Verstandig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan FOK! users op facebook.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan facebook.
In die film had hij een dochter. Jezus heb je wel opgelet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet ees dat hij een dochter had, dan gaat hij van mijn lijstje, ik hoef geen kinderen
Stuur maar even door dan, dan ga ik even lachen.quote:
Die film heb ik niet gekeken he. Al had de Asylumversie hoofdrolspeler ook een dochter .quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In die film had hij een dochter. Jezus heb je wel opgelet?
[..]
Stuur maar even door dan, dan ga ik even lachen.
Had die film ook een fake The Rock?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die film heb ik niet gekeken he. Al had de Asylumversie hoofdrolspeler ook een dochter .
Onder een nepnaam zodat ik op pagina's kan kijken waar je moet inloggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een facebook account, Corrie.. maar je voegt niemand toe.
Mag je best weten, maar ik wil niet dat zulke dingen hier terecht komenquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maarre, LTDVK, is er een reden dat ik niet mag weten hoe je er uit ziet?
Schaam je je ergens voor?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In die film had hij een dochter. Jezus heb je wel opgelet?
Tuurlijk maar die was niet zo gespierdquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had die film ook een fake The Rock?
Als ik het mag weten, dm het me dan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je best weten, maar ik wil niet dat zulke dingen hier terecht komen.
Oeeeeh nieuwsgierig aagje hier.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik het mag weten, dm het me dan.
Hacks!quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder een nepnaam zodat ik op pagina's kan kijken waar je moet inloggen.
Works every time.quote:
Ik hou van mannen met kranen in hun huisquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Johannes is ook aan het hosselen geslagen.
Nee alleen de mensen die hem op fb hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker als blijkt dat iedereen het al weet behalve ik.
Yas, Specu, timmmmmquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker als blijkt dat iedereen het al weet behalve ik.
FOK! users op fb hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee alleen de mensen die hem op fb hebben.
Nee hoorquote:
Leuk, maar ik heb nog steeds niks ontvangen van je.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas, Specu, timmmmmen Yoki zijn de enigen
.
Dit klinkt een beetje wanhopigquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb nog steeds niks ontvangen van je.
Jij hebt anders ook geen foto in je fotoboek hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, het is wanhopig.
Ik snap niet waarom hij er zo geheimzinnig over doet.
Ik heb hem nu een foto van mezelf gestuurd :s :s :$ :$quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook geen foto in je fotoboek hoor
omgquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem nu een foto van mezelf gestuurd :s :s :$ :$
hopelijk krijg ik er wat voor terug![]()
Nou liever niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moet je eerst om zijn whatsapp vragen Joh, daar zijn mensen iets makkelijker in het versturen van selfies.
Je zat laatst toch ook gewoon in de groepschat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook geen foto in je fotoboek hoor
Ja klopt. Gaat er meer om dat die zo lang doorgaat over die fotoquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zat laatst toch ook gewoon in de groepschat.
'kraan'quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zou ik dan met hem over moeten praten?
Foto's van onze kraan uitwisselen, en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |