Dan is het kut... Ik ging vroeger altijd buiten zitten kijken naar onweer.. en nu ik 8 hoog woon, probeer ik wel eens een flits te vangen... Maar zo vaak onweert het nietquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:11 schreef MotherFoker het volgende:
Dit is gewoon kut als je bang bent voor onweer, godverdomme, tijdens het eten ik helemaal in paniek, en maar leuk doorlachen hoor, fuck you.
Vroeger vond ik het geweldig ja, maar ik heb een jaar of 6 gehad dat we naar huis wilde, en ik met de boot aan het varen was, midden op open water stopte de motor ermee, en begon het te onweren. En ook gewoon omdat in Walibi in 2012 ik ook een stortbui kreeg en we niet binnen konden staan dus het was buiten wachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het kut... Ik ging vroeger altijd buiten zitten kijken naar onweer.. en nu ik 8 hoog woon, probeer ik wel eens een flits te vangen... Maar zo vaak onweert het niet
tis kut als je overal bang voor bentquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:11 schreef MotherFoker het volgende:
Dit is gewoon kut als je bang bent voor onweer, godverdomme, tijdens het eten ik helemaal in paniek, en maar leuk doorlachen hoor, fuck you.
Niks, hij trekt of oostwaards, of dooft uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het noorden hiervan mee gaat krijgen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:15 schreef Isane het volgende:
De buiten in Belgie kunnen wel eens over twente komen
Ik vind het nu al mooi. Vrij rustig, maar het onweer is goed te zien in noordelijk richting. Er zijn al de nodige blikseminslagen in de buurt met boerderijbranden tot gevolgquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:15 schreef Isane het volgende:
De buiten in Belgie kunnen wel eens over twente komen
iddquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind het nu al mooi. Vrij rustig, maar het onweer is goed te zien in noordelijk richting. Er zijn al de nodige blikseminslagen in de buurt met boerderijbranden tot gevolg
Er komt meer. Vanuit het zuiden zie ik weer nieuw spul aankomenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:17 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die zijn ook vanuit Oldenzaal goed zichtbaar! Heerlijke foto
!
Ik heb geen bootquote:
Ergens zou ik dat niet zo heel erg vinden. Het rommelt nu overigens opnieuw in de verte, lijkt ook nog eea aan te komen, echter minder intens dan de vorige bui.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks, hij trekt of oostwaards, of dooft uit.
zo hoog komt het water straksquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb geen bootHangt zo slordig op 8 hoog...
De zondvloedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo hoog komt het water straks
29 mega meter
En het rommelt weer in Assenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het noorden hiervan mee gaat krijgen.
Misschien toch maar een boot regelen....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo hoog komt het water straks
29 mega meter
ik ben altijd geboeid geweest door onweer. Machtig spectakel. Tot het moment dat ik een jaar of 8 was het helemaal los ging, enhet eng werd. Ik stapte mijn bed uit om naar beneden naar mijn ouders te gaan, en toen een enorme knal. En ook geen licht meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:11 schreef MotherFoker het volgende:
Holy shit, vorig jaar in Italië lekker warm weer en plots onweer, laatste dag viel ook nog overal de stroom uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben altijd geboeid geweest door onweer. Machtig spectakel. Tot het moment dat ik een jaar of 8 was het helemaal los ging, enhet eng werd. Ik stapte mijn bed uit om naar beneden naar mijn ouders te gaan, en toen een enorme knal. En ook geen licht meer.
Toen schrok ik best wel.....
De buurman was al wakker en zag een vuurbal over de oprit het bedrijf in rollen. De bedrijfscomputer, peperduur doen, compleet doorgebrand.
Maar het blijft machtig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |