abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155120761
quote:
Is GEEN 20 miljoen he. En dat in 5 jaar

Deze meneer zingt zijn eigen kleine taal. In 5 maanden bijna hetzelfde aantal kliks. Daar kan mevr Sue niet aan tippen.

dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:29:15 #252
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_155120782
Monica geuze is als een prostituee, er word veel naar gekeken, maar maar een enkeling die betalen wilt.
pi_155120785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef riazop het volgende:

[..]

Deze meneer zingt zijn eigen kleine taal. In 5 maanden bijna hetzelfde aantal kliks. Daar kan mevr Sue niet aan tippen.

Kenny B is een eendagsvlieg.
Rossoneri siamo noi.
pi_155120825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:29 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Kenny B is een eendagsvlieg.
grapjas

Heeft al een carriere van 30 jaar achter de rug.....
pi_155120831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef riazop het volgende:

[..]

Maarja, ik neem jou toch niet serieus omdat jij in je titel durft te beweren dat Monica Geuze misschien een topzangeres is, dit terwijl ze volgens mij geen woord zingt in dat hele paupernummer van haar.
Rossoneri siamo noi.
pi_155120854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef riazop het volgende:

[..]

grapjas

Heeft al een carriere van 30 jaar achter de rug.....
Nooit wat van hem gehoord voor zijn populaire nummer.
Rossoneri siamo noi.
pi_155120861
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Maarja, ik neem jou toch niet serieus omdat jij in je titel durft te beweren dat Monica Geuze misschien een topzangeres is, dit terwijl ze volgens mij geen woord zingt in dat hele paupernummer van haar.
Ik stelde de VRAAG

Maar misschien vind je haar wel een TOPKUT en eendagszangeres. Dat mag.
pi_155120896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:31 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik stelde de VRAAG

Maar misschien vind je haar wel een TOPKUT en eendagszangeres. Dat mag.
Ze zingt NIET EENS.
Rossoneri siamo noi.
pi_155120961

Mijn allereerste single die ik als random gast uitbreng hoop dat jullie het tof vinden! Heb de track niet gemixt of gemasterd of geproduced. Door Monica heb ik een nieuwe droom gekregen, credits nemen voor andermans werk laat het geld maar komen. In Monica we trust <3
Rossoneri siamo noi.
pi_155120994
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:33 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ze zingt NIET EENS.
beetje respect voor de backing vocals aub
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:38:21 #261
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_155121055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef riazop het volgende:

[..]

Die je amper kunt onderschieden van de autotune die er overheen is gemonteerd.
pi_155121107
Wat is nou precies het aandeel van haar in die clip? Back-up vocals en iedereen bij elkaar brengen.

Monica Geuze - Whatsappgroepbeheerder

Ja jongens 11 uur op de shootlocatie!

Dat kan zelfs elke debiel met drie hersencellen.
Rossoneri siamo noi.
pi_155121152
quote:

[..]

Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen. Hoe respectvol is dat dan?

Alsof clicks iets zeggen over kwaliteit, dan zou de one day fly psy met zijn miljard clicks toch wel meer relevant werk gemaakt moeten kunnen hebben.
pi_155121199
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen. Hoe respectvol is dat dan?

Alsof clicks iets zeggen over kwaliteit, dan zou de one day fly psy met zijn miljard clicks toch wel meer relevant werk gemaakt moeten kunnen hebben.
Precies dit, Selah Sue afzeiken omdat ze maar 18 miljoen clicks heeft i.p.v. 20 miljoen en dan Monica Geuze adoreren voor haar Backing Vocals (die ik trouwens niet hoor?)

Iedereen vraagt: "Wat is Monica's aandeel?" waarop ze vervolgens antwoorden krijgen als "ze heeft de beat geproduceerd" "ze heeft de video gemaakt" "ze heeft de track gemixt". Maar Ronnie heeft de beat gemaakt (Prod. by Ronnie Flex in titel) In de beschrijving staat dat boaz het gemixt heeft, reverse een aandeel heeft en de video door iemand anders geclipt is. Wat is die Monica der aandeel dan precies? Volgens mij gewoon een beetje shine pakken.
Rossoneri siamo noi.
pi_155121457
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen.
Die krigen zeer weinig kliks idd. Hoe zou dat toch komen? Zo geniaal dat niemand daar naar luistert?
pi_155121960
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:54 schreef riazop het volgende:

[..]

Die krigen zeer weinig kliks idd. Hoe zou dat toch komen? Zo geniaal dat niemand daar naar luistert?
Sommige van de door mij benoemde bands zijn inderdaad geniaal, maar dat niemand er naar luistert kan je adhv dit topic al niet meer zeggen :) Kwaliteit kwantiteit, ja, wat moet je daar over zeggen he...

Op de wikipedia van absynthe minded zie ik trouwens niet dat ze gestopt zijn, wel gebroken met management en er is een soloplaat.
pi_155122693
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Je hebt anders nooit antwoord kunnen geven op de vraag, waarom alleen Monica Joetoep en Google weet te outfoxen. En waarom zetten andere artiesten hun clippie niet even op de 10 miljoen...

Misschien zijn de nerds van google net iets slimmer dan jij denkt
Geen idee hoe ze de boel manipuleren, maar het verhaal van die vele "kliks" rammelt aan alle kanten en strookt niet met de werkelijke populariteit van het nummer.

Verder begint jouw obsessie met "kliks" een beetje ziekelijk te worden. En ik ben bepaald niet de eerste die je daar op wijst.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:48:32 #268
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_155123183
quote:

[..]

Ze doet geen backing vocals.. :{ Lees je zelf wel eens de beschrijving die bij de clips staan die je plugt?

Ze brengt het uit als DJ en heeft een datum geprikt om de jochies bij elkaar te krijgen.
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:54:40 #269
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_155123439
m.noisey.vice.com/nl/blog(...)or-dat-ze-zo-knap-is

quote:
Ik heb niks tegen vrouwelijke dj’s, maar als chick moet je wel echt goed zijn. Ik zie vaak genoeg van die random meisjes dj worden en dan denk ik: really?

Dat hebben veel mensen waarschijnlijk ook met jou, toch?
Ja, ik kan ook vrij weinig. Dus dat snap ik heel goed.
:')_!

Ik zeg dit normaal nooit over vrouwen, maar wat een domme trut zeg. Mijn hemel :r
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:59:27 #270
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_155123659
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Gehenna het volgende:
m.noisey.vice.com/nl/blog(...)or-dat-ze-zo-knap-is

[..]

:')_!

Ik zeg dit normaal nooit over vrouwen, maar wat een domme trut zeg. Mijn hemel :r
quote:
Jij kon toen al dj-en?
Nee, maar als dj van een rapper hoef je toch alleen maar op play te drukken. We zijn uiteindelijk tweede geworden, een of ander singer-songwriterwijf won. Maar de manager van Ronell (XL van de Noizboiz, red.) vond het wel een leuke toevoeging aan de show dat er een meisje draaide. Zo werd ik zijn vaste dj.
Vandaar dat ik nog nooit een mixtape danwel set van haar gehoord heb, daarnaast wat een disrespect voor de lifestyle :N :r

De enige redden dat ze aan de clip verbonden is is omdat ze een leuk gezichtje heeft en op de play-knop van een mp3 speler kan drukken :')
pi_155123790
Ze neemt zichzelf dan weer niet zo serieus als riazop haar wel zo willen, dat is het enige positieve dat ik erover kan zeggen :D
pi_155128123
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:48 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Haha jij bent 50+
Haha jij reageert op twee maanden oude posts.
pi_155128329
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Haha jij reageert op twee maanden oude posts.
Na 2 maanden nog nooit van gehoord, dus zal wel niks zijn geworden :')
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:31:11 #274
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_155129047
Topzangeres. Geen twijfel mogelijk.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_155130639
Kan je inmiddels wel draaien?

Ja, tijdens de shows van Ronnie Flex kwamen boekers backstage altijd vragen of ze mij niet apart konden boeken voor een set, maar ik kon niet draaien, dus moest ik elke keer nee zeggen. En ik vond dat een beetje zonde van al het geld dat ik liet liggen. De dj van Jebroer en goede vriend Steven Appels, die lesgeeft in een studio in Amsterdam, heeft me toen het grootste deel geleerd. En nu draai ik ook als dj in de club. Ik vind een dj als Abstract bijvoorbeeld echt heel goed, of ik vind het heel tof hoe FeestDJ Ruud zijn show ik elkaar zet, maar verder benader ik het niet zo technisch, ik draai gewoon wat ik zelf tof vind. Van hiphop tot moombahton, als het maar een beetje goor is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')