Slechts 37 seconden tussen 2 paints die (in)direct met Putin te maken hebben. Nice.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:43 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Waar is Putin?
6 voor creativiteitquote:
ik ben dan ook een mega paintn00b, maar heb er net ff zin inquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
6 voor creativiteit
3 voor uitvoering.
Sorry nu zal ik moeten stoppen, durf eigenlijk niet tegen vrouwen te praten.quote:
aangezien jij boks-chick bent zag ik in jou een goede sparringpartnerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:28 schreef BrandX het volgende:
ja hoi boiiis, fitties doen jullie maar via dm uitvechten, het hier graag on toipc houden, thanks!
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:28 schreef BrandX het volgende:
ja hoi boiiis, fitties doen jullie maar via dm uitvechten, het hier graag on toipc houden, thanks!
Dit!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:28 schreef BrandX het volgende:
Het duurde een hele tijd voordat ik door had dat hij niet met een bal aan het hooghouden was.quote:
Wel een leuk idee...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
Hmmm een koekoeksklok-koekoek uit z'n voorhoofd laten komen, gaat niet echt lukken!
Heb ook nog even gezocht om je idee toch uit te voeren maar kon ook geen geschikte foto van zo'n koekoek vinden...quote:
Lastig idd he? Ik had eindelijk een werkend plaatje gevonden, maar die was gemaakt door iemand die blijkbaar hier op stond:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heb ook nog even gezocht om je idee toch uit te voeren maar kon ook geen geschikte foto van zo'n koekoek vinden...
Ehhh wat?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]leuke referentie naar de Mickey mouse competitie.
De eredivisie wordt vaak de micky mouse competitie genoemd, ik dacht dat daar naar refereerde met Mickey...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh wat?
Het was een referentie naar de Fifa!Fifa fo fum.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De eredivisie wordt vaak de micky mouse competitie genoemd, ik dacht dat daar naar refereerde met Mickey...
blijkbaar niet
wtfquote:
Dat is dus ongeveer net zoveel als ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ik weet nog net dat er met voetbal 20 kerels achter een balletje aan rennen om die in 1 van de 2 netjes te schoppen, en dat in beide netjes iemand staar die dat weer moet tegenhouden, maar daar is dan ook alles mee gezegd!
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer net zoveel als ik.
Snap ook nooit waarom mensen zich er zo druk om kunnen maken.
Maar goed, er schijnt veel geld mee gemoeid te zijn en in dat opzicht is die Blatter een crimineel, en je kan aan zijn kop zien dat die man niet deugt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 11:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Als ik op dat snoep google, zie je echt het logo van de Fifa een paar keer voorbij komen!
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:11 schreef ToT het volgende:
Geen wonder dat hij zo veel zat te sjoemelen met geld: hij was namelijk voor een dure operatie aan het sparen!
[ afbeelding ]
7135 likesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:34 schreef Danny het volgende:
Dit topic heeft het FOK!opperbaas seal of facebookapproval gekregen en is nu gedeeld op ons facebook account:
https://www.facebook.com/fok.nl
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:35 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:55 schreef shiznuts het volgende:
Nog eentje om het af te leren dan...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|