Is GEEN 20 miljoen he. En dat in 5 jaarquote:
Kenny B is een eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef riazop het volgende:
[..]
Is GEEN 20 miljoen he. En dat in 5 jaar
Deze meneer zingt zijn eigen kleine taal. In 5 maanden bijna hetzelfde aantal kliks. Daar kan mevr Sue niet aan tippen.
Maarja, ik neem jou toch niet serieus omdat jij in je titel durft te beweren dat Monica Geuze misschien een topzangeres is, dit terwijl ze volgens mij geen woord zingt in dat hele paupernummer van haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef riazop het volgende:
[..]
Is GEEN 20 miljoen he. En dat in 5 jaar
Deze meneer zingt zijn eigen kleine taal. In 5 maanden bijna hetzelfde aantal kliks. Daar kan mevr Sue niet aan tippen.
Nooit wat van hem gehoord voor zijn populaire nummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef riazop het volgende:
[..]
grapjas
Heeft al een carriere van 30 jaar achter de rug.....
Ik stelde de VRAAGquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Maarja, ik neem jou toch niet serieus omdat jij in je titel durft te beweren dat Monica Geuze misschien een topzangeres is, dit terwijl ze volgens mij geen woord zingt in dat hele paupernummer van haar.
Ze zingt NIET EENS.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik stelde de VRAAG
Maar misschien vind je haar wel een TOPKUT en eendagszangeres. Dat mag.
Die je amper kunt onderschieden van de autotune die er overheen is gemonteerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef riazop het volgende:
[..]
beetje respect voor de backing vocals aub
Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen. Hoe respectvol is dat dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Precies dit, Selah Sue afzeiken omdat ze maar 18 miljoen clicks heeft i.p.v. 20 miljoen en dan Monica Geuze adoreren voor haar Backing Vocals (die ik trouwens niet hoor?)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen. Hoe respectvol is dat dan?
Alsof clicks iets zeggen over kwaliteit, dan zou de one day fly psy met zijn miljard clicks toch wel meer relevant werk gemaakt moeten kunnen hebben.
Die krigen zeer weinig kliks idd. Hoe zou dat toch komen? Zo geniaal dat niemand daar naar luistert?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen.
Sommige van de door mij benoemde bands zijn inderdaad geniaal, maar dat niemand er naar luistert kan je adhv dit topic al niet meer zeggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Die krigen zeer weinig kliks idd. Hoe zou dat toch komen? Zo geniaal dat niemand daar naar luistert?
Geen idee hoe ze de boel manipuleren, maar het verhaal van die vele "kliks" rammelt aan alle kanten en strookt niet met de werkelijke populariteit van het nummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Je hebt anders nooit antwoord kunnen geven op de vraag, waarom alleen Monica Joetoep en Google weet te outfoxen. En waarom zetten andere artiesten hun clippie niet even op de 10 miljoen...
Misschien zijn de nerds van google net iets slimmer dan jij denkt
Ze doet geen backing vocals..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef riazop het volgende:
[..]
quote:Ik heb niks tegen vrouwelijke dj’s, maar als chick moet je wel echt goed zijn. Ik zie vaak genoeg van die random meisjes dj worden en dan denk ik: really?
Dat hebben veel mensen waarschijnlijk ook met jou, toch?
Ja, ik kan ook vrij weinig. Dus dat snap ik heel goed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Gehenna het volgende:
m.noisey.vice.com/nl/blog(...)or-dat-ze-zo-knap-is
[..]_!
Ik zeg dit normaal nooit over vrouwen, maar wat een domme trut zeg. Mijn hemel
Vandaar dat ik nog nooit een mixtape danwel set van haar gehoord heb, daarnaast wat een disrespect voor de lifestylequote:Jij kon toen al dj-en?
Nee, maar als dj van een rapper hoef je toch alleen maar op play te drukken. We zijn uiteindelijk tweede geworden, een of ander singer-songwriterwijf won. Maar de manager van Ronell (XL van de Noizboiz, red.) vond het wel een leuke toevoeging aan de show dat er een meisje draaide. Zo werd ik zijn vaste dj.
Na 2 maanden nog nooit van gehoord, dus zal wel niks zijn gewordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha jij reageert op twee maanden oude posts.
Met allemaal wereldhitsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef riazop het volgende:
[..]
grapjas
Heeft al een carriere van 30 jaar achter de rug.....
Idd vergelijkbaar met frans baur, treedt 10* per jaar voor een uitverkocht ahoy op.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:34 schreef female81 het volgende:
Blijkbaar is Monica Geuze toch interessant genoeg om het er al +270 replies lang over te hebben.
Op naar deeltje 2quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:34 schreef female81 het volgende:
Blijkbaar is Monica Geuze toch interessant genoeg om het er al +270 replies lang over te hebben.
Alle respect voor Frans Bauer hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd vergelijkbaar met frans baur, treedt 10* per jaar voor een uitverkocht ahoy op. ..
je vergeet haar kontje!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Ze heeft niet alleen een leuk koppie om te zien ...
Valt toch tegen. Airplay wordt er niet mee gegenereerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat views kopen al niet kan doen.
Gewoon omdat radiostations content draaien van majors. (anders krijgen ze geen scoops of interviews van Bieber, of Rihanna of zo). En dan ook nog eens content met een lage wegzap-ratioquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:32 schreef female81 het volgende:
Nee, bij die grote zenders maakt het ze niet zo veel uit als mensen laten blijken iets leuk te vinden
... vroeg ik me al waarom ik veel van die nummers daarna amper meer terug hoorde (op die ene verplichte keer draaien na, dan).
Mijn broertje kijkt nog wel vrij vaak naar Slam FM tv, daar was Monica een tijdje terug een keer op. Maar sindsdien niet meer gehoord. Als ze echt zo veel aanhang heeft als de Youtube kliks doen vermoeden, zou ze het dan toch veel vaker voorbij moeten laten komen..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Gewoon omdat radiostations content draaien van majors. (anders krijgen ze geen scoops of interviews van Bieber, of Rihanna of zo). En dan ook nog eens content met een lage wegzap-ratio
Maar wie zorgen er die dag dan voor de broodnodige kliks?quote:Op zondag 16 augustus 2015 02:24 schreef riazop het volgende:
op 4.20min zingen 3.000 Friezen tijdens de Sneekweek uit volle borst Monica's lied mee
De doelgroep lijkt me dan ook zo tussen de 14 en 18 zitten ofzo.. Zelfs de artiesten hebben het continu over kinderen. Het is een beetje hetzelfde als de gabber/hardcore in de mid jaren 90 ik denk ook dat mensen van mid 20 daar nietsminder mee konden. Mijn broer was toen iets over de 30 en hij kon er echt helemaal niets mee... terwijl ik het wel snapte. Ook de babyboom etc. platen werden nooit op de radio gedraaid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn broertje kijkt nog wel vrij vaak naar Slam FM tv, daar was Monica een tijdje terug een keer op. Maar sindsdien niet meer gehoord. Als ze echt zo veel aanhang heeft als de Youtube kliks doen vermoeden, zou ze het dan toch veel vaker voorbij moeten laten komen..
Ze publiceert onder haar EIGEN label. Dus niet topnotch.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Maar zoals het in die video eruit ziet is het gewoon iemand die zich omhoog heeft gepijpt bij TopNotch?
Jij weet iets 'te goed' hoe de industrie werkt. En je bent iets te geobsedeerd door Ronnie Flex. Volgens is dit hele topic je ook niet te doen om deze zangeres, maar om het zo vaak mogelijk noemen van de naam Ronnie Flex. Net zoals dat andere topic over die coverzangeres op YouTube. Waarvan post je een link? Uitgerekend een liedje van Ronnie Flex.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze publiceert onder haar EIGEN label. Dus niet topnotch.
Topnotch zit bij Universal. Dat zou haar veel radio airplay hebben opgeleverd. Als je weet hoe de industrie werkt.
Ach. Iemand die met Nederlandstalig materiaal in 8 maanden tijd een 70 miljoen yt-kliks ophaalt is ongezien. Een cultureel fenomeen van grote importantie. Volgens het volk dan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En je bent iets te geobsedeerd door Ronnie Flex. ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |