Met allemaal wereldhitsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef riazop het volgende:
[..]
grapjas
Heeft al een carriere van 30 jaar achter de rug.....
Idd vergelijkbaar met frans baur, treedt 10* per jaar voor een uitverkocht ahoy op.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:34 schreef female81 het volgende:
Blijkbaar is Monica Geuze toch interessant genoeg om het er al +270 replies lang over te hebben.
Op naar deeltje 2quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:34 schreef female81 het volgende:
Blijkbaar is Monica Geuze toch interessant genoeg om het er al +270 replies lang over te hebben.
Alle respect voor Frans Bauer hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd vergelijkbaar met frans baur, treedt 10* per jaar voor een uitverkocht ahoy op. ..
je vergeet haar kontje!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Ze heeft niet alleen een leuk koppie om te zien ...
Valt toch tegen. Airplay wordt er niet mee gegenereerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat views kopen al niet kan doen.
Gewoon omdat radiostations content draaien van majors. (anders krijgen ze geen scoops of interviews van Bieber, of Rihanna of zo). En dan ook nog eens content met een lage wegzap-ratioquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:32 schreef female81 het volgende:
Nee, bij die grote zenders maakt het ze niet zo veel uit als mensen laten blijken iets leuk te vinden
... vroeg ik me al waarom ik veel van die nummers daarna amper meer terug hoorde (op die ene verplichte keer draaien na, dan).
Mijn broertje kijkt nog wel vrij vaak naar Slam FM tv, daar was Monica een tijdje terug een keer op. Maar sindsdien niet meer gehoord. Als ze echt zo veel aanhang heeft als de Youtube kliks doen vermoeden, zou ze het dan toch veel vaker voorbij moeten laten komen..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Gewoon omdat radiostations content draaien van majors. (anders krijgen ze geen scoops of interviews van Bieber, of Rihanna of zo). En dan ook nog eens content met een lage wegzap-ratio
Maar wie zorgen er die dag dan voor de broodnodige kliks?quote:Op zondag 16 augustus 2015 02:24 schreef riazop het volgende:
op 4.20min zingen 3.000 Friezen tijdens de Sneekweek uit volle borst Monica's lied mee
De doelgroep lijkt me dan ook zo tussen de 14 en 18 zitten ofzo.. Zelfs de artiesten hebben het continu over kinderen. Het is een beetje hetzelfde als de gabber/hardcore in de mid jaren 90 ik denk ook dat mensen van mid 20 daar nietsminder mee konden. Mijn broer was toen iets over de 30 en hij kon er echt helemaal niets mee... terwijl ik het wel snapte. Ook de babyboom etc. platen werden nooit op de radio gedraaid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn broertje kijkt nog wel vrij vaak naar Slam FM tv, daar was Monica een tijdje terug een keer op. Maar sindsdien niet meer gehoord. Als ze echt zo veel aanhang heeft als de Youtube kliks doen vermoeden, zou ze het dan toch veel vaker voorbij moeten laten komen..
Ze publiceert onder haar EIGEN label. Dus niet topnotch.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Maar zoals het in die video eruit ziet is het gewoon iemand die zich omhoog heeft gepijpt bij TopNotch?
Jij weet iets 'te goed' hoe de industrie werkt. En je bent iets te geobsedeerd door Ronnie Flex. Volgens is dit hele topic je ook niet te doen om deze zangeres, maar om het zo vaak mogelijk noemen van de naam Ronnie Flex. Net zoals dat andere topic over die coverzangeres op YouTube. Waarvan post je een link? Uitgerekend een liedje van Ronnie Flex.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze publiceert onder haar EIGEN label. Dus niet topnotch.
Topnotch zit bij Universal. Dat zou haar veel radio airplay hebben opgeleverd. Als je weet hoe de industrie werkt.
Ach. Iemand die met Nederlandstalig materiaal in 8 maanden tijd een 70 miljoen yt-kliks ophaalt is ongezien. Een cultureel fenomeen van grote importantie. Volgens het volk dan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En je bent iets te geobsedeerd door Ronnie Flex. ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |