Onvoorstelbaar, die beelden van die zee van mensen die blijkbaar speciaal voor die inteeltfamilie zijn komen opdagen. Mèn, wat waren ze onaantrekkelijk.quote:The Kelly Family stond gewoon weken op 1 met deze ellende
omg jaquote:
die hebben ook nog eens absurd lang op 1 gestaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Killing me softly en de meeste dromen zijn bedrog![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:17 schreef Ludd het volgende:
15 miljoen mensen. Verschrikkelijk.
En scatman john. En blue da dee da blue of ziets.
Ik heb nog een jaar in de klas gezeten met de dame die dat nummer in heeft gezongen en die later in onder meer programma's als The Voice heeft getracht om toch nog iets van een muzikale cariere te krijgen (Nora Dalal, red)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:17 schreef Ludd het volgende:
Oh ja, en iedereen houdt van Doekoe. Was ook een nummer 1 hit in de jaren negentig. Erg slecht.
Ik kan me niet eens herinneren dat er een vrouw in zong, haha. Ik ga het niet opzoeken, anders zit ik straks met dat verschrikkelijke nummer in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar in de klas gezeten met de dame die dat nummer in heeft gezongen en die later in onder meer programma's als The Voice heeft getracht om toch nog iets van een muzikale cariere te krijgen (Nora Dalal, red)
oja, dat was echt verschrikkelijkquote:
Had er ook mee te maken dat dat nummer van Des'ree compleet aan stront is gedraaid op de radio.quote:
Dat gilletje dat overal doorheen sneed. Prima als je de radio naast je hebt staan, maar als de radio verder weg staat, hoor je alleen maar dat gilletje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Niet zo heel lang terug, maar man man.Verschrikkelijk. Zette op een gegeven moment echt gewoon de radio uit als deze langskwam.
Lekker nummertje welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Niet zo heel lang terug, maar man man.Verschrikkelijk. Zette op een gegeven moment echt gewoon de radio uit als deze langskwam.
Samen met My heart will go on van Celine Stom toch wel erg hoog op mijn lijstjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Dat Robin Hoodnummer. Everything I do van Brian....
Die plaat van Womack & Womack heet Teardropsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:58 schreef Curiosity het volgende:
Killing me softly - The fugees
Footsteps on the dancefloor - Womack&womack
Echt de 2 meest verschrikkelijke platen ooit.
had je een harde pik als je aan het schuifelen was?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
8 weken op nummer 1 en dé hitsingle van 1981. Wat een verschrikking. Mensen die dit gekocht hebben die zouden ze met terugwerkende kracht alsnog het stemrecht moeten ontnemen. Of het land uitzetten. Ook goed.
En het ergste waren nog wel de meisjes die op klassenavonden hierop wilden schuivelen. The horror. Dat zijn de vrouwen van middelbare leeftijd die tegenwoordig naar Utopia kijken. Verder ben ik niet vooringenomen ofzo.
Dit ja, zo'n bagger met dat getik op die cowbell en het hey hey hey. Enige succes heeft het nummer te danken aan tieten in de clip.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dat is zo ongeveer het kutste dat ik ooit gehoord heb.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
En van dezelfde Pharrell vind ik Happy ook zo'n enorme bagger.
ik vind em nog steeds goedquote:Op zondag 7 juni 2015 18:45 schreef Prowl het volgende:
De eerste week was het leuk, de maanden er na....![]()
![]()
Deze is zo gaaf. Radio gaat nog steeds harder hier.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:04 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat op zich best een aardig nummer was is helemaal aan gort gedraaid door Radio Veronica als begin tune.
De band heet killing joke (ze bestaan nog steeds) het nummer love like blood (1985)
faaaantasticquote:Op zondag 7 juni 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
8 weken op nummer 1 en dé hitsingle van 1981. Wat een verschrikking. Mensen die dit gekocht hebben die zouden ze met terugwerkende kracht alsnog het stemrecht moeten ontnemen. Of het land uitzetten. Ook goed.
En het ergste waren nog wel de meisjes die op klassenavonden hierop wilden schuivelen. The horror. Dat zijn de vrouwen van middelbare leeftijd die tegenwoordig naar Utopia kijken. Verder ben ik niet vooringenomen ofzo.
Het was vooral het einde van de happy hardcore. Gabber is er nog steeds welquote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef LuDann het volgende:
Met Ruben van der Meer, heeft in 1996 3 weken op nummer 1 gestaan.
Edit: het enige positieve effect van dit nummer was dat het de aanleiding was tot de ondergang van gabbermuziek.
Ah, dan bedoelde ik dat ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het was vooral het einde van de happy hardcore. Gabber is er nog steeds wel
verschrikkelijk waren ze, die persiflagesquote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah, dan bedoelde ik dat ja.
Het blijft een ontzettend irritant nummer, ondanks dat ik er de humor wel van inzie. Misschien vooral door die sloot van soortgelijke nummers die erop volgden, zoals 'Hier komt de Mosselman'.
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschrikkelijk waren ze, die persiflages
En van hetzelfde laken een pak: Phil Collins met "a Groovy kind of love"quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Dat Robin Hoodnummer. Everything I do van Brian....
dit inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Killing me softly en de meeste dromen zijn bedrog![]()
Mosselman is cultureel erfgoed, dus geen kwaad woord daarover a.u.b.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah, dan bedoelde ik dat ja.
Het blijft een ontzettend irritant nummer, ondanks dat ik er de humor wel van inzie. Misschien vooral door die sloot van soortgelijke nummers die erop volgden, zoals 'Hier komt de Mosselman'.
Ja, ik had net zo goed z'n complete ouvre hier neer kunnen zetten. Alleen die stem al, met dat accent.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:56 schreef gelly het volgende:
Lange Frans is sowieso altijd [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:04 schreef Tamabralski het volgende:
en dan dit perfekt uitgekozen gedrocht door de trollen als aankondiging voor alle muzikale ellende erna (soort bijlmer en klein-marokko anthem):
Hoe heb je die ooit slecht kunnen vindenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:38 schreef female81 het volgende:
Het toppunt van een nummer (toch wel énigszins een hit) wat ik destijds tot op de grond toe af heb gebrand en nu juist met plezier opzet:
Er circuleren nog commentaren op het web van mijn hand, pakweg 2002 geschreven, waarin ik er helemaal niets van heel liet.
Ander smaaktijdperk (wat meer 'in your face' dan nu); voor mij was het destijds niets meer dan onsamenhangend, pretentieus en op het randje van vals gezongen gewauwel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoe heb je die ooit slecht kunnen vinden
Dit was hier ook geen favoriet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:13 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Nooit begrepen, en noch vreselijk vals ook![]()
![]()
Ik moet altijd bijna huilen bij dat laatste couplet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:32 schreef female81 het volgende:
[..]
Ander smaaktijdperk (wat meer 'in your face' dan nu); voor mij was het destijds niets meer dan onsamenhangend, pretentieus en op het randje van vals gezongen gewauwel.
..
Da's inderdaad een goede reden om te zappen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:45 schreef HarveySpecter het volgende:
Nog zeer recent: Hozier - Take Me To Church
Wat een graf nummer!!![]()
![]()
idd!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dat is een bazentrack in mijn bescheiden mening.
Dit was wel een van mijn dieptepunten jaquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog steeds verschrikkelijk als ik het op de radio hoor
Hééél erg slecht iddquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:17 schreef Ludd het volgende:
en iedereen houdt van Doekoe. Was ook een nummer 1 hit in de jaren negentig. Erg slecht.
Moet je nagaan, mijn vriend (ik kende hem toen nog niet) ging begin 2000/2003 ergens een week of 2 naar Isla Margerita, loopt ie over een marktje komt er ergens 'schudden met die kont' uit de speakers tetterenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hééél erg slecht idd![]()
![]()
moet je ook eens voor de grap naar dat waardeloze, commerciële arrangement luisteren
Dat zal deze wel zijn:quote:Op zondag 14 juni 2015 00:16 schreef Meike26 het volgende:
In de periode '96 tot '99 bij een shoarmazaak gewerkt waar er continu skyradio opstond, ik mocht de zender niet veranderen van die dikke Ramses (Egyptenaar) en toen was het echt Celine en andere zoetsappige sky-muziek etc wat de klok sloeg.
Een paar weet ik mij er helaas nog te herinneren.
*
* 1 of ander nummer van Eternal ofzo? Ook uit die periode in iedergeval.
Ja dat is hem indd.. Elke avond werken hoorde ik van die typische Sky muziek. Ik durf die zender ook nooit meer te luisteren.. Post traumatisch radio syndroom.quote:
* Bryan Adams - I'm readyquote:Op zondag 14 juni 2015 00:16 schreef Meike26 het volgende:
In de periode '96 tot '99 bij een shoarmazaak gewerkt waar er continu skyradio opstond, ik mocht de zender niet veranderen van die dikke Ramses (Egyptenaar) en toen was het echt Celine en andere zoetsappige sky-muziek etc wat de klok sloeg.
* K-Ce en Jojo met All My Life
* The boy is mine
* When I Die van No Mercie
* I'll be Missing You van Puff Daddy en nog iemand. Hoorde hem laatst weer, nu het nummer niet zo vaak meer op de radio is, iets beter te behappen
quote:Op zondag 14 juni 2015 10:38 schreef female81 het volgende:
[..]
* Bryan Adams - I'm ready
* Shania Twain - You're still the one
* Lighthouse Family - High
* Leann Rymes - How do I live
* Celine Dion - My heart will go on
* Laura Pausini - La solitudine (wat ouder, maar stond in papierfabriek waar ik zomer '98 werkte nog steeds op repeat alsof het nog splinternieuw was)
Ja, de papierfabriek dus. Hij mocht ECHT nergens anders op. Ik heb er nog steeds een trauma van.
Dat ik in m'n eigen tijd, destijds, de voorkeur gaf aan muziek met een 'lekker vette dreun', maakte het nog erger.
Het is een nogal saaie remix en dat is een beetje jammer, want Gregory Porter is wel een baas.quote:
Niet haten op deze! Topnummer!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef HPLC het volgende:
Verder iets als dit:
Iedereen vond het geweldig, maar ik vond het verschrikkelijk
Volgens mij valt het me nu pas op dat ze volgens mij niet allemaal van hetzelfde geslacht zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:46 schreef rubbereend het volgende:
The Kelly Family stond gewoon weken op 1 met deze ellende
hitxplosion iddquote:Op zondag 21 juni 2015 07:58 schreef female81 het volgende:
Ik kwam vanmorgen nog wat tegen op oude HitXplosion-verzamelaars.
(Helaas alleen in een live-versie te vinden; dat de musicalcarrière van Tooske nooit écht van de grond is gekomen snap ik wel.)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken alleen maar de Braun MTV cd's. Ik begin me steeds meer af te vragen hoe illegaal die dingen nu echt waren. Misschien was het wel een grote truc van de platenmaatschappijen.quote:
Oh mijn god, dat lied van Tooske en Bastiaan had ik verdrongen.quote:Op zondag 21 juni 2015 07:58 schreef female81 het volgende:
(Helaas alleen in een live-versie te vinden; dat de musicalcarrière van Tooske nooit écht van de grond is gekomen snap ik wel.)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, die eerstequote:Op zondag 21 juni 2015 07:58 schreef female81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Góed fout wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh, die eerste.
lekker fout, kan ik wel waarderen.
Dat is gvd waar!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 02:04 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat op zich best een aardig nummer was is helemaal aan gort gedraaid door Radio Veronica als begin tune.
De band heet killing joke (ze bestaan nog steeds) het nummer love like blood (1985)
Die is zo fout dat ie wel weer leuk wordt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat "Que si Que no" vanJody Bernal
nog niet genoemd is. Dat uitgerekend dat de eerste zomerhit van deze eeuw moest worden.
ik werkte een jaar of 2 daarvoor in de supermarkt met sky aan, 3 keer per uur: killing me softly van de fugees. ik had het liefst zelfmoord willen plegen met een fles cola, wat een helquote:Op zondag 14 juni 2015 00:16 schreef Meike26 het volgende:
* K-Ce en Jojo met All My Life
* The boy is mine
* When I Die van No Mercie
* I'll be Missing You van Puff Daddy en nog iemand. Hoorde hem laatst weer, nu het nummer niet zo vaak meer op de radio is, iets beter te behappen
En ik werkt in een mega magazijn en had geen flikker te doen, behalve de hele dag naar Shaggy op Skyradio luisteren. Op zich is Shaggy nog wel te hebben, maar na 8 uur op repeat ben je het wel beuquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ik werkte een jaar of 2 daarvoor in de supermarkt met sky aan, 3 keer per uur: killing me softly van de fugees. ik had het liefst zelfmoord willen plegen met een fles cola, wat een hel
Niet mee eens, echt een mooie plaat dit. Gaat over haar moeder.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef Klonk het volgende:
Dit is een grote hit en ik vind het zo'n ontzettend, jankerig, scheitnummer
het kan me nog goed heugen dat Metallica de akoestische versie van Nothing else Matters uitbracht en ineens op Sky werd gedraaid. Zonder soloquote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Meike26 het volgende:
Dus eigenlijk kan dit topic wel dicht.. Skyradio is het antwoord.. De boosdoener, de hel en verdoemenis als het om muziek gaat. Al is de plaat nog zo goed, Skyradio verkracht en vermoord het nummer zonder schaamte !
de tekst en achtergrond zal ongetwijfeld mooi zijn, misschien was het naar mijn mening beter te teren geweest als ze geen krolse kat als zangeres hadden gebruiktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet mee eens, echt een mooie plaat dit. Gaat over haar moeder.
Nummer is geschreven door Prince, tenzij hij de moeder van Sinaed goed kende, klopt bovenstaande alleen..quote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, dat hoor ik voor het eerstquote:Op zondag 21 juni 2015 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nummer is geschreven door Prince, tenzij hij de moeder van Sinaed goed kende, klopt bovenstaande alleen..
Het 'heftige' intermezzo in Aqua's Turn back time werd er ook steeds uit gesloopt.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het kan me nog goed heugen dat Metallica de akoestische versie van Nothing else Matters uitbracht en ineens op Sky werd gedraaid. Zonder solo
Eens. Is een prachtnummer.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier kan ik nog wel om lachen. Maar ja, het is deels ook jeugdsentiment, omdat ik het ooit geplaybackt heb, begin jaren 90. Met een kop vol blauwe schmink, en een klasgenote (een meisje, ja) ernaast met opplakbaard.quote:
Dit nummer vind ik door zijn eenvoud eigenlijk ook best aardig. Hoewel dat achtergrondgeschreeuw wel wat minder mocht.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:26 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
[..]
Niet haten op deze! Topnummer!
Ik snap je hele lijst, maar dit vind ik toch een mooi nummer en er niet echt tussen passen.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef Hexagon het volgende:
Oei dit gaat een enorme waslijst worden maar laat ik een grove greep doen uit kutplaten die grote hits werden. Onderstaande lijstje vat denk ik wel het verschrikkelijkste samen dat er ooit in de muziek gemaakt is.
Racoon - Love you more
Het ergste aan die mensen (iig een deel ervan, en daar bedoel ik níet Fergie mee) is dat ze wel degelijk wat kunnen, maar dat omwille van de knaken tegenwoordig zo goed mogelijk verborgen houden.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:08 schreef SpaceOddity het volgende:
Owja, evenals nagenoeg alles van de Black Eyed Poep en Pies, vind ik ook tergend slecht.
Wat is dit voor een verkrachting.quote:Op maandag 22 juni 2015 04:14 schreef female81 het volgende:
En vooruit, toch nog eentje uit de autotune- en Afrojack-stijl-hoek, hier zelfs gecombinéérd: ik kan er een hele waslijst van opsommen, maar vermoed dat dit van al die nummers het absolute dieptepunt was.![]()
Het origineel is een behoorlijk 'guilty pleasure', trouwens.
Moest lachen om het patroonquote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef Hexagon het volgende:
Oei dit gaat een enorme waslijst worden maar laat ik een grove greep doen uit kutplaten die grote hits werden. Onderstaande lijstje vat denk ik wel het verschrikkelijkste samen dat er ooit in de muziek gemaakt is.
Marco Borsato - Rood
Lange Frans en Baas B - Het land van
R Kelly - I Believe I can fly
Celine Dion - Think Twice
Marco Borsato - De Waarheid
R Kelly - If I could turn back the hands of time
Boyzone - No matter what
Brainpower - Even stll
Akon - Lonely
Dinand Woesthoff - Dreamer
R Kelly - Gotham city
Pink - Family Portrait
Krezip - I would stay
Christina Aguilera - Beautiful
Twarres - Wer bisto
Bon Jovi - Bed of roses
Mariah Carey - All I want for Christmas
K-Otic - Damn I think I love you
Marco & Sita - Lopen op het water
K-Ci & Jojo - All my life
Marco Borsato - Dochters
James Blunt - Beautiful
Racoon - Love you more
Bon Jovi - Always
Katy Perry - Friday night
Gers Pardoel - Ik neem je mee
Abel - Onderweg
Train - Hey Soul Sister
Foreigner - I want to know what love is
Jeroen van der Boom - Jij bent zo
Marco Borsato - Kerstmis
Hermes house band - I will survive
Mariah Carey - Without you
Michael Bolton - How am I supposed to live without you
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
Ik luister geen radio. Ook niet op werkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:33 schreef female81 het volgende:
Je was er nog niet eerder mee in aanraking gekomen (het is tamelijk grijsgedraaid op de radio)?
Geluksvogel.
Die man heeft een speciaal plekje in mijn hart weten te veroveren. Aan de duistere zijde welteverstaan.quote:
Bij mij was het de koekjesfabrikanten in de zomervakantie. Sky garandeerde overdag niet twee maal dezelfde plaat te draaien. Gelukkig hinderde dat niet om elk uur Borsato te draaien.... Dat was ook de tijd van life van Desree en big big worldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 07:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die man heeft een speciaal plekje in mijn hart weten te veroveren. Aan de duistere zijde welteverstaan.
Ik stond in exact dezelfde periode in de papierfabriek (zie eerder in dit topic), maar hoorde tussen 8 en 17 uur gewoon meerdere keren dezelfde nummers, hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij mij was het de koekjesfabrikanten in de zomervakantie. Sky garandeerde overdag niet twee maal dezelfde plaat te draaien. Gelukkig hinderde dat niet om elk uur Borsato te draaien.... Dat was ook de tijd van life van Desree en big big world
Ze claimden het welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik stond in exact dezelfde periode in de papierfabriek (zie eerder in dit topic), maar hoorde tussen 8 en 17 uur gewoon meerdere keren dezelfde nummers, hoor.
Zeeland hequote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:12 schreef female81 het volgende:
Of je stond een paar jaar later in die fabriek, terwijl zij daar bij de radio hun playlist nog amper ververst hadden sinds 1998.
Tubthumping mwa.. best een briljant nummer vind ik dat.quote:
quote:
Enkele uitzonderingen daargelaten werd Nederlandstalige muziek pas leuk begin jaren 80 met bv.quote:
Hoewel ik het daar mee eens ben snap ik ook dat het in deze ook om onze perceptie gaat...quote:Op zondag 12 juli 2015 19:39 schreef Knip het volgende:
[..]
Enkele uitzonderingen daargelaten werd Nederlandstalige muziek pas leuk begin jaren 80 met bv.
Braak - Suite voor een Hypochonder
Boudewijn is idd één van de uitzonderingen, net als Het, Jaap Fischer en natuurlijk Armand.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hoewel ik het daar mee eens ben snap ik ook dat het in deze ook om onze perceptie gaat...
Dus onze tijd en plaats in het geheel.
En grote namen als Boudewijn de G. mogen wij niet uitvlakken, toch? En die was van de jaren 60/70.
Ik zie trouwens dat je ook van het uitstekende wijnjaar '63 bent. En ook nog eens uit de mooie Zaanstreek stamt.
Leuk hoor!
Wat een 90's-leed. Zijn we van dezelfde generatie?quote:Op maandag 13 juli 2015 01:30 schreef Enchanter het volgende:
Deze mogen ook niet ontbreken
<insert lange lijst>
White townquote:Op maandag 13 juli 2015 04:29 schreef female81 het volgende:
(Voor de volledigheid ook maar even een verwijzing naar de pagina op m'n eigen site, met de nummes uit die tijd die ik nog wél met plezier op zet.)
Verschrikkelijk kutnummerquote:
Jaren 90 was echt bagger qua muziek , uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 13 juli 2015 04:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Wat een 90's-leed. Zijn we van dezelfde generatie?
Maar goed, ik denk dat van veel nummers uit dezelfde tijd ook 'hoe heb ik ze ooit goed kunnen vinden'. Vooral rond 1996 (url verwijst naar Micha Jans' hitlijsten-site) had je er heel veel waar ik soms wel om moet lachen, maar waarbij ik in een wat serieuzere bui nog net geen emmertje nodig heb. Maar me er helemaal van distantiëren kan door jeugdsentiment toch weer niet.
(Voor de volledigheid ook maar even een verwijzing naar de pagina op m'n eigen site, met de nummes uit die tijd die ik nog wél met plezier op zet.)
Haten op de Gabbersaurusquote:
Heerlijke plaat idd!quote:Op maandag 13 juli 2015 06:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
White town!
Ik was 10 toen het uitkwam, toen vond ik het maar 'een raar lied', maar elke keer als ik het weer hoorde ging ik het beter vinden
Zat hier al op te wachten. Wat een schijtnummer was dat!quote:
Pure oor-aids, komt nog veel te vaak voorbij op Veronica. Excuusnegerin met duizend keer het woord 'life' in een liedje.quote:
Klinkt alsof die vent continue zwaar verkouden is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Was hem al zo lang vergeten
Die stem sjezus..... en dan was het ook nog serieus een hit.
wauw ik ben gequote de allerbeste poster van de frontpagequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Pure oor-aids, komt nog veel te vaak voorbij op Veronica. Excuusnegerin met duizend keer het woord 'life' in een liedje.
Verder is alles van Coldplay en Keane kut!![]()
![]()
Dank je!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wauw ik ben gequote de allerbeste poster van de frontpage
De slaapneuker was weer een hoogtepuntje Djeez
Smakeloos deuntje, zeurderige stem.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:56 schreef female81 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat iemand daar voor vreselijks in kan horen, maar dat ligt vast aan mij.
Van die droogjes gepresenteerde Nederpop-nummers daarboven begrijp ik het wat beter.
dat heb ik nog 'live' gezien in de plaatselijke discotheekquote:Op maandag 13 juli 2015 04:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Wat een 90's-leed. Zijn we van dezelfde generatie?
Maar goed, ik denk dat van veel nummers uit dezelfde tijd ook 'hoe heb ik ze ooit goed kunnen vinden'. Vooral rond 1996 (url verwijst naar Micha Jans' hitlijsten-site) had je er heel veel waar ik soms wel om moet lachen, maar waarbij ik in een wat serieuzere bui nog net geen emmertje nodig heb. Maar me er helemaal van distantiëren kan door jeugdsentiment toch weer niet.
Idd, voor mij is het gewoon een ripoff van deze:quote:
Ik wist dat het een ripoff was maar niet meer waarvan, maar dat is inderdaad een van de redenen waarom ik het nooit aan heb kunnen horenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Idd, voor mij is het gewoon een ripoff van deze:
Deze inderdaad. Of eigenlijk iedere plaat met zo'n suf dansje. Al was het maar omdat ik zo'n houten klaas ben die daar dus helemaal niets mee kanquote:
verschrikkelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:26 schreef Cassius het volgende:
Echt he. Zo'n nummer dat dan ook gelijk maar in live-versie wordt uitgebracht zodat we allemaal aan het uitzinnig publiek kunnen horen hoe leuk het nummer wel niet is. Tyf op man.
Zo ja. Deze is echt erg. Ik kan hem echt niet aanhoren net als Nederlandse "muziek".quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:26 schreef Cassius het volgende:
Echt he. Zo'n nummer dat dan ook gelijk maar in live-versie wordt uitgebracht zodat we allemaal aan het uitzinnig publiek kunnen horen hoe leuk het nummer wel niet is. Tyf op man.
Ja dat was er ook nogquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:22 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ook dat andere nummer van Michel Telo ofzo... Mossa mossa lalalalala
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hoe heb je die ooit slecht kunnen vinden
Bekeken ja, hoevaak beluisterd staat er niet bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:34 schreef female81 het volgende:
Over recente gedrochten gesproken...
(+149 miljoen keer bekeken.)
(+500 miljoen keer bekeken.)
(Ook door veel te veel mensen bekeken.)
Lucky bastard! Mooie vrouw is dat. Maar je hebt in dat jaar zeker nooit met haar durven praten?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar in de klas gezeten met de dame die dat nummer in heeft gezongen en die later in onder meer programma's als The Voice heeft getracht om toch nog iets van een muzikale cariere te krijgen (Nora Dalal, red)
OMG dit zijn stuk voor stuk lekkere platen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:16 schreef quarterpounder het volgende:
Ergens 2003 hoorde ik deze "grote hit" minstens 87 keer op een dag (dankzij onvrijwillig Skyradio aanhoren op het werk).
Verder genoeg andere verschrikkelijke nummers natuurlijk.
Vooral van die vele vreselijk irritante mierzoete zeiknummers uit de jaren '90, of te wel "bakvissen-muziek"
Tot slot een vrij recent brouwsel uit 2013, maar werkelijk te gruwelijk voor woorden:
![]()
![]()
Ik heb wel een paar keer met Nora gesproken, maar veel contact hadden we niet..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Lucky bastard! Mooie vrouw is dat. Maar je hebt in dat jaar zeker nooit met haar durven praten?
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
'New radicals - You get what you give'
Ik heb geen idee waarom eigenlijk, maar ik heb het alle drie altijd al verschrikkelijke platen gevonden.quote:
Ze kon gewoon niet rappen. Een van de eerste wiggers.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Alles van Mariah Carey
En vroeger had ik dat ook met het nummer "manchild" van Neneh Cherry, kreeg het maar niet uit mn hoofd.
Gekke is dat toen het dan eindelijk wel lukte, ik dat nummer net wel leuk was gaan vinden
Die vind ik dan weer behoorlijk goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
'New radicals - You get what you give'
Het is allemaal dezelfde artiestquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Idd, voor mij is het gewoon een ripoff van deze:
Beter een wigger dan een golddiggerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:45 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ze kon gewoon niet rappen. Een van de eerste wiggers.
The Rubettes. Die heb ik ooit live gezien! Geweldig!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Cherna het volgende:
The Rubettes. Vreselijk.
Of ze die zanger constant in zijn ballen knepen.
Och er is zoveel. Ook de Village People en al die shit. Een drama
Precies.....wereldbandquote:Op woensdag 2 september 2015 19:49 schreef emil23 het volgende:
[..]
The Rubettes. Die heb ik ooit live gezien! Geweldig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |