abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153381573
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Enige rechtmatige machthebber :r? Ze hebben gvd Al-Qaida binnengelaten voor hun revolutie.
binnengelaten?? De grens tussen irak was al lang poreus dankzij assad.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_153381593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kom met 3 willekeurige links en jij valt over Arabiya, goed punt :')

Ja, Damascus, stronghold van Assad, shocking.
En daar heb ik ook gereageerd met dat filmpje waar er evenveel mensen demonstreerde als op jouw filmpje. En op die Telegraph link heb ik ook gereageerd: 'En een schatting van een miljoen door 'activisten' is ook niet erg objectief.'

Hama, stronghold van het Moslimbroederschap, shocking.
pi_153381617
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

binnengelaten?? De grens tussen irak was al lang poreus dankzij assad.
De grens tussen Syrië en Turkije is pas poreus.
pi_153381671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:24 schreef al-qahira het volgende:

[..]

En daar heb ik ook gereageerd met dat filmpje waar er evenveel mensen demonstreerde als op jouw filmpje. En op die Telegraph link heb ik ook gereageerd: 'En een schatting van een miljoen door 'activisten' is ook niet erg objectief.'

Hama, stronghold van het Moslimbroederschap, shocking.

:')

Je vraagt of er miljoenen op straat gingen, kom ik met links die dat suggereren en berichtgeven, kom je niet verder dan ja maar dat is 'X' en 'Y', of op X zijn er evenveel. Goede punten maak je, chapeau.
pi_153381730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je vraagt of er miljoenen op straat gingen, kom ik met links die dat suggereren en berichtgeven, kom je niet verder dan ja maar dat is 'X' en 'Y', of op X zijn er evenveel. Goede punten maak je, chapeau.
:') Jij komt met onbetrouwbare bronnen.
En je punt valt als je een filmpje post waarin niet meer mensen de straat op gaan dan bij een pro-Assad demonstratie.
pi_153381799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:29 schreef al-qahira het volgende:

[..]

:') Jij komt met onbetrouwbare bronnen.
En je punt valt als je een filmpje post waarin niet meer mensen de straat op gaan dan bij een pro-Assad demonstratie.
Ah de criteria van iemand die achter haar pc conformeert wat wel en wat niet betrouwbaar is. Goed, weten we ook wat voor type jij bent, rest my case. :')
pi_153381823
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah de criteria van iemand die achter haar pc conformeert wat wel en wat niet betrouwbaar is. Goed, weten we ook wat voor type jij bent, rest my case. :')
Hoe bepaal jij wat betrouwbaar is, ook van achter je pc toch? Of laat je het voorkauwen door de AKP media?
pi_153381877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:33 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Hoe bepaal jij wat betrouwbaar, ook van achter je pc toch? Of laat je het voorkauwen door de AKP media?
Zei ik dat ze (on)betrouwbaar waren dan :') ?

Volgens mij snap je ook niet echt wat
quote:
links die dat suggereren en berichtgeven
'suggereren' betekent.

Volgens mij slik jij gewoon echt alles zolang het maar in je straatje past. :')
pi_153381936
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zei ik dat ze (on)betrouwbaar waren dan :') ?

Volgens mij snap je ook niet echt wat

[..]

'suggereren' betekent.

Volgens mij slik jij gewoon echt alles zolang het maar in je straatje past. :')
Ik neem aan dat jij vindt dat ze betrouwbaar zijn anders zou jij niet zeggen dat er miljoenen mensen hebben gedemonstreerd. :')
pi_153381989
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:38 schreef al-qahira het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij vindt dat ze betrouwbaar zijn anders zou jij niet zeggen dat er miljoenen mensen hebben gedemonstreerd. :')
Dat stukje waarop ik reageerde ging over Libie, Egypte EN Syrie waarover ik een algemeen plaatje gaf jij uiterst intellectueel persoon, waarop jij specifiek over Syrie begint en ik links geef die dat
quote:
suggereren en berichtgeven
Zoals ik al zei, rest my case.
pi_153382067
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat stukje waarop ik reageerde ging over Libie, Egypte EN Syrie waarover ik een algemeen plaatje gaf jij uiterst intellectueel persoon, waarop jij specifiek over Syrie begint en ik links geef die dat

[..]

Zoals ik al zei, rest my case.
Jaja, jij geeft onbetrouwbare bronnen en gaat vervolgens klagen als ik dat benoem. Wat ben jij een lastig persoon zeg, geef je fout gewoon toe.
pi_153382077
pi_153382139
'Al Arabiya'
'Activists'
Seems legit.
pi_153382894
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 08:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat het een incident is. Of denk je dat ze op elke huis graffity doen?
Op elk christelijk huis wel ja.

Dr. Bashar al-Assad is de enige legitieme leider van Syrië.
pi_153382992
aron_ld twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 11:27:46 SAA reportedly refitted Qamishli Airport for military use, MiG & Sukhoi fighter jets rebasing there to hit IS https://t.co/A0VacbkReT #Syria reageer retweet
edwardedark twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 14:57:02 Yup, the very same weapons supplied by the U.S to "moderate" Syrian rebel groups, now with Al Qaeda & ISIS #Syria https://t.co/xGKFvTJf47 reageer retweet
Charles_Lister twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 13:59:23 New #IS video shows use of American-made BGM-71 TOW anti-tank guided missiles in #Tadmur offensive, #Syria: http://t.co/MuilTQHzyU reageer retweet
pi_153383751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:10 schreef reza1 het volgende:

[..]

Op elk christelijk huis wel ja.

Dr. Bashar al-Assad is de enige legitieme leider van Syrië.
Bron?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_153383784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:13 schreef reza1 het volgende:
aron_ld twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 11:27:46 SAA reportedly refitted Qamishli Airport for military use, MiG & Sukhoi fighter jets rebasing there to hit IS https://t.co/A0VacbkReT #Syria reageer retweet
edwardedark twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 14:57:02 Yup, the very same weapons supplied by the U.S to "moderate" Syrian rebel groups, now with Al Qaeda & ISIS #Syria https://t.co/xGKFvTJf47 reageer retweet
Charles_Lister twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 13:59:23 New #IS video shows use of American-made BGM-71 TOW anti-tank guided missiles in #Tadmur offensive, #Syria: http://t.co/MuilTQHzyU reageer retweet
[ afbeelding ]
Weer een incident. Komt haast niet voor, dus blijven bewapenen.
pi_153383860
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weer een incident. Komt haast niet voor, dus blijven bewapenen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bron?
pi_153383999
leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 01:38:30 Hezbollah has liberated 225 square kilometers of territory in Jaroud 'Arsal in only four days. Wow. reageer retweet
ahmadalissa twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 06:51:00 #Syrian Arab Army kills two #Turkish commanders fighting with #Nusra in #Edlib Provincehttp://t.co/si6luvPPJh reageer retweet
  dinsdag 9 juni 2015 @ 16:15:21 #245
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_153384594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Assad, Kadhaffi, Mubarak en Saddam zorden tenminste voor veilig en stabiliteit. Het westen moest weer zondig oorlogen gaan veroorzaken in die regio.
Mubarak heeft het aan zichzelf te denken, niet het Westen, dat hij afgezet is. Maar dat was weer offtopic.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_153385006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:46 schreef reza1 het volgende:

[..]

[..]

Was al door iemand gepost een keer. Al nusra had er 3 ofzo en ISIS maar 1 in 2014. Niet boeiend dus.
pi_153385023
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Was al door iemand gepost een keer. Al nusra had er 3 ofzo en ISIS maar 1 in 2014. Niet boeiend dus.
Dat heb jou al vele keren beweerd zonder bron.
pi_153385045
sayed_ridha twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 12:59:03 BREAKING: Militant #FSA Col. Taysir Abdul Karim Al-Rifa'i who was leading attack on 52 Brigade has been killed #Daraa #Syria #SAA reageer retweet
leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 03:21:32 Syrian Army extends their buffer-zoned around Al-Hasakah City to 12km; Aliyah village has been captured: http://t.co/7ogXty1noP reageer retweet
leithfadel twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 07:01:02 ISIS attacks the Yarmouk Camp again yesterday; however, the terrorist group ended up losing more ground:http://t.co/bQ1EVhrG9D reageer retweet
pi_153386363
quote:
Rebels in Syria say they have captured a major army base in the south of the country.

The Southern Front, an alliance of rebel groups, announced that the base, known as Brigade 52, was "liberated" in an attack on Tuesday morning.

The base, outside the town of Harak, is one of the largest in Deraa province.

Officials have not commented, but if confirmed its fall would be the latest in a string of defeats suffered by the government in the past three months.

At the start of April, the Southern Front captured the Nasib border crossing with Jordan, days after another rebel alliance seized the capital of the north-western province of Idlib.

The jihadist group Islamic State meanwhile took the strategically important central town of Tadmur and the neighbouring ancient ruins of Palmyra last month.
'Quick assault'

A spokesman for the Southern Front, Maj Essam al-Rayes, told the AFP news agency that at least 2,000 rebel fighters had overrun Brigade 52 in a "short and quick" assault launched at dawn on Tuesday.

"This base was one of the main lines of defence for the regime forces. It was a nightmare, because they used it to shell all the areas to the east of the province," he said.

The base also lies near a main road running from the capital, Damascus, to the Jordanian border.

The Syrian Observatory for Human Rights, a UK-based monitoring group, said the battle had killed 20 troops and pro-government militiamen, as well as 14 rebels.

Government forces had now withdrawn to the nearby village of al-Dara, it added.
President Bashar al-Assad's forces have suffered a string of defeats in recent months

Ahmed al-Masalmeh, an opposition activist in Deraa, told the Associated Press that the rebels had also captured the nearby village of Mleiha al-Sharqiya on Tuesday.

There were no reports about the status of Brigade 52 on state media.

However, the Sana news agency earlier said air strikes in the area had killed at least 40 members of al-Qaeda's affiliate in Syria, al-Nusra Front.

Rebel positions in Mleiha al-Sharqiya, Karak and Harak were targeted, and attacks elsewhere in Deraa province were repelled, a military source was quoted as saying
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-33064320
pi_153386497
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:31 schreef reza1 het volgende:
Allemaal incidenten natuurlijk.
leithfadel twitterde op maandag 08-06-2015 om 21:32:04 "Moderate" rebels confiscate Christian homes in Idlib and spray-paint sectarian epithets similar to ISIS in Iraq:http://t.co/LcbTrSo1Rn reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 08-06-2015 om 19:42:40 Rebels from the "moderate" Opposition, confiscated the Syrian Christian homes in the Al-Ghassaniyah (Idlib) #Freedom http://t.co/iK1DP4FzmM reageer retweet
[ afbeelding ]
Walgelijk weer deze actie van de gematigde kannibalen die gesteund worden door Obama en Erdogan. :r :r
'incidentje' :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')