Is GEEN 20 miljoen he. En dat in 5 jaarquote:
Kenny B is een eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef riazop het volgende:
[..]
Is GEEN 20 miljoen he. En dat in 5 jaar
Deze meneer zingt zijn eigen kleine taal. In 5 maanden bijna hetzelfde aantal kliks. Daar kan mevr Sue niet aan tippen.
Maarja, ik neem jou toch niet serieus omdat jij in je titel durft te beweren dat Monica Geuze misschien een topzangeres is, dit terwijl ze volgens mij geen woord zingt in dat hele paupernummer van haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef riazop het volgende:
[..]
Is GEEN 20 miljoen he. En dat in 5 jaar
Deze meneer zingt zijn eigen kleine taal. In 5 maanden bijna hetzelfde aantal kliks. Daar kan mevr Sue niet aan tippen.
Nooit wat van hem gehoord voor zijn populaire nummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef riazop het volgende:
[..]
grapjas
Heeft al een carriere van 30 jaar achter de rug.....
Ik stelde de VRAAGquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Maarja, ik neem jou toch niet serieus omdat jij in je titel durft te beweren dat Monica Geuze misschien een topzangeres is, dit terwijl ze volgens mij geen woord zingt in dat hele paupernummer van haar.
Ze zingt NIET EENS.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik stelde de VRAAG
Maar misschien vind je haar wel een TOPKUT en eendagszangeres. Dat mag.
Die je amper kunt onderschieden van de autotune die er overheen is gemonteerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef riazop het volgende:
[..]
beetje respect voor de backing vocals aub
Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen. Hoe respectvol is dat dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Precies dit, Selah Sue afzeiken omdat ze maar 18 miljoen clicks heeft i.p.v. 20 miljoen en dan Monica Geuze adoreren voor haar Backing Vocals (die ik trouwens niet hoor?)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen. Hoe respectvol is dat dan?
Alsof clicks iets zeggen over kwaliteit, dan zou de one day fly psy met zijn miljard clicks toch wel meer relevant werk gemaakt moeten kunnen hebben.
Die krigen zeer weinig kliks idd. Hoe zou dat toch komen? Zo geniaal dat niemand daar naar luistert?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar Belgische popacts zelf wel afzeiken omdat ze zogenaamd te weinig clicks krijgen.
Sommige van de door mij benoemde bands zijn inderdaad geniaal, maar dat niemand er naar luistert kan je adhv dit topic al niet meer zeggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Die krigen zeer weinig kliks idd. Hoe zou dat toch komen? Zo geniaal dat niemand daar naar luistert?
Geen idee hoe ze de boel manipuleren, maar het verhaal van die vele "kliks" rammelt aan alle kanten en strookt niet met de werkelijke populariteit van het nummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Je hebt anders nooit antwoord kunnen geven op de vraag, waarom alleen Monica Joetoep en Google weet te outfoxen. En waarom zetten andere artiesten hun clippie niet even op de 10 miljoen...
Misschien zijn de nerds van google net iets slimmer dan jij denkt
Ze doet geen backing vocals..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef riazop het volgende:
[..]
quote:Ik heb niks tegen vrouwelijke dj’s, maar als chick moet je wel echt goed zijn. Ik zie vaak genoeg van die random meisjes dj worden en dan denk ik: really?
Dat hebben veel mensen waarschijnlijk ook met jou, toch?
Ja, ik kan ook vrij weinig. Dus dat snap ik heel goed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Gehenna het volgende:
m.noisey.vice.com/nl/blog(...)or-dat-ze-zo-knap-is
[..]_!
Ik zeg dit normaal nooit over vrouwen, maar wat een domme trut zeg. Mijn hemel
Vandaar dat ik nog nooit een mixtape danwel set van haar gehoord heb, daarnaast wat een disrespect voor de lifestylequote:Jij kon toen al dj-en?
Nee, maar als dj van een rapper hoef je toch alleen maar op play te drukken. We zijn uiteindelijk tweede geworden, een of ander singer-songwriterwijf won. Maar de manager van Ronell (XL van de Noizboiz, red.) vond het wel een leuke toevoeging aan de show dat er een meisje draaide. Zo werd ik zijn vaste dj.
Na 2 maanden nog nooit van gehoord, dus zal wel niks zijn gewordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha jij reageert op twee maanden oude posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |