Als jij op je werk een vast contract krijgt en na een jaar maken ze er een jaarcontract van werk jij daar gewillig aan mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:10 schreef CruisinDen het volgende:
Waarom ga je zo in de slachtofferrol? Je bent net zo verschrikkelijk als je verhuurder, ondanks dat je juridisch wellicht gelijk hebt. Verhuurder kondigt aan het huis te willen verkopen, jij zegt niets, laat bezichtigingen toe, verhuurder neemt logisch aan dat er geen probleem is, bied je een lager contract aan tot augustus en dán ga je zitten kloten over dat je helemaal niet weg wilt. Je begrijpt toch wel dat, als je er niet makkelijk uitgaat (zoals de verhuurder heeft geprobeerd) het dan moeilijk gaat (zoals die nu dus doet met die verhoging, borg en even met een familielid langs je kamer gaan)?
Tuurlijk, dat je in je recht staat omdat je contract voor onbepaalde tijd is is prima, helemaal omdat je als huurder enorm beschermt word. Besef wel alleen dat de consequenties die de verhuurder nu doorvoert gewoon je eigen schuld is.
Wil je in ieder geval veel succes wensen, laat je niet belazeren maar maakt het jezelf ook niet te moeilijk.
Civiele zaak, standaard politiejargon voor zoek het zelf maar uit. "waakzaam en dienstbaar". Zij moeten natuurlijk bij hem langs zodat hij weet dat hij in de kijker loopt met zijn gedrag. Ik vind het een wonder dat ons land ondanks deze politie nog zo goed functioneert.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:39 schreef Drieklank het volgende:
Ik ben naar de politie gegaan voor bedreiging en huisvredebreuk. De politie vindt het een civiele aangelegenheid en wil hooguit een mutatie opnemen. Pas als er daadwerkelijk huisvredebreuk wordt gepleegd, dan mag ik bellen. Zo'n agressieve man aan de deur is blijkbaar ook civiel.
Ja, ik ga maar op zoek, want ik kan alleen maar verliezen in deze situatie. Er is geen wet die kan voorkomen dat hij mijn kamer binnenkomt, mijn eigendommen vernield en mij lichamelijk mishandelt.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben je al aan het zoeken TS? Dat lijkt me nu prioriteit 1.
Jij geeft makkelijk op... Teringquote:Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar op zoek, want ik kan alleen maar verliezen in deze situatie. Er is geen wet die kan voorkomen dat hij mijn kamer binnenkomt, mijn eigendommen vernield en mij lichamelijk mishandelt.
Het kost mij geld om een gerechtelijke procedure te starten en na het vonnis kan hij alsnog weigeren om mee te werken aan bijvoorbeeld het terugbetalen van de borg. Dan kost het mij geld om een incassobureau in te schakelen en kan hij alsnog weigeren te betalen.
Ik ben verslagen.
Met zo'n houding zul je ook geen winnaar worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:22 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja, ik ga maar op zoek, want ik kan alleen maar verliezen in deze situatie. Er is geen wet die kan voorkomen dat hij mijn kamer binnenkomt, mijn eigendommen vernield en mij lichamelijk mishandelt.
Het kost mij geld om een gerechtelijke procedure te starten en na het vonnis kan hij alsnog weigeren om mee te werken aan bijvoorbeeld het terugbetalen van de borg. Dan kost het mij geld om een incassobureau in te schakelen en kan hij alsnog weigeren te betalen.
Ik ben verslagen.
Met die houding is ook het hele rechtsstelsel overbodig.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Met zo'n houding zul je ook geen winnaar worden.
Wat anders? Als ik nu vertrek, dan kan ik voorstellen dat hij mijn borg + administratiekosten + resterende maandhuur terugbetaalt. Dan kan ik weer rustig wonen voor een betere prijs.quote:
Gast, hij krijgt je er alleen maar uit dmv een rechtzaak en jij wil die moeite niet eens nemen. Hoe je nu reageert is een teken van zwakte en zeer sneu.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Wat anders? Als ik nu vertrek, dan kan ik voorstellen dat hij mijn borg + administratiekosten + resterende maandhuur terugbetaalt. Dan kan ik weer rustig wonen voor een betere prijs.
Het alternatief is stug blijven zitten en afwachten of ik ooit nog wat van mijn geld terugzie, terwijl ik kosten moet maken voor het sturen van aangetekende brieven, terwijl hij gewoon lekker zijn gang kan gaan om mij het leven zuur te maken.
Ben je zoals Ellen Ripley uit de Alien film? Zo ja, dan nodig ik je graag uit om mijn kamer te verdedigen tegen deze monsters. Zo nee, wat stel je voor?
ik denk dat je zelfs nog een verhuisvergoeding van 5k kan krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Wat anders? Als ik nu vertrek, dan kan ik voorstellen dat hij mijn borg + administratiekosten + resterende maandhuur terugbetaalt. Dan kan ik weer rustig wonen voor een betere prijs.
Het alternatief is stug blijven zitten en afwachten of ik ooit nog wat van mijn geld terugzie, terwijl ik kosten moet maken voor het sturen van aangetekende brieven, terwijl hij gewoon lekker zijn gang kan gaan om mij het leven zuur te maken.
Ben je zoals Ellen Ripley uit de Alien film? Zo ja, dan nodig ik je graag uit om mijn kamer te verdedigen tegen deze monsters. Zo nee, wat stel je voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gast, hij krijgt je er alleen maar uit dmv een rechtzaak en jij wil die moeite niet eens nemen. Hoe je nu reageert is een teken van zwakte en zeer sneu.
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:45 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik denk dat je zelfs nog een verhuisvergoeding van 5k kan krijgen.Ik heb van de advocaat van de rechtswinkel begrepen dat in het geval van een rechtszaak de rechter sowieso zal besluiten om mijn overeenkomst te ontbinden, omdat er sprake is van een geschil die de rechter opgelost wil hebben. Als ik daarbij mijn poot stijf houd, dan zal de rechter mij onredelijk vinden en eisen dat ik onder andere de griffierechten en eventuele andere kosten die de verhuurder maakt moet betalen. De rechter kan eventueel besluiten dat de verhuurder mij moet compenseren, maar dat zal zeker geen duizenden euro's zijn, aldus de advocaat en dan nog zal ik waarschijnlijk aanvullende kosten moeten maken voor aangetekende brieven en het incassobureau om die vergoeding te claimen. Bovendien kost het de verhuurder bijna niets om te procederen, omdat de verhuurder zich niet door een advocaat hoeft te laten vertegenwoordigen voor de kantonrechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw, geef dan maar meteen opquote:Op maandag 8 juni 2015 19:58 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van de advocaat van de rechtswinkel begrepen dat in het geval van een rechtszaak de rechter sowieso zal besluiten om mijn overeenkomst te ontbinden, omdat er sprake is van een geschil die de rechter opgelost wil hebben. Als ik daarbij mijn poot stijf houd, dan zal de rechter mij onredelijk vinden en eisen dat ik onder andere de griffierechten en eventuele andere kosten die de verhuurder maakt moet betalen. De rechter kan eventueel besluiten dat de verhuurder mij moet compenseren, maar dat zal zeker geen duizenden euro's zijn, aldus de advocaat en dan nog zal ik waarschijnlijk aanvullende kosten moeten maken voor aangetekende brieven en het incassobureau om die vergoeding te claimen. Bovendien kost het de verhuurder bijna niets om te procederen, omdat de verhuurder zich niet door een advocaat hoeft te laten vertegenwoordigen voor de kantonrechter.
Ik weet niet wat voor een advocaat dat is, maar ik zou heel hard weglopen bij hem en een andere advocaat zoeken. Die advocaat kan niet weten hoe de rechter oordeelt. En die rechter.. die heeft het recht te handhaven. En het recht staat toch echt aan jouw kant in deze. Natuurlijk wil ie het geschil oplossen, dus hij zal ongetwijfeld wel de kans geven aan de verhuurder om eerst gezamelijk tot een overeenstemming te komen alvorens ie zn oordeel velt.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:58 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van de advocaat van de rechtswinkel begrepen dat in het geval van een rechtszaak de rechter sowieso zal besluiten om mijn overeenkomst te ontbinden, omdat er sprake is van een geschil die de rechter opgelost wil hebben. Als ik daarbij mijn poot stijf houd, dan zal de rechter mij onredelijk vinden en eisen dat ik onder andere de griffierechten en eventuele andere kosten die de verhuurder maakt moet betalen.
Onder het vonnis kan ie niet uit. Laat de incasso aan de deurwaarder over. Wederom op zjjn kosten; het vonnis ligt er al.quote:De rechter kan eventueel besluiten dat de verhuurder mij moet compenseren, maar dat zal zeker geen duizenden euro's zijn, aldus de advocaat en dan nog zal ik waarschijnlijk aanvullende kosten moeten maken voor aangetekende brieven en het incassobureau om die vergoeding te claimen.
En jij denkt dat ie zonder advocaat daar verschijnt?quote:Bovendien kost het de verhuurder bijna niets om te procederen, omdat de verhuurder zich niet door een advocaat hoeft te laten vertegenwoordigen voor de kantonrechter.
Nee, dat is helemaal niet zeker. Dat heb ik nog specifiek nagevraagd. Het kan een besluit zijn van de rechter, maar het komt evengoed voor dat de kosten worden gedeeld of zelfs voor rekening van de huurder komen. Gezien mijn inkomsten krijg ik ook geen subsidie en het is onduidelijk waar de verhuurder toe in staat is. Daarom raadt de rechtswinkel mij aan om toch te vertrekken, omdat het de moeite gewoon niet waard is..quote:Op maandag 8 juni 2015 20:10 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Dan gooi je een beslag op die woning en laat je de deurwaarder dat oplossen. Op zijn kosten; het vonnis ligt er al.
[..]
En jij denkt dat ie zonder advocaat daar verschijnt?
Je staat in je recht, dus procederen kost 'm 100% zekerheid euro's. Euro's die ie aan jou mag vergoeden dus..
Sorry, maar je klinkt echt als een enorm watje dat wel heel makkelijk met zich laat sollen.
Daarmee moet ik alleen een kanttekening maken dat ik geen idee heb hoe intimiderend de huisbaas is..
Bijzonder slechte rechtswinkel zeg. Je staat gewoon in je recht...quote:Op maandag 8 juni 2015 20:14 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet zeker. Dat heb ik nog specifiek nagevraagd. Het kan een besluit zijn van de rechter, maar het komt evengoed voor dat de kosten worden gedeeld of zelfs voor rekening van de huurder komen. Gezien mijn inkomsten krijg ik ook geen subsidie en het is onduidelijk waar de verhuurder toe in staat is. Daarom raadt de rechtswinkel mij aan om toch te vertrekken, omdat het de moeite gewoon niet waard is..
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:05 schreef dodoria het volgende:
Wat ik in jou situatie nu zou doen is op zoek gaan naar nieuwe woonruimte, en in de tussentijd proberen een werkbare relatie met de verhuurder te behouden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:10 schreef dodoria het volgende:
Ik zou je verhuurder benaderen (in een normaal gesprek, geen briefje op de deur) en vertellen dat je op zoek gaat naar iets anders.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:40 schreef Basp1 het volgende:
Verder zit er een groot gat tussen recht hebben en recht krijgen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Stel hem voor dat als hij jouw borg pint en je contant in het handje geeft, en tekent dat jij het object goed oplevert en hij niets meer zal verhalen dat jij dan deze week nog weg bent.
Als je het gevecht niet aan wil gaan of het geestelijk gewoon niet trekt (wat trouwens geen enkele schande is, want de meesten zouden er slecht van slapen) dan zit je daar niet goed, kost je ook je gemoedsrust. Dan beter kiezen voor iets waar jij geen enkele gezeik meer aan over houd, en waarbij je gewoon verder kunt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:44 schreef bijdehand het volgende:
Hoe je nu reageert is een teken van zwakte en zeer sneu.
Jullie brengen me in de warquote:Op maandag 8 juni 2015 20:42 schreef Uitgebloed het volgende:
Je mag best wat meer ruggengraat kweken en voor jezelf en je recht opkomen.
Sommigen vinden dat je zo snel mogelijk een ander huis moet zoeken, weer anderen vinden dat je de buurman op zijn muil moet slaan (of ze dat zelf zouden doen laten we even in het midden)quote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie brengen me in de war![]()
Ik heb in ieder geval de mutatie laten maken.
Ik denk dat de kritiek meer op je houding gericht was, niet zozeer op de keuzes die je nu maakt.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:30 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie brengen me in de war![]()
Ik heb in ieder geval de mutatie laten maken.
Dit is toch ook een oplossing? In plaats van een lange strijd aan te gaan kiest TS ervoor gewoon een andere woning te zoeken en een hoop gezeik te ontwijken. Dat kan. Alleen maar omdat je de strijd aan zou kunnen gaan betekent nog niet dat je daar dan ook voor moet kiezen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:23 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik denk dat de kritiek meer op je houding gericht was, niet zozeer op de keuzes die je nu maakt.
Je neemt een slachtoffer houding aan, in plaats van naar oplossingen te zoeken.
Ik denk dat je mn punt mist. Ik heb TS al van t begin af aan geadviseerd een andere woning te zoeken en de situatie te deescaleren. Maar TS maakt zijn keuze op basis van een hoop 'ach en wee wat is de wereld oneerlijk voor mij' in plaats van gewoon te bekijken hoe hij het best met deze situatie om kan gaan. Daar krijgt hij wat kritiek op.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dit is toch ook een oplossing? In plaats van een lange strijd aan te gaan kiest TS ervoor gewoon een andere woning te zoeken en een hoop gezeik te ontwijken. Dat kan. Alleen maar omdat je de strijd aan zou kunnen gaan betekent nog niet dat je daar dan ook voor moet kiezen.
Nou ja prima hoor verder, maar het komt op mij over dat TS dit heeft besloten na weinig bemoedigend advies van de rechtswinkel. Ik denk dat ik dan misschien hetzelfde wel had gedaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:44 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik denk dat je mn punt mist. Ik heb TS al van t begin af aan geadviseerd een andere woning te zoeken en de situatie te deescaleren. Maar TS maakt zijn keuze op basis van een hoop 'ach en wee wat is de wereld oneerlijk voor mij' in plaats van gewoon te bekijken hoe hij het best met deze situatie om kan gaan. Daar krijgt hij wat kritiek op.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:48 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou ja prima hoor verder, maar het komt op mij over dat TS dit heeft besloten na weinig bemoedigend advies van de rechtswinkel. Ik denk dat ik dan misschien hetzelfde wel had gedaan.
Dat is typisch een eigenschap van mensen, zelf hadden ze het altijd beter gedaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:00 schreef Basp1 het volgende:
Mensen die hier stoer zeggen dat hij de juridische strijd aan moet gaan, hebben jullie zelf al eens in een huis gewoond waar je door de verhuurder bedreigd wordt, en de politie dan zo op je melding reageert?
Ik heb de ellende met de huurcommissie omtrent verlaging van de huren met 8 huisgenoten samen meegemaakt. Bedreiging door de verhuurder, een met slot afgesloten gemeenschappelijke keuken, andere treiterijen door de verhuurder.
Wanneer ik dit als eenling had moeten doen was ik ook afgehaakt.
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:00 schreef Basp1 het volgende:
Mensen die hier stoer zeggen dat hij de juridische strijd aan moet gaan, hebben jullie zelf al eens in een huis gewoond waar je door de verhuurder bedreigd wordt, en de politie dan zo op je melding reageert?
Ik heb de ellende met de huurcommissie omtrent verlaging van de huren met 8 huisgenoten samen meegemaakt. Bedreiging door de verhuurder, een met slot afgesloten gemeenschappelijke keuken, andere treiterijen door de verhuurder.
Wanneer ik dit als eenling had moeten doen was ik ook afgehaakt.
De politie noteert het alleen als er geen daadwerkelijk fysiek geweld gebruikt is doet men er niets mee. Tenminste dat was wat er ruim 20 jaar geleden ook gebeurde toen het mij(ons) overkwam.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:25 schreef noutie het volgende:
[..]
QFT
Het is het niet waard om hiervoor in elkaar geslagen te worden. En ja, zoals het eruit ziet, is die dreiging er wel. Dan kan je het recht wel aan je zijde hebben, maar met bv. een gebroken oogkas heb je daar zo weinig aan.
Ik zou het eerst nog eens aankaarten bij het politiebureau. Als ze er dan nog steeds niets mee willen doen, dan zou ik een klacht indienen.
Hoelang sta jij daar dan al ingeschreven?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:19 schreef Drieklank het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ik moet er toch nog even over nadenken. Ondertussen kwam ik het onderstaande tegen en dat is ook niet bemoedigend:
[ afbeelding ]
Woonnet Rijnmond
Mijn inschrijftijd is vervallen, omdat ik in mijn studententijd een zogenaamde ''zelfstandige woonruimte'' heb gehuurd (een kamer van 16 vierkante meter met eigen voordeur). Daarom sta ik nu pas 2 jaar ingeschreven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoelang sta jij daar dan al ingeschreven?
2010 tm 2015 is maar 5 jaar wachttijd voor een sociaal verhuurde woning.
Je zou ook eens op de website van pararius kunnen kijken.
http://www.pararius.nl/hu(...)ssel/straal-20/0-400
Is er al nieuws?quote:
Nee, hij zal deze week of de volgende wel voor mijn deur staan. Dan heb ik de telefoon bij de hand om de politie te bellen.quote:Op maandag 15 juni 2015 05:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is er al nieuws?
Als je rond kijkt voor woonruimte, alles aanpakken wat je kan. Zet wat op Facebook, vraag collega's, hang desnoods bij de AH/Jumbo een advertentie etc. Laat de hele wijk weten dat je iets zoekt. Zo vergroot je de kans natuurlijk.
Verder hoop ik dat je er uit komt met de verhuurder, maar wat een nare klotevent zeg, wat een etter. Intimidatie en zomaar je kamer binnen gaan, walgelijk.
Dit lijkt jou legaal?quote:Op maandag 29 juni 2015 17:29 schreef Drieklank het volgende:
Mag ik zijn naam noemen en kapot maken, bijvoorbeeld met hulp van sociale media, posters op het winkelcentrum,
Zoek eens op smaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:29 schreef Drieklank het volgende:
Even een korte update:
Ik heb geen andere kamer gevonden
Het huis is verkocht en moet binnen 2 maanden leeg zijn opgeleverd, anders gaat de koop niet door
De verhuurder wil niet onderhandelen
Hij verwacht nog steeds dat ik voor 1 juli vertrek
De verhuurder komt morgen of overmorgen de kamer ontruimen en zegt mijn borg niet terug te betalen. Hij trekt zich niets aan van het feit dat ik door de politie een mutatie heb laten maken
Hij blijft volhouden dat de overeenkomst beëindigd is en liegt tegen mijn huisgenoot dat ik mondeling akkoord ben gegaan
Ik heb gewoon de huur van juli betaald en bel de politie als het zover is
De ontruiming doet me weinig, maar op deze manier zie ik het ervan komen dat hij mij wat aandoet om dat huis te verkopen.
Kan ik mezelf nog op een legale, maar keiharde manier verweren? Hij schijnt bijvoorbeeld psycholoog te zijn. Mag ik zijn naam noemen en kapot maken, bijvoorbeeld met hulp van sociale media, posters op het winkelcentrum, misschien de buren inlichten o.i.d.? Ik ben het zat om me z te laten pesten.
Dat verweren lijkt me niet gewenst, ook al klinkt het voor jou misschien nu als een goed idee.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:29 schreef Drieklank het volgende:
Even een korte update:
Ik heb geen andere kamer gevonden.
Het huis is verkocht en moet binnen 2 maanden leeg zijn opgeleverd, anders gaat de koop niet door.
De verhuurder wil niet onderhandelen.
Hij verwacht nog steeds dat ik voor 1 juli vertrek.
De verhuurder komt morgen of overmorgen de kamer ontruimen en zegt mijn borg niet terug te betalen. Hij trekt zich niets aan van het feit dat ik door de politie een mutatie heb laten maken.
Hij blijft volhouden dat de overeenkomst beëindigd is en liegt tegen mijn huisgenoot dat ik mondeling akkoord ben gegaan.
Ik heb gewoon de huur voor juli betaald en bel de politie als het zover is
De ontruiming doet me weinig, maar op deze manier zie ik het ervan komen dat hij mij wat aandoet om dat huis te verkopen.
Kan ik mezelf nog op een legale, maar keiharde manier verweren? Hij schijnt bijvoorbeeld psycholoog te zijn. Mag ik zijn naam noemen en kapot maken, bijvoorbeeld met hulp van sociale media, posters op het winkelcentrum, misschien de buren inlichten o.i.d.? Ik ben het zat om me o te laten pesten.
Jij mag hem niet onnodig zwart maken, daarmee zou jij aan het kortste eind trekken.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:29 schreef Drieklank het volgende:
Even een korte update:
Ik heb geen andere kamer gevonden.
Het huis is verkocht en moet binnen 2 maanden leeg zijn opgeleverd, anders gaat de koop niet door.
De verhuurder wil niet onderhandelen.
Hij verwacht nog steeds dat ik voor 1 juli vertrek.
De verhuurder komt morgen of overmorgen de kamer ontruimen en zegt mijn borg niet terug te betalen. Hij trekt zich niets aan van het feit dat ik door de politie een mutatie heb laten maken.
Hij blijft volhouden dat de overeenkomst beëindigd is en liegt tegen mijn huisgenoot dat ik mondeling akkoord ben gegaan.
Ik heb gewoon de huur voor juli betaald en bel de politie als het zover is
Kan ik mezelf nog op een legale, maar keiharde manier verweren? Hij schijnt bijvoorbeeld psycholoog te zijn. Mag ik zijn naam noemen en kapot maken, bijvoorbeeld met hulp van sociale media, posters op het winkelcentrum, misschien de buren inlichten o.i.d.? Ik ben het zat om me o te laten pesten.
Oh my...quote:Op maandag 29 juni 2015 17:40 schreef hottentot het volgende:
Weet je of en zo ja via welke makelaar het gegaan is? Dan zou je die na een week even in kunnen lichten
Omdat er een bedenktijd is bij een pas getekend voorlopig koopcontract waarbij partijen er boetevrij onderuit kunnen. Je zou toch niet willen riskeren dat die periode nog niet verstreken is.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:54 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Oh my...
...dat is zo evil, dat ik daar niet aan gedacht heb. Natuurlijk ken ik de makelaar. Waarom pas na een week? Waarom niet morgen!
*Ik zit hier te gniffelen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |