Onvoorstelbaar, die beelden van die zee van mensen die blijkbaar speciaal voor die inteeltfamilie zijn komen opdagen. Mèn, wat waren ze onaantrekkelijk.quote:The Kelly Family stond gewoon weken op 1 met deze ellende
omg jaquote:
die hebben ook nog eens absurd lang op 1 gestaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Killing me softly en de meeste dromen zijn bedrog![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:17 schreef Ludd het volgende:
15 miljoen mensen. Verschrikkelijk.
En scatman john. En blue da dee da blue of ziets.
Ik heb nog een jaar in de klas gezeten met de dame die dat nummer in heeft gezongen en die later in onder meer programma's als The Voice heeft getracht om toch nog iets van een muzikale cariere te krijgen (Nora Dalal, red)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:17 schreef Ludd het volgende:
Oh ja, en iedereen houdt van Doekoe. Was ook een nummer 1 hit in de jaren negentig. Erg slecht.
Ik kan me niet eens herinneren dat er een vrouw in zong, haha. Ik ga het niet opzoeken, anders zit ik straks met dat verschrikkelijke nummer in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar in de klas gezeten met de dame die dat nummer in heeft gezongen en die later in onder meer programma's als The Voice heeft getracht om toch nog iets van een muzikale cariere te krijgen (Nora Dalal, red)
oja, dat was echt verschrikkelijkquote:
Had er ook mee te maken dat dat nummer van Des'ree compleet aan stront is gedraaid op de radio.quote:
Dat gilletje dat overal doorheen sneed. Prima als je de radio naast je hebt staan, maar als de radio verder weg staat, hoor je alleen maar dat gilletje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Niet zo heel lang terug, maar man man.Verschrikkelijk. Zette op een gegeven moment echt gewoon de radio uit als deze langskwam.
Lekker nummertje welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Niet zo heel lang terug, maar man man.Verschrikkelijk. Zette op een gegeven moment echt gewoon de radio uit als deze langskwam.
Samen met My heart will go on van Celine Stom toch wel erg hoog op mijn lijstjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Dat Robin Hoodnummer. Everything I do van Brian....
Die plaat van Womack & Womack heet Teardropsquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:58 schreef Curiosity het volgende:
Killing me softly - The fugees
Footsteps on the dancefloor - Womack&womack
Echt de 2 meest verschrikkelijke platen ooit.
had je een harde pik als je aan het schuifelen was?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
8 weken op nummer 1 en dé hitsingle van 1981. Wat een verschrikking. Mensen die dit gekocht hebben die zouden ze met terugwerkende kracht alsnog het stemrecht moeten ontnemen. Of het land uitzetten. Ook goed.
En het ergste waren nog wel de meisjes die op klassenavonden hierop wilden schuivelen. The horror. Dat zijn de vrouwen van middelbare leeftijd die tegenwoordig naar Utopia kijken. Verder ben ik niet vooringenomen ofzo.
Dit ja, zo'n bagger met dat getik op die cowbell en het hey hey hey. Enige succes heeft het nummer te danken aan tieten in de clip.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dat is zo ongeveer het kutste dat ik ooit gehoord heb.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
En van dezelfde Pharrell vind ik Happy ook zo'n enorme bagger.
ik vind em nog steeds goedquote:Op zondag 7 juni 2015 18:45 schreef Prowl het volgende:
De eerste week was het leuk, de maanden er na....![]()
![]()
Deze is zo gaaf. Radio gaat nog steeds harder hier.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:04 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat op zich best een aardig nummer was is helemaal aan gort gedraaid door Radio Veronica als begin tune.
De band heet killing joke (ze bestaan nog steeds) het nummer love like blood (1985)
faaaantasticquote:Op zondag 7 juni 2015 18:18 schreef Kingstown het volgende:
8 weken op nummer 1 en dé hitsingle van 1981. Wat een verschrikking. Mensen die dit gekocht hebben die zouden ze met terugwerkende kracht alsnog het stemrecht moeten ontnemen. Of het land uitzetten. Ook goed.
En het ergste waren nog wel de meisjes die op klassenavonden hierop wilden schuivelen. The horror. Dat zijn de vrouwen van middelbare leeftijd die tegenwoordig naar Utopia kijken. Verder ben ik niet vooringenomen ofzo.
Het was vooral het einde van de happy hardcore. Gabber is er nog steeds welquote:Op zondag 7 juni 2015 21:41 schreef LuDann het volgende:
Met Ruben van der Meer, heeft in 1996 3 weken op nummer 1 gestaan.
Edit: het enige positieve effect van dit nummer was dat het de aanleiding was tot de ondergang van gabbermuziek.
Ah, dan bedoelde ik dat ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het was vooral het einde van de happy hardcore. Gabber is er nog steeds wel
verschrikkelijk waren ze, die persiflagesquote:Op zondag 7 juni 2015 21:57 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah, dan bedoelde ik dat ja.
Het blijft een ontzettend irritant nummer, ondanks dat ik er de humor wel van inzie. Misschien vooral door die sloot van soortgelijke nummers die erop volgden, zoals 'Hier komt de Mosselman'.
quote:Op zondag 7 juni 2015 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschrikkelijk waren ze, die persiflages
En van hetzelfde laken een pak: Phil Collins met "a Groovy kind of love"quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Dat Robin Hoodnummer. Everything I do van Brian....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |