Altijd he?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
De rode pitjes lijken toch kleiner te worden naar mate ze Leiden naderen, precies volgens schema dus.
Hij heeft nog een uurtje om niet dood te bloeden.quote:
Maar goed volgens buienradar zou het hier voorlopig nog niet regenenquote:
Als diegene die nu boven Gent zit een klein tikkeltje naar rechts gaat krijg ik hier de volle ladingquote:
Hier is het nu gewoon helemaal windstil, stilte voor de stormquote:
ik zit vlakbij het raam en ik schrok me rot van die eerste windvlaagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het nu gewoon helemaal windstil, stilte voor de storm
De wind is hier (ondanks dat het net 1 km/u is) wel opeens gedraaid van zuid-west naar zuid-oost.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:23 schreef Olga het volgende:
[..]
ik zit vlakbij het raam en ik schrok me rot van die eerste windvlaag
twitter:electraChins twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 17:23:50Ook #aalst maakt zich op voor #onweer..... #mammatus http://t.co/RxqkKdh1EQ reageer retweet
Verdomme wat kut nabewerktquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]twitter:electraChins twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 17:23:50Ook #aalst maakt zich op voor #onweer..... #mammatus http://t.co/RxqkKdh1EQ reageer retweet
Oompie <3quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:31 schreef Oom_Agent het volgende:
We gaan weer knallen vanavondDat is weer een tijd geleden dat ik hier heb rondgesnuffeld
IN CAPS IS HET ALTIJD ERGER!!!twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 17:32:51KNMI BREIDT CODE ORANJE UIT! Wegens zwaar #onweer met kans op zeer zware #windstoten en hagel ook voor Noord-Holland en Utrecht #codeoranje reageer retweet
Oh ik verwacht er niets van. Daarvoor woon ik te noorderlijk. Wij hebben bijna altijd pechquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:33 schreef Twieki het volgende:
Ik zou er maar niet te veel van verwachten. Vond het een grote teleurstelling en had er zeker meer van verwacht, kijkend naar wat er aan kwam uit Noord-Frankrijk. Hoop donders en gerommel (filmpje asap), paar bliksems en niet meer dan een beetje regen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:35 schreef Burner82 het volgende:
IN CAPS IS HET ALTIJD ERGER!!!twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 17:32:51KNMI BREIDT CODE ORANJE UIT! Wegens zwaar #onweer met kans op zeer zware #windstoten en hagel ook voor Noord-Holland en Utrecht #codeoranje reageer retweet
In Eindhoven ook nog zo warm dat koeien direct in beef jerky veranderen zodra ze omkomen van de hitte.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:38 schreef Montagui het volgende:
Nog steeds niks aan het handje in Hellimond.....snikkieheet nog.
In Twente idemquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Burner82 het volgende:
Ondertussen in Limburg: Zon, blauwe lucht en bloedheet
Denk dat het zuidoosten van het land ook wel flink wat gaat krijgenquote:
Prima weertje en mooi uitzicht op de buien vanuit het hiernamaals kan ik je melden.quote:
twitter:LeonEikenaar twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 17:42:17Satellietbeeld van een uurtje geleden. Prachtige pancake ten zuidwesten van Nederland! #onweer #buien http://t.co/ObsR4TsKyM reageer retweet
Te veel bezoekers denk ik. Je zou denken dat ze daar inmiddels wel raad mee weten. Content staat elke X minuten vast, lijkt me prima te cachen...quote:
't is warm joh.. give it a breakquote:
Doet het nog wel, alleen is erg traag. Zal wel weer overbelast zijnquote:
Deze is net genoemd, maar is alleen met ontladingen: http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nlquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:47 schreef YazooW het volgende:
Wat zijn goede alternatieven voor Buienradar? Ben op zoek naar satellietbeelden.
holy shitquote:
Ik hoop dat je gelijk hebt...het is hier (Weert, Midden-Limburg) nog ruim 33 graden...en behoorlijk benauwdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat het zuidoosten van het land ook wel flink wat gaat krijgen
Nou, ik zit hier dus in Twente en de bbq gaat zo aan hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef Postbus100 het volgende:
Piet Paulusma beveelt nog aan om te gaan bbq'en
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier dus in Twente en de bbq gaat zo aan hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |