Kip of het ei, ik heb het gevoel dat Nadal mentaal wat minder is omdat hij fysiek niet top is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat zal wellicht meespelen ja. Heb eerlijk gezegd meer het idee dat de mentaliteit er niet meer is dan dat het fysieke zo veel minder is.
Eerste keer ooit geen set winnen in een wedstrijd op Roland Garros.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:50 schreef Oceaanbodem het volgende:
Heeft Nadal in het verleden RG wel eens zonder setverlies gewonnen?
Ja, RG 2008.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:50 schreef Oceaanbodem het volgende:
Heeft Nadal in het verleden RG wel eens zonder setverlies gewonnen?
En dan maakt hij het zichzelf af en toe nog onnodig moeilijk vandaag. Als hij normale keuzes maakt, kan het nog makkelijker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Djokovic pfff zo goed deze wedstrijd
Maar dan gaan we wel het grasseizoen inquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Virtueel 10e en daar blijft ie ook staan als Wawrinka van Tsonga wint. Dus nog net top-10.
Ja, maar na Wimbledon heeft hij zeven maanden lang niks gewonnen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:55 schreef Oceaanbodem het volgende:
[..]
Maar dan gaan we wel het grasseizoen in
Nu al?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:59 schreef Sked het volgende:
Ik begin te denken dat Nadal vrij kansloos is
Dat 'haast' kun je wel weglaten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:00 schreef TheArt het volgende:
Dit is haast een vernedering aan het worden.
Dat lijkt me wel. Hij heeft dit jar nog niet één gravelpartij verloren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel erg knap, als hij dit weet te winnen. Speelt zijn beste gravelseizoen ooit denk ik?
Gelukkig had Nadal die comeback in de eerste set. Anders ging het richting de vernedering die Federer ooit eens tegen Nadal moest ondergaan -een pijnlijkere afgang heb ik nooit gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:00 schreef TheArt het volgende:
Dit is haast een vernedering aan het worden.
Topfavoriet voor de titel dus.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Hij heeft dit jar nog niet één gravelpartij verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |