Nee.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:12 schreef Wausmal het volgende:
Ik verwacht niet meer dat stannis nog een kind krijgt dus voor de baratheons is het gebeurd denk ik:p, is dat wat die melisandre wil ofzo
al t budget is naar hardhome gegaanquote:Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat rijden op de draak zag er echt slecht uit man.
In het echt is het altijd veel vetter.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hihi, nou héquote:Op maandag 8 juni 2015 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In het echt is het altijd veel vetter.
boeien, gaat om de gedachtequote:Op maandag 8 juni 2015 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
Enkel omdat Joffrey daar zijn handtekening onder had gezet.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ramsay ook en dat is nu ook een Bolton.
Maar Gendry gaat geen rol spelen denk ik.
Die wilden er toch niks mee te maken hebben? Littlefinger bood aan om in Winterfell huis te houden als de slag over is.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:25 schreef Wausmal het volgende:
Ik heb trouwens niet echt begrepen wat er nu in de stormlands aan de hand is, veel van die lords volgen toch nog stannis dus worden all hun kastelen etc dan niet aangevallen door de tyrells en lannisters inclusief storm's end
Dani was het doel, dus ik denk dat ze zich gewoon terugtrekken.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd wat er nu gebeurt met de achtergebleven in de Arena. In één keer allemaal afgeslacht?Zal wel niet, opeens kunnen ze zich toch wel verdedigen
![]()
E10 previewquote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd wat er nu gebeurt met de achtergebleven in de Arena. In één keer allemaal afgeslacht?Zal wel niet, opeens kunnen ze zich toch wel verdedigen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |