De VPRO is ook gezonken in de horizontale programmering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar toen had je nog per dag een omroep.... en woensdag voor de eo ('s ochtends) en vpro ('s middags), een reden waarom een hoop 'werk radios' op woensdag van radio 3 naar 2 verschoven (daar was veronica). Deden we op die stage ook altijd, tot we een keer genoeg hadden van de 'veronica komt naar je toe deze zomer' en toch eens op 3 gingen kijken. Werd meteen de favoriete middag
'weggepromoveerd'quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VPRO is ook gezonken in de horizontale programmering.
Elke dag op de avond met een matige DJ die er nog altijd Mumford and Sons en Coldplay doorheen gooit. Tsjaquote:
Eigenlijk alleen Michiel Veenstra en Rob Stenders gaan wel bij 3fm, maar ook die worden aan banden gelegd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:09 schreef female81 het volgende:
Ik luister liever Studio Brussel. T'is net een stukje frivoler allemaal, letterlijk iets zuidelijker (houd daar wel van). Tevens een mooi midden tussen mainstream en iets merkwaardiger spul. En verder kan je tegenwoordig beter een internetzender aan zetten als je iets aparts wilt horen. Wat hier dan ook dagelijks gebeurt, met meerdere internetradio's die op strategische plekken in huis staan.
Wat daar dan weer mist, op minstens 90% van de internetzenders (tja, op die van mij ook), is wat toelichting van een diskjockey. Iemand die je vol enthousiasme aanprijst wat 'ie aan het draaien is. Dat was zo leuk aan Radio 3/3FM zoals het in de 90's nog was. Op een gegeven moment namen ze helaas een zogenaamde 'muziekpolitie' aan, om de boel strak te trekken.
Op de reguliere zenders wordt nog wel gepraat (bij Giel zelfs héél erg veel), maar is de achtergrondinfo ook al zo goed als weg.
Oh, die heeft m'n shortlist van 255 niet eens gehaaldquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:50 schreef methodmich het volgende:
Leuk lijstje hoor ranja. Alleen had ik Kim Carnes wellicht nog wel verwacht bij jou.
Ja, zoiets heb ik tot nu toe elke keer al gehad. Ik heb telkens de hele shortlist ingedeeld in categorie 1-2-3 (moet er absoluut in, moet er eigenlijk ook wel in, zou er best in mogen) en meestal was Categorie 1 dan al minstens driekwart van de lijstquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, die heeft m'n shortlist van 255 niet eens gehaald
Vanmiddag toen ik begon uit die lijst eerst de 'echt goede die echt heel hoog komen' geselecteerd. Toen had ik er 80Daarna het grote schuiven en proppen
Je mag nog een nummer 17 toevoegenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Beathoven het volgende:
16. Jan Hammer - Crockett's Theme
18. Madness - Baggy Trousers
bijvoorbeeld Patty & Shift?quote:21. Hans van Eijk Project - Spijkerhoek Theme
Twee keer dezelfde.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Beathoven het volgende:
16. Jan Hammer - Crockett's Theme
42. Jan Hammer - Crockett's Theme
scherp, bedankt:)quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Je mag nog een nummer 17 toevoegen
[..]
bijvoorbeeld Patty & Shift?
Dan gooi ik Patty en shift er wel inquote:
die zijn wel erg jaren 70, beide haalden de eindlijst van de 70s...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Beathoven het volgende:
12. The Police - Message in a Bottle
95. Blondie - Denis
Deze mag natuurlijk wel, vind ik wel bijzonder. Maak niet vaak mee dat iemand deze versie beter vind dan de orginele lange versie.quote:
Vervangen, ik had Fragile er eerder uitgehaald omdat ik dacht dat het uit 1990 was maar die is ouder en Rapture erin voor Denis.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:50 schreef ranja het volgende:
als je nog meer reserves hebt?
[..]
die zijn wel erg jaren 70, beide haalden de eindlijst van de 70s...
Nostalgie, kende 'm iets eerder. Zag 'm weleens voorbij komen op MTV en het is iets frisser dan 't origineel, die inderdaad een stuk langer is. Moeilijk kiezen. Heb ook 586 er instaan, wat weer een voorvader is van de originele Blue Monday. Heb bijna alle albums van ze op 'the rest of' na.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Deze mag natuurlijk wel, vind ik wel bijzonder. Maak niet vaak mee dat iemand deze versie beter vind dan de orginele lange versie.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Beathoven het volgende:
08. Bob Marley - Iron Lion Zion jaren 70 óf 90
28. Pink Floyd - Another Brick in the Wall 1979
30. Telex - Moscow Discow 1979
41. Police - Walking on the Moon 1979
70. Sheila & Black Devotion - Spacer 1979
71. Nirvana - Molly's Lips 1992
80. Peter Gabriel - Solsbury Hill 1977
88. Human League - Being Boiled die mag, zolang je de re-recorded versie bedoelt
08. Bob Marley - Iron Lion Zion jaren 70 óf 90 = 1984quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I hate to be a party pooper, maar
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
08. Bob Marley - Iron Lion Zion jaren 70 óf 90 = 1984 Nooit gereleased vóór 1992
28. Pink Floyd - Another Brick in the Wall 1979
30. Telex - Moscow Discow 1979, je hebt gelijk maar er is een 1985 versie van Ok, als die anders is
41. Police - Walking on the Moon 1979
70. Sheila & Black Devotion - Spacer 1979 = 1980 Nee, 1979
71. Nirvana - Molly's Lips 1992 (van 't album Bleach 1989) Nee, misschien als bonustrack bij rerelease, maar Hormoaning EP uit 92 is de 1e officiele release
80. Peter Gabriel - Solsbury Hill 1977
88. Human League - Being Boiled die mag, zolang je de re-recorded versie bedoelt (ik had 'm via de Rough trade shops 01 electronic collectie, daar stond begin jaren '80 bij als releasedatum, zal dat 'm wel zijn.
Ik dacht dat the Police begin 80's was en dat Brick in the wall ook ergens van rond die tijd was, maar ik zit er naast. Ik zal 't ff patchen, heb nog wel een reservelijstje
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Beathoven het volgende:
49. Kylie Minogue - Locomotion
83. Kylie Minogue - Locomotion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |