Hier op Tholen is het inderdaad 31 graden, 10 graden verschil met Middelburgquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Bijna 10 graden verschil tussen zuid zeeland en midden zeeland
Jezus wat een piekquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[Weern00b]
Ik woon in Groningen, ik vrees dat het onweer al aardig is afgezwakt als het ons bereikt. Wat denken jullie?
[/Weern00b]
Dit type weer is altijd nowcasten, maar ik vermoed dat het daar lang niet zo hevig zal zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[Weern00b]
Ik woon in Groningen, ik vrees dat het onweer al aardig is afgezwakt als het ons bereikt. Wat denken jullie?
[/Weern00b]
Weer + extrapolatie = grote kans op teleurstellingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:02 schreef marcel-o het volgende:
Rotterdam geeft bij buienradar ook zo'n zieke piek
rond 19:00
tijd om te verhuizenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Jammer, altijd wel groot fan van onweer. Hoopte op een spektakelstuk, maar het zal dus behoorlijk tegenvallen. Jammer
Altijd he?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
De rode pitjes lijken toch kleiner te worden naar mate ze Leiden naderen, precies volgens schema dus.
Hij heeft nog een uurtje om niet dood te bloeden.quote:
Maar goed volgens buienradar zou het hier voorlopig nog niet regenenquote:
Als diegene die nu boven Gent zit een klein tikkeltje naar rechts gaat krijg ik hier de volle ladingquote:
Hier is het nu gewoon helemaal windstil, stilte voor de stormquote:
ik zit vlakbij het raam en ik schrok me rot van die eerste windvlaagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het nu gewoon helemaal windstil, stilte voor de storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |