ik zie niet ik zie niet wat jij wel zietquote:Op zondag 7 juni 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, een nieuwe ad, nu eens geen 50+ match of lesbi dating, nee, nu hebben we glimps, dating met video, eerlijk en puur. Ja joh
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, een nieuwe ad, nu eens geen 50+ match of lesbi dating, nee, nu hebben we glimps, dating met video, eerlijk en puur. Ja joh
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook leuk, je legt oude foto van mij naast die van kleinzoon en iedereen denkt dat is dezelfde.
Ook leuk, je legt oude foto van mij naast die van kleinzoon en iedereen denkt dat is dezelfde.
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het meest lachen was nog moeder van schoonzoon.
"Die foto ken ik nog niet"
- Dat is oude foto van zijn opa.
Ik ben nog 1/8 zigeuner.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:36 schreef just me het volgende:
Ik lijk op niemand.... mijn broers zeiden altijd dat ze mij in het zigeunerkamp opgehaald hadden
misschien zijn wij dan nog wel verre familiequote:
Ben je goed met paarden en muziek?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
misschien zijn wij dan nog wel verre familie
ach gossie. Het grappige is dat mijn zusje later dezelfde blik kreeg als mijn vader, terwijl haar babyfoto's dus iets heel anders lieten zien. Ik lijk meer op mijn moeder's kant, heel soms zie ik dingetjes van mijn moeder in mezelf terug en da's wel eens schrikken.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:36 schreef just me het volgende:
Ik lijk op niemand.... mijn broers zeiden altijd dat ze mij in het zigeunerkamp opgehaald hadden
uh.... nee ik denk niet dat we familie zijnquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier, jullie mogen het doosje After Eight verder leegeten, anders word ik misselijk
Kan ik wel gebruiken; ik heb geen snoep in huis!quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier, jullie mogen het doosje After Eight verder leegeten, anders word ik misselijk
zeker weten, dank je wel PPquote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was relaxed de avond beginnen, Piet, bedankt!
doet hij goedquote:Op zondag 7 juni 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
En MadMaster zit nu gewoon bij Sir Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |