6 voor creativiteitquote:
ik ben dan ook een mega paintn00b, maar heb er net ff zin inquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
6 voor creativiteit
3 voor uitvoering.
Sorry nu zal ik moeten stoppen, durf eigenlijk niet tegen vrouwen te praten.quote:
aangezien jij boks-chick bent zag ik in jou een goede sparringpartnerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:28 schreef BrandX het volgende:
ja hoi boiiis, fitties doen jullie maar via dm uitvechten, het hier graag on toipc houden, thanks!
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:28 schreef BrandX het volgende:
ja hoi boiiis, fitties doen jullie maar via dm uitvechten, het hier graag on toipc houden, thanks!
Dit!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:28 schreef BrandX het volgende:
Het duurde een hele tijd voordat ik door had dat hij niet met een bal aan het hooghouden was.quote:
Wel een leuk idee...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
Hmmm een koekoeksklok-koekoek uit z'n voorhoofd laten komen, gaat niet echt lukken!
Heb ook nog even gezocht om je idee toch uit te voeren maar kon ook geen geschikte foto van zo'n koekoek vinden...quote:
Lastig idd he? Ik had eindelijk een werkend plaatje gevonden, maar die was gemaakt door iemand die blijkbaar hier op stond:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heb ook nog even gezocht om je idee toch uit te voeren maar kon ook geen geschikte foto van zo'n koekoek vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |