ervoor terug geeft dan.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verhongeren / bevriezen lijkt mij ook nou niet zo fijn. En nu hoeft alleen zij te sterven.
En dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef Ooku het volgende:
Damn wat een aflevering.
Fuck Stannis.
a man had no choicequote:
Stannis deed dit allemaal voor twee dingen: 'duty' en Shireen.quote:
Gigantisch uber rookmonster uit haar kut die heel Winterfell afslacht.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:03 schreef Edensnator het volgende:
Enig idee hoe deze magie van Melisandre Stannis nu gaat helpen? Vliegen er nu vogeltjes naar het kamp en valt er manna uit de hemel zoals bij Mozes in Exodus?
check de previewquote:Op maandag 8 juni 2015 14:03 schreef Edensnator het volgende:
Enig idee hoe deze magie van Melisandre Stannis nu gaat helpen? Vliegen er nu vogeltjes naar het kamp en valt er manna uit de hemel zoals bij Mozes in Exodus?
what is one life when you can save thousands in dite geval zijn hele leger dat zou doodvriezenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had verwacht dat zijn vrouw het zou doen en hij mad zou zijn, maar dit is niet okay.
gewoon in de lijn der verwachtingquote:
je wordt wijs genoegquote:Op maandag 8 juni 2015 14:09 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar daar word je ook niet veel wijzer van.
bagatelliseer het maarquote:Op maandag 8 juni 2015 14:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
what is one life when you can save thousands in dite geval zijn hele leger dat zou doodvriezen
of bv de red wedding een paar mensen op een feestje en de oorlog is klaar
Snap ik allemaal wel, nog steeds de foute beslissing, je eigen dochter levend verbranden valt niet goed te praten.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
what is one life when you can save thousands in dite geval zijn hele leger dat zou doodvriezen
of bv de red wedding een paar mensen op een feestje en de oorlog is klaar
doe ik niet. ik rationaliseer hetquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Snap ik allemaal wel, nog steeds de foute beslissing, je eigen dochter levend verbranden valt niet goed te praten.
volgens mij zagen we die naast jon deze epquote:Op maandag 8 juni 2015 14:15 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Vond haar wel echt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoop dat haar kinderen het goed maken![]()
![]()
![]()
De andere 2 zitten nog steeds opgesloten.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze draak is dus gewond.. Had ons prinsesje er nog meer of is dit de laatste inmiddels?
Zijn net stormtroopersquote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef wieisboos het volgende:
Die Unsullied kunnen er echt helemaal geen klote van he?
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef wieisboos het volgende:
die hebben geen eigen kinderenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:23 schreef Fylax het volgende:
Zelfs de White Walkers vermoorden hun eigen kind niet.
Oh gelukkigquote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
De andere 2 zitten nog steeds opgesloten.
Ja dat viel mij ook op, weer een mythe armerquote:Op maandag 8 juni 2015 14:20 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]![]()
mooi he... die unsullied waren zo'n bazenarmy en nu worden ze afgeslacht door wat opstandelingen
![]()
Zo jammer, vond het idee van zo'n leger wel nice, zwaar afgetraind en focus maar op 1 ding.
sometimes a man has no choicequote:
Dat idee heb ik ook. Het zijn soldaten, geen politie.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:27 schreef viagraap het volgende:
Die Unsullied zijn in een veldslag denk ik beter te gebruiken dan als stadswacht.
Ramsay die (als enige in heel GoT zowat) ongestraft alles kan doen wat hij wil zonder slechte consequenties tot nu toe ook nog eens als directe aanleiding voor dit gebeuren.quote:
Hij heeft the lord of fire nu boos gemaakt, die krijgt het nog wel te verduren.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ramsay die (als enige in heel GoT zowat) ongestraft alles kan doen wat hij wil zonder slechte consequenties tot nu toe ook nog eens als directe aanleiding voor dit gebeuren.Dat is niet zo best geschreven imo.
Die scene voor het verbranden was wel heel mooi en goed tho, net als die van Shireen en Davos.
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Battle_of_Qohorquote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef wieisboos het volgende:
Dat zit er dik in ja, maar ook hij is wederom niet erg sterk neergezet imo. Uit niets blijkt dat hij echt zo'n genie is, behalve dan het feit dat alles hem lukt. Hij verslaat eventjes zonder problemen getrainde knights (zonder shirt!) en schrikt Iroborn af met een stuk of 6 hondjes.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij heeft the lord of fire nu boos gemaakt, die krijgt het nog wel te verduren.
twitter:robsforman twitterde op maandag 08-06-2015 om 04:18:46Gotta find that receipt so I can return my "Stannis, Number One Dad in Westeros" mug. #GameofThrones #GoT reageer retweet
no shit sherlockquote:Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef Fylax het volgende:
oh wacht volgens mij komt die tekst uit het plaatje uit t boek
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef Fylax het volgende:
oh wacht volgens mij komt die tekst uit het plaatje uit t boek
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stannis, you sick fuck
#StillTeamStannis
Precies, in formatie.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:27 schreef viagraap het volgende:
Die Unsullied zijn in een veldslag denk ik beter te gebruiken dan als stadswacht.
Hmm zou de mad king ook in de lord of fire hebben geloofd?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:58 schreef Wausmal het volgende:
Wel ironisch Robert vocht tegen de mad king omdat hij mensen levend aan het verbranden was en nu doet zijn broer het
Gendry leeft nogquote:Op maandag 8 juni 2015 15:06 schreef Wausmal het volgende:
Maar wat nou als stannis dood gaat dan is baratheon lijn toch gone of niet?
Is een bastaard, dus nee.quote:
Nee.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:12 schreef Wausmal het volgende:
Ik verwacht niet meer dat stannis nog een kind krijgt dus voor de baratheons is het gebeurd denk ik:p, is dat wat die melisandre wil ofzo
al t budget is naar hardhome gegaanquote:Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat rijden op de draak zag er echt slecht uit man.
In het echt is het altijd veel vetter.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hihi, nou héquote:Op maandag 8 juni 2015 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In het echt is het altijd veel vetter.
boeien, gaat om de gedachtequote:Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
Enkel omdat Joffrey daar zijn handtekening onder had gezet.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ramsay ook en dat is nu ook een Bolton.
Maar Gendry gaat geen rol spelen denk ik.
Die wilden er toch niks mee te maken hebben? Littlefinger bood aan om in Winterfell huis te houden als de slag over is.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:25 schreef Wausmal het volgende:
Ik heb trouwens niet echt begrepen wat er nu in de stormlands aan de hand is, veel van die lords volgen toch nog stannis dus worden all hun kastelen etc dan niet aangevallen door de tyrells en lannisters inclusief storm's end
Dani was het doel, dus ik denk dat ze zich gewoon terugtrekken.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd wat er nu gebeurt met de achtergebleven in de Arena. In één keer allemaal afgeslacht?Zal wel niet, opeens kunnen ze zich toch wel verdedigen
![]()
E10 previewquote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd wat er nu gebeurt met de achtergebleven in de Arena. In één keer allemaal afgeslacht?Zal wel niet, opeens kunnen ze zich toch wel verdedigen
![]()
Terwijl haar hele entourage rijp is voor de slacht?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dani was het doel, dus ik denk dat ze zich gewoon terugtrekken.
Kijk geen previews.. snap dat sowieso niet.. net zoals trailers van films. Thx voor spoilertag anywayquote:
Je zag in het laatste shot al dat er bijna geen sons of the harpy meer waren. Denk dat zij vluchten zodra Daenerys weg was.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
![]()
The dance of the dragons lijkt me al een subtiele verwijzing dat de draken straks onderling oorlog gaan krijgen omdat ze bij verschillende strijdende partijen terecht gaan komen.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef Ooku het volgende:
Damn wat een aflevering.
Fuck Stannis.
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Epic laatste 15 min weer.![]()
[ afbeelding ]
En ondode kinderzombies.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:50 schreef Blistering het volgende:
Game of Thrones: Now also featuring paedophilia and burning of live children!
Misschien omdat ze die niet hebben?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef wieisboos het volgende:
The dance of dragens slaat op de burgeroorlog tussen Rhaenyra en Aegon.. Zij hadden beide draken en die vochten tegen elkaar..quote:Op maandag 8 juni 2015 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
The dance of the dragons lijkt me al een subtiele verwijzing dat de draken straks onderling oorlog gaan krijgen omdat ze bij verschillende strijdende partijen terecht gaan komen.
stannis wordt ook bespeeld door melissandre is mijn ideequote:Op maandag 8 juni 2015 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat wel typisch is, is dat er laatst zo'n scene was (met tyrion) waarbij een Melissandre II iedereen opriep khaleesi te volgen...
renly was in de boeken zo stoer en in de seriequote:Op maandag 8 juni 2015 16:37 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijf ik nog steeds grappig vinden.
Mel heeft geen idee wat ze aan het doen is joh.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
stannis wordt ook bespeeld door melissandre is mijn idee
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mel heeft geen idee wat ze aan het doen is joh.
Zie hoofdstukin a dance with dragons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:37 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijf ik nog steeds grappig vinden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:11 schreef Romanus het volgende:
Ik vond de binnenkomst en het weggaan van Drogon er niet zo heel goed uit zien qua CGI. Dit deed de Lord of the Rings toch 13(!) jaar geleden al beter. Oké toegeven die hadden meer budget, maar toch.True, en zo zijn er wel meer momenten in de serie waarbij ik een emo.gif moet onderdrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me maar voor dat de CGI bedoeld is om het verhaal te vertellen en niet als kunstwerkje an sich gezien moet worden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik moest juist weer denken aan Nils Holgersson
twitter:jdavhill twitterde op maandag 08-06-2015 om 04:13:59Was this the most brutal moment in #GameOfThrones history? Will we ever recover?http://t.co/8L53Zp3s2K http://t.co/mB3sTz0iw1 reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:36 schreef Romanus het volgende:
Wat zouden Stannis' troepen er eigenlijk van vinden dat hij dit doet? Ik zou toch wel zo iets hebben van: ja doei Stannis, zoek het maar lekker uit.
En de overige 14?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:30 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jdavhill twitterde op maandag 08-06-2015 om 04:13:59Was this the most brutal moment in #GameOfThrones history? Will we ever recover?http://t.co/8L53Zp3s2K http://t.co/mB3sTz0iw1 reageer retweet
Hij offert zelfs zijn eigen kind op om hen te redden van bevriezing; dat moet wel een goede leider zijn......toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:36 schreef Romanus het volgende:
Wat zouden Stannis' troepen er eigenlijk van vinden dat hij dit doet? Ik zou toch wel zo iets hebben van: ja doei Stannis, zoek het maar lekker uit.
Wat dan precies?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en zeker ook omdat Drogon's beweegredenen ietwat anders waren dan in de serie!
Boeken worden in het andere topic besproken, maar no prob:quote:
een vader die haar eigen onschuldige dochter opoffert middels levend verbranding terwijl wij haar geschreeuw horen en de reacties van vader moeder en overige toekijkers zienquote:
Tuurlijk, maar ik zie #15 in de hoek staan. Ik vraag me af wat de andere schokkende momenten waren. (Okee, gold crown en the red wedding en Theon z'n wormpje die er af ging enzo zijn wel duidelijk natuurlijk.)quote:Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
een vader die haar eigen onschuldige dochter opoffert middels levend verbranding terwijl wij haar geschreeuw horen en de reacties van vader moeder en overige toekijkers zien
ik vond het echt afgrijselijk.
ik denk dat het voor mij wel een diepte punt is
goeie vraag maar niet te beantwoorden op dit momentquote:Op maandag 8 juni 2015 17:51 schreef Romanus het volgende:
Wat winnen de Harpies er trouwens mee om ook het publiek bij de Games te vermoorden. Lijkt me niet dat de bewoners van Mereen nu fan worden van hunn. Of waren de toeschouwers allemaal aanhangers van Daenerys (lijkt me ook weer stug)
truequote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij offert zelfs zijn eigen kind op om hen te redden van bevriezing; dat moet wel een goede leider zijn......toch?
the onion knight denkt, die kut rooie heeft het weer geflikt!!!quote:Maar the onion knight beukt waarschijnlijk wel met z'n knokkels dat starre smoeltje van Stannis aan gort!
True; hij wil dan waarschijnlijk eerst haar afslachten. Of hij vervolgens Stannis ook nog wil afmaken weet ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
true
[..]
the onion knight denkt, die kut rooie heeft het weer geflikt!!!
14?quote:
Wat betekent de #15 anders in de hoek?quote:
Die is aan het veranderen in een man van steen dus die verliest zijn lenigheid...quote:Op maandag 8 juni 2015 18:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond Jorah trouwens ook bedroevend slecht vechten.
Maar wel een lekkere aflevering weer.
Hij wordt ook een dagje ouder he!quote:Op maandag 8 juni 2015 18:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond Jorah trouwens ook bedroevend slecht vechten.
Maar wel een lekkere aflevering weer.
De serie is in bijna alle verhaallijnen verder dan de boeken ooit geweest zijn, boekenlezers kunnen je echt niet meer spoileren hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 11:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Lastige aan dit topic is dat er boeklezers zijn.. en deze soms ook laten weten in hoeverre de serie afwijkt van het boek etc. ... Door de manier waarop zij dingen zien, beargumenteren of becommentariëren kan je al bepaalde lijnen opmaken dan wel voorspellen. Nu is het wel zo dat de serie blijkbaar altijd wat heeft afgeweken van het boek en dit seizoen meer dan ooit afwijkt van "het boek"... doch blijft het jammer.
Dat er hier zoveel zijn die het zo verschrikkelijk vinden zeg...quote:Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
een vader die haar eigen onschuldige dochter opoffert middels levend verbranding terwijl wij haar geschreeuw horen en de reacties van vader moeder en overige toekijkers zien
ik vond het echt afgrijselijk.
ik denk dat het voor mij wel een diepte punt is
Zitten wat dramaqueens hier jaquote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat er hier zoveel zijn die het zo verschrikkelijk vinden zeg...
Tja, mij boeit het ook niet heel veel. Maar als ik dan een scene moet kiezen die ik het ergste vindt ga ik wel voor die.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nou ja, Stannis the Mannis gaat in een paar minuten naar de grootste klootzak van allemaalquote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik zou nog een weekje wachten met dat te roepen, daarna loopt de serie gelijk of zelfs voorquote:Op maandag 8 juni 2015 18:18 schreef Pek het volgende:
[..]
De serie is in bijna alle verhaallijnen verder dan de boeken ooit geweest zijn, boekenlezers kunnen je echt niet meer spoileren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |