Verstandig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan FOK! users op facebook.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan facebook.
In die film had hij een dochter. Jezus heb je wel opgelet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet ees dat hij een dochter had, dan gaat hij van mijn lijstje, ik hoef geen kinderen
Stuur maar even door dan, dan ga ik even lachen.quote:
Die film heb ik niet gekeken he. Al had de Asylumversie hoofdrolspeler ook een dochter .quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In die film had hij een dochter. Jezus heb je wel opgelet?
[..]
Stuur maar even door dan, dan ga ik even lachen.
Had die film ook een fake The Rock?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die film heb ik niet gekeken he. Al had de Asylumversie hoofdrolspeler ook een dochter .
Onder een nepnaam zodat ik op pagina's kan kijken waar je moet inloggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een facebook account, Corrie.. maar je voegt niemand toe.
Mag je best weten, maar ik wil niet dat zulke dingen hier terecht komenquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maarre, LTDVK, is er een reden dat ik niet mag weten hoe je er uit ziet?
Schaam je je ergens voor?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In die film had hij een dochter. Jezus heb je wel opgelet?
Tuurlijk maar die was niet zo gespierdquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had die film ook een fake The Rock?
Als ik het mag weten, dm het me dan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je best weten, maar ik wil niet dat zulke dingen hier terecht komen.
Oeeeeh nieuwsgierig aagje hier.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik het mag weten, dm het me dan.
Hacks!quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder een nepnaam zodat ik op pagina's kan kijken waar je moet inloggen.
Works every time.quote:
Ik hou van mannen met kranen in hun huisquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Johannes is ook aan het hosselen geslagen.
Nee alleen de mensen die hem op fb hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker als blijkt dat iedereen het al weet behalve ik.
Yas, Specu, timmmmmquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker als blijkt dat iedereen het al weet behalve ik.
FOK! users op fb hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee alleen de mensen die hem op fb hebben.
Nee hoorquote:
Leuk, maar ik heb nog steeds niks ontvangen van je.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas, Specu, timmmmmen Yoki zijn de enigen
.
Dit klinkt een beetje wanhopigquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb nog steeds niks ontvangen van je.
Jij hebt anders ook geen foto in je fotoboek hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, het is wanhopig.
Ik snap niet waarom hij er zo geheimzinnig over doet.
Ik heb hem nu een foto van mezelf gestuurd :s :s :$ :$quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook geen foto in je fotoboek hoor
omgquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem nu een foto van mezelf gestuurd :s :s :$ :$
hopelijk krijg ik er wat voor terug![]()
Nou liever niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moet je eerst om zijn whatsapp vragen Joh, daar zijn mensen iets makkelijker in het versturen van selfies.
Je zat laatst toch ook gewoon in de groepschat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook geen foto in je fotoboek hoor
Ja klopt. Gaat er meer om dat die zo lang doorgaat over die fotoquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zat laatst toch ook gewoon in de groepschat.
'kraan'quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zou ik dan met hem over moeten praten?
Foto's van onze kraan uitwisselen, en dan?
Met resultaat, dus boeiend!quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Gaat er meer om dat die zo lang doorgaat over die foto
quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met resultaat, dus boeiend!
We zijn allemaal erg benieuwd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
Zal morgen eens een foto van mijn kraan maken.
Wollah.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zeg jij, wij nemen die pleintje gewoon over a sahbi.
Is het die foto met fiets?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met resultaat, dus boeiend!
Denk je dat LTKDV een kans maakt in de Giro?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag er zelfs meerdere naast elkaar. Wat een genot.
Zo droog ditquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_isis_opgedoken.html
Broek op de knietjes?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag er zelfs meerdere naast elkaar. Wat een genot.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hey dit komt me heel bekend voor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil LTDVK belonen voor zijn goede gedrag.
[ afbeelding ]
![]()
Met zo'n kraan ben je sowieso al een 'no'quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil LTDVK belonen voor zijn goede gedrag.
[ afbeelding ]
![]()
Dat is retro.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n kraan ben je sowieso al een 'no'Niks geen hip design of kleurtje en dan ook nog eens praktisch geplaatst
.
Back to the 90s zoals Mani al zegt. Dit komt binnenkort helemaal terug, ik ben pre-hipster in de kranenscene.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n kraan ben je sowieso al een 'no'Niks geen hip design of kleurtje en dan ook nog eens praktisch geplaatst
.
Niet te negatief. Anders durft Harry zijn kraan niet te plaatsen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
.
Misschien nog van de kraan waarmee hij zichzelf in bed takelt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet te negatief. Anders durft Harry zijn kraan niet te plaatsen.
"deze plijntje is nu van mijquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zeg jij, wij nemen die pleintje gewoon over a sahbi.
Morgen komen we met de 180'ers.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
"deze plijntje is nu van mij
gr gr
jeboiyokiiiiii"
De avond is al voorbij, jammer dan. Het is nacht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:25 schreef LTVDK het volgende:
Zo kunnen we dan eindelijk voor het eerst deze avond normaal met elkaar gaan communiceren?
Dat is slechts een technisch detail, niks om je druk over te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De avond is al voorbij, jammer dan. Het is nacht.
Heb je ook filmpjes waarop ze loeihard op hun bek gaan bij het maken van een wheelie?quote:
Ja hoor, waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:25 schreef LTVDK het volgende:
Zo kunnen we dan eindelijk voor het eerst deze avond normaal met elkaar gaan communiceren?
Zo maakt Fatima de streets of Agga anders ook altijd onveiligquote:
Precies. Den Haag Connecties toch.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo maakt Fatima de streets of Agga anders ook altijd onveilig
Gewoon af en toe een drive-by op die tatta's, je weet toch.quote:
Kijk Jasmijn er helemaal verstand van hebben. Gangster.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Komen trouwens niet uit Den Haag:P
Erdem vdb 4 maanden geleden
Even voor de duidelijkheid voor de ezels onder ons, de personen op scooters zijn niet van dhc. Dhc heeft hier alleen een track op gemaakt en dit filmpje is opgenomen bij de schalkwijkse brug door mensen uit 0345
Je bedoeld copy and paste?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kijk Jasmijn er helemaal verstand van hebben. Gangster.
Hoe kwam je dan aan dat dikke Haagse accent?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Komen trouwens niet uit Den Haag:P
Erdem vdb 4 maanden geleden
Even voor de duidelijkheid voor de ezels onder ons, de personen op scooters zijn niet van dhc. Dhc heeft hier alleen een track op gemaakt en dit filmpje is opgenomen bij de schalkwijkse brug door mensen uit 0345
Die mensen in die clip.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat dikke Haagse accent?
Crtl+c Ctrl+v gangstahquote:
Nee dit gaat hem niet worden Yasmina.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Geef mij maar gewoon Mr Polska en Ronnie Flex.
Ronnie Flex heeft al meerdere keren opgetreden in Groningen kan ik je vertellen, en alle keren stond hij uiteraard stijf van de drugs zoals het een artiest betaamt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Geef mij maar gewoon Mr Polska en Ronnie Flex.
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dit gaat hem niet worden Yasmina.
- Naakt in je rokje staan? Is ze nou naakt of heeft ze een rokje aan?
- Wat hebben farao's en piramides hier mee te maken? Dit is toch een Mocroanier?
- Irritante manier van praten/zingen.
Ronnie is een lieverd, hij rookt wel eens een jointje, maar dat mag allemaal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronnie Flex heeft al meerdere keren opgetreden in Groningen kan ik je vertellen, en alle keren stond hij uiteraard stijf van de drugs zoals het een artiest betaamt.
Ronnie treedt 5 juli op in Oss, misschien kunnen we dan een meet houden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ronnie is een lieverd, hij rookt wel eens een jointje, maar dat mag allemaal.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima plan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronnie treedt 5 juli op in Oss, misschien kunnen we dan een meet houden.
En dan kan Specularium ook nog eens zijn favoriete youtube filmpje naspelen.
Chipz was echt wel helemaal de bom bij de Kids Top 20!quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
Wat een agressieve muziek allemaal zeg, even dat toontje wat omlaag
Welke bedoel je? Dat hij van 20 hoog uit een flatgebouw springt?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronnie treedt 5 juli op in Oss, misschien kunnen we dan een meet houden.
En dan kan Specularium ook nog eens zijn favoriete youtube filmpje naspelen.
Dit is net zoiets. Arabian nights, wat doen al die Indiers dan in het filmpje potverdikkie?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
Wat een agressieve muziek allemaal zeg, even dat toontje wat omlaag
Dat is een gifje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Dat hij van 20 hoog uit een flatgebouw springt?
Ah, dat filmpje. Ik maakte me al een beetje zorgen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een gifje.
Op veler verzoek, start. Het filmpje.
quote:
Dat duurt 5 minuten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
Ja gedaan. Link staat hier boven. Maar zal vast fake zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:51 schreef YokiKater het volgende:
Even F5 doen in dit topic en dan opnieuw.
Waarom heb je een zwart blokje voor je hoofd?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gedaan. Link staat hier boven. Maar zal vast fake zijn.
Eerst probeert een nerd haar te versieren lukt niet. Vanaf 1.50 komt de thug en dan moet je kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat duurt 5 minuten.
Ik wil vermaak in 20 seconden.
Ik heb het toch maar snel gekeken ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eerst probeert een nerd haar te versieren lukt niet. Vanaf 1.50 komt de thug en dan moet je kijken.
Denk je dat het echt is?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar snel gekeken ja.
Ik zag een keer op Discovery een aflevering en daarin hadden ze getest hoe goed mensen een gezicht onthouden die ze net ontmoeten. Dus hadden ze verborgen camera's in een hotellobby of zoiets staan en mensen moesten zich daar voor iets aanmelden. Dus die mensen kwamen en toen was de gast achter de balie gewoon blank maar die liet dan zogenaamd zn pen vallen en terwijl hij bukte kwam er dan ineens een donkere gast te voorschijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de zelfde jongen.
Ongelofelijk!
NeuroTypicals ..quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag een keer op Discovery een aflevering en daarin hadden ze getest hoe goed mensen een gezicht onthouden die ze net ontmoeten. Dus hadden ze verborgen camera's in een hotellobby of zoiets staan en mensen moesten zich daar voor iets aanmelden. Dus die mensen kwamen en toen was de gast achter de balie gewoon blank maar die liet dan zogenaamd zn pen vallen en terwijl hij bukte kwam er dan ineens een donkere gast te voorschijn.
Mensen hadden het niet door. Serieus niet.
Lol, dat is wel heel domquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag een keer op Discovery een aflevering en daarin hadden ze getest hoe goed mensen een gezicht onthouden die ze net ontmoeten. Dus hadden ze verborgen camera's in een hotellobby of zoiets staan en mensen moesten zich daar voor iets aanmelden. Dus die mensen kwamen en toen was de gast achter de balie gewoon blank maar die liet dan zogenaamd zn pen vallen en terwijl hij bukte kwam er dan ineens een donkere gast te voorschijn.
Mensen hadden het niet door. Serieus niet.
Ja maar dat is iets totaal anders. Hier werden ze gewoon ineens verder geholpen door een donkere medewerker en niets vreemds viel ze op.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lol, dat is wel heel dom
Ik vind het soms wel lastig namen van mensen te onthouden als ik ineens allemaal nieuwe mensen ontmoet, bijvoorbeeld op een feestje ofzo, maar zoiets zou mij denk ik niet overkomen.
OMDAT JE EEN VUIGE RACIST BENT JAquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lol, dat is wel heel dom
Ik vind het soms wel lastig namen van mensen te onthouden als ik ineens allemaal nieuwe mensen ontmoet, bijvoorbeeld op een feestje ofzo, maar zoiets zou mij denk ik niet overkomen.
Misschien kunnen we ook een test houden dat een man met een snor ineens wordt vervangen door een vrouw met een snor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat is iets totaal anders. Hier werden ze gewoon ineens verder geholpen door een donkere medewerker en niets vreemds viel ze op.
Ik ben al lang trots op dat je het concept leg day begrijpt. Kuddo's voor jou a sahbi!quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:05 schreef Peunage het volgende:
Godver%$&$%$
Nog steeds pijn van leg day. Wat ben ik voor zwakkeling.
Nja je verwacht dat mensen die dat niet zijn het ook al zou opvallen, maar niet dus. Van de 50 ofzo waren er maar 1 of 2 die het wel opviel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Min of meer, ik weet zeker dat ruim 90% van de autisten het wel zou opvallen.
Achteraf wel altijd spijt man. Herstel gaat veel langzamer dan andere spiergroepen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben al lang trots op dat je het concept leg day begrijpt. Kuddo's voor jou a sahbi!
Mjah, sheeplequote:Op donderdag 4 juni 2015 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja je verwacht dat mensen die dat niet zijn het ook al zou opvallen, maar niet dus. Van de 50 ofzo waren er maar 1 of 2 die het wel opviel.
Hou je bek joh, mietje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Achteraf wel altijd spijt man. Herstel gaat veel langzamer dan andere spiergroepen.
No pain, no gain bro!quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Achteraf wel altijd spijt man. Herstel gaat veel langzamer dan andere spiergroepen.
WAKE UP SHEEPLE!!!!!!!quote:
Think Different! (Dat zou jou toch moeten aansprekenquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WAKE UP SHEEPLE!!!!!!!
Is dit opeens BNW geworden?
Nogmaals, ik ben geen applefanboyquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Think Different! (Dat zou jou toch moeten aanspreken)
Ewa wat kwast. Bezem sahbi.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Peunage maar een rare kwast.
Nee dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ewa wat kwast. Bezem sahbi.
Is een bezem iets goeds in straattaliaans, Yasmina?
Hij woont ook in Almere.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Peunage maar een rare kwast.
Dat wens je niemand toe natuurlijk, arme knulquote:
In de kunstwereld is het juist een compliment om kwast genoemd te worden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ewa wat kwast. Bezem sahbi.
Is een bezem iets goeds in straattaliaans, Yasmina?
Ik heb een keer op zo'n OV-fiets gereden en dat was in die paupergrafstadquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, je bent alleen een beetje raar met je kraan, Apple, Windows telefoon, OVfiets.
Oh, in dat geval bedanktquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de kunstwereld is het juist een compliment om kwast genoemd te worden.
Zijn daar ook pics van?quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een keer op zo'n OV-fiets gereden en dat was in die paupergrafstad
Ja ga jij maar vrolijk iedereen op straat bezem noemenquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, in dat geval bedankt
Een bezem is eigenlijk ook maar een hele grote kwast.
Of een kwast is een kleine bezem, kan allebei.
Ik geniet altijd van de A6.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:16 schreef YokiKater het volgende:
Zodra ik de A6 op draai krijg ik altijd meteen razende apenaids.
Die heb je nou toch al joh viespeuk.quote:
Betekent zoiets als doelloze of hoer in het geval van een meisje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zeggen het altijd met een boze intonatie. Dus het klinkt negatief.
Keiharde discriminatie van die lui, er zijn ook mannelijke hoeren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Betekent zoiets als doelloze of hoer in het geval van een meisje.
Wel chill want je kunt +- 40 minuten ongestoord door rijdenquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:16 schreef YokiKater het volgende:
Zodra ik de A6 op draai krijg ik altijd meteen razende apenaids.
Wanneer precies vroeger?quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:19 schreef Peunage het volgende:
Johannes Vermeer was trouwens een schilder van vroeger, dat jullie het weten.
Nee, het is gewoon fucked up. In 1 keer in de middle of nowhere en dan wetende dat je eerst volgende halte Almere is. Het is fucking sadness man. Als ik er ooit mijn rijbewijs kwijt raak dan geef ik als reden op dat ik er zo snel mogelijk weg wilde.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel chill want je kunt +- 40 minuten ongestoord door rijden
Dquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
A 1632-1675
B 300 voor Corrie - 220 na Corrie
C 1992 en nog steeds in leven
D 1713-1783
Komt wel goed schatjequote:
Ze heeft wel iets, maar voor mij niet de wow factor of zo. Misschien als ze leuke extra's heeft of zo, lelijk is ze niet maar zo als eerste indruk .. nah, niets bijzonders.quote:
Nightnight bitchquote:
Nee prima. Meer voor mij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets, maar voor mij niet de wow factor of zo. Misschien als ze leuke extra's heeft of zo, lelijk is ze niet maar zo als eerste indruk .. nah, niets bijzonders.
Ga een rondje wandelen met Swift!quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:46 schreef YokiKater het volgende:
Dit is ook heel slecht want ik heb sinds deze maand zo'n streng regime om mij weer op het pad te krijgen en dat er elke dag in de ochtend iemand langs komt, maar morgen komt er niemand want dat moet voor de donderdag nog geregeld worden.
Die is bij mijn ouders heh, ik zit in mijn eigen huis. In het weekend ben ik meestal bij mijn ouders.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga een rondje wandelen met Swift!
Die ken ik allemaal alquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, uh, dan moet je wat anders zien te doen.
Mani en ik raden je aan wat afleveringen van Community te gaan kijken.
Ik ben een soort mix tussen Abed, Rainman, Sheldon en Keesquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een keer dan, wat is het toch genieten
quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik herinner me opeens dat ik morgen om half tien ook ergens moet zijn.
Dus ga ik maar, doei
Het is wel grappig maar het minpunt is dat het teveel van hetzelfde is.. een beetje zoals Friends.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
Ik ga al die afleveringen van Community kijken en er dan heel stoer over meepraten terwijl ik het helemaal niks vind.
Dan heb ik jullie echt mooi tuk.
Dit weet ik al.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is wel grappig maar het minpunt is dat het teveel van hetzelfde is.. een beetje zoals Friends.
Willy heeft vandaag een gevat grapje gemaakt:quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik taai ook af
Willy zet het feest wel voort
[ afbeelding ]
Als Willy zo doorgaat, kan hij binnenkort in NWS-SC komen posten.quote:... Zo worden bijen ingezet voor de bestuiving van de planten. In een doos zat een zwerm bijen. ,,Ik zie een koningin", zei minister Edith Schippers (Volksgezondheid) die het koninklijk paar bij het bezoek in Chicago begeleidt. ,,Die zie ik elke dag" reageerde Willem-Alexander ad rem.
Heftigquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:35 schreef Viro het volgende:
Gvd wat is het met vrouwen en controle?! Zit er hier 1 te zeiken waarom ik na 4 maanden mijn relatie status niet heb aangepast op fbDie is vanaf morgen weer single.
Ze wil gewoon met je pronken, is toch een compliment?quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:35 schreef Viro het volgende:
Gvd wat is het met vrouwen en controle?! Zit er hier 1 te zeiken waarom ik na 4 maanden mijn relatie status niet heb aangepast op fbDie is vanaf morgen weer single.
Wat voor waarde voegt een relatie update van fb daadwerkelijk toe aan een relatie? Dat pronken doet ze maar irl en niet digitaal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze wil gewoon met je pronken, is toch een compliment?
Ik vertik het gewoon om aan te passen als ik amper actief ben op fb. Daarbij is het mijn profiel, zij heeft niets te zeggen over wat er op of in staat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:47 schreef timmmmm het volgende:
Het gek vinden dat je vrouw het maar matig vindt dat je bijna een half jaar samen bent en nog steeds op facebook zegt dat je single bent
Nu lieg je op facebook over je relatiestatus. Ik kan me voorstellen dat je vriendin dat ergerlijk vindt dat je, toegegeven door laksheid en niet uit kwade wil, liegt op facebook ove single zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat voor waarde voegt een relatie update van fb daadwerkelijk toe aan een relatie? Dat pronken doet ze maar irl en niet digitaal.
[..]
Goed dat er mensen anno 2015 nog principieel durven zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef Elfletterig het volgende:
Maar om daar nou een relatie voor op te zeggen...
Jij snapt het, gezeik begon toen ik van de week vanuit het niets actief was op fb.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel goed Viro. Facebook maakt gewoon meer kapot dan je lief is.
Het is een sociale medium en geen datingsite. Als ze meer waarde hecht aan een status update dan mijn woord en daden, mag ze lekker oprotten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef Elfletterig het volgende:
Maar om daar nou een relatie voor op te zeggen...
Laksheid geef ik je, maar liegen is het niet. Ik zie de correlatie tussen fb en relatie niet. Feit is dat ik al in een relatie ben met haar, het aanpassen van een status op fb maakt het niet officieler.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu lieg je op facebook over je relatiestatus. Ik kan me voorstellen dat je vriendin dat ergerlijk vindt dat je, toegegeven door laksheid en niet uit kwade wil, liegt op facebook ove single zijn
Het zijn altijd de kwaadaardige vriendinnen die het verpestenquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze lastige vragen gekregen van vriendinnen waarom haar vriend op facebook niet de juiste status heeft en heeft ze geen zin de moeite te nemen het uit te leggen.
Je facebookstatus zegt dat je geen relatie hebt. En je hebt wel een relatie. Dus op facebook lieg je. Je status staat er tochquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Laksheid geef ik je, maar liegen is het niet. Ik zie de correlatie tussen fb en relatie niet. Feit is dat ik al in een relatie ben met haar, het aanpassen van een status op fb maakt het niet officieler.
Gelukkig zijn er ook nog normale mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Laksheid geef ik je, maar liegen is het niet. Ik zie de correlatie tussen fb en relatie niet. Feit is dat ik al in een relatie ben met haar, het aanpassen van een status op fb maakt het niet officieler.
Ik ga dat zo ook maar eens doen. Ik verheug me nu al op de blikken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:50 schreef Specularium het volgende:
Vandaag eindelijk zonder broek naar buiten.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zijn altijd de kwaadaardige vriendinnen die het verpesten
Wauw, exact zelfde woorden die zij ook gebruiktequote:Op donderdag 4 juni 2015 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je facebookstatus zegt dat je geen relatie hebt. En je hebt wel een relatie. Dus op facebook lieg je. Je status staat er toch
Klopt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Wauw, exact zelfde woorden die zij ook gebruikte![]()
Laat ik het anders verwoorden, dat je dan mijn perspectief begrijpt: een sociale medium hoort niet als basis gebruikt te worden om een relatie aan te duiden.
Ik snap dat ze kwaad kan worden maar ze heeft er zelf voor gekozen om een relatie aan te gaan met mij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je snapt ook wel een beetje dat ze kwaad worden, want zij vinden dat soort onzin wel belangrijk.
En met je gigantische penis.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik snap dat ze kwaad kan worden maar ze heeft er zelf voor gekozen om een relatie aan te gaan met mij.
Dat is altijd zo, want anderen weten meer over jouw eigen relatie dan jijzelfquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:22 schreef Specularium het volgende:
Zul je ook altijd zien, op het moment dat je het openbaar zet gaat ineens alles in je relatie kut.
En dan gaat Marianne zich de hele tijd bemoeien met je status.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, want anderen weten meer over jouw eigen relatie dan jijzelf
Ik blijf gewoon mijn vraag stellen tot ik een goed onderbouwd antwoord krijg ipv "je bent nu aan het liegen op fb" of "het staat leuker in ons eigen profiel".quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:24 schreef sp3c het volgende:
gewoon van facebook afgooien tot ze weer normaal kan doen, dat werkt wel denk ik
Je gebruikt je facebook, of je nu wil of niet, nu ook om je relatiestatus aan te duiden. Enige wat zij vraagt is of je het de waarheid wil laten vertellenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Wauw, exact zelfde woorden die zij ook gebruikte![]()
Laat ik het anders verwoorden, dat je dan mijn perspectief begrijpt: een sociale medium hoort niet als basis gebruikt te worden om een relatie aan te duiden.
Heb zo'n hekel daaraan. Alsof men niets beters te doen heeft dan de hele dag op fb te hangenquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan gaat Marianne zich de hele tijd bemoeien met je status.
De waarheid op facebook is een beetje een contradictie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gebruikt je facebook, of je nu wil of niet, nu ook om je relatiestatus aan te duiden. Enige wat zij vraagt is of je het de waarheid wil laten vertellen
Sinds wanneer is het officieel vastgelegd dat je een relatie moet aanduiden op fb? En het heeft niets te maken met liegen/waarheid anders was ze wel na dag 1 al aan het mekkeren geweest ipv na 4 maanden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gebruikt je facebook, of je nu wil of niet, nu ook om je relatiestatus aan te duiden. Enige wat zij vraagt is of je het de waarheid wil laten vertellen
Ze wil je gewoon als trofee laten zienquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het officieel vastgelegd dat je een relatie moet aanduiden op fb? En het heeft niets te maken met liegen/waarheid anders was ze wel na dag 1 al aan het mekkeren geweest ipv na 4 maanden.
Trots op je.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist een elflettereske woordgrap in deze reactirs gemaakt. Ik ben trots
Is tweede klas goed genoeg voor politiek?
Ze ben ik gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zet gewoon op zijn facebook dat hij een relatie met Yasmin heeft.
Zie mijn eerdere postquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon als trofee laten zien.
Ja maar zo zien haar vriendinnen geen statusupdate, snap dat danquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere postEn als ze digitaal wil pronken kan ze zo mijn fb pagina openen.
Boeiend of haar vriendinnen het kunnen zien of niet, die hebben niks te maken met de relatie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zo zien haar vriendinnen geen statusupdate, snap dat dan
Dat is gewoon vrouwenlogica, daar snapt niemand wat vanquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Boeiend of haar vriendinnen het kunnen zien of niet, die hebben niks te maken met de relatie.
Wat ben ik blij dat ik niet eens weet wat dat is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zo zien haar vriendinnen geen statusupdate, snap dat dan
Zie het alsof je iedereen een kaartje stuurt waarop je zegt dat je een relatie hebtquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet eens weet wat dat is.
Oh ja dat deed ik vroeger altijd natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie het alsof je iedereen een kaartje stuurt waarop je zegt dat je een relatie hebt.
#Tijdmachine
Het slaagt ook nergens op, zulke meuk is alleen gemaakt voor mensen die enorm geilen op sociale statusquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat deed ik vroeger altijd natuurlijk
Bij het woord 'status' krijg ik al jeuk eigenlijk. Alsof al dan niet een relatie hebben je status geeft. Nou ja hier op FOK! misschien omdat 99% dat niet heeft
Ze maken het veel te ingewikkeld, is helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon vrouwenlogica, daar snapt niemand wat van.
Ik begrijp sowieso de behoefte niet die sommige mensen hebben om maar ALLES op internet te kwakken. Met wie je het waar en hoe gedaan hebt en weet ik veel wat nog meer.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het slaagt ook nergens op, zulke meuk is alleen gemaakt voor mensen die enorm geilen op sociale status.
En 3x raden wie binnenkort samen met mij single is?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het slaagt ook nergens op, zulke meuk is alleen gemaakt voor mensen die enorm geilen op sociale status.
Dat heb ik nooit begrepen, ten eerste kan je het alleen maar hard terugkrijgen en ten tweede boeit het eigenlijk helemaal niemand.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso de behoefte niet die sommige mensen hebben om maar ALLES op internet te kwakken. Met wie je het waar en hoe gedaan hebt en weet ik veel wat nog meer.
Dan pas je tenminste weer in dit topicquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:37 schreef Viro het volgende:
[..]
En 3x raden wie binnenkort samen met mij single is?![]()
OT: dit dus, slaat helemaal nergens op.
Ergste blijven kersverse moeders, dan krijg je tig foto's te zien van de babyquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso de noodzaak niet die sommige mensen voelen om maar ALLES op internet te kwakken. Met wie je het waar en hoe gedaan hebt en weet ik veel wat nog meer.
Nog een reden om geen FB te gebruikenquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ergste blijven kersverse moeders, dan krijg je tig foto's te zien van de baby
i envy youquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een reden om geen FB te gebruikenIk zal er ook wel te oud(erwets) voor zijn.
Zit nou niet zo interessant te doen want jij weet dat allemaal precies.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet eens weet wat dat is.
Nee want ik gebruik FB niet zoals je weet. Niet waar het voor bedoelt is iig.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit nou niet zo interessant te doen want jij weet dat allemaal precies.
Jij gebruikt het alleen om ons allemaal in de gaten te houden he, smiechtquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want ik gebruik FB niet zoals je weet. Niet waar het voor bedoelt is iig.
Jij gebruikt het alleen om allemaal pics te uploaden naar Tinder.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want ik gebruik FB niet zoals je weet. Niet waar het voor bedoelt is iig.
Nee hoe kan dat ik weet jullie namen niet eens.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gebruikt het alleen om ons allemaal in de gaten te houden he, smiecht.
Ja vast.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoe kan dat ik weet jullie namen niet eens.
Tinder gebruik ik ook niet. Ik weet wat het is maar niet eens hoe het eruit ziet eigenlijk. Iets met foto's die je kunt 'swipen'.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gebruikt het alleen om allemaal pics te uploaden naar Tinder.
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Tinder gebruik ik ook niet. Ik weet wat het is maar niet eens hoe het eruit ziet eigenlijk. Iets met foto's die je kunt 'swipen'.
Waarom zou ik daar over liegen oliebol. Ik zou dat trouwens nooit gebruiken, beetje genant of zo dat je mensen afschrijft op een fotootje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |