SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoor ik buiten half relaxte muziek, is het Piet
Samenwerking is alles...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schoonzoon is met de BBQ bezig, ik regel de muziek.
Die flits ik er zo nog wel een keer tussendoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb de tune niet gehoord, da's dan weer jammer
Draai je toch ook zoiets voor je kleinzoonquote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleinzoon begint zich er ook al met te bemoeien.
K3!quote:Op zondag 7 juni 2015 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
Draai je toch ook zoiets voor je kleinzoon
Met je muziek?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleinzoon begint zich er ook al met te bemoeien.
Alles voor de luisteraars...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die flits ik er zo nog wel een keer tussendoor.
Die hoort dit nu ook.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
Draai je toch ook zoiets voor je kleinzoon
tis toch geen meisje of houden kleine jongens ook van K3 ?quote:
Tieten, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
tis toch geen meisje of houden kleine jongens ook van K3 ?
grotere jongens met een verstandelijke beperking welquote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
tis toch geen meisje of houden kleine jongens ook van K3 ?
Ik let niet op tettenquote:
Met zijn vader en de BBQ.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je muziek?
Hoewel samenwerken belangrijk is, is taakverdeling net zo belangrijk:
Hij het vlees, jij de muziek...
Ow, kleinzoon...
[..]
Alles voor de luisteraars...
enjoyquote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet helaas alweer afhaken, want ik ga zo bij dé Mac eten...
Sorry dat kan ik geen eten noemen, dat is vullen.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet helaas alweer afhaken, want ik ga zo bij dé Mac eten...
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Opletten, komt ie zo aan, de PP jingle by MM.
Dé Mac, oftewel Sir Paul...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry dat kan ik geen eten noemen, dat is vullen.
Ik zit ondertussen de laatste wijzigingen in de ledenadministratie te makenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zo'n zondagmiddag moet je het niet te ingewikkeld maken.
Pas je op met die Pakistanen?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen de laatste wijzigingen in de ledenadministratie te maken
quote:
brandweer onderweg ?quote:
Het is een eigenbouw van bakstenen en oventooster erop.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
Best zonde om de BBQ in de fik te steken, er gloeiende kolen/briketten in gooien daarentegen
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleinzoon is op de bank aan het springen nu.
Niet echt stuitermuziek dit, toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
ik zie niet ik zie niet wat jij wel zietquote:Op zondag 7 juni 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, een nieuwe ad, nu eens geen 50+ match of lesbi dating, nee, nu hebben we glimps, dating met video, eerlijk en puur. Ja joh
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, een nieuwe ad, nu eens geen 50+ match of lesbi dating, nee, nu hebben we glimps, dating met video, eerlijk en puur. Ja joh
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook leuk, je legt oude foto van mij naast die van kleinzoon en iedereen denkt dat is dezelfde.
Ook leuk, je legt oude foto van mij naast die van kleinzoon en iedereen denkt dat is dezelfde.
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het meest lachen was nog moeder van schoonzoon.
"Die foto ken ik nog niet"
- Dat is oude foto van zijn opa.
Ik ben nog 1/8 zigeuner.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:36 schreef just me het volgende:
Ik lijk op niemand.... mijn broers zeiden altijd dat ze mij in het zigeunerkamp opgehaald hadden
misschien zijn wij dan nog wel verre familiequote:
Ben je goed met paarden en muziek?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
misschien zijn wij dan nog wel verre familie
ach gossie. Het grappige is dat mijn zusje later dezelfde blik kreeg als mijn vader, terwijl haar babyfoto's dus iets heel anders lieten zien. Ik lijk meer op mijn moeder's kant, heel soms zie ik dingetjes van mijn moeder in mezelf terug en da's wel eens schrikken.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:36 schreef just me het volgende:
Ik lijk op niemand.... mijn broers zeiden altijd dat ze mij in het zigeunerkamp opgehaald hadden
uh.... nee ik denk niet dat we familie zijnquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier, jullie mogen het doosje After Eight verder leegeten, anders word ik misselijk
Kan ik wel gebruiken; ik heb geen snoep in huis!quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier, jullie mogen het doosje After Eight verder leegeten, anders word ik misselijk
zeker weten, dank je wel PPquote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was relaxed de avond beginnen, Piet, bedankt!
doet hij goedquote:Op zondag 7 juni 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
En MadMaster zit nu gewoon bij Sir Paul
slaap lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
Je kan mijn bel bellen.![]()
Symph, bedankt voor de deuntjes, tot nu toe, maar ik duik mijn bed in.
Gisterenavond heeft toch een te zware tol geëist.![]()
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
Spannend!quote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct een vreemde versie van een bekend nummer
haha. Ik heb mijn zusje er ooit een kado gedaan, die kan er aardig mee overweg, ik niet, terwijl ik wel snap hoe het moetquote:Op zondag 7 juni 2015 20:35 schreef Fogel het volgende:
Vandaag tijdens een concert meegedaan aan een "wereldrecordpoging" (volgens de organisatie) Kazoo op het Juba Juba festival.
Paar duizend van die dingen tegelijk geeft het maximaal haalbare niveau vaagheid.
quote:Op zondag 7 juni 2015 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij zit Naatje altijd op zo'n ding te toeteren als hij draait
gevondenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Was er bij die Mtv unplugged van The Cure niet iets met kazoo's?
*graaft diep in geheugen
Xylofoontje of zo. Zo'n piano klinkt scheller.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, en met zo'n mini kinderpianootje
Hier een voorbeeld:quote:Op zondag 7 juni 2015 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Xylofoontje of zo. Zo'n piano klinkt scheller.
nee, was echt zo'n kinderding, kijk maar op youtubequote:Op zondag 7 juni 2015 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Xylofoontje of zo. Zo'n piano klinkt scheller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef Fogel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef Fogel het volgende:
oh, wat een contrast qua weer met hier zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhhh ja iets met een schuif die niet helemaal lekker stond...quote:Op zondag 7 juni 2015 21:03 schreef Kingstown het volgende:
Prachtig nummer dit. En het geluid klinkt idd een beetje....apart.
het is allembei met stokken dat dan weer welquote:Op zondag 7 juni 2015 21:08 schreef Fogel het volgende:
* Fogel is de DM van Symph aan het volspammen
En hoezo is zwaardvechten en vioolspelen een rare combinatie?
quote:
Lol. Het is van The Cramps. En als ik je muzieksmaak een beetje in kan schatten, dan denk ik dat je het nog wel aardig zult vinden ook.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:09 schreef ToT het volgende:
Klinkt als een goed onderwerp voor een low budget B-film!
Hehehe okee dan!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Het is van The Cramps. En als ik je muzieksmaak een beetje in kan schatten, dan denk ik dat je het nog wel aardig zult vinden ook.
Die ziet er helemaal niet zo uit.quote:
Live met KORK was helemaalquote:
zijn vorige UI welquote:Op zondag 7 juni 2015 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ziet er helemaal niet zo uit.
Verzoekje: Wierd Al - Polka face
Supquote:Op zondag 7 juni 2015 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss en de heren worden niet begroet?Kerel!
Aye!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komen zo, maar wel van het gevaarlijke soort
Hoi![]()
* Fogel klikt op fotobo.....ehhh, nee, is er nietquote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel mij overduidelijk aangesproken
Lekkermenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voel mij overduidelijk aangesproken
Wat had jij verwacht dan?quote:
eigenlijk helemaal nietsquote:Op zondag 7 juni 2015 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht dan?
Heel dat album heeft toffe covers
Whehehe check!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef Fogel het volgende:
En ja, dit verzoekje komt dus van dezelfde persoon die vannacht om Goat the Head met Blood vroeg
ToT: die moet je echt gaan luisteren voor een 4e testikel, je was al naar bed.
Afhankelijk van Symph komt er dan zo nog een zwijmelcountrynummer van CSN.quote:
Ga jij eens lekker aan de kant zittenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zullen we maar weer gaan dansen, Symph?
Jaquote:Op zondag 7 juni 2015 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zullen we maar weer gaan dansen, Symph?
bij het volgende liedje mag jijquote:Op zondag 7 juni 2015 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker aan de kant zitten
Ik wil ook hoor
Het was inderdaad Helplessly Hoping. Met Hoping, zonder Young. Maar deze is inderdaad ook goedquote:Op zondag 7 juni 2015 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Denk stiekem dat dit wel een ander nummer is dan die Fogel vroeg, maar deze is ook mooi
quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga ook zo naar bed; ben flink naar de tyfus.
als ik een fatsoenlijke karaoke versie heb wil ik wel een poging wagenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zet het volume even stand oorpijn.
Deze is zo heerlijk.
Wanneer ga je coveren Symph?
rij voorzichtig PPquote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
BBQ is leeg , Forume 1 geweest, ik ga op weg naar huis paar km verder.
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx voor het draaien en ik kijk uit naar woensdag. Zelfs naar The Shorts.
Neem de 1e van de top40 uit een ander land...quote:Op zondag 7 juni 2015 22:06 schreef Symphonic het volgende:
IK ben nog even wat aan het voorbereiden voor woensdag en ik word gewoon weer boos merk ik....
Nee daar heeft het niet mee te makenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neem de 1e van de top40 uit een ander land...
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee daar heeft het niet mee te maken
Het gaat over de enige verjaardag die ik nooit, maar dan ook nooit zal vergeten
Vervang het nummer met een back-to-back van Lemon Tree and She's So Cold. Want ik gok dat het daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee daar heeft het niet mee te maken
Het gaat over de enige verjaardag die ik nooit, maar dan ook nooit zal vergeten
Whahahahahaquote:Op zondag 7 juni 2015 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vervang het nummer met een back-to-back van Lemon Tree and She's So Cold. Want ik gok dat het daarmee te maken heeft.
op mijn verjaardag brak de Golfoorlog uit, zaten we met iedereen aan de tv gekluisterdquote:Op zondag 7 juni 2015 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahahaha
Nee mijn 8e verjaardag...
Iets met trein en Drenthe..
Dat heeft echt zo'n indruk gemkaat, en daar besteed ik even aandacht aan
Ow als dat is wat ik denk dat je bedoelt dat het is, dan begrijp ik je goed.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Whahahahaha
Nee mijn 8e verjaardag...
Iets met trein en Drenthe..
Dat heeft echt zo'n indruk gemkaat, en daar besteed ik even aandacht aan
ik krijg ze al wekenquote:Op zondag 7 juni 2015 22:20 schreef just me het volgende:
Doedezemaar ik krijg nu ook allerlei advertenties van dating sites
heb jij ze naar mij doorgezet
Malwarebytes.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:20 schreef just me het volgende:
Doedezemaar ik krijg nu ook allerlei advertenties van dating sites
heb jij ze naar mij doorgezet
Ik scan regelmatig maar wordt giga gek van een "draaiende" muisquote:
tegenwoordig is het normaal dat je de gruwelijkste beelden live overal zit, maar in 1977 zeker niet...quote:Op zondag 7 juni 2015 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow als dat is wat ik denk dat je bedoelt dat het is, dan begrijp ik je goed.
deze is ook mooiquote:
Hier kan je beter op schuifelen?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze is ook mooi
maar die andere was ook mooi, en he, ik was aan het dansen, en die paste beter in het tempo
was hij begonnen danquote:
Ja die herkende ik wel en dacht wtf ?quote:
Die met muts.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:35 schreef Fogel het volgende:
Kijk, van eerder vandaag (en ik sta op die foto).
Kazoo timequote:Op zondag 7 juni 2015 22:35 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, van eerder vandaag (en ik sta op die foto).
En met video: http://www.adressa.no/tv/?id=30579&autoplay=1
[ afbeelding ]
En die dude in het midden -met hanekamachtig haar- is de vocalist waar ik het over had eerder vanavond.
die met die 2 meisjesquote:
Oooh dat maakt het wel makkelijkerquote:
mannen met kiltsquote:
Dank je voor de herinnering, moet er nog 27 bestellenquote:
zoek je dan wel een mooie clan uit ?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank je voor de herinnering, moet er nog 27 bestellen
Als je een heel Schots kasteel afhuurt moet de entourage natuurlijk ook goed zijn.
Ik denk dat MM het helemaal top heeftquote:
Helloquote:
Hoe laat verwacht je me?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
woensdag meot je voor straf op tijd komen4en hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |