Op sterven na dood? Volgens mij moet je de aflevering nog een keer kijken...quote:Op maandag 8 juni 2015 11:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht trouwens dat die draken zo goed als onverslaanbaar waren? Paar speren en Drogon is al op sterven na dood.
Tevens Shereen
Voor wie moet ik nu nog rooten?
Fuck de mensen, go white walkersquote:Op maandag 8 juni 2015 11:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht trouwens dat die draken zo goed als onverslaanbaar waren? Paar speren en Drogon is al op sterven na dood.
Tevens Shereen
Voor wie moet ik nu nog rooten?
quote:
Hij had het niet makkelijk in ieder geval.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op sterven na dood? Volgens mij moet je de aflevering nog een keer kijken...
Je kan hem alleen doden met speciale harpoen en dan alleen op dat ene plekje waar geen schub meer zit.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:22 schreef Gezicht het volgende:
Inderdaad ik hoopte op een remake van dat ISIS verbrandingfilmpje, toch een beetje een cop out dit.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ben ik de enige die het wel jammer vond dat je Shireen niet echt zag verbranden, alleen out of focus in de achtergrond met het gegil?
vonden makers toch too much kennelijkquote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ben ik de enige die het wel jammer vond dat je Shireen niet echt zag verbranden, alleen out of focus in de achtergrond met het gegil?
Jaquote:Op maandag 8 juni 2015 11:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je kan het alleen maar hopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Zouden mensen door deze aflevering geïnspireerd raken om ook massaal hun irritante kinderen op de brandstapel te gooien?
Tolkien =/= GRRMquote:Op maandag 8 juni 2015 11:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je kan hem alleen doden met speciale harpoen en dan alleen op dat ene plekje waar geen schub meer zit.
too old?quote:
Na de eerste paar seizoenen had ik verwacht dat ze wel wat beter zou opdrogen. Zal wel door dat haar komen ofzo maar ik zie nu alleen nog maar dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Na de eerste paar seizoenen had ik verwacht dat ze wel wat beter zou opdrogen. Zal wel door dat haar komen ofzo maar ik zie nu alleen nog maar dit:dat kapsel is idd weirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:jtabrys twitterde op maandag 08-06-2015 om 03:36:58Dayum, the Game of Thrones writer's room is dark and full of terrors reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |