IS sleeper cells zouden achter de aanslag van vrijdag in Turkije zittenquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:13 schreef Irakees het volgende:
Volgens Abdelbari Atwan zou IS over 3000 sleeper cells in Turkije beschikken die elk moment wraak kunnen nemen op sultan Erdogan (zeg maar eenzelfde soort scenario als de afgelopen twee weken in Saoedi-Arabi tegen de sjiieten).
http://linkis.com/www.raialyoum.com/74cEi
Vanwege Turkish-Saudi-Qatari plan om IS uit Aleppo te verdrijven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als we toch gaan mierenneuken, waar zeg ik dat het leger verdwenen is?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Gaat goed in Daraa. Flinke opruiming gaande om de weg naar Damascus te zuiveren. De assadisten zitten als ratten in de val.
Mark @markito0171
#Syria #Daraa Rebels seized T-72 in Brigade 52 base
Enige rechtmatige machthebberquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:38 schreef firefly3 het volgende:
35 min35 minuten geleden
Mark @markito0171
#Syria First army of #FSA declare full control of Brigade 52 base in #Daraa province
Binnen een paar uur 1 van de grootste militaire basissen van assad eenvoudig overgenomen en gezuivert.
De FSA is de enige rechtmatige machthebber voor syrie en tevens het enige leger die ook isis aan kan.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:45 schreef firefly3 het volgende:
Gaat goed in Daraa. Flinke opruiming gaande om de weg naar Damascus te zuiveren. De assadisten zitten als ratten in de val.
Mark @markito0171
#Syria #Daraa Rebels seized T-72 in Brigade 52 base
Om daarna Syri om te toveren tot een extremistisch land vol chaos en ellende (zie Libi).quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:38 schreef firefly3 het volgende:
35 min35 minuten geleden
Mark @markito0171
#Syria First army of #FSA declare full control of Brigade 52 base in #Daraa province
Binnen een paar uur 1 van de grootste militaire basissen van assad eenvoudig overgenomen en gezuivert.
De FSA is de enige rechtmatige machthebber voor syrie en tevens het enige leger die ook isis aan kan.
Libi is er nog altijd beter aan toe dan Syri.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Om daarna Syri om te toveren tot een extremistisch land vol chaos en ellende (zie Libi).
Ook een chaos.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Libi is er nog altijd beter aan toe dan Syri.
Ja goed, dat is de economische crisis werelwijd ook, maar dat gaan we toch ook niet vergelijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Gewoon allemaal ellende aangericht door het westen.
Assad, Kadhaffi, Mubarak en Saddam zorden tenminste voor veilig en stabiliteit. Het westen moest weer zondig oorlogen gaan veroorzaken in die regio.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja goed, dat is de economische crisis werelwijd ook, maar dat gaan we toch ook niet vergelijken.
Inderdaad, Syri moet kostte wat het kost vernietigd worden blijkbaar. Na Afghanistan, Irak en Libi nu Syri.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Om daarna Syri om te toveren tot een extremistisch land vol chaos en ellende (zie Libi).
Over wat voor stabiliteit heb je het als miljoenen mensen straat opgaan en de burgers de overheid en de overheid de burgers vogelvrij verklaren als gevolg.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Assad, Kadhaffi, Mubarak en Saddam zorden tenminste voor veilig en stabiliteit. Het westen moest weer zondig oorlogen gaan veroorzaken in die regio.
En zijn ze er op vooruit gegaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over wat voor stabiliteit heb je het als miljoenen mensen straat opgaan en de burgers de overheid en de overheid de burgers vogelvrij verklaren als gevolg.
Waar heb jij miljoenen mensen die de straat op zijn gegaan in Syri gezien?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over wat voor stabiliteit heb je het als miljoenen mensen straat opgaan en de burgers de overheid en de overheid de burgers vogelvrij verklaren als gevolg.
Wat doet dat af aan een gebrek aan stabiliteit en veiligheid.quote:
Omdat het daarvoor toch wel anders was.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat doet dat af aan een gebrek aan stabiliteit en veiligheid.
http://www.telegraph.co.u(...)ood-the-streets.htmlquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:12 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Waar heb jij miljoenen mensen die de straat op zijn gegaan in Syri gezien?
Niet groter dan dit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ood-the-streets.html
http://english.alarabiya.net/articles/2011/07/08/156696.html
tel maar even of je tot een miljoen of meer komt.
Ik kom met 3 willekeurige links en jij valt over Arabiya, goed puntquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Niet groter dan dit.
Lachwekkend dat je Al Arabiya gebruikt als bron, en dan is een half miljoen ook heel wat anders dan 'miljoenen'. En een schatting van een miljoen door 'activisten' is ook niet erg objectief.
Ik zou het niet weten. Het westen heeft deze chaos veroorzaakt en het wordt alleen maar erger en erger.quote:
binnengelaten?? De grens tussen irak was al lang poreus dankzij assad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Enige rechtmatige machthebber? Ze hebben gvd Al-Qaida binnengelaten voor hun revolutie.
En daar heb ik ook gereageerd met dat filmpje waar er evenveel mensen demonstreerde als op jouw filmpje. En op die Telegraph link heb ik ook gereageerd: 'En een schatting van een miljoen door 'activisten' is ook niet erg objectief.'quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom met 3 willekeurige links en jij valt over Arabiya, goed punt
Ja, Damascus, stronghold van Assad, shocking.
De grens tussen Syri en Turkije is pas poreus.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
binnengelaten?? De grens tussen irak was al lang poreus dankzij assad.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:24 schreef al-qahira het volgende:
[..]
En daar heb ik ook gereageerd met dat filmpje waar er evenveel mensen demonstreerde als op jouw filmpje. En op die Telegraph link heb ik ook gereageerd: 'En een schatting van een miljoen door 'activisten' is ook niet erg objectief.'
Hama, stronghold van het Moslimbroederschap, shocking.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
Je vraagt of er miljoenen op straat gingen, kom ik met links die dat suggereren en berichtgeven, kom je niet verder dan ja maar dat is 'X' en 'Y', of op X zijn er evenveel. Goede punten maak je, chapeau.
Ah de criteria van iemand die achter haar pc conformeert wat wel en wat niet betrouwbaar is. Goed, weten we ook wat voor type jij bent, rest my case.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:29 schreef al-qahira het volgende:
[..]Jij komt met onbetrouwbare bronnen.
En je punt valt als je een filmpje post waarin niet meer mensen de straat op gaan dan bij een pro-Assad demonstratie.
Hoe bepaal jij wat betrouwbaar is, ook van achter je pc toch? Of laat je het voorkauwen door de AKP media?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah de criteria van iemand die achter haar pc conformeert wat wel en wat niet betrouwbaar is. Goed, weten we ook wat voor type jij bent, rest my case.
Zei ik dat ze (on)betrouwbaar waren danquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:33 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij wat betrouwbaar, ook van achter je pc toch? Of laat je het voorkauwen door de AKP media?
'suggereren' betekent.quote:links die dat suggereren en berichtgeven
Ik neem aan dat jij vindt dat ze betrouwbaar zijn anders zou jij niet zeggen dat er miljoenen mensen hebben gedemonstreerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zei ik dat ze (on)betrouwbaar waren dan?
Volgens mij snap je ook niet echt wat
[..]
'suggereren' betekent.
Volgens mij slik jij gewoon echt alles zolang het maar in je straatje past.
Dat stukje waarop ik reageerde ging over Libie, Egypte EN Syrie waarover ik een algemeen plaatje gaf jij uiterst intellectueel persoon, waarop jij specifiek over Syrie begint en ik links geef die datquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:38 schreef al-qahira het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij vindt dat ze betrouwbaar zijn anders zou jij niet zeggen dat er miljoenen mensen hebben gedemonstreerd.
Zoals ik al zei, rest my case.quote:suggereren en berichtgeven
Jaja, jij geeft onbetrouwbare bronnen en gaat vervolgens klagen als ik dat benoem. Wat ben jij een lastig persoon zeg, geef je fout gewoon toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat stukje waarop ik reageerde ging over Libie, Egypte EN Syrie waarover ik een algemeen plaatje gaf jij uiterst intellectueel persoon, waarop jij specifiek over Syrie begint en ik links geef die dat
[..]
Zoals ik al zei, rest my case.
Op elk christelijk huis wel ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het een incident is. Of denk je dat ze op elke huis graffity doen?
twitter:aron_ld twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 11:27:46SAA reportedly refitted Qamishli Airport for military use, MiG & Sukhoi fighter jets rebasing there to hit IS https://t.co/A0VacbkReT #Syria reageer retweet
twitter:edwardedark twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 14:57:02Yup, the very same weapons supplied by the U.S to "moderate" Syrian rebel groups, now with Al Qaeda & ISIS #Syria https://t.co/xGKFvTJf47 reageer retweet
twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 13:59:23New #IS video shows use of American-made BGM-71 TOW anti-tank guided missiles in #Tadmur offensive, #Syria: http://t.co/MuilTQHzyU reageer retweet
Bron?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:10 schreef reza1 het volgende:
[..]
Op elk christelijk huis wel ja.
Dr. Bashar al-Assad is de enige legitieme leider van Syri.
Weer een incident. Komt haast niet voor, dus blijven bewapenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:13 schreef reza1 het volgende:
twitter:aron_ld twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 11:27:46SAA reportedly refitted Qamishli Airport for military use, MiG & Sukhoi fighter jets rebasing there to hit IS https://t.co/A0VacbkReT #Syria reageer retweet
twitter:edwardedark twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 14:57:02Yup, the very same weapons supplied by the U.S to "moderate" Syrian rebel groups, now with Al Qaeda & ISIS #Syria https://t.co/xGKFvTJf47 reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 13:59:23New #IS video shows use of American-made BGM-71 TOW anti-tank guided missiles in #Tadmur offensive, #Syria: http://t.co/MuilTQHzyU reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weer een incident. Komt haast niet voor, dus blijven bewapenen.
quote:
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 01:38:30Hezbollah has liberated 225 square kilometers of territory in Jaroud 'Arsal in only four days. Wow. reageer retweet
twitter:ahmadalissa twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 06:51:00#Syrian Arab Army kills two #Turkish commanders fighting with #Nusra in #Edlib Provincehttp://t.co/si6luvPPJh reageer retweet
Mubarak heeft het aan zichzelf te denken, niet het Westen, dat hij afgezet is. Maar dat was weer offtopic.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Assad, Kadhaffi, Mubarak en Saddam zorden tenminste voor veilig en stabiliteit. Het westen moest weer zondig oorlogen gaan veroorzaken in die regio.
Was al door iemand gepost een keer. Al nusra had er 3 ofzo en ISIS maar 1 in 2014. Niet boeiend dus.quote:
Dat heb jou al vele keren beweerd zonder bron.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was al door iemand gepost een keer. Al nusra had er 3 ofzo en ISIS maar 1 in 2014. Niet boeiend dus.
twitter:sayed_ridha twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 12:59:03BREAKING: Militant #FSA Col. Taysir Abdul Karim Al-Rifa'i who was leading attack on 52 Brigade has been killed #Daraa #Syria #SAA reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 03:21:32Syrian Army extends their buffer-zoned around Al-Hasakah City to 12km; Aliyah village has been captured: http://t.co/7ogXty1noP reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 07:01:02ISIS attacks the Yarmouk Camp again yesterday; however, the terrorist group ended up losing more ground:http://t.co/bQ1EVhrG9D reageer retweet
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-33064320quote:Rebels in Syria say they have captured a major army base in the south of the country.
The Southern Front, an alliance of rebel groups, announced that the base, known as Brigade 52, was "liberated" in an attack on Tuesday morning.
The base, outside the town of Harak, is one of the largest in Deraa province.
Officials have not commented, but if confirmed its fall would be the latest in a string of defeats suffered by the government in the past three months.
At the start of April, the Southern Front captured the Nasib border crossing with Jordan, days after another rebel alliance seized the capital of the north-western province of Idlib.
The jihadist group Islamic State meanwhile took the strategically important central town of Tadmur and the neighbouring ancient ruins of Palmyra last month.
'Quick assault'
A spokesman for the Southern Front, Maj Essam al-Rayes, told the AFP news agency that at least 2,000 rebel fighters had overrun Brigade 52 in a "short and quick" assault launched at dawn on Tuesday.
"This base was one of the main lines of defence for the regime forces. It was a nightmare, because they used it to shell all the areas to the east of the province," he said.
The base also lies near a main road running from the capital, Damascus, to the Jordanian border.
The Syrian Observatory for Human Rights, a UK-based monitoring group, said the battle had killed 20 troops and pro-government militiamen, as well as 14 rebels.
Government forces had now withdrawn to the nearby village of al-Dara, it added.
President Bashar al-Assad's forces have suffered a string of defeats in recent months
Ahmed al-Masalmeh, an opposition activist in Deraa, told the Associated Press that the rebels had also captured the nearby village of Mleiha al-Sharqiya on Tuesday.
There were no reports about the status of Brigade 52 on state media.
However, the Sana news agency earlier said air strikes in the area had killed at least 40 members of al-Qaeda's affiliate in Syria, al-Nusra Front.
Rebel positions in Mleiha al-Sharqiya, Karak and Harak were targeted, and attacks elsewhere in Deraa province were repelled, a military source was quoted as saying
Walgelijk weer deze actie van de gematigde kannibalen die gesteund worden door Obama en Erdogan.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:31 schreef reza1 het volgende:
Allemaal incidenten natuurlijk.twitter:leithfadel twitterde op maandag 08-06-2015 om 21:32:04"Moderate" rebels confiscate Christian homes in Idlib and spray-paint sectarian epithets similar to ISIS in Iraq:http://t.co/LcbTrSo1Rn reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:leithfadel twitterde op maandag 08-06-2015 om 19:42:40Rebels from the "moderate" Opposition, confiscated the Syrian Christian homes in the Al-Ghassaniyah (Idlib) #Freedom http://t.co/iK1DP4FzmM reageer retweet
Sorry ik kan het niet meer vinden. Het was een half jaar geleden hier te vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:32 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dat heb jou al vele keren beweerd zonder bron.
Kannibaal of kannibalen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:30 schreef pietba het volgende:
[..]
Walgelijk weer deze actie van de gematigde kannibalen die gesteund worden door Obama en Erdogan.![]()
![]()
'incidentje'
Kannibalen? Bedoel je het incident van twee jaar terug of zijn er meer mensen opgegeten?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:30 schreef pietba het volgende:
[..]
Walgelijk weer deze actie van de gematigde kannibalen die gesteund worden door Obama en Erdogan.![]()
![]()
'incidentje'
Die ratten hebben inderdaad ook andere bezigheden, namelijk het vuren van mortieren op burgers, onthoofden, bomaanslagen plegen, minderheden vermoorden en nog wel meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kannibalen? Bedoel je het incident van twee jaar terug of zijn er meer mensen opgegeten?
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:45 schreef Slayage het volgende:
twitter:markito0171 twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 12:08:18#Syria #Daraa Reports: Rebels reached water tower inside brigade 52 basehttp://t.co/882ef5dipu reageer retweet
Hoeveel bomaanslagen zijn er door de fsa gepleegt de laatste maanden ten opzichte van barrelbombs op burgers? Zelfs al nusra heeft slechts bomaanslagen gepleegt op isis de laatste maand. Maar de (chemische) aanvallen zijn wekelijks. Aub meer relativeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:10 schreef pietba het volgende:
[..]
Die ratten hebben inderdaad ook andere bezigheden, namelijk het vuren van mortieren op burgers, onthoofden, bomaanslagen plegen, minderheden vermoorden en nog wel meer.
Allemaal incidenten behalve dan natuurlijk als het leger het doet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:10 schreef pietba het volgende:
[..]
Die ratten hebben inderdaad ook andere bezigheden, namelijk het vuren van mortieren op burgers, onthoofden, bomaanslagen plegen, minderheden vermoorden en nog wel meer.
Ook bij de aanval op de basis van brigade 52 is er weer samengewerkt met fucking Al-Qaida. "Legitieme machthebbers". Ze kunnen geeneens Christenen, Alewieten, Sjiieten en Druzen beschermenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
binnengelaten?? De grens tussen irak was al lang poreus dankzij assad.
twitter:ahmadalissa twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 06:29:30#Syrian pilot Hassan Mahmoud jumped out of his warplane, was surrounded by #ISIS militants. He shot himself dead http://t.co/WgjM4unhlX reageer retweet
Er zijn ook echt veel christenen vermoord in daraa door al qaeda de laatste maanden... aannames zonder enige geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook bij de aanval op de basis van brigade 52 is er weer samengewerkt met fucking Al-Qaida. "Legitieme machthebbers". Ze kunnen geeneens Christenen, Alewieten, Sjiieten en Druzen beschermen![]()
![]()
![]()
![]()
. FSA
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man man, doe je ogen eens open. In deze topicreeks zijn de laatste tijd al vele walgelijke daden door Nusra en de andere gematigde gepost.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel bomaanslagen zijn er door de fsa gepleegt de laatste maanden ten opzichte van barrelbombs op burgers? Zelfs al nusra heeft slechts bomaanslagen gepleegt op isis de laatste maand. Maar de (chemische) aanvallen zijn wekelijks. Aub meer relativeren.
They demolished the cross of our church and then entered the church and smashed the things in it. They kidnapped Father Ibrahim Farah along with a young pharmacist.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn ook echt veel christenen vermoord in daraa door al qaeda de laatste maanden... aannames zonder enige geloofwaardigheid.
Amnesty international en het VN rapport schetsen een completer beeld van de oorlog dan het relativeringsvermogen van geindoctrineerden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:19 schreef reza1 het volgende:
[..]
Allemaal incidenten behalve dan natuurlijk als het leger het doet.
Lees die Amensty en VN rapporten dan maar eens over Al Qaida.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Amnesty international en het VN rapport schetsen een completer beeld van de oorlog dan het relativeringsvermogen van geindoctrineerden.
Ja een groot deel van al nusra is extremistisch. Dus gaan we maar een nog extremere dictator aanhangen die random chemische wapens rondstrooid?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:24 schreef pietba het volgende:
[..]
They demolished the cross of our church and then entered the church and smashed the things in it. They kidnapped Father Ibrahim Farah along with a young pharmacist.
A survivor from Idlib implored the heavens to help the Syrian army liberate the city from armed groups and save his house, where he left his misery along with his family memories. He received reports from Idlib that Jabhat al-Nusra wrote “Christian” on the front of his house. This means that if the owners do not return within 10 days to pay a fee, the house is to be confiscated by the group.
Some Christian families remained in the Jabhat al-Nusra-controlled city for days. Survivors told As-Safir that the two people who were killed from the al-Khal family were shot 40 times, and their bodies showed bruises from being beaten. No prayers were allowed to be held for them in church, and they were buried in the garden of their house after the remaining Christian men and women buried them. Their three-story house became the headquarters of the gunmen while its contents were looted.
As soon as insurgents entered the city, they used the remaining families in Idlib as media pawns. They forced a woman to appear in a video and praise the insurgents’ treatment of Christians in Idlib. The families decided to stealthily flee, coordinating with some Muslims in the city to escape and reach the province of Hama.
After Idlib’s Christians had been safe for decades, the women suddenly found themselves wearing head coverings and cloaks. “Some of us saw this day coming and bought clothes that were somehow appropriate. As we fled, they told us that we did not look Muslim, but the heavens somehow blinded their eyes,” said one woman.
The neighborhood that has been home to Christian families for decades has been purged of its Christianity by gunmen. A few meters from the church, Jabhat al-Nusra raised its flag over a house that it used for its Sharia court, which approved the detention of Farah, the priest of the Greek Orthodox Church of the Virgin Mary, and his kidnapping is to be added to Jabhat al-Nusra’s record of Christian kidnappings, including those of nuns.
Read more: http://www.al-monitor.com(...)-.html#ixzz3caCXZajX
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:34:00U.S. Army website hacked by the @Official_SEA16 on Monday:http://t.co/W1pT0y8cLh reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:10:54ISIS first attempt at an offensive against Hezbollah in the Qalamoun Mountains has been thwarted by Hezbollah:http://t.co/SVJJdtXF3h reageer retweet
twitter:Zinvor twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 16:39:13#Syria to hike pay of frontline soldiers with bonus: PM http://t.co/XWuhDtQu01 reageer retweet
twitter:Zinvor twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 16:55:04New death toll for Qalamoun battle since May 4 launch of offensive: - 31 Hezbollah killed- 196 jihadists killed http://t.co/HkPCSfm7Mo reageer retweet
Net zei je nog heel wat anders...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja een groot deel van al nusra is extremistisch. Dus gaan we maar een nog extremere dictator aanhangen die random chemische wapens rondstrooid?
Oh nee hoor, als je Jizyah betaalt, collaborateur wordt of mee vecht, mag je de minderheden niet doden. Dit is ook iets wat herhaaldelijks wordt bevestigd in de ISIS / Nusra propaganda.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:31 schreef pietba het volgende:
[..]
Net zei je nog heel wat anders...
Nog extremere? Al Nusra vermoord mensen vanwege hun religie terwijl de dr. alle geloofsovertuigingen beschermd. En het is bewezen dat de rebellen de chemische aanvallen hebben uitgevoerd.
Aan de lopende band worden er chemische barrelbombs afgeworpen. Aub verdiep je in de materie of leer relativeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:31 schreef pietba het volgende:
[..]
Net zei je nog heel wat anders...
Nog extremere? Al Nusra vermoord mensen vanwege hun religie terwijl de dr. alle geloofsovertuigingen beschermd. En het is bewezen dat de rebellen de chemische aanvallen hebben uitgevoerd.
Aan de lopende band worden er minderheden vermoord door Al Qaida.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aan de lopende band worden er chemische barrelbombs afgeworpen. Aub verdiep je in de materie of leer relativeren.
Net zei je nog dat er al maanden geen Christenen zijn vermoord. Wat is het nu?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja een groot deel van al nusra is extremistisch. Dus gaan we maar een nog extremere dictator aanhangen die random chemische wapens rondstrooid?
Assad is het beste van alle strijdende partijen. Daarom moet dr. Bashar vooral aan de macht blijven. Wie is dan een alternatief voor jou?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Je verwachte denkbeelden beter bevestigen dan ik had had gehoopt.![]()
thnx
Geen, ze hebben allemaal moreel of politiek gefaald, als we dan toch vanuit de veilige wereld strategien en oplossingen gaan bieden acht ik ze beiden als een tumor wat Syri van binnen vreet, ik ben hoe dan ook een voorstander van een internationale monitor, desnoods opgezet door VS, Rusland, Turkije en Iran die het per direct bezet, allemaal een groep vertegenwoordigd en hierop de macht verdeelt zoals dit grondwettelijk in Libanon is geregeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Assad is het beste van alle strijdende partijen. Daarom moet dr. Bashar vooral aan de macht blijven. Wie is dan een alternatief voor jou?
Een ware leider die het Mosselbroederschap goed had bestreden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:04 schreef reza1 het volgende:
Morgen is het 15 jaar geleden dat Hafez al-Assad overleed.![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-niet-is-maar-assad/quote:De islamitische terreurbeweging IS is niet het grootste kwaad in Syri – dat is Bashar al-Assad. Dat schrijft diplomaat, arabist en Midden-Oostenkenner Marcel Kurpershoek vandaag in de bijlage Opinie & Debat van NRC Weekend.
“Moreel is het uitgesloten om weer maatjes te worden met een van de grootste hedendaagse oorlogsmisdadigers. President Assad is de rehabilitatie voorbij.”
Kurpershoek was tot 1 januari van dit jaar speciaal gezant voor Syri namens de Nederlandse regering.
Volgens Kurpershoek zal het IS-extremisme blijven groeien, zolang Assad president van Syri is.
“Met hem aan het roer is een toekomst voor Syri als herenigd land onmogelijk.”
Kurpershoek werkte als diplomaat in Syri
Kurpershoek kent Syri goed. Hij was er werkzaam als diplomaat van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken en rapporteerde jaren geleden vanuit Damascus over een opstand van de Moslimbroeders. Bij deze gebeurtenis werden duizenden mensen gedood door het bewind van Hafez al-Assad, vader van de huidige Syrische president.
Marcel Kurpershoek, die in augustus 2013 als gezant aan de slag ging voor het ministerie van Buitenlandse Zaken, is opmerkelijk openhartig over de reactie op wat hij destijds over die opstand aan de autoriteiten rapporteerde:
“Ik werd aangemaand me te concentreren op de Syrische rol in Libanon en een mogelijke Syrische deelname aan het vredesproces met Isral. Wat de dictator met zijn bevolking deed, boeide kennelijk minder.”
3 januari 2015quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-niet-is-maar-assad/
Is goed sahbi.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was een aanvulling op #275, had dat nader moeten specificeren, sorry brada.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, je kan ook die punten allemaal omdraaien:quote:
verstandigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:20 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ahmadalissa twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 06:29:30#Syrian pilot Hassan Mahmoud jumped out of his warplane, was surrounded by #ISIS militants. He shot himself dead http://t.co/WgjM4unhlX reageer retweet
kinderen op de achtergrondquote:
twitter:Syria_Rebel_Obs twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 20:06:54#SRO - Sukkariyah, Tal Abdallah and more important, Bir Malhah, under #YPG and #FSA control only 5 km east to #Sluk. http://t.co/Dz4oTV7azh reageer retweet
twitter:ColdKurd twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 21:42:03#Suluk #YPG took control of the villages where the fighting took place in the last week and they keep progressing http://t.co/3CQBItC9AP reageer retweet
twitter:
die jongens misschien maar die meisjesquote:
Zijn even oud lijkt mij, op de meeste plekken op Aarde zijn vrouwen kleiner dan mannen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
die jongens misschien maar die meisjes
ze zijn van 18+ naar 16 gegaan binnen een paar minuten?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zijn even oud lijkt mij, op de meeste plekken op Aarde zijn vrouwen kleiner dan mannen.
Laat ze in het ergste geval 16 zijn, als het op het vernietigen van daesh aankomt mogen alle principes over boord wat mij betreft.
Staat leeftijd op het voorhoofd getatoeerd?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze zijn van 18+ naar 16 gegaan binnen een paar minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |