wie?quote:
ah okay! soort van een faceless man dusquote:Op maandag 8 juni 2015 13:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij speelde twee White Walkers, Gregor Clegane in seizoen 2, Dongo the Giant en Wun Wun
hereticsquote:Op maandag 8 juni 2015 13:28 schreef Odaiba het volgende:
Stannis is een rare gek geworden nu hij bewust Shireen op de brandstapel heeft gezet. Die krankzinnige moeder was uiteindelijk degene die wel haar verstand terug kreeg, al was het maar voor een moment.
why? dat was de beste scene...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:30 schreef Gossef het volgende:
Aflevering gekeken vandaag, was er wel over te spreken...tot het moment dat het duidelijk werd wat Stannis ging doen. Voor het eerst deze serie een stuk doorgespoeld en gewoon rechtstreeks naar Dany gegaan.
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:30 schreef Gossef het volgende:
Aflevering gekeken vandaag, was er wel over te spreken...tot het moment dat het duidelijk werd wat Stannis ging doen. Voor het eerst deze serie een stuk doorgespoeld en gewoon rechtstreeks naar Dany gegaan.
Deze is beterquote:Op maandag 8 juni 2015 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
why? dat was de beste scene...
speciaal voor jou
Op zo'n moment gaat personal taste boven het wel of niet zijn van een goede scene, voor mij in ieder geval wel. Kun je het mee eens zijn, kun je het niet eens zijn, is allemaal toegestaan tochquote:Op maandag 8 juni 2015 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
why? dat was de beste scene...
speciaal voor jou
zelfde beelden broerquote:
personal taste als in too much?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:37 schreef Gossef het volgende:
[..]
Op zo'n moment gaat personal taste boven
quote:
Verhongeren / bevriezen lijkt mij ook nou niet zo fijn. En nu hoeft alleen zij te sterven.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:28 schreef Odaiba het volgende:
Stannis is een rare gek geworden nu hij bewust Shireen op de brandstapel heeft gezet. Die krankzinnige moeder was uiteindelijk degene die wel haar verstand terug kreeg, al was het maar voor een moment.
Deze is geniaal. 10 jaar too soon, maar geniaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:54 schreef Mr.Major het volgende:
fo shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
was gewoon aan moeder instinct dat ze niet kon onderdrukken thats all, komende ep zal er niet meer over hebbenquote:Op maandag 8 juni 2015 13:55 schreef Mr.Major het volgende:
Ik hoop trouwens dat Selyse nu full rampage gaat en Mellisandre vermoordt en daarna zelfmoord pleegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |