SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 05-06-2015 13:37:54 ].
Weet eigenlijk niet, mss te zwaar, te veel stuiterwerk, weet ik veel.. ken het in die hoek niet... lees wel veel goede verhalen over die tocht. Goede spoorwegen ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waarom zou de tecklenburgerrundfahrt niet iets voor je zijn? Mooi fietsen daar hoor
Blij dat ik niet als een trein gingquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet, mss te zwaar, te veel stuiterwerk, weet ik veel.. ken het in die hoek niet... lees wel veel goede verhalen over die tocht. Goede spoorwegen ook.
Wie?quote:
Het was mijn eerste klimtocht en heb het makkelijk gered.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet, mss te zwaar, te veel stuiterwerk, weet ik veel.. ken het in die hoek niet... lees wel veel goede verhalen over die tocht. Goede spoorwegen ook.
Niet in Augustus, wel September: https://www.mh2d.nlquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Buiten NTFU of Sport.be ken ik maar weinigquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:58 schreef Gripper het volgende:
In augustus zijn er ook diverse leuke cyclo's in de Ardennen, Luxemburg en Frankrijk.
Hier staan er wat: http://www.wielersportinfo.nl/toertochten.htmquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Buiten NTFU of Sport.be ken ik maar weinigHeb je een google-tipje, of een overzichtje daarvan?
@Dop, mwah, ben ook wel een realist... Tuurlijk die afstanden en tochtjes verteer ik wel.. Maar heb je de snelheid gezien? Ben echt nog niet op een hoog niveau ofzo. Wat niet erg is, komt vanzelf wel, of niet en ik vermaak me wel. Maar houd gewoon graag rekening met dat niveau. Waar ik imo een prima beeld van heb.
volgens mij zit je niet meer in de fok strava groep dus ik zie je ritjes niet meer regelmatig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Buiten NTFU of Sport.be ken ik maar weinigHeb je een google-tipje, of een overzichtje daarvan?
@Dop, mwah, ben ook wel een realist... Tuurlijk die afstanden en tochtjes verteer ik wel.. Maar heb je de snelheid gezien? Ben echt nog niet op een hoog niveau ofzo. Wat niet erg is, komt vanzelf wel, of niet en ik vermaak me wel. Maar houd gewoon graag rekening met dat niveau. Waar ik imo een prima beeld van heb.
Prima tocht(en) zijn datquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet in Augustus, wel September: https://www.mh2d.nl
Dit jaar ben ik dan eens niet op vakantie. Misschien dat ik dan ook maar eens daaraan mee doe.quote:
Is dat dan twee dagen fietsen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik dan eens niet op vakantie. Misschien dat ik dan ook maar eens daaraan mee doe.
Dat is 2 dagen inderdaad. Op zaterdag en op zondag. Je hoeft niet beide dagen te gaan, dat mag. Maar de afstanden op zondag zijn korter dan die op zaterdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Is dat dan twee dagen fietsen?
Wel leuk, maar net te laat (ik kan er nog wel over nadenken) voor mn fietsmaatje. Die vertrekt half augustus op een lange vakantie en wil nog wel met mij een mooi tochie rijden. Vandaar de zoektocht.
Heb geloof ik drie keer de mh2d gefietst, steeds erg goed bevallenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik dan eens niet op vakantie. Misschien dat ik dan ook maar eens daaraan mee doe.
Groot verschil tussen Noord en Zuid Holland vandaag, bomen gaan hier alle kanten op.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee met de wind hier, het waait hard maar er staat geen 8BF als je het mij vraagt, eerder 6BF met een uitschieter naar 7 vanmiddag, want nu ist al weer wat geluwd.
En ik vond het vrij warm.
Jij heb gewoon een ritje nodig met NH's best, kan je kano even op z'n plek zetten en de nieuwe koning van de apenrotsvlakte wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je nou eens in de OP kijkt....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat het efficiënter is om minder te koersen, maar rijd liever twee koersen met moeite uit, dan eentje top 30. Ik roep altijd tegen mijn ploegmaten dat je aan 2 of 3 koersen in een weekend qua training weinig hebt, maar het is wel gewoon leuk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het veel rijden van koersen de reden is dat je niet altijd kunt meekomen. Maar als je 1 koers al moeite hebt, dan wordt 3 niet veel beter. Wanneer je dan investeert door een goede training, zal je uiteindelijk je koersen makkelijker kunnen rijden. Een goede training van 3-4u levert qua ontwikkeling meer op dan een koers van 1,5u (gebaseerd op TSS)
Dat, en mocht het in Hengelo goed gaan en je rijdt 'm uit en komt totall-loss over de finish, kun je zondag altijd nog afzeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:33 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat het efficiënter is om minder te koersen, maar rijd liever twee koersen met moeite uit, dan eentje top 30. Ik roep altijd tegen mijn ploegmaten dat je aan 2 of 3 koersen in een weekend qua training weinig hebt, maar het is wel gewoon leuk.
Verder is het maar afwachten of ik Hengelo uitrijd hoor, misschien lig ik er na een halfuur wel af, heb ik zondag in ieder geval een herkansing.
Het is een foto van Googlequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:04 schreef Yankee het volgende:
Stuur en zadel op zo ongeveer dezelfde hoogte, man man man
Waar dan tegen? Een paaltje van een tientje?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is een foto van Google
Zoals duidelijk gemaakt moet ik mijn exemplaar nog ontvangen.
Niemand leunt een fiets van 3k tegen een auto van 3k. Dat is jammer van de fiets
Als eten moeilijk gaat worden per half uur een beetje in plaats van na een uur tegen heug en meug :-)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:57 schreef ratatat het volgende:
Als ik het goed heb kan je per uur maximaal zo'n 60 gram koolhydraten verwerken. Dus dan zeker in het begin van de rit dat aan proberen te houden zodat als je later wat meer moeite hebt met eten naar binnen te werken niet stuk gaat.
Edit: Voor ontbijt producten eten met een lage glycemische index (ook wel langzame koolhydraten). Denk aan brinta / havermout / volkoren brood.
quote:
Tegen je maserati quattroporte Jaguarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar dan tegen? Een paaltje van een tientje?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:57 schreef ratatat het volgende:
Als ik het goed heb kan je per uur maximaal zo'n 60 gram koolhydraten verwerken. Dus dan zeker in het begin van de rit dat aan proberen te houden zodat als je later wat meer moeite hebt met eten naar binnen te werken niet stuk gaat.
Edit: Voor ontbijt producten eten met een lage glycemische index (ook wel langzame koolhydraten). Denk aan brinta / havermout / volkoren brood.
Kijk dat zijn antwoorden waar ik wat mee kan. Beschik over een camelbak met 3L inhoud, twijfel alleen nog om er 3liter in te doen. Van het weekend nog 4uur op de fiets gezeten en kon me toen perfect redden met bijvoorbeeld twee bidonnen van 750ml. Denk dus dat ik 2L in de zak doe en 1bidon met sportdrank. Qua eten nog maar even uitstippelen wat ik het beste kan doen. Heb drie sportrepen thuis liggen, is een mueslireep of snelle jelle bijvoorbeeld ook voldoende?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:00 schreef Gripper het volgende:
T kan redelijk warm worden dit weekend, dus drinken is de boodschap. Zeker 1 bidon per uur, liever meer als t lukt. Camelbak rugzak mee kan ook een oplossing zijn, op veel MTB's zitten geen twee bidonhouders.
Eten: goed vooraf ontbijten, en uiteraard telt ook het avondeten van de avond ervoor mee in de voorbereiding! Neem zelf wat repen mee, en probeer elk uur een reepje te eten, mooiste is natuurlijk als je dat een reep met een flink aandeel koolhydraten is. Maar overdrijf t ook niet want je maag gaat protesteren als je je flink inspant en tegelijk veel eet. 1 sportreep en 1 bidon sportdrank per uur gaan al aardig richting de maximale 70 gram carbs die vaak worden genoemd als maximale intake.
Gelletjes zijn suikertechnisch gezien zware kost, dus die zou ik voor noodgevallen bewaren: als je t laatste uurtje ingaat bijvoorbeeld. Als je ze niet nodig hebt, t is ook geen must om ze te eten![]()
Oh en meteen vanaf t begin eten en drinken. Als je honger/dorst krijgt ben je al te laat.
uit mn hoofd zit je dan op ongeveer de helft van de KH's, kan je aanvullen met sportdrank.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Kijk dat zijn antwoorden waar ik wat mee kan. Beschik over een camelbak met 3L inhoud, twijfel alleen nog om er 3liter in te doen. Van het weekend nog 4uur op de fiets gezeten en kon me toen perfect redden met bijvoorbeeld twee bidonnen van 750ml. Denk dus dat ik 2L in de zak doe en 1bidon met sportdrank. Qua eten nog maar even uitstippelen wat ik het beste kan doen. Heb drie sportrepen thuis liggen, is een mueslireep of snelle jelle bijvoorbeeld ook voldoende?
quote:Koolhydraten
- waarvan suikers
36,6 g
21,5 g
Ik nam zondag 2 gels. 1 na 1u en na 1:45u ongeveer. Dacht dat de cyclo ook langer zou duren..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:57 schreef Wombcat het volgende:
Ja, dat kan prima.
Ik zou wel een gelletje meenemen voor in het laatste uur. Als je verwacht dat je erg intensief bezig bent en weinig tijd hebt om een reepje weg te werken, kun je nog wat meer gelletjes meenemen.
Ja, ik heb ook 2 genomen. Had er 4 mee. En een reepje. Zoals ik zei: liever te veel mee dan te weinig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik nam zondag 2 gels. 1 na 1u en na 1:45u ongeveer. Dacht dat de cyclo ook langer zou duren..
Ja. Ik dacht ook, neem ze maar in. Die klimmetjes hakken er qua energie verbruik wel in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook 2 genomen. Had er 4 mee. En een reepje. Zoals ik zei: liever te veel mee dan te weinig.
Een paar weken eerder is LBL vanuit Aywaille.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Luik-Bastenaken-Luik is op 8 Augustus: http://www.lbl-lechampion.nl
Een van de leukste, zoniet het leukste toerevenement van het jaar wmb!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb geloof ik drie keer de mh2d gefietst, steeds erg goed bevallen
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:36 schreef Tommeke het volgende:
Oh jongs, vandaag voor het eerst podium gereden![]()
Tweede geworden het DK Tijdrijden
Hahaha, 't is in ieder geval wel een mannetje hé. Ik zag 'm afgelopen winter met z'n hele entourage in Surhuisterveen. Net zo lang treuzelen bij z'n bus totdat tie al drie keer omgeroepen was om aan de start te verschijnen, en dan op de eerste modderstrook waar gestoempt moest worden door 20 man voorbij gereden worden. Maar 't blijft lachen die Twitters van 'm. Uiteindelijk leverde het 'm een selectie voor het EK of een WB wedstrijd op dacht ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:27 schreef Tommeke het volgende:
Super mooi frame die Emonda! Waar is die van jou mee afgemonteerd?
@Pat en Buzz; vinden jullie Gosse geen talent? Gosse vind dat zelf namelijk wel
Ik stap zo op hoorquote:Op woensdag 3 juni 2015 06:25 schreef dop het volgende:
goede morgen en goedze Tommeke
en nu snel jullie bammetjes smeren en op de fiets heren![]()
ik ben al klaar maar moet ook het vroegst beginnen denk ik (7:15)
Ik begin ook tussen 700 en 715. Ga vandaag wel met de trein. Geen zin in die wind.quote:Op woensdag 3 juni 2015 06:25 schreef dop het volgende:
#followmyseasonquote:Op woensdag 3 juni 2015 01:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hahaha, 't is in ieder geval wel een mannetje hé. Ik zag 'm afgelopen winter met z'n hele entourage in Surhuisterveen. Net zo lang treuzelen bij z'n bus totdat tie al drie keer omgeroepen was om aan de start te verschijnen, en dan op de eerste modderstrook waar gestoempt moest worden door 20 man voorbij gereden worden. Maar 't blijft lachen die Twitters van 'm. Uiteindelijk leverde het 'm een selectie voor het EK of een WB wedstrijd op dacht ik.
Enne, gefeliciteerd met je 2e plek in het DK tijdrijden. Je kan het dus wel, als je de indekkers thuis laat! Top.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:31 schreef Tommeke het volgende:
Haha thnx!
Ik moet altijd zo lachen om die schijnwereld waarin dat jong leeft. En vraag me af of er niemand in z'n omgeving is die 'm met beide pootjes op de grond zet. Heb 'm wel eens gesproken en het is geen verkeerde gast.
Maar als hij dan een interclub wedstrijdje wint waar 80% van het startveld bestaat uit pannenkoeken zoals ik, knalt ie meteen op Twitter dat hij de regionale cross bij de elite/beloften heeft gewonnen
Om 6:25 zit ik al 40 minuten op de fiets.quote:Op woensdag 3 juni 2015 06:25 schreef dop het volgende:
mail hem dit topic :-)quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:31 schreef Tommeke het volgende:
Haha thnx!
Ik moet altijd zo lachen om die schijnwereld waarin dat jong leeft. En vraag me af of er niemand in z'n omgeving is die 'm met beide pootjes op de grond zet. Heb 'm wel eens gesproken en het is geen verkeerde gast.
Maar als hij dan een interclub wedstrijdje wint waar 80% van het startveld bestaat uit pannenkoeken zoals ik, knalt ie meteen op Twitter dat hij de regionale cross bij de elite/beloften heeft gewonnen
Niet voor 23.30 normaal. Ik heb niet zoveel slaap nodig. En wakker wordt je wel op de fiets.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:51 schreef Tommeke het volgende:
Tering, dat is echt veel te vroeg
Hoe laat ga je 's avonds slapen dan?
ik kan niet douchen op het werk, dus als ik vroeg begin EN met de fiets ga zit ik ook rond die tijd al te trappenquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om 6:25 zit ik al 40 minuten op de fiets.
Nee joh, vind 't wel grappig eigenlijkquote:
Ik merk dat als ik veel fiets dat ik ook veel moet slapen. Lijkt me lekker dat je na een uurtje of 6 uitgeslapen bentquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet voor 23.30 normaal. Ik heb niet zoveel slaap nodig. En wakker wordt je wel op de fiets.
Ik ook, toch mooi zulke kleurrijke personen. Beter dan die zolderkamer autisten die alleen maar naar getallen en wetenschappelijke artikelen kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee joh, vind 't wel grappig eigenlijk
[..]
Slapen is gewoon zonde van je tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee joh, vind 't wel grappig eigenlijk
[..]
Ik merk dat als ik veel fiets dat ik ook veel moet slapen. Lijkt me lekker dat je na een uurtje of 6 uitgeslapen bent
hahahaha de wind gaat draaienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Goeie trol!quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ook, toch mooi zulke kleurrijke personen. Beter dan die zolderkamer autisten die alleen maar naar getallen en wetenschappelijke artikelen kijken.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
hahahaha de wind gaat draaienDidnt fool me brah, goede poging wel :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Foto!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:09 schreef StretchingKoala het volgende:
Zal me binnenkort wat actiever bezig houden hier, gisteren nieuw (wel oud model) gekocht.
Cannondale Evo Supersix....ben benieuwd :-)....nu mijn vriendegroep 30 plus allemaal is ondertussen is het merendeel gaan fietsen na het stoppen met teamsport ivm andere verplichtingen.
Lekker hoor, Cannondales zijn wel mooi vind ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:06 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Alleen een crappy one uit de winkel gisteren, vrijdag ophalen![]()
[ afbeelding ]
Gave fiets, lijkt wel de lokale winkel hier. Enschede toevallig?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:06 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Alleen een crappy one uit de winkel gisteren, vrijdag ophalen![]()
[ afbeelding ]
Lijkt ook wel de winkel hier, daar staan ook allemaal fietsenquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gave fiets, lijkt wel de lokale winkel hier. Enschede toevallig?
Wij hebben ook winkels waar geen fiesten in staan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt ook wel de winkel hier, daar staan ook allemaal fietsen
Neen...dit is het Brabantse Landquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gave fiets, lijkt wel de lokale winkel hier. Enschede toevallig?
http://www.hotel-au-bon-accueil.com/quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:10 schreef Reljem het volgende:
Gooooedemiddag! Wij gaan met wat vrienden een weekje de Alpen in, lekker fietsen. Nog een touretappetje meepakken in de buurt, enorm fijn. Laatste week van de Tour wordt het iig. Nou gaat het voornamelijk om zelf fietsen, en zijn de mogelijkheden eindeloos. Toen dacht ik direct aan het zootje kenners en fanatiekelingen wat hier rondloopt;
Heeft iemand leuke tips voor een uitvalbasis waarbij we zonder al te ver fietsen direct mooie cols op kunnen, waarbij het goed vertoeven is, leuk hotel/kamertje voor de fietsen, en ook wat in de buurt van de alpen etappes in die week?
Zou fantastisch zijn. De mogelijkheden zijn natuurlijk eindeloos, maar wat mooie (beroemdere) cols op fietsen lijkt ons ook wel wat. Het is voor ons de eerste keer, vandaar wat tips gevraagd..
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt ook wel de winkel hier, daar staan ook allemaal fietsen
Cascade, die chalets.. Ook totaal niet door zegquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
http://www.hotel-au-bon-accueil.com/
Deze camping heeft prima chalets:
http://camping-cascade.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |