SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Zo te zien ook hagel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:34 schreef Junglebeast het volgende:
Gaat lekker los nu op http://surfersparadise.be/beachcam/
Zo danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:34 schreef Junglebeast het volgende:
Gaat lekker los nu op http://surfersparadise.be/beachcam/
we gaan deaud!quote:
Het lijkt wel snilquote:
Save the prullenbak!!quote:
Geef toe, het was een naar zicht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef Infection het volgende:
Nu wordt de prullenbak gecensureerd.
Er mag tegenwoordig ook niets meer.
Maak een paar foto's voor ons, volgens mij zit jij wel goedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:35 schreef Fred0w het volgende:
Hier in Zeeland richting het zuiden nu een aambeeld te zien.
Eindelijk zit je daar waar het onweer is!!!quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:45 schreef Rabieluh het volgende:
We zullen je nooit vergeten, dappere strijder.
[ afbeelding ]
Blijf maar lekker groeien, krijgen we hier tenminste nog wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets groter en hij net zo groot als die van pinkpop
Ik zal zo eens kijken, ondertussen is het wat bewolkt geraakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:43 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Maak een paar foto's voor ons, volgens mij zit jij wel goed!
Windstoten tot 120km/h in Frankrijktwitter:KeraunosObs twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 16:49:42Rafale à 120 km/h relevée sur l'aérodrome de #Cambrai-Epinoy dans le Nord-Pas de Calais reageer retweet
denk dat die er wel eerder is dan om 8 a 10 u vnvquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets groter en hij net zo groot als die van pinkpop
Hier op Tholen is het inderdaad 31 graden, 10 graden verschil met Middelburgquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Bijna 10 graden verschil tussen zuid zeeland en midden zeeland
Jezus wat een piekquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[Weern00b]
Ik woon in Groningen, ik vrees dat het onweer al aardig is afgezwakt als het ons bereikt. Wat denken jullie?
[/Weern00b]
Dit type weer is altijd nowcasten, maar ik vermoed dat het daar lang niet zo hevig zal zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[Weern00b]
Ik woon in Groningen, ik vrees dat het onweer al aardig is afgezwakt als het ons bereikt. Wat denken jullie?
[/Weern00b]
Weer + extrapolatie = grote kans op teleurstellingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:02 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam geeft bij buienradar ook zo'n zieke piek
rond 19:00
tijd om te verhuizenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Jammer, altijd wel groot fan van onweer. Hoopte op een spektakelstuk, maar het zal dus behoorlijk tegenvallen. Jammer
Altijd he?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
De rode pitjes lijken toch kleiner te worden naar mate ze Leiden naderen, precies volgens schema dus.
Hij heeft nog een uurtje om niet dood te bloeden.quote:
Maar goed volgens buienradar zou het hier voorlopig nog niet regenenquote:
Als diegene die nu boven Gent zit een klein tikkeltje naar rechts gaat krijg ik hier de volle ladingquote:
Hier is het nu gewoon helemaal windstil, stilte voor de stormquote:
ik zit vlakbij het raam en ik schrok me rot van die eerste windvlaagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het nu gewoon helemaal windstil, stilte voor de storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |