Elflettering ligt nu te schuimbekken in de hoek van de kamer.quote:
OV-fiets in die nare stadquote:
Bij jou welquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij jou valt niet veel te pluizen trouwens.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij jou valt niet veel te pluizen trouwens.
Die whatsappjes zijn spannenderquote:
Ik ben eigenlijk meer met stomheid geslagen...quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elflettering ligt nu te schuimbekken in de hoek van de kamer.
Die vind ik wel spannender jaquote:
Giel Beelen heeft hier al klappen om gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Doen jullie dit al?
http://www.wtf.nl/social-(...)-tussen-borsten.html
Heb het net geprobeerd. Lukt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Giel Beelen heeft hier al klappen om gehad.
Haha, minitietjesquote:
Gelukkig heb je een grote persoonlijkheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja want als ik had gezegd dat ze joekels van een tetten had gehad zou dat mijn kansen echt vergrotenquote:
Ik hoef het niet eens te proberenquote:
Kop hem er maar in LTVDK.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te proberen
Nee laat maar. Wordt hier toch verkeerd opgevatquote:
Tuurlijk niet, doe maar gewoon even.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee laat maar. Wordt hier toch verkeerd opgevat
Je bedoelde het als compliment?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee laat maar. Wordt hier toch verkeerd opgevat
SPOILER: zie picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, ik schaam me niet voor mijn kleine boezem hoor. Ben er juist trots op.SPOILER: zie picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei toch al laat maarquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, ik schaam me niet voor mijn kleine boezem hoor. Ben er juist trots op.Ik klikte.SPOILER: zie picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn flauwe grapje was gisteren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is zo'n flauw grapje, die je zo graag wilde. Dus niet klagen, graag.
'Cupmaat vrouw niet zo belangrijk'quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja lul je hier maar onder uit jochie.
quote:
gahahahahah zover denken mannen niet eens na joh.quote:'Uit onderzoeken blijkt dat mannen toch eerst naar het IQ kijken. Het toont aan dat de vrouw goed voor zijn kinderen zal zorgen en dat haar ouders waarschijnlijk ook intelligent waren, wat veronderstelt dat ze goed is opgevoed.'
Met je vooroordelenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
gahahahahah zover denken mannen niet eens na joh.
Echt wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Niet die figuren die jij om 2 uur 's nachts ontmoet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Nee, we gaan allemaal voor een Barbiequote:Op woensdag 3 juni 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik snap dat wel in Agga, daar loopt niet zoveel intellect rondquote:
Klopt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet die figuren die jij om 2 uur 's nachts ontmoet.
Ja, had hier al eens eerder gestaan, daarom wist ik het nogquote:
Als Yasmin23 en jij ooit trouwen, wil ik timmmmm als ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, had hier al eens eerder gestaan, daarom wist ik het nog. Toen was ik het ook eens met de stelling
.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Yasmin23 en jij ooit trouwen, wil ik timmmmm als ambtenaar van de burgerlijke stand.
Heel de NWS-SC komt dan natuurlijk naar de bruiloft.
Uhhh?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.wtf.nl/social-buzz/28919/ode-benen-van-vrouw.html
Hier kunnen yasmin en ik tenminste wel aan meedoen.
Dat vraagt om pics natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.wtf.nl/social-buzz/28919/ode-benen-van-vrouw.html
Hier kunnen yasmin en ik tenminste wel aan meedoen.
Ja het is wel wat minder interessant misschien.quote:
Heb je die benen gezien?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja het is wel wat minder interessant misschien.
Die hebben hier al eens gestaan, van mijn blote benen.quote:
Natuurlijk zijn jullie allen uitgenodigdquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Yasmin23 en jij ooit trouwen, wil ik timmmmm als ambtenaar van de burgerlijke stand.
Heel de NWS-SC komt dan natuurlijk naar de bruiloft.
Niet waar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die hebben hier al eens gestaan, van mijn blote benen.
Deze heb ik even gemist, repost?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die hebben hier al eens gestaan, van mijn blote tieten.
Wel joh, had jij gepost vanuit dat LIF topic.quote:
Oh die.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel joh, had jij gepost vanuit dat LIF topic.
Dat moet voor mijn tijd zijn geweest want anders had ik het wel kunnen herinneren. Strakke broek foto's ken ik wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan alleen die blote benen van Mani herinnerenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen zat ik hier nog niet de hele tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
2013 was dat ergens, Yoki.
In de zomer dus ongeveer.
Er komt ook een uitgebreid fotoverslag op de FP...quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn jullie allen uitgenodigd.
Die foto doet het waarschijnlijk niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
2013 was dat ergens, Yoki.
In de zomer dus ongeveer.
Alleen als mijn wederhelft daar mee instemt natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt ook een uitgebreid fotoverslag op de FP...
Denk dat iedereen dat beeld nog op zijn netvlies heeft staan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan alleen die blote benen van Mani herinneren![]()
![]()
![]()
![]()
#Tsjernobylkuitenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als mijn wederhelft daar mee instemt natuurlijk.
Ik ben al aan het zoeken hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die foto doet het waarschijnlijk niet meer.
En dan pakt Specu hem vast en doen die een Enrique Iglesiasquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:45 schreef YokiKater het volgende:
Dan ga ik mooie beelden maken met de drone.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
Deze heb alvast wel gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo heb ik ruzie met KoosVogels?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zullen we als planner nemen?quote:
Anonymous, die weet inmiddels alles van multiculturele bruiloften.quote:
Koos heeft met iedereen ruziequote:Op woensdag 3 juni 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo heb ik ruzie met KoosVogels?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Anonymous, die weet inmiddels alles van multiculturele bruiloften.
Ja maar het moet niet vegetarisch wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Anonymous, die weet inmiddels alles van multiculturele bruiloften.
Nee, dat gun je niemand en het zou ook niet professioneel van mijn kant zijn als ik hem zo laag in de buurt van mensen laat vliegen. Straks met de nieuwe wetgeving is dat wellicht nog strafbaar ook.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan pakt Specu hem vast en doen die een Enrique Iglesias
Was behoorlijk bloederig idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat gun je niemand en het zou ook niet professioneel van mijn kant zijn als ik hem zo laag in de buurt van mensen laat vliegen. Straks met de nieuwe wetgeving is dat wellicht nog strafbaar ook.
Die confettikannonen er na maakte het wel afquote:
Arme jongenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die confettikannonen er na maakte het wel af
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat beeld nog op zijn netvlies heeft staan.
Hahahaters.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Elfletterig, ik vind dat je wel weer erg gemeen bent tegen Koos. Hem er een beetje van beschuldigen met iedereen ruzie te hebben
Ik denk ook niet dat wij confettikanonnen moeten nemen.quote:
En wie doet de 'fatality' ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
Deze heb ik alvast wel gevonden.
[ afbeelding ]
Wel Enrique?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat wij confettikanonnen moeten nemen.
Liever nietquote:
Ik mag dat zeggen, Koos en ik kunnen prima door 1 deur.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet de mijne.... Anders heb ik het straks weer gedaan, snap je.
Ik vertrouw die engerd gewoon niet.quote:
Mannen die altijd een pet dragen zijn verdacht.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is dus echt geen engerd he![]()
[ afbeelding ]
Jaloeeeeeeers.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mannen die altijd een pet dragen zijn verdacht.
Enrique kan niet op tegen mijn benen.quote:
Ja alsnog vertrouw ik hem niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is dus echt geen engerd he![]()
[ afbeelding ]
Dan nodig ik toch Shakira uit johquote:
Die is niet te vertrouwen joh.quote:
Alleen omdat ze lekker soepele heupen heeft?quote:
Onder andere ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ze lekker soepele heupen heeft?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze nummers komen wel regelmatig langs op mijn mp3 speler.
Jaloeeeeeeersquote:
Ja het is of Shakira en Enrique of niks. Dan nodigen we Henk wel uit met zijn keyboard.quote:
Ik zal even overleggen of mijn keyboard wil.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is of Shakira en Enrique of niks. Dan nodigen we Henk wel uit met zijn keyboard.
Oke dan Shakira ook. Je doet wel moeilijk hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is of Shakira en Enrique of niks. Dan nodigen we Henk wel uit met zijn keyboard.
Had je anders van mij verwacht dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke dan Shakira ook. Je doet wel moeilijk hoor.
Enrique Enrique jaaa.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze nummers komen wel regelmatig langs op mijn mp3 speler.
Ino leeft nogquote:
Misschien als duo samen met Fylax, en dat Fokker dan gaat zingen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Dan moet Fokker eerst op zangles.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien als duo samen met Fylax, en dat Fokker dan gaat zingen.
Ja Shakira en die shady latino dus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens. Enrique en dinges komen zingen dus....
Dat wil je toch in je bed hebben.quote:
Gewoon perfect.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat wil je toch in je bed hebben.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De enige man die echt echt sexy is.quote:
Ik zag dat het over Enrique ging maar ga nu eigenlijk slapen.quote:
Kom je nog wel een keer terug op de FP?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik zag dat het over Enrique ging maar ga nu eigenlijk slapen.
Geef me een week.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je nog wel een keer terug op de FP?
Would you dance if i ask you to dance?quote:
Een glibberige bende ondertussenquote:
Ga kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
En kennen jullie de nieuwe al?
Man man man. Glij van m'n stoel.
Ziet er wel een beetje als een patiëntje uit zo met dat mutsje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
En kennen jullie de nieuwe al?
Man man man. Glij van m'n stoel.
Ik ookquote:
Bek dicht over Enrique.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje als een patiëntje uit zo met dat mutsje.
1:15quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Alleen al hoe die lippen bewegen tijdens het playbacken omfg
+Tquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk nummer, maar ik ben dan ook zo'n halve neger die reggaeton leuk vind.
Ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou er een fokker zijn die zijn dubbelganger is?
Dan bied ik me bij deze aan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou er een fokker zijn die zijn dubbelganger is?
Met jou wel,quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Would you dance if i ask you to dance?
quote:
Ino is trouwens best een schatje in het echt, dat je het even weetquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand het een keer tegen hem zegt.
Als ik je nu een halve aap zou noemen, zou het dan racistisch zijn of zou ik de andere helft bedoelen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Heb jij lopen daten?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ino is trouwens best een schatje in het echt, dat je het even weet.
Ik ontken allesquote:
In echt echt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij durfde hallo te zeggen heb ik begrepen.
Jaquote:
Ook in nieuws.quote:
quote:Wat een vuile klootzak en onnodige provocateur, die man. Het enige wat uit zijn mond komt is poep, op enkele verstandige economische standpunten na. Maar ook die zijn, gok ik, gewoon afgekeken van populaire internetfora, want de man is een populist waar je U tegen zegt.
En gegeven het feit dat hij nooit van huis gaat, hij verkeert trouwens in levensgevaar, moet hij toch iets zien te doen achter slot en deur, en dus hij zit het gros van de dag te internetten. Die zijn populistische standpunten des te sterker maken.
Nederland moet gewoon van dat karakter af.
Troost je ik vind reggaeton ook leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Nu niet meer?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die was eerst zo aan het trollen toch?
Peunagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:36 schreef Peunage het volgende:
Waarom staat in de TT "Elfhenkerig alleen"? Waarom is hij alleen?
quote:
Yasminaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Peunagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Por que no?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:36 schreef Peunage het volgende:
Waarom staat in de TT "Elfhenkerig alleen"? Waarom is hij alleen?
Gaat niet over mij, economie interesseert me vrij weinig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen worden wel steeds onvriendelijker over Specularium, valt me op.
Is peunage een chickie dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beetje daten met chickies.Kan ik ook hoor.
Ja ik heb toch heel niet gedate met Ino, was gewoon een FOK!meetquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeee? Je snapt wat ik bedoel toch?
Beetje meisjes versieren op een meet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb toch heel niet gedate met Ino, was gewoon een FOK!meet
Ik ontken alles.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje meisjes versieren op een meet?
Dat is niet wat ik gezien heb vriend.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb toch heel niet gedate met Ino, was gewoon een FOK!meet
Laag dit, echt laagquote:
Oe nu pak ik de popcorn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik gezien heb vriend.
Wollah zemmer, jij was daar heel niet vriend.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik gezien heb vriend.
Vrijdag avond? Kan ik dan blijven slapen? Ga liever niet met de trein zo laat naar huis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nein tegen. Ook geen nee.
Wat probeer je me nou jaloers te maken johquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vrijdag avond? Kan ik dan blijven slapen? Ga liever niet met de trein zo laat naar huis.
Ik zweeeeeer a sahbi. Potverdikkeme, dingen die het daglicht niet kunnen verdragen...quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah zemmer, jij was daar heel niet vriend.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat probeer je me nou jaloers te maken joh.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zweeeeeer a sahbi. Potverdikkeme, dingen die het daglicht niet kunnen verdragen...
Cool, geregeld.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vrijdag avond? Kan ik dan blijven slapen? Ga liever niet met de trein zo laat naar huis.
Begrijpelijk, het was nog wintertijd dus vroeg donker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zweeeeeer a sahbi. Potverdikkeme, dingen die het daglicht niet kunnen verdragen...
Zullen we samen een film 'kijken' bij jouw thuis of kom je liever naar mij?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zullen we samen een film 'kijken' bij jouw thuis of kom je liever naar mij?
Je weet dat die knul jong genoeg is dat je zijn moeder had kunnen zijn he?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zullen we samen een film 'kijken' bij jouw thuis of kom je liever naar mij?
Dat zeggen ze allemaal. Behalve Katja, die zei hele andere dingen over jou in het donker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het was nog wintertijd dus vroeg donker.
Oh... Hoe oud is die dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat die knul jong genoeg is dat je zijn moeder had kunnen zijn he?
Oh heette ze Katja, helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Behalve Katja, die zei hele andere dingen over jou in het donker.
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:48 schreef Peunage het volgende:
Hoe heet die nieuwe film met The Rock? San Andreas?
Deze is beter man.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:48 schreef Peunage het volgende:
Uhhh ik kies wel een film oke?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:48 schreef Peunage het volgende:
Ze is pas 30 jaar 23 jaquote:
Wtf is dit danquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze is beter man.
San Andreas Quake (2015) - IMDb
Hmmm ben je 24?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:49 schreef Peunage het volgende:
Wat, ik ben zelfs ouder dan Yasminaaaaaaa.![]()
Als 23 haar leeftijd is dan.
Linkje?quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zag zo'n foto van LTKDV op de fiets, en je zag aan zijn hoofd dat hij de Armeense genocide zat te ontkennen.
En die met Dwayne?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
YepDeze heb ik van het weekend gekeken, gewoon een topshow hoor
Yesh.quote:
Dat is privé vriendquote:
Wil je daar een mening over?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:48 schreef Peunage het volgende:
Zonder spoilers?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je daar een mening over?
Ik heb deze net deze avond gezien.
Klinkt als een hele domme actiefilm.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je daar een mening over?
Ik heb deze net deze avond gezien.
Omdat dat hier niet openbaar hoeftquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben toch je vriend?
Oh dat wordt lastig.quote:
Ook jij bent niet gevrijwaard van bansquote:
Iemand die Arjen Robben een mooie man vindt moet ik wel serieus nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dwayne is wel een echte God.
KingRoland vindt dit ook.
Bestaat er zoiets als een dubbele permaban?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nee, niet een frontpage ban!
The Rock is wel een baas jaquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dwayne is wel een echte God.
KingRoland vindt dit ook.
LTDVK is blijkbaar onzeker ofzo dat ik niet mag weten hoe hij er uit ziet als hij de Armeense genocide ontkent.quote:
Voor domme mensen wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een dubbele permaban?
Ja. Die wordt alleen gegeven aan gedrogeerde wielrenners.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een dubbele permaban?
Nee, privémateriaal verspreiden zonder toestemming staat gewoon een ban op, dat zou jij als mod moeten wetenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nee, niet een frontpage ban!
Hij had ook wel een lekkere dochter.quote:
The Rock is niet zwart.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had ook wel een lekkere dochter.
Wel knap dat hij als zwarte man een volledig blanke dochter kan krijgen.
Daarom ga ik er van uit dat jij het mij stuurt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, privémateriaal verspreiden zonder toestemming staat gewoon een ban op, dat zou jij als mod moeten weten.
Ik kan je wel toevoegen op feestboek, dan kan jij het ook zien .. maar het compromis is dan dat jij ook meteen bekend bent.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK is blijkbaar onzeker ofzo dat ik niet mag weten hoe hij er uit ziet als hij de Armeense genocide ontkent.
'kwestie'quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK is blijkbaar onzeker ofzo dat ik niet mag weten hoe hij er uit ziet als hij de Armeense genocide ontkent.
Behalve als het supergrappig is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, privémateriaal verspreiden zonder toestemming staat gewoon een ban op, dat zou jij als mod moeten weten.
Ik wist niet ees dat hij een dochter had, dan gaat hij van mijn lijstje, ik hoef geen kinderenquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had ook wel een lekkere dochter.
Wel knap dat hij als zwarte man een volledig blanke dochter kan krijgen.
Nee, ik doe niet aan FOK! users op facebook.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan je wel toevoegen op feestboek, dan kan jij het ook zien .. maar het compromis is dan dat jij ook meteen bekend bent.
Heel verstandig. Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan FOK! users op facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |