SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoor ik buiten half relaxte muziek, is het Piet
Samenwerking is alles...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Schoonzoon is met de BBQ bezig, ik regel de muziek.
Die flits ik er zo nog wel een keer tussendoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb de tune niet gehoord, da's dan weer jammer
Draai je toch ook zoiets voor je kleinzoonquote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleinzoon begint zich er ook al met te bemoeien.
K3!quote:Op zondag 7 juni 2015 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
Draai je toch ook zoiets voor je kleinzoon
Met je muziek?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleinzoon begint zich er ook al met te bemoeien.
Alles voor de luisteraars...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die flits ik er zo nog wel een keer tussendoor.
Die hoort dit nu ook.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
Draai je toch ook zoiets voor je kleinzoon
tis toch geen meisje of houden kleine jongens ook van K3 ?quote:
Tieten, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
tis toch geen meisje of houden kleine jongens ook van K3 ?
grotere jongens met een verstandelijke beperking welquote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
tis toch geen meisje of houden kleine jongens ook van K3 ?
Ik let niet op tettenquote:
Met zijn vader en de BBQ.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met je muziek?
Hoewel samenwerken belangrijk is, is taakverdeling net zo belangrijk:
Hij het vlees, jij de muziek...
Ow, kleinzoon...
[..]
Alles voor de luisteraars...
enjoyquote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet helaas alweer afhaken, want ik ga zo bij dé Mac eten...
Sorry dat kan ik geen eten noemen, dat is vullen.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet helaas alweer afhaken, want ik ga zo bij dé Mac eten...
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Opletten, komt ie zo aan, de PP jingle by MM.
Dé Mac, oftewel Sir Paul...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry dat kan ik geen eten noemen, dat is vullen.
Ik zit ondertussen de laatste wijzigingen in de ledenadministratie te makenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zo'n zondagmiddag moet je het niet te ingewikkeld maken.
Pas je op met die Pakistanen?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen de laatste wijzigingen in de ledenadministratie te maken
quote:
brandweer onderweg ?quote:
Het is een eigenbouw van bakstenen en oventooster erop.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
Best zonde om de BBQ in de fik te steken, er gloeiende kolen/briketten in gooien daarentegen
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kleinzoon is op de bank aan het springen nu.
Niet echt stuitermuziek dit, toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |