Niet op mij...quote:
Je zit in Nijmegen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:28 schreef Junglebeast het volgende:
Denk dat het eerder naar Oss buigt en verder richting Nijmegen dan vol op Den Bosch komt. Ik heb mijn camera al klaar staan voor het geval.
Nou zit ik precies op die lijn en ik heb een deadline voor morgenquote:
Ja maar Tilburg gaat er eerst aan zo te zien.. wowquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:30 schreef YazooW het volgende:
http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=en&page_0=16
Gaat vol op Den Bosch af
Den Bosch, maar heb het schild geactiveerd.. Gestolen geleend uit Breda..quote:
We zitten denk allebei wel goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:33 schreef Junglebeast het volgende:
Den Bosch, maar heb het schild geactiveerd.. Gestolen geleend uit Breda..
Ik weet nog dat ik op Pinkpop was vorig jaar, dat waren geen groentinten maar die wolk was gewoon groen.quote:
Wauwquote:
Oeh vetquote:
uitzicht van Tilburg noord richting den Boschquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:32 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja maar Tilburg gaat er eerst aan zo te zien.. wow
Ja dat zag jequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wauw!
Zie ik daar een groen-getinte lucht onderin?
Zag jij em niet dan? Hier was ie ook over de hele lengte van de horizon. Zit nog altijd op 6 hoogquote:
beter dan vorig jaar dat alle kelders blank stondenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef Elvi het volgende:
In Gouda is het klaar. Het regende zo hard dat er stukken.van de achtertuin.droog zijn gebleven
lijkt wel n oorkaantje wat draaitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:43 schreef DrMarten het volgende:
http://europa.buienradar.nl/radar-verwachting
België wordt van de kaart geveegd. Hopelijk krijgt Enschede er nog iets van mee
Die kant op kan ik niet ver kijken. Opeens donker en zag ik een rare bol wolken overkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zag jij em niet dan? Hier was ie ook over de hele lengte van de horizon. Zit nog altijd op 6 hoog
Maar toch...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef Elvi het volgende:
In Gouda is het klaar. Het regende zo hard dat er stukken.van de achtertuin.droog zijn gebleven
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 19:41:41Van en naar Gouda: geen treinen door blikseminslag. http://t.co/axyyfHaEPO #Gd reageer retweet
Ik blijf ook hopen... (Roermond)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:46 schreef Dhalsim het volgende:
Hey, het begint er op te lijken dat Weert ook nog wat te verduren krijgt...ha ha...bring it on!
Zolang die maar richting Enschede draaitquote:
Wow wat een ding, leef je nog?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:48 schreef YazooW het volgende:
M'n autofocus werkt niet echt mee maar deze is toch wel baas.
[ afbeelding ]
Ja zie nu wel nieuwe puntjes onstaan bij Drunen en Vlijmen.. Komt dichtbij nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:43 schreef SoldMayor het volgende:
Bui bij Tilburg lijkt nu toch weer noordelijker te trekken.
Zonde... deed me sterk denken aan juli 2004quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die kant op kan ik niet ver kijken. Opeens donker en zag ik een rare bol wolken overkomen.
Wel een mooie dreun net!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:41 schreef Elvi het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:52 schreef YazooW het volgende:
Nog eentje dan, terwijl ondertussen hier de pleuris uitbreekt![]()
[ afbeelding ]
Heel nice!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:48 schreef YazooW het volgende:
M'n autofocus werkt niet echt mee maar deze is toch wel baas.
[ afbeelding ]
Gewoon wat harder lopenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:53 schreef Postbus100 het volgende:
In Groningen begint het ook te rommelen. En ik wil eigenlijk nog hardlopen, maar ik vrees dat dat morgen maar moet...
Nou ik schrok me.rotquote:
Ik zit nog lekker buiten en geniet mee van jullie foto'squote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:55 schreef Angry_Bird het volgende:
Nou mooi dat het bij jullie wel losgaat, maar ik hoop dat we hier ten oosten van stad Utrecht nog wel wat gaan krijgen, want tot nu toe stelt het geen fuck voor. Alleen wat regen en een beetje laf onweer gehad.
same here. broeierig warm. grauwe lucht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zit nog lekker buiten en geniet mee van jullie foto's
Jij zit zeker ook in het Oosten? /Arnhemquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here. broeierig warm. grauwe lucht.
zon foto was alles waardquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:57 schreef flugeltje het volgende:
Wel een fikse bui, maar geen code oranje waard wat mij betreft... Alweer voorbij ook trouwens.
Het erge komt pas als het over je heen isquote:
jep. nog iets hoger. twentequote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook in het Oosten? /Arnhem
Joh, nog een uurtje of zo en het is weer voorbijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:00 schreef Klonk het volgende:
Ben wel een beetje jaloers op die 18 graden in het westen terwijl we hier gewoon nog 30 graden hebben.
Ik moet toch eens na gaan denken over een baan op IJsland denk ik
Haboob!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:02 schreef Coelho het volgende:
Hier Oost van de bui de over Tilburg gaat. Er kwam in de verte gewoon een hele strook stof aan, een band van 20-30 meter hoog en donkerbruin. Daarna nog wat windstoten en dat was het dan wel weer voor nu.
Gelukkig speelt Nederland vanavond nog.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:05 schreef Infection het volgende:
Die code oranje kan ook wel weer ingetrokken worden.
heel drukkend inderdaad. Klam weer. Maar de bbq was uitstekendquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here. broeierig warm. grauwe lucht.
Wordt dat niet afgelast wegens het noodweer dan?quote:
Welkom in de Eemvalleiquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:05 schreef Infection het volgende:
Die code oranje kan ook wel weer ingetrokken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |