quote:Op maandag 8 juni 2015 17:36 schreef Romanus het volgende:
Wat zouden Stannis' troepen er eigenlijk van vinden dat hij dit doet? Ik zou toch wel zo iets hebben van: ja doei Stannis, zoek het maar lekker uit.
En de overige 14?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:30 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jdavhill twitterde op maandag 08-06-2015 om 04:13:59Was this the most brutal moment in #GameOfThrones history? Will we ever recover?http://t.co/8L53Zp3s2K http://t.co/mB3sTz0iw1 reageer retweet
Hij offert zelfs zijn eigen kind op om hen te redden van bevriezing; dat moet wel een goede leider zijn......toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:36 schreef Romanus het volgende:
Wat zouden Stannis' troepen er eigenlijk van vinden dat hij dit doet? Ik zou toch wel zo iets hebben van: ja doei Stannis, zoek het maar lekker uit.
Wat dan precies?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en zeker ook omdat Drogon's beweegredenen ietwat anders waren dan in de serie!
Boeken worden in het andere topic besproken, maar no prob:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vader die haar eigen onschuldige dochter opoffert middels levend verbranding terwijl wij haar geschreeuw horen en de reacties van vader moeder en overige toekijkers zienquote:
Tuurlijk, maar ik zie #15 in de hoek staan. Ik vraag me af wat de andere schokkende momenten waren. (Okee, gold crown en the red wedding en Theon z'n wormpje die er af ging enzo zijn wel duidelijk natuurlijk.)quote:Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
een vader die haar eigen onschuldige dochter opoffert middels levend verbranding terwijl wij haar geschreeuw horen en de reacties van vader moeder en overige toekijkers zien
ik vond het echt afgrijselijk.
ik denk dat het voor mij wel een diepte punt is
goeie vraag maar niet te beantwoorden op dit momentquote:Op maandag 8 juni 2015 17:51 schreef Romanus het volgende:
Wat winnen de Harpies er trouwens mee om ook het publiek bij de Games te vermoorden. Lijkt me niet dat de bewoners van Mereen nu fan worden van hunn. Of waren de toeschouwers allemaal aanhangers van Daenerys (lijkt me ook weer stug)
truequote:Op maandag 8 juni 2015 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij offert zelfs zijn eigen kind op om hen te redden van bevriezing; dat moet wel een goede leider zijn......toch?
the onion knight denkt, die kut rooie heeft het weer geflikt!!!quote:Maar the onion knight beukt waarschijnlijk wel met z'n knokkels dat starre smoeltje van Stannis aan gort!
True; hij wil dan waarschijnlijk eerst haar afslachten. Of hij vervolgens Stannis ook nog wil afmaken weet ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
true
[..]
the onion knight denkt, die kut rooie heeft het weer geflikt!!!
14?quote:
Wat betekent de #15 anders in de hoek?quote:
Die is aan het veranderen in een man van steen dus die verliest zijn lenigheid...quote:Op maandag 8 juni 2015 18:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond Jorah trouwens ook bedroevend slecht vechten.
Maar wel een lekkere aflevering weer.
Hij wordt ook een dagje ouder he!quote:Op maandag 8 juni 2015 18:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Vond Jorah trouwens ook bedroevend slecht vechten.
Maar wel een lekkere aflevering weer.
De serie is in bijna alle verhaallijnen verder dan de boeken ooit geweest zijn, boekenlezers kunnen je echt niet meer spoileren hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 11:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Lastige aan dit topic is dat er boeklezers zijn.. en deze soms ook laten weten in hoeverre de serie afwijkt van het boek etc. ... Door de manier waarop zij dingen zien, beargumenteren of becommentariėren kan je al bepaalde lijnen opmaken dan wel voorspellen. Nu is het wel zo dat de serie blijkbaar altijd wat heeft afgeweken van het boek en dit seizoen meer dan ooit afwijkt van "het boek"... doch blijft het jammer.
Dat er hier zoveel zijn die het zo verschrikkelijk vinden zeg...quote:Op maandag 8 juni 2015 17:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
een vader die haar eigen onschuldige dochter opoffert middels levend verbranding terwijl wij haar geschreeuw horen en de reacties van vader moeder en overige toekijkers zien
ik vond het echt afgrijselijk.
ik denk dat het voor mij wel een diepte punt is
Zitten wat dramaqueens hier jaquote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat er hier zoveel zijn die het zo verschrikkelijk vinden zeg...
Tja, mij boeit het ook niet heel veel. Maar als ik dan een scene moet kiezen die ik het ergste vindt ga ik wel voor die.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nou ja, Stannis the Mannis gaat in een paar minuten naar de grootste klootzak van allemaalquote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik zou nog een weekje wachten met dat te roepen, daarna loopt de serie gelijk of zelfs voorquote:Op maandag 8 juni 2015 18:18 schreef Pek het volgende:
[..]
De serie is in bijna alle verhaallijnen verder dan de boeken ooit geweest zijn, boekenlezers kunnen je echt niet meer spoileren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |