Die telt niet echtquote:
Nee, klopt. Heb zelf ook alleen de Album - versie, die is volgens mij nog anders dan de filmversie ook....quote:
Mwoah, als je naar de soundtrack van Reservoir Dogs kijkt....quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het nummer is 5 jaar ouder dan de film, de kans dat die anders is, is aanwezig
Ja, nee, maar er is idd een '86 versie van. Maar ik ging ervanuit dat je de 1e bedoelde van Talk Talk Talk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwoah, als je naar de soundtrack van Reservoir Dogs kijkt....
Axel F, Blade Runner, Chariots of Fire, Crockett's Theme..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:36 schreef ranja het volgende:
Ja, bovendien denk ik dat het meer om filmscores dan soundtrackliedjes ging
Toch hebben ze wel goede muziek gemaakt, vind ik. Al merk ik wel dat ik er nu minder naar luister dan voorheen. Albums zijn ook steeds verder gezakt in mijn top 100 aller tijden en volgens mij stonden ze er de laatste keer niet eens meer in. Maar toch, op sommige dagen, kan ik een The Smiths-plaat best waarderen hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef belsen het volgende:
[..]
The Smiths is voor mij echt zo'n band waar ik niets mee kan. Ik heb hier een verzmelaar, met Panic erop, The Queen is dead en nog wat losse nummers, maar het doet mij keer op keer erg weinig.
Dat heeft toch niets te maken met het feit dat Morrissey ooit een album uitbracht met de titel Beethoven Was Deaf?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:01 schreef Beathoven het volgende:
Buiten The Queen is Dead om dat als geheel wel een goed vormgegeven album is vind ik weinig van the Smiths echt te pruimen.
Alles.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets te maken met het feit dat Morrissey ooit een album uitbracht met de titel Beethoven Was Deaf?
I knew these people (uit Paris, Texas) stond op mijn shortlist.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:06 schreef cafca het volgende:
Ik heb don't you forget about me wel in een aantal lijstjes langs zien komen.
Ik had zelf Pretty in Pink erin staan, en Paris,Texas op de Short list. (Die laatste is een van de weinige soundtracks die ik wel eens draai....)
Bij mij ook. Ik vond het toch net te weinig "liedje" om de top 100 te halen.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
I knew these people (uit Paris, Texas) stond op mijn shortlist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |