SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 08-06-2015 19:20:10 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die tweeling die bij de V junioren 5km eerste en tweede werden bij MM hebben daar volgens mij al vaker met z'n tweetjes gestaan.![]()
Bedankt. Gevonden, iets sneller nog dan runkeeper aangaf maar vergeleken leeftijdsgroep nog best slecht onderste 25% of zo:(. Zou willen dat ik astma thuis kon laten :p. Maar heb sowieso het idee dat in Maastricht het niveau nog best hoog is vergeleken in Groningen.. Of minder 'echte' recreanten.. Dat gevoel had ik althans. Sowieso is dat een heel groot verschil tussen de 5 en 10... Heb zelf nu alleen wat last van de knie. Hopelijk is dat snel over.
Mijn doel was in ieder geval minder dan een uur, en dat is ruimschoots gehaald.
Vond wel irritant dat de 5 en 10 tegelijk startten, 1e ronde was heel erg druk.. verder heb ik een nogal hoge bruto tijd zo lijkt het..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Eigenlijk alleen maarquote:Op zondag 7 juni 2015 18:17 schreef Murmeli het volgende:
Jeej quoi, je schrijft lekker veel de laatste tijd!!! Tof!Maar dat is natuurlijk wat ik wilde. Het is nu ook mijn werk
![]()
![]()
Bruto tijd is niet zo belangrijk, dat betekent gewoon dat je lang moest wachten tot je over de start mocht. Gek dat het zo druk was, was toch niet zo'n grote loop?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bedankt. Gevonden, iets sneller nog dan runkeeper aangaf maar vergeleken leeftijdsgroep nog best slecht onderste 25% of zo:(. Zou willen dat ik astma thuis kon laten :p. Maar heb sowieso het idee dat in Maastricht het niveau nog best hoog is vergeleken in Groningen.. Of minder 'echte' recreanten.. Dat gevoel had ik althans. Sowieso is dat een heel groot verschil tussen de 5 en 10... Heb zelf nu alleen wat last van de knie. Hopelijk is dat snel over.
Mijn doel was in ieder geval minder dan een uur, en dat is ruimschoots gehaald.
Vond wel irritant dat de 5 en 10 tegelijk startten, 1e ronde was heel erg druk.. verder heb ik een nogal hoge bruto tijd zo lijkt het..
En verder niet teveel kijken naar hoe hoog je geeindigd bent maar vooral naar eigen doelen en progressie, en die heb je ruimschoots gehaald dus heel goed toch!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Net een uurtje thuis. Ik geloof dat ik even wat terug moet leze want er is vandaag veel gelopen.
En ik drink er vanavond eentje extra: mijn wederhelft heeft in Maastricht 8 seconden van haar 10km PR afgelopen.![]()
Oh boy, help me out herequote:Op zondag 7 juni 2015 18:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Herhaal nog eens hoe die discussie precies ging?
Was dat niet op een gegeven moment dat een flink aantal mensen plots overgingen op GPS-horloges, en dat een ander flink deel van het topic dapper 'analoog' bleef trainen. Omdat er een soort tweedeling ontstond, them vs us, verzamelden de analoge lopers zich op Zonnewijzereiland.
Zoiets was het toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja het doel was in 1u 10km. Bedenk wel, begin april deed ik over 5km nog 35 minquote:Op zondag 7 juni 2015 18:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bruto tijd is niet zo belangrijk, dat betekent gewoon dat je lang moest wachten tot je over de start mocht. Gek dat het zo druk was, was toch niet zo'n grote loop?
En verder niet teveel kijken naar hoe hoog je geeindigd bent maar vooral naar eigen doelen en progressie, en die heb je ruimschoots gehaald dus heel goed toch!. Nu dus een ruime 54 minuten over de 10km. 2x een stukje gelopen, waarbij ik volgens runkeeper in kilometer 9 helaas 20 seconden heb verloren tov de andere km's.. Anders was ik sub 54 gegaan.
Voor mijn doen behoorlijk stabiel, en ik was ook best vtrots, alleen ja, de vergelijken ga je toch maken, ook al moet het niet.
Ja, hoe groot was het? Ik heb het niet geteld, heb wel startnummers gezien van 16000+. Maar ik vond de eerste ronde erg druk. Veel meer gedrang dan de 4mijl van Groningen.. Tweede ronde was lekker rustig. Parcours was wel vrij smal, en heb iemand flink zien vallen op de St. Servaas.. Hij viel over die mysports.tv tijdmetingkabels..so get yourself a car and drive it all alone
Ik vind dat echt bizarre vooruitgang! En dan ook nog eens op zo'n loop met flinke hoogteverschillen! Als je op je volgende 10 er weer 10 minuten van afhaalt eindig je zeker linkerrijtjequote:Op zondag 7 juni 2015 18:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja het doel was in 1u 10km. Bedenk wel, begin april deed ik over 5km nog 35 min. Nu dus een ruime 54 minuten over de 10km. 2x een stukje gelopen, waarbij ik volgens runkeeper in kilometer 9 helaas 20 seconden heb verloren tov de andere km's.. Anders was ik sub 54 gegaan.
[ afbeelding ]
Voor mijn doen behoorlijk stabiel, en ik was ook best vtrots, alleen ja, de vergelijken ga je toch maken, ook al moet het niet.
Ja, hoe groot was het? Ik heb het niet geteld, heb wel startnummers gezien van 16000+. Maar ik vond de eerste ronde erg druk. Veel meer gedrang dan de 4mijl van Groningen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 10:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van zonnewijzereiland meteen naar halverwege hat garmingebergtequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een mes in de rug voor zonnewijzer-eilandquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, dat had niet nodig geweest.... terwijl hardlopen met een zonnewijzer onder je arm en broodkruimels om de weg terug te vinden veel lastiger is dan met zo'n overgewardeerde garminWat zijn we inmiddels afvallig met z'n allenquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klinkt als een trainingsmethode die nog afstamt van zonnewijzereiland maar is wel nog steeds doeltreffendwant zeg eens eerlijk, wie vertoeft er nog ècht op Zonnewijzereiland...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zal er een aantal heen sturenquote:Op zondag 7 juni 2015 18:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zijn we inmiddels afvallig met z'n allenwant zeg eens eerlijk, wie vertoeft er nog ècht op Zonnewijzereiland...?
![]()
![]()
Whut, ik dacht, heb ik verkeerd gepost? Ik in het hardlooptopique? Maar het is een quote van 3 jaar geledenquote:Op zondag 7 juni 2015 18:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zijn we inmiddels afvallig met z'n allenwant zeg eens eerlijk, wie vertoeft er nog ècht op Zonnewijzereiland...?
. Ik loop al 2,5 jaar niet meer hard. Doe alleen nog maar aan tennis. Dat vind ik gewoon veel en veel leuker. Zonder sporthorloges of apps. Dus ik vertoef niet meer op zonnewijzer-eiland maar ook niet in het Garmingebergte
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 18:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whut, ik dacht, heb ik verkeerd gepost? Ik in het hardlooptopique? Maar het is een quote van 3 jaar geleden. Ik loop al 2,5 jaar niet meer hard. Doe alleen nog maar aan tennis. Dat vind ik gewoon veel en veel leuker. Zonder sporthorloges of apps. Dus ik vertoef niet meer op zonnewijzer-eiland maar ook niet in het Garmingebergte
.
![]()
Fijn dat je iets gevonden hebt wat je echt leuk vindt
Jouw quote was één van de grappigsten
Ik heb lekker gelopen! Wel poepie warm zeglangzame eerste ronde door de drukte op het parcours en een lange laatste ronde omdat ik het gewoon echt te warm had. Maar toch goed gelopen in 32 minuten. Blij blij! (Instagram medaille pic @lifemadebyme)
(En nu ff terug lezen)
Gave manier om je medailles op te hangen Gup! Die moet ik onthouden!
[ Bericht 6% gewijzigd door zouzomaarkunnen op 07-06-2015 19:24:22 ]![]()
dat is wel heel roze allemaal, het shirt en de medaillequote:Op zondag 7 juni 2015 19:19 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik heb lekker gelopen! Wel poepie warm zeglangzame eerste ronde door de drukte op het parcours en een lange laatste ronde omdat ik het gewoon echt te warm had. Maar toch goed gelopen in 32 minuten. Blij blij! (Instagram medaille pic @lifemadebyme)
(En nu ff terug lezen)
Gave manier om je medailles op te hangen Gup! Die moet ik onthouden!![]()
Top dat het zo goed ging
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Overgewaardeerde Garminquote:Op zondag 7 juni 2015 18:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Het artikel op 1Limburg is redelijk laconiek.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:45 schreef DeLuna het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)icht_2_km_te_la.html
Gewoon bij PowNed ja
Ik vind het ook niet erg overigens.
Ik heb nu gewoon verder gelopen dan de marathonafstand, dat doen een heleboel marathonlopers niet
Rotterdam klokte ik ook bijna 43 af.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Het artikel op 1Limburg is redelijk laconiek.
Ik vind het ook niet erg overigens.
Ik heb nu gewoon verder gelopen dan de marathonafstand, dat doen een heleboel marathonlopers niet![]()
Maar de organisatie zal nooit zeggen dat het parcours te lang is...quote:Op zondag 7 juni 2015 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rotterdam klokte ik ook bijna 43 af.
Mijn polar zei in Berlijn ook al 44 km, maar dat was ook niet correctMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heel roze inderdaad 😆 gelukkig heb ik verder niks in het roze, dus ik vond het nu wel ok. Mijn hoofd paste wel mooi bij het shirt!quote:Op zondag 7 juni 2015 19:26 schreef Guard het volgende:
[..]
dat is wel heel roze allemaal, het shirt en de medaille![]()
Top dat het zo goed ging![]()
![]()
IN Rotterdam en Berlijn geloof ik ook wel dat hij echt goed is nagemetenquote:Op zondag 7 juni 2015 19:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar de organisatie zal nooit zeggen dat het parcours te lang is...
Mijn polar zei in Berlijn ook al 44 km, maar dat was ook niet correct![]()
![]()
Schijnt een vereiste te zijn voor records enzoquote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IN Rotterdam en Berlijn geloof ik ook wel dat hij echt goed is nagemeten
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Heel roze inderdaad 😆 gelukkig heb ik verder niks in het roze, dus ik vond het nu wel ok. Mijn hoofd paste wel mooi bij het shirt!
Dan kan je 'm beter korter makenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Schijnt een vereiste te zijn voor records enzo![]()
![]()
Je loopt altijd wel wat extra meters tijdens een marathon. Maar als je bij elk km bordje 1.05 km op je horloge erbij hebt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Als het een grote rommel is met die bordjes dan ga je je toch wel zorgen makenen als iedereen 1.8 km extra klokt dan is dat ook niet meer GPS foutmarge/niet de ideale lijn lopen..
Ik heb wel vaak foutieve bordjes gehad tijdens wedstrijden, maar dan klopte de eindafstand gelukkig wel altijd..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gelukkig wist ik wel ongeveer waar ik liep en hoe ver het nog ongeveer moest zijn tijdens de laatste 7 km's (goed parcourskaartje bestuderen heeft soms nutquote:Op zondag 7 juni 2015 20:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Je loopt altijd wel wat extra meters tijdens een marathon. Maar als je bij elk km bordje 1.05 km op je horloge erbij hebt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Als het een grote rommel is met die bordjes dan ga je je toch wel zorgen makenen als iedereen 1.8 km extra klokt dan is dat ook niet meer GPS foutmarge/niet de ideale lijn lopen..
Ik heb wel vaak foutieve bordjes gehad tijdens wedstrijden, maar dan klopte de eindafstand gelukkig wel altijd..)
Maar ideaal was niet, gecombineerd met het feit dat die laatste km's altijd net wat langer lijken te zijn..
De uitslagensite van Amersfoort lijkt niet te kloppen. Iedereen heeft een veel snellere finishtijd dan hij/zij zelf heeft geklokt. Scheelde in mijn geval 22 seconden...![]()
Wat gek!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef McTwente het volgende:
De uitslagensite van Amersfoort lijkt niet te kloppen. Iedereen heeft een veel snellere finishtijd dan hij/zij zelf heeft geklokt. Scheelde in mijn geval 22 seconden...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lopers van gisteren en vandaag, allemaal heel goed gedaan![]()
Zelf ook gelopen in Haarlem vanmorgen, liep een lekkere 5 km en heb nu een PR van 19:12 yay![]()
13e geworden van de 343 , zeer tevreden![]()
![]()
Vind ik ook. Ik vermoed dat dit de tijden zijn die gemeten zijn zo'n 100 meter voor de finish. Maar misschien wordt het nog gecorrigeerd...quote:![]()
Netjes!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef thelaudprince het volgende:
Zelf ook gelopen in Haarlem vanmorgen, liep een lekkere 5 km en heb nu een PR van 19:12 yay![]()
wel matigquote:Op zondag 7 juni 2015 19:45 schreef DeLuna het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)icht_2_km_te_la.html
Gewoon bij PowNed ja![]()
![]()
Ik heb 21 seconden cadeau gekregen.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef McTwente het volgende:
De uitslagensite van Amersfoort lijkt niet te kloppen. Iedereen heeft een veel snellere finishtijd dan hij/zij zelf heeft geklokt. Scheelde in mijn geval 22 seconden...
Eerder vandaag stonden veel deelnemers met de verkeerde achternaam vermeld (maar de goede voornaam). Ongetwijfeld komt het nog goed![]()
![]()
Wow, goed bezig!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef thelaudprince het volgende:
13e geworden van de 343 , zeer tevredenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hij is de beste kok van Nederland (hoewel zijn restaurant nu in België staat), dus dat zou moeten lukkenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:47 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik ging vooruit ipv omhoog vandaag![]()
Trouwens, eten bij The Jane ?? Geniet ervan !
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
met uitzondering van een sporadische wedstrijd ben ik eigenlijk weer terug op zonnewijzereilandquote:Op zondag 7 juni 2015 18:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
I know ! Jammer dat ik nooit in Oud Sluis ben wezen eten maar deze staat op de bucketlist voor 2016quote:Op zondag 7 juni 2015 20:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij is de beste kok van Nederland (hoewel zijn restaurant nu in België staat), dus dat zou moeten lukken![]()
![]()
Snellerrrrdquote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef thelaudprince het volgende:
![]()
#kampjonniequote:Op zondag 7 juni 2015 20:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij is de beste kok van Nederland (hoewel zijn restaurant nu in België staat), dus dat zou moeten lukken![]()
Verslagje van de MvB: https://mariskalooptharde(...)arathon-via-belgica/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bij de Letterenloop? Leuke loop is dat! Was wel warm vandaag, vond het vanmorgen om 9 uur al best warm in de zon.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef thelaudprince het volgende:
Leuk verslag en goed resultaatquote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje van de MvB: https://mariskalooptharde(...)arathon-via-belgica/
Ja, die ! Was inderdaad lekker weer, ben daar wel fan vanquote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij de Letterenloop? Leuke loop is dat! Was wel warm vandaag, vond het vanmorgen om 9 uur al best warm in de zon.![]()
Misschien volgend jaar weer![]()
![]()
Ik heb genoten van je verslag!quote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje van de MvB: https://mariskalooptharde(...)arathon-via-belgica/![]()
It's in the mind!quote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje van de MvB: https://mariskalooptharde(...)arathon-via-belgica/![]()
Leuk verhaal en trots mag je zijn![]()
![]()
Leuk verhaal! Lekker optimistichquote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje van de MvB: https://mariskalooptharde(...)arathon-via-belgica/
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje van de MvB: https://mariskalooptharde(...)arathon-via-belgica/Klinkt tof.
![]()
Goed gelopen allemaal dit weekend zeg! Zowel gister op de Via Belgica als vandaag o.a. in Amersfoort.
En een eervolle vermelding voor Guard en SEMTEX voor de prachtige verslagen. Ik wou dat ik zo uitgebreid en beeldend een verslag kon schrijven.
Gisteravond nog even op pad gegaan voor mn laatste loopje voor de HM van a.s. zaterdag. Zou een rustige 10 km moeten worden, maar het liep lekker in het bos, en ik kon me niet inhouden, dus halverwege even een rondje over een trimbaantje geknald op volle snelheid.
Nu rust en in de loop van de week een beetje aanvoelen hoe hard ik wil gaan. Net een strak PR op de 10 EM gelopen dus ik weet niet of ik 2,5 wk later alweer zo diep kan gaan op 21,1 km.![]()
ik kom vandaag op mijn werk redelijk soepel de trap op
Nu nog afquote:Op maandag 8 juni 2015 08:30 schreef Guard het volgende:
ik kom vandaag op mijn werk redelijk soepel de trap op
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gelukkig is er een liftquote:![]()
als we vandaag een ontruimingsoefening hebben kom ik waarschijnlijk gelijk met de mensen van de 12e etage buiten (ik werk op de 2e)
SRI tua relatione de Dot Streep modica. EGO iustus volo ut non admonebimus exaltaveris quasi libramentum in speciali relatione Semtex exercuit. In non par videtur angustias visum meum. In quo retrospect dereliquerunt scio, sed quae maxime puto Apud Semtex legi: "Bene iterum oportet me dimittere eo quod sonat fun." Sic nihil non dicere quod non fuerit perfruitus vidimus et non est verum. Nihilominus SRI ita. Seu officiali: MMoVB de Marathone ad Mosam via Belgica, an senior Roman commercia itinere.
Parasceve erat satis. Hebdomadam ante initium saltem septem. Vidi semel fecit arcu. Basis erat quædam longam run on Sunday, intensive diastemata currentem group on Tuesday, quietum subsiliebat disciplina on Thursday cum alio currit group. Et hoc brevissimo quietissimam suppletus sessionem in Sabbato, ut facilius per longam madefacere exercitatione celeritas in Dominica. Omnis ratio in tres hebdomadas fui gravitatem molior cursus ardore relative quiete sequi week. Labor disciplina oportet fines dui Phasellus urna Sed vos firmiorem in recuperanda, tum praecipue in otio week.
Etiam arcu sed erat nulla omnino septem septimanas ante quatuor septimanas committitur cum lacrimans in vitulo caput super humerum iniuriam bike debita opera mechanica. Erat enim mentis plerumque ubi non semper ludit pars in Marathone.
Deinceps usque ad sabbatum FAAST ambulate in Traiecto fortunaeque a deversorium. Bus sedit TWC, custodimus et Semtex paratum. Nice videre eos inveni. Consultum nobis ride retro sedem ad Rimburg. Loci in pub, principium numeri dantur. Plurimae turbae ad urinae et utique plena paucis Romanis regalia. Initio boxes, quae non "). Citius illud abiit ASCENSIO. Guard statim disparuit a conspectu et Semtex managed juris sit: bene cautum satus. Centum metra post visuntur TWC tracyd ibi. Disciplina consilium dedit pugnatum kilometers defectum non nisi peracta. 4:15 4:30 et aliquando inter would have been nice. A PR (3:54) Nullo modo in eo.
Iter est pulchra. Erat mirum amount of unpaved vestigia, et omnia oppida regionis illius varietatem scaenarum valde nice. Silva semitis castella praeda ski nivem et tendere obliquo Landgraaf multum abit. XX volutpat inter se colloquerentur cursor cum mihi perlatum esset de uoluerunt, quod iniuria, VIII weeks prius quodque minus elit. Sed quia ambulavit in tincidunt. Socio possessio. Et ego habebat aliqua agitati de umero meo sed cum ipso sum meegelopen.Rond 25 kilometer Coepi cum omnia ex cubiti ad est umero cervix mala. Si ego ingraves fiamus. FalconisMonte esset socius adhuc urar. Placuit ut possem adhuc peius non dolor. 30km erat exigua et tunc tantum ad X II volutpat a minus, etc., quod tanto tempore Iuvat ordinetur parvis aeque difficulter tuum elit dividi habere tractabiliorem chunks.
Post FalconisMonte pulchra sol, coepere plures frangere. Qui fecit iam grave tractum heavyweight. Quid est tamen extitisse passim vestigia parva fuerunt spectatores elit. Et quod motivated impetro per difficillimum pieces. Circa aliud de 35km aeque ardua ascenditur. Ego dereliquerunt ultimum paucis metris. Superiorem umerus grave per hoc tempus omnino pedes haesit. Falso kilometre feci in venalicium, sed minus X erat volutpat correxit ire. Quod ultimum fragmen abiit mire celeriter. Qui ambulastis in Treiectum introivit semel obstante calor aliquantulus blandius iterum. Cursor metra a DCCC in finem qui translatus fuerat transivi super lecto. Ergo plures adhuc kilometre DNF et bibendum quam currere. Usquam salubritatis obterit ex oculis. Spero hoc guy unde bonum.
Permaneo pauci centum metris, visus etiam accelerant. Novissimo: 4:32. Suunto habeo nondum legistis, 4:19 sed puto me circa 42.195 staturum. Longe mihi unquam tardissimum M sed permissa parasceves tantis iniuriis ac rebus contentus sum. Et ligula sciam quod nemo potest aequare quidem hic in Belgio. Constitutio attenuatus copia accurata itinere. Quaedam sunt quidem in emendationem, sed frui putauerunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 09:05:33 ]![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 08:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SRI tua relatione de Dot Streep modica. Iam non volo ut alta gradu waasrchuwen varietas in relatione Semtex exercuit. In non par videtur angustias visum meum. In quo retrospect dereliquerunt scio, sed quae maxime puto Apud Semtex legi: "Bene iterum oportet me dimittere eo quod sonat fun." Sic nihil non dicere quod non fuerit perfruitus vidimus et non est verum. Nihilominus SRI ita. Seu officiali: MMoVB de Marathone ad Mosam via Belgica, an senior Roman commercia itinere.
Parasceve erat satis. Hebdomadam ante initium saltem septem. Vidi semel fecit arcu. Basis erat quædam longam run on Sunday, intensive diastemata currentem group on Tuesday, quietum subsiliebat disciplina on Thursday cum alio currit group. Et hoc brevissimo quietissimam suppletus sessionem in Sabbato, ut facilius per longam madefacere exercitatione celeritas in Dominica. Omnis ratio in tres hebdomadas fui gravitatem molior cursus ardore relative quiete sequi week. Labor disciplina oportet fines dui Phasellus urna Sed vos firmiorem in recuperanda, tum praecipue in otio week.
Etiam arcu sed erat nulla omnino septem septimanas ante quatuor septimanas committitur cum lacrimans in vitulo caput super humerum iniuriam bike debita opera mechanica. Erat enim mentis plerumque ubi non semper ludit pars in Marathone.
Deinceps usque ad sabbatum FAAST ambulate in Traiecto fortunaeque a deversorium. Bus sedit TWC, custodimus et Semtex paratum. Nice videre eos inveni. Consultum nobis ride retro sedem ad Rimburg. Loci in pub, principium numeri dantur. Plurimae turbae ad urinae et utique plena paucis Romanis regalia. Initio boxes, quae non "). Citius illud abiit ASCENSIO. Guard statim disparuit a conspectu et Semtex managed juris sit: bene cautum satus. Centum metra post visuntur TWC tracyd ibi. Disciplina consilium dedit pugnatum kilometers defectum non nisi peracta. 4:15 4:30 et aliquando inter would have been nice. A PR (3:54) Nullo modo in eo.
Iter est pulchra. Erat mirum amount of unpaved vestigia, et omnia oppida regionis illius varietatem scaenarum valde nice. Silva semitis castella praeda ski nivem et tendere obliquo Landgraaf multum abit. XX volutpat inter se colloquerentur cursor cum mihi perlatum esset de uoluerunt, quod iniuria, VIII weeks prius quodque minus elit. Sed quia ambulavit in tincidunt. Socio possessio. Et ego habebat aliqua agitati de umero meo sed cum ipso sum meegelopen.Rond 25 kilometer Coepi cum omnia ex cubiti ad est umero cervix mala. Si ego ingraves fiamus. FalconisMonte esset socius adhuc urar. Placuit ut possem adhuc peius non dolor. 30km erat exigua et tunc tantum ad X II volutpat a minus, etc., quod tanto tempore Iuvat ordinetur parvis aeque difficulter tuum elit dividi habere tractabiliorem chunks.
Post FalconisMonte pulchra sol, coepere plures frangere. Qui fecit iam grave tractum heavyweight. Quid est tamen extitisse passim vestigia parva fuerunt spectatores elit. Et quod motivated impetro per difficillimum pieces. Circa aliud de 35km aeque ardua ascenditur. Ego dereliquerunt ultimum paucis metris. Superiorem umerus grave per hoc tempus omnino pedes haesit. Falso kilometre feci in venalicium, sed minus X erat volutpat correxit ire. Quod ultimum fragmen abiit mire celeriter. Qui ambulastis in Treiectum introivit semel obstante calor aliquantulus blandius iterum. Cursor metra a DCCC in finem qui translatus fuerat transivi super lecto. Ergo plures adhuc kilometre DNF et bibendum quam currere. Usquam salubritatis obterit ex oculis. Spero hoc guy unde bonum.
Permaneo pauci centum metris, visus etiam accelerant. Novissimo: 4:32. Suunto habeo nondum legistis, 4:19 sed puto me circa 42.195 staturum. Longe mihi unquam tardissimum M sed permissa parasceves tantis iniuriis ac rebus contentus sum. Et ligula sciam quod nemo potest aequare quidem hic in Belgio. Constitutio attenuatus copia accurata itinere. Quaedam sunt quidem in emendationem, sed frui putauerunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat klinkt veel beter dan Valkenburgquote:![]()
En leuk verslag (al heb ik de vertaling moeten lezen)
Mooie uitdrukking:
A PR nullo modo in eo (een PR zou er bij lange na niet in zitten)
Je verdient de originaliteitsprijs Stip!![]()
![]()
Oh, was er een vertaling??quote:Op maandag 8 juni 2015 09:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter dan Valkenburg![]()
En leuk verslag (al heb ik de vertaling moeten lezen)
![]()
![]()
Ik vind het toch altijd wonderbaarlijk hoe mijn benen beter herstellen door ver (rustig) fietsen dan door niets doenZe voelen echt alsof ze zin hebben om vanavond die baan over te vlíegen!
Ik geloof ook veel meer in actief herstellen dan met je benen in de lucht gaan zitten. Zwemmen doet het bij mij ook altijd goed.![]()
Ik hoef niet meer te kiezen tussen de Ladiesrun en de Overbetuweloop
quote:Op maandag 8 juni 2015 08:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SRI tua relatione de Dot Streep modica. EGO iustus volo ut non admonebimus exaltaveris quasi libramentum in speciali relatione Semtex exercuit. In non par videtur angustias visum meum. In quo retrospect dereliquerunt scio, sed quae maxime puto Apud Semtex legi: "Bene iterum oportet me dimittere eo quod sonat fun." Sic nihil non dicere quod non fuerit perfruitus vidimus et non est verum. Nihilominus SRI ita. Seu officiali: MMoVB de Marathone ad Mosam via Belgica, an senior Roman commercia itinere.
Permaneo pauci centum metris, visus etiam accelerant. Novissimo: 4:32. Suunto habeo nondum legistis, 4:19 sed puto me circa 42.195 staturum. Longe mihi unquam tardissimum M sed permissa parasceves tantis iniuriis ac rebus contentus sum. Et ligula sciam quod nemo potest aequare quidem hic in Belgio. Constitutio attenuatus copia accurata itinere. Quaedam sunt quidem in emendationem, sed frui putauerunt.Mooi verslag! Knap hoe je ondanks de blessures een hele nette marathon hebt neergezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nice! Gratis rennen!quote:Op maandag 8 juni 2015 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik hoef niet meer te kiezen tussen de Ladiesrun en de Overbetuweloop
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond ook maar een kort herstelrondje doen. Of zwemmen, dat kan ook nog. De benen voelen best goed, wel een tikkie zwaar.![]()
Vet verslag Stip![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond "een stukje" fietsen gisteren ook heerlijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het toch altijd wonderbaarlijk hoe mijn benen beter herstellen door ver (rustig) fietsen dan door niets doenZe voelen echt alsof ze zin hebben om vanavond die baan over te vlíegen!
Maar mijn benen gaan vandaag niet echt vliegen
Wat gek!quote:Op maandag 8 juni 2015 09:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vond "een stukje" fietsen gisteren ook heerlijk.
Maar mijn benen gaan vandaag niet echt vliegen
Maar bij mij was een stukje dus wel in totaal 120 km dit weekend.. wel allemaal op rustige hartslag maar toch.. mijn benen hebben in weken niet zo fris gevoeld
Deze week maar wat rustiger aan doen, zaterdag is al de 4 EM in Zwolle. Ik ben benieuwd, schijnt een leuk loopevenement te zijn met ontzettend veel publiek langs de kant.
En natuurlijk even wat wereldtoppers bekijken op de halve marathon
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Is ook erg leuk inderdaad. Veel drukte en gezelligheid langs de kant, goede sfeer. Maar op de Halve ook druk op het parcours vond ik. Dit jaar proberen iets verder voorin te starten, kijken of dat helpt.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:58 schreef DeLuna het volgende:
Deze week maar wat rustiger aan doen, zaterdag is al de 4 EM in Zwolle. Ik ben benieuwd, schijnt een leuk loopevenement te zijn met ontzettend veel publiek langs de kant.
En natuurlijk even wat wereldtoppers bekijken op de halve marathon
En die toppers is inderdaad wel leuk, de mondiale marathontop loopt mee. Da's dan wel het voordeel van een paar rondjes in het parcours: ik weet zeker dat ik ze een keer van dichtbij zie (als ze me inhalen).![]()
Mooie verslagen en tijden MVB'ers en wat een fantastische tijd Thelaudprince!
Hier nog wel wat zware benen, dus vandaag maar even stukje fietsen.![]()
Koffer inpakken. Weersvoorspelling checken. Op mijn Parijs-hardloopdag (donderdag) wordt het 30 graden![]()
![]()
![]()
Ja met zulke leuke verslagen kom ik weer niet aan werken toe he, terwijl ik daarvoor juist om 6 uur was opgestaan
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ok, dan hou ik het kort: Vaalserbergtrail was te gekquote:Op maandag 8 juni 2015 12:11 schreef flipsen het volgende:
Ja met zulke leuke verslagen kom ik weer niet aan werken toe he, terwijl ik daarvoor juist om 6 uur was opgestaan
F means you're fucked![]()
nou zeg, ik was helemaal benieuwd naar het verhaal van Chicky...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ok, dan hou ik het kort: Vaalserbergtrail was te gek
Onze spontaan geboren mascotte heeft ook netjes haar eerste trail gedaanquote:Op maandag 8 juni 2015 14:01 schreef Guard het volgende:
[..]
nou zeg, ik was helemaal benieuwd naar het verhaal van Chicky...
ze keek wel een beetje geschrokken op de foto'squote:Op maandag 8 juni 2015 14:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Onze spontaan geboren mascotte heeft ook netjes haar eerste trail gedaan
Zou ik ook gedaan hebbenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:07 schreef Guard het volgende:
[..]
ze keek wel een beetje geschrokken op de foto's
Ze dacht: jeuz wat lopen die mensen onmenselijke (onvogelijke) afstanden![]()
Ze mag best een keertje met mij mee hoor![]()
![]()
toch maar even vriendjes worden, ben wel benieuwd naar de avonturen
Oh jeee ik heb me vergist in de datum van de volgende trackmeetingIk dacht de hele tijd dat die vrijdag a.s. was, maar het is de 19e en dan kan ik helemaal niet. Nu wil ik dit weekend nog wel een wedstrijdje lopen, vind ik wel lekker nog voor de halve.
Ik kan naar de Berekuilloop gaan, klein loopje met rondjes van 2.5 km hier in Utrecht. Geen officiele tijdsmeting geloof ik, wel lekker dichtbij. Of proberen nog een startbewijs voor de Ladiesrun in Rotterdam op de kop proberen te tikken maar ik weet niet of ik zin heb in zo'n roze kippenhok..
Iemand nog andere ideeen? Er was blijkbaar ook iets in Nieuwegein maar dat is afgelast..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Op Hardloopkalender.nl staat ook nog een loopje in Houten. Vorig jaar liep de 3e vrouw er 22:35, dus je zou er podium kunnen lopenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jeee ik heb me vergist in de datum van de volgende trackmeetingIk dacht de hele tijd dat die vrijdag a.s. was, maar het is de 19e en dan kan ik helemaal niet. Nu wil ik dit weekend nog wel een wedstrijdje lopen, vind ik wel lekker nog voor de halve.
Ik kan naar de Berekuilloop gaan, klein loopje met rondjes van 2.5 km hier in Utrecht. Geen officiele tijdsmeting geloof ik, wel lekker dichtbij. Of proberen nog een startbewijs voor de Ladiesrun in Rotterdam op de kop proberen te tikken maar ik weet niet of ik zin heb in zo'n roze kippenhok..
Iemand nog andere ideeen? Er was blijkbaar ook iets in Nieuwegein maar dat is afgelast..![]()
![]()
Ja, dat had ik ook gezien, maar dat lijkt me meer een sponsorloop dan een evenement waar je komt om een snelle tijd neer te zetten? Ik ga ook geen sponsorgeld meer ophalen voor zondag..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah die is misschien ook wel leuk! Hoef ik iig geen duizend rondjes.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Op Hardloopkalender.nl staat ook nog een loopje in Houten. Vorig jaar liep de 3e vrouw er 22:35, dus je zou er podium kunnen lopen
Dan wordt de uitdaging wel om niet te verdwalen als ik er wil komen.. Houten is de Bermudadriehoek van de provincie Utrecht als je op de fiets bent.. je komt er wel in, maar heel moeilijk weer uit
Thanks voor de tips, jullie zijn top!
Edit: hmm ik zie nu wel dat die loop door Houten vrijdag om 20.00 begint, moet ik wel haasten vanuit mijn werk..
Nog even over denken wat ik ga doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is wel een sponsorloop maar niet iedereen neemt sponsorgeld mee. Het inschrijfgeld is ook al deels sponsoring. Misschien kun je daardoor juist podium lopen (ik neem aan dat ze daar wel gewoon aan doen?!). Ik weet het verder ook niet, weet alleen dat het is omdat ik zelf loop![]()
![]()
Het gaat me niet om waar ik podium kan lopen hoorMaar ik neem hem mee in de overwegingen, zal vanavond even met de trainer overleggen.
ik mag van mezelf nog 1 loopje in juni (gezellig met pa), en dan even 2 maanden niets. Geen wedstrijden, wel training uiteraard.
De route van de tijdrit even opgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik kan afsnijden moet ik kijken. Met 10,0 km/u ben ik ook zeker geen snelle loper.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:09 schreef Oceanonix het volgende:
De route van de tijdrit even opgezocht.Snelheid is niet belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik kan afsnijden moet ik kijken. Met 10,0 km/u ben ik ook zeker geen snelle loper.
Ik wil die route waarschijnlijk op de woensdag- of donderdagavond voor de Tour lopen. Dan is er misschien al iets van het opbouwen te zien.![]()
Donderdagavond kan ik niet, de woensdag wel. Vrijdags zou bij mij ook kunnen.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Snelheid is niet belangrijk
Ik wil die route waarschijnlijk op de woensdag- of donderdagavond voor de Tour lopen. Dan is er misschien al iets van het opbouwen te zien.![]()
Ik vind het een heel leuk idee PijllDie week is alleen nogal bomvol. Wie weet kijk nog wat er lastminute lukt. Anders niet.
Trouwens, voor de liefhebber: http://www.prorun.nl/borntorun/gevoelige-data/![]()
Leuk! Ik dacht bij de titel alleen meteen aan dat websites van alles van je weten en privacyschending enzo.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:35 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het een heel leuk idee PijllDie week is alleen nogal bomvol. Wie weet kijk nog wat er lastminute lukt. Anders niet.
Trouwens, voor de liefhebber: http://www.prorun.nl/borntorun/gevoelige-data/
Maar waarschijnlijk heb ik wat last van vervroegd ingetreden beroepsdeformatie.![]()
Wow, vandaag te horen gekregen dat de wooningstichting onze huurwoningen gaat uitverkopen. Zou ik dan op mijn 45ste toch nog huizenbezitter worden?![]()
Na een half jaar zoeken en binnen mijn budget niks goed genoeg vinden om te kopen zit ik er juist aan te denken om m'n benzine-auto maar in te ruilen voor een diesel. Dan nog maar even minimaal 3200km/m rijden en hopen dat ik volgend jaar een ruimer budget heb.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Wow, vandaag te horen gekregen dat de wooningstichting onze huurwoningen gaat uitverkopen. Zou ik dan op mijn 45ste toch nog huizenbezitter worden?![]()
Ja, helemaal blij mee!quote:![]()
Mag ik dan ook meteen maar in de OP?
1
2[b]21 juni 2015 - [url=www.ladiesrunutrecht.nl]Ladiesrun (Utrecht)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zoiets is ook de reden dat ik nog steeds huurquote:Op maandag 8 juni 2015 19:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Na een half jaar zoeken en binnen mijn budget niks goed genoeg vinden om te kopen zit ik er juist aan te denken om m'n benzine-auto maar in te ruilen voor een diesel. Dan nog maar even minimaal 3200km/m rijden en hopen dat ik volgend jaar een ruimer budget heb.![]()
![]()
Mja, tegen de tijd dat ik in aanmerking kom voor sociale huur in regio Haaglanden verdien ik teveel, en voor particuliere huur verdien ik te weinig. Buiten het feit dat ik particuliere huur veel en veel te duur vind, en dan liever risico neem met kopen.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets is ook de reden dat ik nog steeds huur![]()
Er zijn in Den Haag ook vrije sector woningen van de sociale woningbouw, bijvoorbeeld via Staedion. Hogere huur, maar nog steeds onder particulier
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, helemaal blij mee!![]()
Mag ik dan ook meteen maar in de OP?
[ code verwijderd ]
De vrije sector woningen beginnen bij 710 per maand, excl servicekosten. Dat vind ik nogal wat geld om elke maand "kwijt" te zijn. En zelfs al zou ik het ok vinden om zoveel aan huur te betalen, kom ik nog niet aan de inkomenseis die ze bij Staedion voor een goedkoopste woningen stellen.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn in Den Haag ook vrije sector woningen van de sociale woningbouw, bijvoorbeeld via Staedion. Hogere huur, maar nog steeds onder particulier![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:09 schreef Oceanonix het volgende:
De route van de tijdrit even opgezocht.Bij de maliebaan zijn veel bushaltesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik kan afsnijden moet ik kijken. Met 10,0 km/u ben ik ook zeker geen snelle loper.
En wat pijll zegt, snelheid is onbelangrijk, 10km/u voor zo'n sociaal loopje is nog best rap.
@pijll: liever geen woensdagavond. Liefst een vrijdag ofzo. Of wo overdagSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nou, de snelste mag anders wel de gele trui aantrekken hoor...quote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Snelheid is niet belangrijk
Dat is in de week voor de Ekiden toch?
Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk, maar ik moet even kijken of het voor mij wel haalbare kaart is, qua reistijd enzo...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik werd in Maastricht op het laatst voorbij gelopen door een breed lachende Emmy Hannon. Ze liep haar eerste marathon in april 2012 en Maastricht was nummer 107. Ik vond het wel aardig om over de ervaring van Maastricht door de ogen van iemand met zo veel ervaring te lezen: http://runwithemmy.co.uk/?p=565
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 23:34:54 ]![]()
Ja, of misschien in de week daarvoor. Dat komt sommigen beter uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou, de snelste mag anders wel de gele trui aantrekken hoor...![]()
Dat is in de week voor de Ekiden toch?
Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk, maar ik moet even kijken of het voor mij wel haalbare kaart is, qua reistijd enzo...
Dresscode geel ja![]()
![]()
Ik ben in Amersfoort een Emmy voorbijgelopen die een shirt aan had met veel marathons erop (stond op haar shirt). Eens even kijken...quote:Op maandag 8 juni 2015 19:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik werd in Maastricht op het laatst voorbij gelopen door een breed lachende Emmy Hannon. Ze liep haar eerste marathon in april 2011 en Maastricht was nummer 107. Ik vond het wel aardig om over de ervaring van Maastricht door de ogen van iemand met zo veel ervaring te lezen: http://runwithemmy.co.uk/?p=565![]()
Daar heeft ze ook gelopen. Ze heeft een blauw shirt van de club van 100 met haar naam er op.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:59 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik ben in Amersfoort een Emmy voorbijgelopen die een shirt aan had met veel marathons erop (stond op haar shirt). Eens even kijken...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 20:04:22 ]![]()
Wisten jullie dat Desigual tegenwoordig ook hardloopkleding maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja he! Nou ben ik helemaal niet zo van de Desigual, maar dit is wel leuk om te zien
Je kan het hebben!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef YUR het volgende:
Tof idd! Maar alleen sportkleding voor vrouwen
Wel je compressiekousen en je hoka's onder zo'n jurkje aan.![]()
De Berekuilloop is wel leuk! Er staat een klok bij de finish, maar daar is ook alles mee gezegd. Geen podium en je bepaalt zelf maar hoeveel rondes je loopt (1 tot en met 6 is mogelijk).quote:Op maandag 8 juni 2015 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Iemand nog andere ideeen? Er was blijkbaar ook iets in Nieuwegein maar dat is afgelast..![]()
zijn wel héél korte jurkjesquote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan het hebben!
Wel je compressiekousen en je hoka's onder zo'n jurkje aan.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
behoorlijk ...quote:Op maandag 8 juni 2015 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan steekt Yur's plofkip er onderuit bedoel je?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja? Dus?quote:
Ik heb trouwens net eindelijk weer eens een echt heel lekkere training gehad. Eerst buikspieren gedaan, wat loslopen en dan 5x(200-400-200 met 10m rust ertussenin)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Wisten jullie dat Desigual tegenwoordig ook hardloopkleding maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Training weer gehad. Ging oke. Lekker rustig aan gedaan. We deden zo'n huppeloefening x 3 en dan overzetten in sprint (horloge ff op pauze gezet toen.)de laatste ging echt kut het lukte me gewoon niet. Ik zei ik kan het gewoon niet en de trainer zei: je kan het wel. Nou toen had ik het dus helemaal gehad en stopte ik. Moest zelfs huilen(huil nooit, maar was er klaar mee en mijn knie op dat moment ook)
. Echt kut.
Afijn daarna had ik dus nog even een afspraak over die knie. Ik heb dus blijkbaar een botpuntje bij de aanhechting aan de buitenkant van de onderkant van mn knieDat provoceer ik dus steeds door steeds op mn knieen te liggen(of iets wat er op lijkt) Hij kan er dus niks aan doen . Ik mag gewoon hardlopen (op mijn eigen tempo anders moet ik stoppen.) Baal er wel van had gehoopt dat hij wat had kunnen doen.
Denk dat ik mijn geliefde werk maar moet vervangen....(Maar dat wil en doe ik niet)
Conclusie; Ik mag alles & het mag pijn doen maar niet te veel en moet er maar mee leven.
Klote maar het is niet anders joh.
Goed het linkje: http://app.endomondo.com/workouts/538752382/19432788![]()
Wij mochten vandaag met de ladder en allerlei van die andere dingetjes waar je overheen moest springen/lopen aan de gang. Mijn motorische onbekwaamheid werd weer eens bewezen.
Toen besloot de trainer dat ik geen 200m rust maar 100m rust moest doen, omdat ik dan minder in mijn 'trage duurloopritme' kon vervallen. Ging heel lekker eigenlijk! Grappig hoe ik na veel fietsen op lage hartslag altijd een soort supercompensatie heb, kan echt veel harder dan normaal zonder moe te worden..
En heb maar besloten om zondag idd de 10km op de Berekuilloop te doenMisschien niet Pijll-proof maar een goede snelheidstest nog voor de halve.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Wisten jullie dat Desigual tegenwoordig ook hardloopkleding maakt?Die groene is leuk, maar net iets te pastel voor mij. Zelfs de bloemen zijn wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geen fan van Desigual, maar dit is best mooi spul in de categorie fleurige hardloopkleding. Beter dan InknBurn en dat andere merk.
xMissi, eigenlijk best redelijk nieuws toch? Niks ernstigs, geen blessure. Wel erg balen dat je op zoek moet naar nieuw werk. En soms loopt het voor geen meter, die dagen zitten er ook bij.
Zo had ik gisteravond een van mijn beste, fijnste trainingen sinds ooit. En vandaag was ik niet vooruit te branden en heb ik alles lopen afsnijden en heb maar wat rondgesukkeld.![]()
Bij de MVB/MMoVB liep trouwens een startnummer mee dat gedeeld werd door twee met propellorpetjes getooide jongedames, waarvan afwisselend eentje meefietste met de ander. Op de Oypo foto's zie je dat ze zelfs bij de fietswissel de moeite hebben genomen om het startnummer om te spelden naar de loopster. Ik vond ze een beetje irritant, niet in de laatste plaats vanwege de 'lekker tempo' opmerking van een van de twee op het moment dat ze TWC en mij voorbij rende. In de uitslag zijn ze niet meer terug te vinden. Dan vraag ik me toch af of ze uitgestapt zijn of geschrapt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2015 22:03:13 ]![]()
Ja dat het niks ernstigs is fijn . Maar dat die pijn dan blijft is gewoon kut. En ik hoef niet opzoek na nieuw werk. Dat is wel beter. Maar ik ga mijn werk niet opgeven. Vind ik veel te leuk. Hij gaat ook kijken of er nog iets zachters is voor mn knieen .quote:Op maandag 8 juni 2015 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die groene is leuk, maar net iets te pastel voor mij. Zelfs de bloemen zijn wel leuk.
Verder geen fan van Desigual, maar dit is best mooi spul in de categorie fleurige hardloopkleding. Beter dan InknBurn en dat andere merk.
xMissi, eigenlijk best redelijk nieuws toch? Niks ernstigs, geen blessure. Wel erg balen dat je op zoek moet naar nieuw werk. En soms loopt het voor geen meter, die dagen zitten er ook bij.
Zo had ik gisteravond een van mijn beste, fijnste trainingen sinds ooit. En vandaag was ik niet vooruit te branden en heb ik alles lopen afsnijden en heb maar wat rondgesukkeld.
Ja nou het ging wel lekker hoor tot die huppeloefening (was ook echt idioot hoor)
Hij zei dat ik zondag wel onder / rond de 35 min. kon lopen.. Nou ik hoop stiekem nog iets meer eraf![]()
![]()
dat is zeker irritant....! Tijdens de CHCH was er een loopcoach die steeds heen en weer rende tussen lopers voor en achter mij.... piss off met je geren!quote:Op maandag 8 juni 2015 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de MVB/MMoVB liep trouwens een startnummer mee dat gedeeld werd door twee met propellorpetjes getooide jongedames, waarvan afwisselend eentje meefietste met de ander. Op de Oypo foto's zie je dat ze zelfs bij de fietswissel de moeite hebben genomen om het startnummer om te spelden naar de loopster. Ik vond ze een beetje irritant, niet in de laatste plaats vanwege de 'lekker tempo' opmerking van een van de twee op het moment dat ze TWC en mij voorbij rende. In de uitslag zijn ze niet meer terug te vinden. Dan vraag ik me toch af of ze uitgestapt zijn of geschrapt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ook zo'n koppeltje de hele wedstrijd in mijn buurt gehad. Hij was sneller dan ik en zij langzamer (plus het feit dat de fietswissel ook tijd kost).quote:Op maandag 8 juni 2015 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de MVB/MMoVB liep trouwens een startnummer mee dat gedeeld werd door twee met propellorpetjes getooide jongedames, waarvan afwisselend eentje meefietste met de ander. Op de Oypo foto's zie je dat ze zelfs bij de fietswissel de moeite hebben genomen om het startnummer om te spelden naar de loopster. Ik vond ze een beetje irritant, niet in de laatste plaats vanwege de 'lekker tempo' opmerking van een van de twee op het moment dat ze TWC en mij voorbij rende. In de uitslag zijn ze niet meer terug te vinden. Dan vraag ik me toch af of ze uitgestapt zijn of geschrapt.
Snapte het de eerste paar keer niet toen die gast me weer inhaalde, totdat ik de fietswissel zag.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
TIL Usain Bolt ate 100 Chicken McNuggets a day for 10 days before the Beijing Olympics and eventually winning 3 gold medals. - http://newsfeed.time.com/(...)nf-article-trend-now
Intervaltraining is overrated. Gewoon 100 MacNuggets per dagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat probeer ik jullie al 4 jaar lang wijs te maken, en nu Bolt het vertelt is het opeens Gospel....quote:
Wat denk je dat er op het programma stond als hier geschreven wordt dat de training uit 'honderdjes' bestond?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
TIL Usain Bolt ate 100 Chicken McNuggets a day for 10 days before the Beijing Olympics and eventually winning 3 gold medals. - http://newsfeed.time.com/(...)nf-article-trend-now
Intervaltraining is overrated. Gewoon 100 MacNuggets per dag![]()
Ooh zit het zo
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zie dat ze haar eerste Londen marathon in april 2012 heeft gedaan? Dus 100 in 3 jaar! De eerste heeft ze ruim 5 uur over gedaan en een jaar later of zo liep ze al een sub 4.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik werd in Maastricht op het laatst voorbij gelopen door een breed lachende Emmy Hannon. Ze liep haar eerste marathon in april 2011 en Maastricht was nummer 107. Ik vond het wel aardig om over de ervaring van Maastricht door de ogen van iemand met zo veel ervaring te lezen: http://runwithemmy.co.uk/?p=565
Wat een heldin. Nu begint het toch ook wel te kriebelen. Dat begon vanochtend al toen ik SEMTEX d'r verslag las.
Hmmm. Ik zou Eindhoven kunnen proberen, maar ik heb die weken ervoor al zoveel gepland en het is sowieso een hectische periode. Keuzes, keuzes, keuzes.
En nu lig ik in bed met trek in McNuggets terwijl ik al een halve kilo aan bladgroente en een couscousburger heb gegeten.![]()
2012 idd.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie dat ze haar eerste Londen marathon in april 2012 heeft gedaan?![]()
Ik moet nog even jompelen voor alle lopers hier van dit weekend!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie prestaties weer!![]()
Ik kreeg er ook gewoon zin door om weer eens wat langs te gaan lopen, maar toen bedacht ik me dat de Eiger er al aan zat te komen, dus dat scheelt!![]()
Stiekem wil ik eens een M in de training lopen.. maar dan wordt mijn trainer boos denk ik en voor nu te kort op de Eiger. Verstandig zijn is soms erg vervelend.![]()
Doe dat maar even niet inderdaad Jero.![]()
Nog even inhouden en dan knallen in Alpen
Welke is dat, MoBlo?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Eindelijk weer een fijne lang genoege korte tight. Dat er een rokje aan zit moest ik maar accepteren:
[ afbeelding ]
Van 33 pond voor 12 pond![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gisteren nog even een klein rondje uitgelopen na de HM. Horloge op de hartslagstand, ik wilde 50-55 slagen onder mijn maximale hartslag lopen. En dat ging een stuk sneller dan ik had verwacht. Ik zat maar weinig onder mijn HM tempo.![]()
Allemaal random mensen gaan me ineens volgen op Strava en kudos geven voor elk poeprondje dat ik doe.. meer mensen last van?
Lekker! Lijkt me dat je HM wel een heel stuk sneller kan danquote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:43 schreef McTwente het volgende:
Gisteren nog even een klein rondje uitgelopen na de HM. Horloge op de hartslagstand, ik wilde 50-55 slagen onder mijn maximale hartslag lopen. En dat ging een stuk sneller dan ik had verwacht. Ik zat maar weinig onder mijn HM tempo.Of je bent in de tussentijd gewoon heel wat fitter geworden?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Allemaal random mensen gaan me ineens volgen op Strava en kudos geven voor elk poeprondje dat ik doe.. meer mensen last van?Herkenbaar...
Moet je maar niet steeds 1e worden enzo.![]()
![]()
Nee. Je hebt gewoon vrienden. Zo erg is dat niet. sommige mensen moeten daar veel meer hun best voor doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Allemaal random mensen gaan me ineens volgen op Strava en kudos geven voor elk poeprondje dat ik doe.. meer mensen last van?![]()
Ik denk dat mijn HM inderdaad wel sneller kan. Het was zondag gewoon te warm voor mij om een toptijd te lopen. En fitter worden in één dag??quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker! Lijkt me dat je HM wel een heel stuk sneller kan danOf je bent in de tussentijd gewoon heel wat fitter geworden?
![]()
Dat heb ik nu dus met Smashrunquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Allemaal random mensen gaan me ineens volgen op Strava en kudos geven voor elk poeprondje dat ik doe.. meer mensen last van?
Poeprondje![]()
![]()
Nee, ik denk dat die kans voor mensen met borsten een stuk groter is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Allemaal random mensen gaan me ineens volgen op Strava en kudos geven voor elk poeprondje dat ik doe.. meer mensen last van?![]()
Merk er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die kans voor mensen met borsten een stuk groter is.F means you're fucked![]()
Dat komt omdat jij tegenwoordig helemaal afgetraind en borstenloos bent. Ik zie de foto's langskomen.quote:![]()
Ze zijn verplaatst naar onder op mn rugquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij tegenwoordig helemaal afgetraind en borstenloos bent. Ik zie de foto's langskomen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:44 schreef YUR het volgende:
[..]McLoveHandlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:44 schreef YUR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt best mee.
Ik mis je wandelstokken op de foto.![]()
Die gaan vanaf volgende week uitgebreid gebruikt wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:50 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Valt best mee.
Ik mis je wandelstokken op de foto.
Denk niet dat het daardoor komt toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Herkenbaar...
Moet je maar niet steeds 1e worden enzo.Na de marathon van Amsterdam was het wel heel grappig, dan verschijnt natuurlijk op Strava dat je het samen met allemaal willekeurige mensen hebt gelopen. En blijkbaar hebben sommigen van die mensen je dan toegevoegd.. toen had ik ineens 3 Spaanse fans
Ah je hebt het over de HM van zondagquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:30 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn HM inderdaad wel sneller kan. Het was zondag gewoon te warm voor mij om een toptijd te lopen. En fitter worden in één dag??![]()
Dan zou het ook nog kunnen dat je hartslag juist lager is dan normaal omdat je nog niet helemaal hersteld bent.. tikje overreaching..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik krijg ook random kudo's van allerlei mensen over de hele wereld voor bv een rondje fietsen op een net-niet-omvallen-tempo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Voornamelijk omdat ik in enkele groepen zit en die mensen die zien dan wat eerder je activiteiten. En dan heb je eens volgers uit Zweden en zo...
Nouja, zie het maar als positieve stilmulansquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik krijg ook random kudo's van allerlei mensen over de hele wereld voor bv een rondje fietsen op een net-niet-omvallen-tempo.
Voornamelijk omdat ik in enkele groepen zit en die mensen die zien dan wat eerder je activiteiten. En dan heb je eens volgers uit Zweden en zo...
Na een wedstrijd heb ik dat wel eens dat onbekende mensen me gaan volgen en kudo's geven. Ook voor een warming up bijvquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu heb ik sinds enige tijd een Oekraïense volger die alles wat ik doe leuk vindt.... Ik ga denk ik toch eens vragen wat daar achter zit![]()
Ik krijg alleen enkele kudos van mensen uit de hardloopgroep die alles en iedereen elke prestatie van digitale veren in de reet voorzien, maar dat is dan maar zo.![]()
Daar heb ik geen last van, onbekende volgers. Ik ben dan ook maar middelmaat. Na Berlijn kreeg ik één onbekende volger en dat is het wel zo'n beetje.
Ik heb waarschijnlijk toch iets te snel opgebouwd, want mijn enkel is een klein beetje overbelast na zondag. Het kan ook aan de nieuwe schoenen liggen of ironisch genoeg aan de kousen waar ik sinds kort mee loop, want ik heb mij niet overmatig ingespannen. Het zit ook echt maar aan één kant alsof ik die meer belast heb. Dan maar een keer niet lopen. Ik heb geen zin om weer met een blessure aan de marathontraining te beginnen. En dit voelt nu nog als een "normaal" pijntje wat over een paar dagen weer weg is.![]()
Je hebt toch een PR op de 5km gelopen? Dat is wel meer overmatig inspannen dan normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:45 schreef Devv het volgende:
Daar heb ik geen last van, onbekende volgers. Ik ben dan ook maar middelmaat. Na Berlijn kreeg ik één onbekende volger en dat is het wel zo'n beetje.
Ik heb waarschijnlijk toch iets te snel opgebouwd, want mijn enkel is een klein beetje overbelast na zondag. Het kan ook aan de nieuwe schoenen liggen of ironisch genoeg aan de kousen waar ik sinds kort mee loop, want ik heb mij niet overmatig ingespannen. Het zit ook echt maar aan één kant alsof ik die meer belast heb. Dan maar een keer niet lopen. Ik heb geen zin om weer met een blessure aan de marathontraining te beginnen. En dit voelt nu nog als een "normaal" pijntje wat over een paar dagen weer weg is.Misschien niet voor je cardiovasculair systeem maar wel voor je spieren. Het is nu pas dinsdagochtend, ik zou gewoon idd nog 1 of 2 dagen niets doen of gaan fietsen!
Ik heb alleen maar spierpijn in mijn schouders van afgelopen zondag
En een beurse knie, maar moet ik maar niet op mn plaat gaan heF means you're fucked![]()
Benen voelde ik gisteren nog wel beetje. Was wel lekker om op de racefiets van m'n broertje te stappen en stuk te fietsen. Ik heb, doordat ik het hardlopen naast het voetballen deed, dit jaar op de voorbereiding naar de halve marathon van afgelopen zondag gemiddeld nog geen 50 km per maand gelopen, dus was toch wel erg benieuwd hoe de halve marathon zou uitpakken.
Doordat het voetbalseizoen nu is afgelopen zou ik nu wat vaker kunnen hardlopen en doordat het afgelopen zondag met die omstandigheden zo lekker ging denk ik nu verder te gaan trainen om te kijken of er een najaarsmarathon (in Eindhoven) inzit![]()
Ik zat op internet voor een schema te kijken. Zag meerdere schema's waar geen intervaltraining in zit, maar zag ook wat schema's waar wel 1x per week een intervaltraining op het programma staat. Is het beter om wel 1x per week intervallen te doen of maakt dat niet zo veel uit?![]()
Mijn benen zijn al bijna weer normaal
Trap af voel ik nog wel een beetje, maar voor de rest alles in orde.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Weerberichten voor zaterdag zijn super! 30-70cm mogelijk ☺'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die 5 kilometer was vorig week donderdag, dus dat is wel een tijdje geleden. Zondag was een rustig duurloopje. Niet bijzonder of zo. Ik heb op deze plek ook nog nooit iets gehad dus misschien is het eenmalig. Zodra de financiën het weer toelaten, wil ik naar een goede fiets gaan kijken. Ik heb wel een fiets, maar daar ga je liever geen 100 kilometer mee rijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hebt toch een PR op de 5km gelopen? Dat is wel meer overmatig inspannen dan normaalMisschien niet voor je cardiovasculair systeem maar wel voor je spieren. Het is nu pas dinsdagochtend, ik zou gewoon idd nog 1 of 2 dagen niets doen of gaan fietsen!
.
![]()
Het hoeft ook niet meteen 100km te zijn als het gaat om een herstelrondjequote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Die 5 kilometer was vorig week donderdag, dus dat is wel een tijdje geleden. Zondag was een rustig duurloopje. Niet bijzonder of zo. Ik heb op deze plek ook nog nooit iets gehad dus misschien is het eenmalig. Zodra de financiën het weer toelaten, wil ik naar een goede fiets gaan kijken. Ik heb wel een fiets, maar daar ga je liever geen 100 kilometer mee rijden.
Maar ik snap wat je zegt..
Houd je er wel rekening mee dat wanneer het voetbalseizoen weer begint je net in het zwaarste deel van je marathon voorbereiding zou zitten?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:02 schreef Voccar het volgende:
Doordat het voetbalseizoen nu is afgelopen zou ik nu wat vaker kunnen hardlopen en doordat het afgelopen zondag met die omstandigheden zo lekker ging denk ik nu verder te gaan trainen om te kijken of er een najaarsmarathon (in Eindhoven) inzit![]()
Ik zat op internet voor een schema te kijken. Zag meerdere schema's waar geen intervaltraining in zit, maar zag ook wat schema's waar wel 1x per week een intervaltraining op het programma staat. Is het beter om wel 1x per week intervallen te doen of maakt dat niet zo veel uit?
Lijkt me persoonlijk niet handig om in het weekend een 30+ LDL te lopen en een voetbalwedstrijd te spelen. Ik weet niet hoe vaak je voetbaltraining hebt in een week maar moet je lichaam ook af en rust gunnen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daarom heb ik aangezet dat mensen me neit zomaar kunnen volgen, maar dat ik dat moet accepteren. Gebeurt na een event nog wel eens dat mensen je willen toevoegen of kudos willen geven, omdat Strava dat matcht en ziet dat mensen "in een groep" hebben gelopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Allemaal random mensen gaan me ineens volgen op Strava en kudos geven voor elk poeprondje dat ik doe.. meer mensen last van?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Meestal sla ik dat soort warming ups enzo wel over, maar ik heb ook wel een een warming up ge-kudo-d, maar je kan op Strava je kudos niet cancellen geloof ik (als je nog een keer klikt krijg je een overzicht in plaats van dat hij het ongedaan maakt), dus tsja... Maar van onbekenden is het wel suf ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:24 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Na een wedstrijd heb ik dat wel eens dat onbekende mensen me gaan volgen en kudo's geven. Ook voor een warming up bijv![]()
Nu heb ik sinds enige tijd een Oekraïense volger die alles wat ik doe leuk vindt.... Ik ga denk ik toch eens vragen wat daar achter zitNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Regen? Sneeuw?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Weerberichten voor zaterdag zijn super! 30-70cm mogelijk ☺
Hoe zit het eigenlijk met pijntjes na het lopen? Zondag na de run deed mijn rechterknie net onder de schijf wat zeer. Gisteren was dat over, maar had ik wat last van mijn linkerkuit. Vandaag merk ik wat van mijn schouders maar voelt de rest prima. Al die wisselende plekken vind ik wel erg opvallend. Al lijkt het mij niet per se ernstig of zo..so get yourself a car and drive it all alone
Ik heb laatst wel bij een bekende al zijn loopjes gekudo-ed, maar die had dan ook de roparun gedaan. Om dan 1 kudo te geven vond ik wat mager.![]()
![]()
Ik heb laatst aangegeven dat ik niet helemaal wist wat komend seizoen komt van voetballen, dus heb gezegd wel lid te blijven, maar in eerste instantie niet meer te voetballen. Voor het trainen voor de halve marathon kan min of meer naast het voetballen, maar een marathon is toch wel wat anders en wil niet dat ik voetbal èn hardlopen of halve kracht/inzet doe.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Houd je er wel rekening mee dat wanneer het voetbalseizoen weer begint je net in het zwaarste deel van je marathon voorbereiding zou zitten?
Lijkt me persoonlijk niet handig om in het weekend een 30+ LDL te lopen en een voetbalwedstrijd te spelen. Ik weet niet hoe vaak je voetbaltraining hebt in een week maar moet je lichaam ook af en rust gunnen.![]()
quote:sneeuw!!
Absoluut niet ernstig, ik denk dat de meesten dat wel hebben, een pijntje hier en daar dat na een wedstrijd opeens op komt en net zo snel weer verdwijntquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met pijntjes na het lopen? Zondag na de run deed mijn rechterknie net onder de schijf wat zeer. Gisteren was dat over, maar had ik wat last van mijn linkerkuit. Vandaag merk ik wat van mijn schouders maar voelt de rest prima. Al die wisselende plekken vind ik wel erg opvallend. Al lijkt het mij niet per se ernstig of zo..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou altijd intervallen opnemen in je schema. Van alleen maar duurlopen, ga je lui lopen. Je wordt er dan goed in om lang op een langzaam tempo te blijven lopen. Voor je techniek en snelheid is het beter om ook intervallen te doen. Daarnaast is het leuker om afwisselend te trainen en niet elke keer weer hetzelfde op hetzelfde tempo te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:02 schreef Voccar het volgende:
Ik zat op internet voor een schema te kijken. Zag meerdere schema's waar geen intervaltraining in zit, maar zag ook wat schema's waar wel 1x per week een intervaltraining op het programma staat. Is het beter om wel 1x per week intervallen te doen of maakt dat niet zo veel uit?![]()
Dat was precies wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ik heb laatst aangegeven dat ik niet helemaal wist wat komend seizoen komt van voetballen, dus heb gezegd wel lid te blijven, maar in eerste instantie niet meer te voetballen. Voor het trainen voor de halve marathon kan min of meer naast het voetballen, maar een marathon is toch wel wat anders en wil niet dat ik voetbal èn hardlopen of halve kracht/inzet doe.
Zo'n lange korte tight zou ik ook wel willen, met mijn *kuch* prachtig stevige benenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Euh. Geen idee. Het begon met een L. Zal vanavond als ik thuis ben even kijken
Dus graag
Ploeteren door de sneeuw, hoezee!quote:
Succes! Jij liever dan ik
Er komt nu ook designkleding voor mannen met een hoog festivalgehalte.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:04 schreef YUR het volgende:
Tof idd! Maar alleen sportkleding voor vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, even gezocht, het is deze: http://www.sportsdirect.c(...)231?colcode=34523103quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo'n lange korte tight zou ik ook wel willen, met mijn *kuch* prachtig stevige benen
Dus graagJa doei.![]()
Kan wel merken dat ik alleen maar op de vlakte loop.
Buiten het feit dat het zaterdag in Rhenen niet al te best ging heb ik ook ineens spierpijn op plekken waar ik het normaal niet heb. Liezen, bovenbenen. En kuiten, maar da's meestal wel zo.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Gisteren een heerlijke training van +/- 10km gehad, ik vloog![]()
Omhoog, omlaag, over single tracks!
Tot de laatste 750m... toen schoot het weer in m'n rug en strompelde ik terug.
Ja doei.![]()
Vervelend dat je rug zo'n zwak punt blijft Mo
Er lopen hier allemaal thelaudprincen in Parijs. Koptelefoons zijn de bom![]()
Vandaag freewheelen (lees: uitgebreid lunchen met wijn en slenteren), morgen werken en overmorgen anderhalf uur door de stad hardlopen met Jean-Charlesen erna op de trein richting Versailles. Daar heb ik een date met mijn meneer
Ik klaag niet.
![]()
Dat leek me ook het meest logisch, maar kwam zoveel schema's zonder intervaltraining tegen dat ik begon te twijfelen. Lijkt me ook beter/leuker om meer variatie in het schema te hebben qua typen training.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik zou altijd intervallen opnemen in je schema. Van alleen maar duurlopen, ga je lui lopen. Je wordt er dan goed in om lang op een langzaam tempo te blijven lopen. Voor je techniek en snelheid is het beter om ook intervallen te doen. Daarnaast is het leuker om afwisselend te trainen en niet elke keer weer hetzelfde op hetzelfde tempo te doen.![]()
Absoluut intervallen erbij doen, daar word je hard van. En hardheid heb je gewoon nodig in een marathon. Alleen lang langzaam lopen is bovendien saai.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:03 schreef Voccar het volgende:
[..]
Dat leek me ook het meest logisch, maar kwam zoveel schema's zonder intervaltraining tegen dat ik begon te twijfelen. Lijkt me ook beter/leuker om meer variatie in het schema te hebben qua typen training.
Ik ga zelfs mijn komende marathon twee keer in de week intervallen en één keer een lange duurloop doen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Veel schema's zijn denk ik erop gericht om blessurevrij een marathon uit te lopen, ipv een bepaald doel qua tijd te behalen..quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:03 schreef Voccar het volgende:
Dat leek me ook het meest logisch, maar kwam zoveel schema's zonder intervaltraining tegen dat ik begon te twijfelen. Lijkt me ook beter/leuker om meer variatie in het schema te hebben qua typen training.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eens kijken of ik die aan de overkant van de plas kan krijgen...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, even gezocht, het is deze: http://www.sportsdirect.c(...)231?colcode=34523103♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik mag binnenkort 6x 1500 m doen in 7.00-7.13 (per 1500m dus)Lijkt me ook wel een pittige intervaltraining..
En gelukkig komen eindelijk de fijne duizendjes weer terug in mijn schema.. ik zie er vaak tegenop maar het is ook de beste training voor de HM..!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn schema voor deze week:
Za: Herstelloopje
That's it
![]()
Bekertjes!
Vanmiddag in de lunchpauze was het jaarlijkse wedstrijdje van de hardloopgroep op het werk. Drie rondjes om het gebouw, samen 5 km. En ik had er zin in, dus meteen vol erin geknald. In de achterhoede geëindigd, maar wel met een tijd van 25:05.
Het parcours was jammer genoeg 200 meter te lang, volgens mijn horloge. Anders had ik precies mijn PR gelopen
Later in de maand nog maar een keertje een 5-je proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:00 schreef pijll het volgende:
Bekertjes!
Vanmiddag in de lunchpauze was het jaarlijkse wedstrijdje van de hardloopgroep op het werk. Drie rondjes om het gebouw, samen 5 km. En ik had er zin in, dus meteen vol erin geknald. In de achterhoede geëindigd, maar wel met een tijd van 25:05.
Het parcours was jammer genoeg 200 meter te lang, volgens mijn horloge. Anders had ik precies mijn PR gelopen
Later in de maand nog maar een keertje een 5-je proberenWat leuk dat je werk dat organiseert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat is een eenvoudige interval training, om het te leren? Ik heb nog nooit intervallen gedaan, ik neem aan dat je eerst korte afstanden harder hardloopt en langere jogt. En dat dan uitbouwen?
Maar wat is een goede begin afstand zonder gelijk dood te gaan?![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:00 schreef pijll het volgende:
Bekertjes!
Later in de maand nog maar een keertje een 5-je proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent 7 min sneller dan wanneer ik de 5km loop!
![]()
![]()
Het hangt er vanaf waar je voor traint. Als je voor een 5km of een 10km traint, zou je wat kortere intervallen kunnen doen (1 of 2 minuten of 400meters), maar als je voor 15km of een halve marathon traint, zou ik juist eerder intervallen van 4-8 minuten op HM tempo doen, met inderdaad dribbelpauzes tussendoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:14 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wat is een eenvoudige interval training, om het te leren? Ik heb nog nooit intervallen gedaan, ik neem aan dat je eerst korte afstanden harder hardloopt en langere jogt. En dat dan uitbouwen?
Maar wat is een goede begin afstand zonder gelijk dood te gaan?
En het doodgaan zit bij intervallen vooral in het tempo, niet in de afstanden. Dus dat moet je in het begin zeker beperken, bijvoorbeeld bij korte intervallen niet harder dan wedstrijdtempo van je laatste 5km wedstrijd of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat klinkt al een heel prettig weekje! Enjoy!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:31 schreef Quoi het volgende:
Vandaag freewheelen (lees: uitgebreid lunchen met wijn en slenteren), morgen werken en overmorgen anderhalf uur door de stad hardlopen met Jean-Charlesen erna op de trein richting Versailles. Daar heb ik een date met mijn meneer
Ik klaag niet.
![]()
Het gaat me er inderdaad om om sneller te worden op de 5km. Bedankt voor je tip, ik zal eens kijken of ik een leuke training kan bedenken!quote:Op udinsdag 9 juni 2015 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf waar je voor traint. Als je voor een 5km of een 10km traint, zou je wat kortere intervallen kunnen doen (1 of 2 minuten of 400meters), maar als je voor 15km of een halve marathon traint, zou ik juist eerder intervallen van 4-8 minuten op HM tempo doen, met inderdaad dribbelpauzes tussendoor..
En het doodgaan zit bij intervallen vooral in het tempo, niet in de afstanden. Dus dat moet je in het begin zeker beperken, bijvoorbeeld bij korte intervallen niet harder dan wedstrijdtempo van je laatste 5km wedstrijd of zo.
(Edit; en qua totaal afstand dangewoon van 5km uitgaan?of doe je intervallen minder ver? Of; als ik met tijd interval, dan gewoon 30 min lopen?)![]()
Ik zeker geen ervaring, maar: wat gaaf!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:19 schreef Ciscus het volgende:
Opgegeven voor de marathon Marrakech...iemand deze al eens gelopen hier?![]()
![]()
http://www.runinfo.nl/intervaltabel.htmquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:19 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Het gaat me er inderdaad om om sneller te worden op de 5km. Bedankt voor je tip, ik zal eens kijken of ik een leuke training kan bedenken!
Ik heb je nu even ingeschat op 62 minuten op de 10km, in bovenstaande link kun je dan realistische trainingstempo's opzoeken.
Dan zou je bijvoorbeeld als training kunnen doen; 2km rustig injoggen, 5x400m in 2.10-2.30 (pace 5.25-6.14), rust ook 400m (wandelen of joggen, of bijv. eerst 30m wandelen, dan joggen). En weer 2km rustig uitjoggen.
Zit je wel al op een training van 8km, maar je kunt prima even pauze nemen na het opwarmen en voor het uitlopen. Als dat goed gaat, kun je het eventueel geleidelijk opvoeren naar 10x400m uiteindelijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/intervaltabel.htm
Ik heb je nu even ingeschat op 62 minuten op de 10km, in bovenstaande link kun je dan realistische trainingstempo's opzoeken.
Dan zou je bijvoorbeeld als training kunnen doen; 2km rustig injoggen, 5x400m in 2.10-2.30 (pace 5.25-6.14), rust ook 400m (wandelen of joggen, of bijv. eerst 30m wandelen, dan joggen). En weer 2km rustig uitjoggen.
Zit je wel al op een training van 8km, maar je kunt prima even pauze nemen na het opwarmen en voor het uitlopen. Als dat goed gaat, kun je het eventueel geleidelijk opvoeren naar 10x400m uiteindelijk.Wat super dat je dit zo voor me uitzoekt! Geef jij zelf ook les? (Anders; doen!
) dit ga ik printen, en in mijn hoofd stampen. Ik wil minimaal 1x per week gaan interval trainen en dit klinkt wel heel goed.
![]()
![]()
Haha, ik ben wel coach van roeiers die op redelijk hoog niveau trainen, al 4 jaar, en heb ook wel wat trainerscursussen bij de sportbond daarvoor gevolgd. En qua lopen is het vooral persoonlijke interesse in trainingsschema's en methoden, ik vind het superleuk om dat uit te zoeken voor mezelf en anderen. Laat maar weten hoe het gaat, of het te zwaar of te makkelijk gaat, dan kan ik daarna evt. helpen met aanpassen of meer variatie erin brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]Wat super dat je dit zo voor me uitzoekt! Geef jij zelf ook les? (Anders; doen!
) dit ga ik printen, en in mijn hoofd stampen. Ik wil minimaal 1x per week gaan interval trainen en dit klinkt wel heel goed.
Vind ik leuk! Al is een trainer die jou ook ziet lopen natuurlijk altijd het beste, maar goed niet iedereen heeft daar de zin of mogelijkheden voor.. Zelf kun je ook een hoop uitzoeken.
ik hoop niet dat ze je tijdens het lopen gaan lastigvallen met houten speelgoed, slangen, apen, tasjes, zonnebrillen, fruitsapjes (nou ja dat laatse is dan misschien wel OK)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:19 schreef Ciscus het volgende:
Opgegeven voor de marathon Marrakech...iemand deze al eens gelopen hier?
Wel leuk, een marathon op zo'n locatie. Wanneer is ie?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kleine terugval, hoop ikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:31 schreef Quoi het volgende:
Vervelend dat je rug zo'n zwak punt blijft Mogewoon weer goed rusten en hard werken om het NOG sterker te krijgen
Veel plezier in Versailles!Ja doei.![]()
Haha niet helemaal hardloop gerelateerd maar vooruit.. in het kader van het rennen met je huisdier loopje laatst;
http://nos.nl/artikel/204(...)ony-in-de-trein.html
Ik lig echt helemaal dubbel omdat ik dit nieuwsbericht levendig voor me zie
Na mijn 16KM loopje van afgelopen zaterdag nog een een dag lichtjes pijn in m'n scheen gehad. Nu weer pijnvrij.
Wat doe ik vanavond. Rustig 10KM lopen of intervallen? Wordt langzamerhand een beetje chagrijnig van die schenen.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:31 schreef Guard het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze je tijdens het lopen gaan lastigvallen met houten speelgoed, slangen, apen, tasjes, zonnebrillen, fruitsapjes (nou ja dat laatse is dan misschien wel OK)
Wel leuk, een marathon op zo'n locatie. Wanneer is ie?ik zie het al voor me!!
Anders doe je een 10 km met een paar snelle km's erin. Kijken hoe dat gaat....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Na mijn 16KM loopje van afgelopen zaterdag nog een een dag lichtjes pijn in m'n scheen gehad. Nu weer pijnvrij.
Wat doe ik vanavond. Rustig 10KM lopen of intervallen? Wordt langzamerhand een beetje chagrijnig van die schenen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is toch de definitie van intervallenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Anders doe je een 10 km met een paar snelle km's erin. Kijken hoe dat gaat....![]()
![]()
Bij mij niet, ik heb zelden een intervaltraining van 10 km.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is toch de definitie van intervallen
Gewoon rustig lopen, en 1 of 2 kilometer op een wat hoger tempo is volgens mij niet zo intensief als een intervaltrainingMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee klopt beetje extensief intervallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik heb zelden een intervaltraining van 10 km.
Gewoon rustig lopen, en 1 of 2 kilometer op een wat hoger tempo is volgens mij niet zo intensief als een intervaltraining![]()
Zijn ze bij jou dan korter of langer?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik heb zelden een intervaltraining van 10 km.
Gewoon rustig lopen, en 1 of 2 kilometer op een wat hoger tempo is volgens mij niet zo intensief als een intervaltrainingIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
korter, niet veel, maar ik tik zelden de 10 km aan met een intervaltrainingquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou dan korter of langer?
Edit:
Ik lieg![]()
Ik heb wel vaker de 10 aangetikt... en ruim erover ook
Kortom Swets: ik weet niet waar ik over praat, niet naar mij luisteren
Hmm ja bij mij zijn ze eigenlijk zelden korter.. je bent al gauw 4 km kwijt aan inlopen en uitlopen.. Alleen met 200tjes blijf ik soms net onder de 10quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
korter, niet veel, maar ik tik zelden de 10 km aan met een intervaltraining
Edit:
Ik lieg![]()
Ik heb wel vaker de 10 aangetikt... en ruim erover ook![]()
In/uitlopen ben ik wat minder mee kwijt doorgaans.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja bij mij zijn ze eigenlijk zelden korter.. je bent al gauw 4 km kwijt aan inlopen en uitlopen.. Alleen met 200tjes blijf ik soms net onder de 10
Maar ik ga op zoek naar een nieuw schema, niet dat dit schema niet werkt, maar ik heb het nu 2x achter elkaar doorlopen, beetje variatie mag wel
En je hebt nog steeds geen compressiekousen geprobeerd? Of heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doe ik vanavond. Rustig 10KM lopen of intervallen? Wordt langzamerhand een beetje chagrijnig van die schenen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind zelf 10km voor een interval goed, maar ik doe ook vooral echt intensieve intervallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja bij mij zijn ze eigenlijk zelden korter.. je bent al gauw 4 km kwijt aan inlopen en uitlopen.. Alleen met 200tjes blijf ik soms net onder de 10
Doel is vaak 1600 (dus 4 rondjes) inlopen, dan 8x800 met 200 rust op 2:55, daarna nog 2 rondjes uitwaggelen. Alleen in de praktijk kap ik er vaak na 6 keer wel mee dus tik ik de 10 niet eens aan.![]()
31 januari. Ja gaaf he, ik hoop ook dat ze me niet teveel gaan lastigvallen, en anders pak ik ze met een hamer...of..onee laat maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:31 schreef Guard het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze je tijdens het lopen gaan lastigvallen met houten speelgoed, slangen, apen, tasjes, zonnebrillen, fruitsapjes (nou ja dat laatse is dan misschien wel OK)
Wel leuk, een marathon op zo'n locatie. Wanneer is ie?
We gaan het nu voorbereiden en maken er een leuke korte vakantie van. Heel misschien wordt het nu plots toch Sevilla (21 feb) omdat 1 van de maatjes 31 jan zeer waarschijnlijk niet kan.
Dusse.....iemand ervaring met de marathon van Sevilla?
![]()
![]()
200 rust is dan wel weinig, dan is het wel echt een intensieve training ja!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vind zelf 10km voor een interval goed, maar ik doe ook vooral echt intensieve intervallen.
Doel is vaak 1600 (dus 4 rondjes) inlopen, dan 8x800 met 200 rust op 2:55, daarna nog 2 rondjes uitwaggelen. Alleen in de praktijk kap ik er vaak na 6 keer wel mee dus tik ik de 10 niet eens aan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nog niet, ik ga tubes aanschaffen... zodra schip met dubbeltjes binnenvaart. Vakantiegeld is opgegaan aan de Florida creditcard, 2 tomtom's cardio en een ipad air 2 voor de pre-puber die na de vakantie aan de middelbare gaat beginnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds geen compressiekousen geprobeerd? Of heb ik dat gemist?
Maar die komen er nu echt![]()
![]()
als Gore Harrier die tijdens de wintermaanden tijd genoeg om te WOG'gen heeft, vandaag official bij de race waar dromen uitkomen of leeglopen als een lekke ballon.....
de prestigeuze Eastern Southland Primary Schools Cross Country Championships
Mooi zo! Ik hoop dat je er net zoveel profijt van gaat hebben als ik!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga tubes aanschaffen... zodra schip met dubbeltjes binnenvaart. Vakantiegeld is opgegaan aan de Florida creditcard, 2 tomtom's cardio en een ipad air 2 voor de pre-puber die na de vakantie aan de middelbare gaat beginnen.
Maar die komen er nu echt[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Runnersworld stuurt een mailing over plezier houden in het hardlopen. Met 8 tips:Ik doe alleen 3 en 5quote:1. Ga met vrienden of bij een club lopen.
2. Richt je op de tijden die horen bij jouw leeftijdscategorie.
3. Schrijf je in voor een wedstrijd en train er speciaal voor.
4. Doe alternatieve trainingen, zoals fietsen, zwemmen of fitness.
5. Varieer volop met de elementen uit je training.
6. Ga ook eens naar een wedstrijd als vrijwilliger.
7. Of help op een lokale school bij de voorbereidingen op een jeugdloop.
8. Houd een logboek bij, online of in een schriftje.4 alleen soms. 6 wil ik zeker nog wel een keer doen!
Veel plezier nog in Parijs! Vergeet niet om bij Versailles naar Marie-Antoinettes kasteel te gaan. Echt een superstukje van Versailles waar ik verliefd op ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:31 schreef Quoi het volgende:
Ik klaag niet.
![]()
![]()
1 doe je ook wel eens, al is het wel heel lang geleden dat wij een keer samen liepen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Runnersworld stuurt een mailing over plezier houden in het hardlopen. Met 8 tips:
[..]
Ik doe alleen 3 en 54 alleen soms. 6 wil ik zeker nog wel een keer doen!
![]()
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
1 doe je ook wel eens, al is het wel heel lang geleden dat wij een keer samen liepen.was wel heel gezellig, moeten we eigenlijk weer een keertje doen!
Ja!!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, da's waarwas wel heel gezellig, moeten we eigenlijk weer een keertje doen!
![]()
1. Ga met vrienden of bij een club lopen.
8. Houd een logboek bij, online of in een schriftje.
Die nr. 7 is raar
Dat zijn de leuke tips. Ik ga er aan denkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:27 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Veel plezier nog in Parijs! Vergeet niet om bij Versailles naar Marie-Antoinettes kasteel te gaan. Echt een superstukje van Versailles waar ik verliefd op ben.![]()
![]()
Ik geef ook wel eens onbedoeld likes/kudos, als ik stiekem zit te kijken hoe en waar anderen hebben gelopen...
Guard, ik kwam laatst tot de ontdekking dat jij wat Strava KOM's op je naam hebt staan, op segmenten waar ik ook wel eens loop. Had de link niet gelegd tussen je fok!naam en je irl-naam.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:48 schreef Quoi het volgende:
1. Ga met vrienden of bij een club lopen.
8. Houd een logboek bij, online of in een schriftje.
Die nr. 7 is raarIk kan dus wel thuis blijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
als Gore Harrier die tijdens de wintermaanden tijd genoeg om te WOG'gen heeft, vandaag official bij de race waar dromen uitkomen of leeglopen als een lekke ballon.....
de prestigeuze Eastern Southland Primary Schools Cross Country Championships
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dus wel thuis blijven
Zit je ook in de Fok! group op Strava?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:07 schreef steffelonio het volgende:
Ik geef ook wel eens onbedoeld likes/kudos, als ik stiekem zit te kijken hoe en waar anderen hebben gelopen...
Guard, ik kwam laatst tot de ontdekking dat jij wat Strava KOM's op je naam hebt staan, op segmenten waar ik ook wel eens loop. Had de link niet gelegd tussen je fok!naam en je irl-naam.
https://www.strava.com/clubs/Fok-HardlopersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee op Strava zit ik alleen privé. (Moet wannabe volgers toestemming geven) Zit wel op de endomondo fok groep.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Zit je ook in de Fok! group op Strava?
https://www.strava.com/clubs/Fok-Hardlopers![]()
Volgens m'n ene trainer heb ik een probleem, en volgens m'n andere trainer hebben m'n ouders me afgeraffeld. Alleen maar omdat ik een beetje overdreven soepel ben![]()
![]()
Barbapapa style ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens m'n ene trainer heb ik een probleem, en volgens m'n andere trainer hebben m'n ouders me afgeraffeld. Alleen maar omdat ik een beetje overdreven soepel ben![]()
Getver de getver, ik liep net een top rondje, word ik opgehouden door 3 treinen op 2 overgangen.![]()
Gelukkig wel een CR op strava.![]()
Ook net de foot pod besteld, hopelijk worden mijn metingen dan iets constanter.![]()
Ik heb sinds een paar dagen wat last van een spier/pees/iets aan de achterkant van mijn rechterbovenbeen. Ik hoop dat het weg gaat.
Ik wil zaterdagochtend vroeg namelijk opnieuw een tochtje lopen naar station Boxtel, 24 km door stad, bos en hei. Nu, de 2e keer, hopelijk met minder vaak stoppen om de route te checken.![]()
Foot pod voor wat? Garmin of Polar? Ben benieuwd naar je ervaringen daarmee, en of het wat toevoegt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:08 schreef Oceanonix het volgende:
Getver de getver, ik liep net een top rondje, word ik opgehouden door 3 treinen op 2 overgangen.![]()
Gelukkig wel een CR op strava.![]()
Ook net de foot pod besteld, hopelijk worden mijn metingen dan iets constanter.![]()
Jij gaat echt met sprongen vooruit, 24 km al inmiddelsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:08 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen wat last van een spier/pees/iets aan de achterkant van mijn rechterbovenbeen. Ik hoop dat het weg gaat.
Ik wil zaterdagochtend vroeg namelijk opnieuw een tochtje lopen naar station Boxtel, 24 km door stad, bos en hei. Nu, de 2e keer, hopelijk met minder vaak stoppen om de route te checken.![]()
![]()
voor garmin. Weet het van het weekend, pak ik direct een ecoduct mee en een compleet bos met lekker dicht bladerdek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:10 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Foot pod voor wat? Garmin of Polar? Ben benieuwd naar je ervaringen daarmee, en of het wat toevoegt.![]()
Zo, 2 minuten van m´n PR op de 5 km afgehaaldPoosje geleden eens rond de 27 laag (27:06 o.i.d.) gelopen en vandaag had ik zin om eens te kijken waar we nu stonden; 25:07 geworden. Redelijk tevreden mee, al zit er nog voldoende rek in.
Rondjes wel mooi constant, allemaal om en nabij de 5 min/km, al was die laatste Km wel weinig techniek en vooral een absolute krachtsinspanning.
Wat een beetje tegen mij werkt is mijn besluiteloosheid wat betreft de keuze tussen krachtsport/wielrennen/hardlopen. Dat eerste is nu min of meer van de baan, waardoor ik nu 2x per week wielren en 2x per week hardloop. Leuk, maar als je echt goed in 1 van de 2 wilt worden zul je die 4x trainen nodig hebben voor dat ene onderdeel. Keuzes keuzes![]()
![]()
Vanmiddag dus bij de fysio geweest en m'n rugpijn is een spier die waarschijnlijk is gaan verkrampen als gevolg van de scoliose die ik heb. Mag er gelukkig wel mee lopen zolang het geen extra pijn gaat doenNee, maar wel met de stad Sevilla. Geweldige stad!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dusse.....iemand ervaring met de marathon van Sevilla?
FR1908![]()
Zo'n ding heb ik hier nog werkloos liggen. Net zoals een Garmin 220. Iemand interesse?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:12 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
voor garmin. Weet het van het weekend, pak ik direct een ecoduct mee en een compleet bos met lekker dicht bladerdek.F means you're fucked![]()
1 helpt wel echt. In mn eentje sta ik vaak al na 4km even stil omdat het voor geen meter gaat, terwijl ik in een groep altijd heerlijk loop. En vaste loopafspraken vereisen een stuk minder discipline, wat voor mij gewoonlijk nogal een probleem is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Runnersworld stuurt een mailing over plezier houden in het hardlopen. Met 8 tips:
[..]
Ik doe alleen 3 en 54 alleen soms. 6 wil ik zeker nog wel een keer doen!
![]()
Zolang podiumplaatsen nog niet in zicht zijn, waarom niet gewoon lekker beide doen? En buiten het wielerseizoen, in de winter, alleen hardlopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Zo, 2 minuten van m´n PR op de 5 km afgehaaldPoosje geleden eens rond de 27 laag (27:06 o.i.d.) gelopen en vandaag had ik zin om eens te kijken waar we nu stonden; 25:07 geworden. Redelijk tevreden mee, al zit er nog voldoende rek in.
Rondjes wel mooi constant, allemaal om en nabij de 5 min/km, al was die laatste Km wel weinig techniek en vooral een absolute krachtsinspanning.
Wat een beetje tegen mij werkt is mijn besluiteloosheid wat betreft de keuze tussen krachtsport/wielrennen/hardlopen. Dat eerste is nu min of meer van de baan, waardoor ik nu 2x per week wielren en 2x per week hardloop. Leuk, maar als je echt goed in 1 van de 2 wilt worden zul je die 4x trainen nodig hebben voor dat ene onderdeel. Keuzes keuzes
Waarom kiezen?
O ja, wauw! 2 minuten van je PR!
[ Bericht 4% gewijzigd door steffelonio op 09-06-2015 22:52:15 (Vergeten) ]![]()
Ik doe voorlopig ook beide hoor, kan niet echt kiezen. Vind beide gaaf om te doen! Heb vooralsnog niet echt het idee dat het elkaar ondersteunt. Hele andere belasting voor je lichaam vooral. Het enige wat fijn is is om het fietsen als een soort verlate cooling down te gebruikenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:49 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Zolang podiumplaatsen nog niet in zicht zijn, waarom niet gewoon lekker beide doen? En buiten het wielerseizoen, in de winter, alleen hardlopen.
Waarom kiezen?
O ja, wauw! 2 minuten van je PR!![]()
![]()
![]()
Tja, dat is met lopen, stilstaan, even wat eten, van het uitzicht genieten etc. En afstand gaat wel echt vooruit, maar het tempo blijft een beetje achter.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:12 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Jij gaat echt met sprongen vooruit, 24 km al inmiddels
(Maar dit had ik een jaar geleden dus ECHT nooit gedacht inderdaad! Nu 9 maanden bezig, and I am lovin' it!)![]()
Is uiteindelijk toch ook een keuze die je maakt? Ik weet verder niet hoe je traint, maar op een gegeven moment kun je kiezen om op snelheid te trainen of om verder te gaan in afstand. Als je dat 1ste wil zul je wat interval in je schema moeten toepassen denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:56 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Tja, dat is met lopen, stilstaan, even wat eten, van het uitzicht genieten etc. En afstand gaat wel echt vooruit, maar het tempo blijft een beetje achter.
(Maar dit had ik een jaar geleden dus ECHT nooit gedacht inderdaad! Nu 9 maanden bezig, and I am lovin' it!)![]()
Hij vindt je gewoon een lekker wijf.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef Quoi het volgende:
Dat we elkaar vaker opzoeken. Hij heeft me naderhand wel 3x aangesproken met "Je loopt echt een lekker tempo hoor!"(en terrecht)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Voor mijn eerste marathon afgelopen september heb ik heel veel gefietst. M'n schenen werkten niet mee, dus meer dan 1x per week hardlopen zat er niet in, maar door flink wat intensieve fietstochtjes te maken kostte die marathon eigenlijk nog steeds niet heel veel moeite.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Wat een beetje tegen mij werkt is mijn besluiteloosheid wat betreft de keuze tussen krachtsport/wielrennen/hardlopen. Dat eerste is nu min of meer van de baan, waardoor ik nu 2x per week wielren en 2x per week hardloop. Leuk, maar als je echt goed in 1 van de 2 wilt worden zul je die 4x trainen nodig hebben voor dat ene onderdeel. Keuzes keuzes
Het vult elkaar echt wel aan. Niet optimaal natuurlijk, maar zoals reeds gezegd, niemand in dit topic loopt voor de echte serieuze prijzen dus wat maakt het uit![]()
![]()
Ah, ik ben dus niet de enige die iets op zag bloeien tussen de oude baas (Cor?) en Q?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:02 schreef Corniel het volgende:
[..]
Hij vindt je gewoon een lekker wijf.(en terrecht)
![]()
![]()
Kleine correctie: er zijn ook elite renners onder de fokkers hoor! (Met serieuze prijzen, en/of cadeaubonnen bij de lokale loopwinkel)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Voor mijn eerste marathon afgelopen september heb ik heel veel gefietst. M'n schenen werkten niet mee, dus meer dan 1x per week hardlopen zat er niet in, maar door flink wat intensieve fietstochtjes te maken kostte die marathon eigenlijk nog steeds niet heel veel moeite.
Het vult elkaar echt wel aan. Niet optimaal natuurlijk, maar zoals reeds gezegd, niemand in dit topic loopt voor de echte serieuze prijzen dus wat maakt het uit![]()
De eerste training volgens mijn marathonschema is een feit. Mijn eerste echte kennismaking met hartslaglopen. Het tempo viel me niet eens tegen, maar doordat de zones van mijn Garmin niet gelijk liepen met mijn schema piepte mijn horloge als een Tamagotchi met PMS. Dat maakte het wat minder relaxed.
Verder top gelopen!
StravaloopjeLife is what you make it.![]()
Er bloeit zeker iets opquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:13 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige die iets op zag bloeien tussen de oude baas (Cor?) en Q?
En Corniel is Corniel![]()
![]()
Dat zijn toch helemaal geen serieuze prijzen joh! Dat is allemaal alsnog een beetje wat aangerommel. Serieuze prijzen moet je denken aan NK's enzo, (Nederlands)podium bij zevenheuvelenloop, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Kleine correctie: er zijn ook elite renners onder de fokkers hoor! (Met serieuze prijzen, en/of cadeaubonnen bij de lokale loopwinkel)
Een keertje eerste worden bij een regionaal loopje of bij een trailtje waar de rest van de deelnemers gewoon heen gaat om te genieten is nog lang niet serieus, maar wel erg leuk om te doen natuurlijk!![]()
![]()
Ik had het eigenlijk over LT. Die is goed bezig!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat zijn toch helemaal geen serieuze prijzen joh! Dat is allemaal alsnog een beetje wat aangerommel. Serieuze prijzen moet je denken aan NK's enzo, (Nederlands)podium bij zevenheuvelenloop, dat soort dingen.
Een keertje eerste worden bij een regionaal loopje of bij een trailtje waar de rest van de deelnemers gewoon heen gaat om te genieten is nog lang niet serieus, maar wel erg leuk om te doen natuurlijk!
Jij loopt alleen maar een beetje netjes je wedstrijdjes uit. Zodat je snel aan de Erdinger kan gaan.![]()
![]()
Ik had het ook over LT, en Mr.B en MD en mezelf en de rest die hier wel eens een wedstrijdje wintquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:39 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over LT. Die is goed bezig!
Jij loopt alleen maar een beetje netjes je wedstrijdjes uit. Zodat je snel aan de Erdinger kan gaan.. Zolang er hier nog niemand de 10k onder de 30/31 (33/34 voor vrouwen?) minuten loopt stelt het eigenlijk nog niet veel voor
.
![]()
*ik ga naar het beginnersforum*quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik had het ook over LT, en Mr.B en MD en mezelf en de rest die hier wel eens een wedstrijdje wint. Zolang er hier nog niemand de 10k onder de 30/31 (33/34 voor vrouwen?) minuten loopt stelt het eigenlijk nog niet veel voor
.
![]()
![]()
Fok!-elite wel hoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik had het ook over LT, en Mr.B en MD en mezelf en de rest die hier wel eens een wedstrijdje wint. Zolang er hier nog niemand de 10k onder de 30/31 (33/34 voor vrouwen?) minuten loopt stelt het eigenlijk nog niet veel voor
.
![]()
Als je onder de 30 min wil lopen heb je helemaal geen tijd om te fok!en
Ja, nee, euh... geen speld tussen te krijgen: x = x.quote:Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hee ik wist niet dat die er was! Snel joinenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Zit je ook in de Fok! group op Strava?
https://www.strava.com/clubs/Fok-Hardlopers![]()
![]()
Of juist wel, even snel,schuw om je heen kijkend een loopje afraffelen en dan weer snel naar de veiligheid van Fok! op je zolderkamerquote:Op woensdag 10 juni 2015 07:27 schreef Guard het volgende:
Als je onder de 30 min wil lopen heb je helemaal geen tijd om te fok!en'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik sprak een tijdje terug met een oud-atleet uit de tijd en de omgeving/groep van Jos Hermens en die stelde het nog sterker: om echt echt mee te kunnen doen moet je toch wel een keer 13:20 op de 5 gelopen hebben. En dat Nederlanders dat niet lukt was volgens hem een kwestie van toewijding: "die jongens met talent doen veel te veel naast het hardlopen". Dus je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
Zo, ik kreeg vandaag zowaar een compliment over mijn loopstijl! Een man met een hond zei: "Morgen! Je loopt mooi!". Ik denk dat hij er absoluut geen verstand van had maar toch leuk.
Gelukkig zag het er dan in ieder geval nog mooi uit want het ging voor geen meter. Het stelde niet veel voor, ik moest een uurtje op D1 hartslag lopen maar ik ging zo'n 15 sec/km langzamer dan normaal bij die hartslag. Eén nachtje krap 7 uur slapen hakt er toch direct hard in bij mij.. Of misschien is het dat ik tegenwoordig niet vaak genoeg meer voor het ontbijt loop waardoor mijn lichaam daar minder goed mee omgaat. Ik weet het niet, soms gaat het gewoon meh.
Op de terugweg nog even optrekken en monkey bars geoefend, dat gaat al ehh.. beter
Oh en jeeej ik ben over de helft van mijn challenge! En de marathontraining moet nog beginnen..
[ Bericht 8% gewijzigd door La_Tramposa op 10-06-2015 08:44:35 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ehh, de loopjes waarbij ik win zijn een stuk meer regionale poeploopjes dan waar Jero_nimo op het podium staat hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:39 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over LT. Die is goed bezig!
Jij loopt alleen maar een beetje netjes je wedstrijdjes uit. Zodat je snel aan de Erdinger kan gaan.De spreiding bij de vrouwen is nogal dun waardoor hoog eindigen bijna altijd wel lukt, maar als je bijv. op de Marikenloop wilt winnen, moet je 15 minuten op de 5k lopen en dan waren daar nog niet eens de echte toppers bij. "Elite" lopers vind ik echt een woord voor een handjevol Kenianen en Jip Vastenburgs en Michel Butters en zo
Neem Miranda Boonstra; die rent een marathon in een tempo sneller dan mij 3000m lukt..
[ Bericht 3% gewijzigd door La_Tramposa op 10-06-2015 08:58:07 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
WTF? Ik heb zin om te gaan hardlopen, maar de training is pas morgen. Wut happened with geen zin en ammel?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maak je geen zorgen, gaat vast vanzelf over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:36 schreef mosselmossel het volgende:
WTF? Ik heb zin om te gaan hardlopen, maar de training is pas morgen. Wut happened with geen zin en ammel?
O ja en regionale poeploopjes![]()
waar de eerst prijs een handdoek, een doos groente en fruit (die je helemaal naar huis moet slepen) of een cadeaubon van een tientje is voor de plaatselijke sportzaak in een dorp waar je nooit meer naar toe zal gaan...![]()
Ik doe ook beide (niet erg goedquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig ook beide hoor, kan niet echt kiezen. Vind beide gaaf om te doen! Heb vooralsnog niet echt het idee dat het elkaar ondersteunt. Hele andere belasting voor je lichaam vooral. Het enige wat fijn is is om het fietsen als een soort verlate cooling down te gebruiken), maar heb zeker wel het idee dat het elkaar ondersteunt. 4x per week lopen is me echt nog teveel, dan herstel ik niet goed. Afwisselen met fietsen houdt me wel goed bezig en is een stuk minder belastend.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik doe ook beide. Tenminste, ik zou eigenlijk meer moeten gaan fietsen, omdat ik met hardlopen toch redelijk blessuregevoelig blijk te zijn. En aangezien ik geen topsporter ben en dat ook nooit zou worden is echt heel goed worden in een van beide disciplines niet echt een hoofddoel. Ik doe het voor de lol en als ik maar gewoon met enige regelmaat sport dan zit daar voorlopig nog flink wat vooruitgang in. Genoeg in elk geval om weer motivatie uit te putten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:01 schreef Maariindaa het volgende:
Ik doe ook beide (niet erg goed), maar heb zeker wel het idee dat het elkaar ondersteunt. 4x per week lopen is me echt nog teveel, dan herstel ik niet goed. Afwisselen met fietsen houdt me wel goed bezig en is een stuk minder belastend.
![]()
Denk ook wel dat wielrennen en hardlopen elkaar goed aan kunnen vullen. Zeker op de dagen dat je wel wil gaan sporten, maar je benen/spieren nog niet goed genoeg voelen om te gaan hardlopen.![]()
Ik fiets er ook bij! Maar zoals Voccar zegt bijna vrijwel alleen als hersteltraining, als mijn benen te zwaar voelen voor lopen. Of als ik ergens heen moet wat niet handig bereikbaar is met OV
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: