SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef Fogel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:00 schreef Fogel het volgende:
oh, wat een contrast qua weer met hier zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhhh ja iets met een schuif die niet helemaal lekker stond...quote:Op zondag 7 juni 2015 21:03 schreef Kingstown het volgende:
Prachtig nummer dit. En het geluid klinkt idd een beetje....apart.
het is allembei met stokken dat dan weer welquote:Op zondag 7 juni 2015 21:08 schreef Fogel het volgende:
* Fogel is de DM van Symph aan het volspammen
En hoezo is zwaardvechten en vioolspelen een rare combinatie?
quote:
Lol. Het is van The Cramps. En als ik je muzieksmaak een beetje in kan schatten, dan denk ik dat je het nog wel aardig zult vinden ook.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:09 schreef ToT het volgende:
Klinkt als een goed onderwerp voor een low budget B-film!
Hehehe okee dan!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Het is van The Cramps. En als ik je muzieksmaak een beetje in kan schatten, dan denk ik dat je het nog wel aardig zult vinden ook.
Die ziet er helemaal niet zo uit.quote:
Live met KORK was helemaalquote:
zijn vorige UI welquote:Op zondag 7 juni 2015 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ziet er helemaal niet zo uit.
Verzoekje: Wierd Al - Polka face
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |