Terwijl haar hele entourage rijp is voor de slacht?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dani was het doel, dus ik denk dat ze zich gewoon terugtrekken.
Kijk geen previews.. snap dat sowieso niet.. net zoals trailers van films. Thx voor spoilertag anywayquote:
Je zag in het laatste shot al dat er bijna geen sons of the harpy meer waren. Denk dat zij vluchten zodra Daenerys weg was.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd wat er nu gebeurt met de achtergebleven in de Arena. In één keer allemaal afgeslacht?Zal wel niet, opeens kunnen ze zich toch wel verdedigen
![]()
The dance of the dragons lijkt me al een subtiele verwijzing dat de draken straks onderling oorlog gaan krijgen omdat ze bij verschillende strijdende partijen terecht gaan komen.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:23 schreef Ooku het volgende:
Damn wat een aflevering.
Fuck Stannis.
En het wordt tijd dat Daenerys alle drie de draken losmaakt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Epic laatste 15 min weer.![]()
[ afbeelding ]
En ondode kinderzombies.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:50 schreef Blistering het volgende:
Game of Thrones: Now also featuring paedophilia and burning of live children!
Misschien omdat ze die niet hebben?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef wieisboos het volgende:
Die Unsullied kunnen er echt helemaal geen klote van he?
The dance of dragens slaat op de burgeroorlog tussen Rhaenyra en Aegon.. Zij hadden beide draken en die vochten tegen elkaar..quote:Op maandag 8 juni 2015 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
The dance of the dragons lijkt me al een subtiele verwijzing dat de draken straks onderling oorlog gaan krijgen omdat ze bij verschillende strijdende partijen terecht gaan komen.
stannis wordt ook bespeeld door melissandre is mijn ideequote:Op maandag 8 juni 2015 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat wel typisch is, is dat er laatst zo'n scene was (met tyrion) waarbij een Melissandre II iedereen opriep khaleesi te volgen...
renly was in de boeken zo stoer en in de seriequote:Op maandag 8 juni 2015 16:37 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijf ik nog steeds grappig vinden.
Mel heeft geen idee wat ze aan het doen is joh.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
stannis wordt ook bespeeld door melissandre is mijn idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mel heeft geen idee wat ze aan het doen is joh.
Zie hoofdstukin a dance with dragons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:37 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijf ik nog steeds grappig vinden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:11 schreef Romanus het volgende:
Ik vond de binnenkomst en het weggaan van Drogon er niet zo heel goed uit zien qua CGI. Dit deed de Lord of the Rings toch 13(!) jaar geleden al beter. Oké toegeven die hadden meer budget, maar toch.True, en zo zijn er wel meer momenten in de serie waarbij ik een emo.gif moet onderdrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me maar voor dat de CGI bedoeld is om het verhaal te vertellen en niet als kunstwerkje an sich gezien moet worden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik moest juist weer denken aan Nils Holgersson
twitter:jdavhill twitterde op maandag 08-06-2015 om 04:13:59Was this the most brutal moment in #GameOfThrones history? Will we ever recover?http://t.co/8L53Zp3s2K http://t.co/mB3sTz0iw1 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |