Spinvis doet het op StuBru beter dan op 3FM, net als the scène. Daarnaast komen bv gorki en Monza regelmatig voorbij. Drank en drugs wordt er ook gedraaid. Ik zou het de NVA niet gunnen in ieder geval. Oh en de jeugd, wat je er ook van vindt, doet het vrij aardig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Die doen vrijwel gen Nederlandstalig. Alleen Engelstalig in feite, en een heel klein beetje Frans en en paar bevriende Vlaamse rappers (al 10 jaar dezelfde, Flip Kowlier)
Vandaar dat de NVA druk bezig is deze omroep op te heffen.
Ja 3FM de zelfverklaarde muziekzender voor de echte muziekliefhebberquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nederlands populairste zanger? Ik heb er nog nooit van gehoord, kan aan mij liggen.
[..]
zoals ik zeg...auto-clicker.
[..]
Op 3FM genoeg muziek zonder autotune. In de HipHop schijnt het heel normaal te zijn, maar daarmee maakt het nog niet dat IK het lekker vindt klinkgen.
Mehh.... autotune ..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:45 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Ze publiceerde de hardst lopende Nederlandse muziekproductie van deze week.
56.000 kliks in de eerste 12 uur.
Alles GLAD.
....maar kan ster-vlogster Monica Geuze nu ook nog een topzangeres worden?
Ik ga nog een stapje verder:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vindt TS trouwens dat rapper Steen met 2 miljoen views, ook onterecht genegeerd wordt door 3FM? Of zit die niet in het clubje?
Feit blijft dat STUBRU met 90 % Engelstalig werkt (zouden er op de wereld geen andere talen bestaan misschien?) en voor de rest wat bevriende artiesten draait.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spinvis doet het op StuBru beter dan op 3FM, net als the scène. Daarnaast komen bv gorki en Monza regelmatig voorbij. Drank en drugs wordt er ook gedraaid. Ik zou het de NVA niet gunnen in ieder geval. Oh en de jeugd, wat je er ook van vindt, doet het vrij aardig.
Waarom plug je die dan niet? Ik vond die docu goed te kijken, itt die Ronnie flex dingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik ga nog een stapje verder:
Ik vind dat STEEN ook nog te weinig KLIKS krijgt.
Steen was een paar jaar geleden een (nieuw) fenomeen. Nu is Monica Geuze dat. En dna maakt er iemand een draadje aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom plug je die dan niet? ...
Liever een 10* een stubru financieren in NL met niet zulke overbetaalde dj's als een 3fm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:44 schreef riazop het volgende:
Maar die hobby van stubru hoeft toch niet gesubsidieerd te worden?
Er zijn ook nog andere keuzes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Liever een 10* een stubru financieren in NL met niet zulke overbetaalde dj's als een 3fm.
Ik heb zelf niet zo veel met Steen, maar die docu is inderdaad best interessantquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom plug je die dan niet? Ik vond die docu goed te kijken, itt die Ronnie flex dingen.
Waarom zou het in het Nederlands moeten? België heeft een heel goede popindustrie en ik denk dat StuBru ook bijdraagt aan het succes van de festivals en zich zodoende prima terugverdient.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:44 schreef riazop het volgende:
[..]
Feit blijft dat STUBRU met 90 % Engelstalig werkt (zouden er op de wereld geen andere talen bestaan misschien?) en voor de rest wat bevriende artiesten draait.
En natuurlijk zitten daar ook leuke plaatjes tussen.
Maar die hobby van stubru hoeft toch niet gesubsidieerd te worden?
Welke dan? Maar allemaal het commerciele zooi zoals 538, radio gold en weet ik wat voor rotzooi het laten worden.quote:
Omdat het Vlaams belastinggeld is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom zou het in het Nederlands moeten?
De Franstaligen hebben Stromae en Lost Frequencies. Vlaanderen heeft een paar leuke DJs, maar pop? Om te janken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
België heeft een heel goede popindustrie ...
Je hebt anders nooit antwoord kunnen geven op de vraag, waarom alleen Monica Joetoep en Google weet te outfoxen. En waarom zetten andere artiesten hun clippie niet even op de 10 miljoen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals eerder in dit topic al is aangetoond, is het makkelijk om te knoeien met YouTube-views....
tis wel een beetje opvallend dat alleen ronnie flex en z'n buddies dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Je hebt anders nooit antwoord kunnen geven op de vraag, waarom alleen Monica Joetoep en Google weet te outfoxen. En waarom zetten andere artiesten hun clippie niet even op de 10 miljoen...
Misschien zijn de nerds van google net iets slimmer dan jij denkt
Deus, absynthe minded, admiraal freebee, novastar, netsky, Soulwax etc etc. Schaam je jongeman.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:05 schreef riazop het volgende:
[..]
De Franstaligen hebben Stromae en Lost Frequencies. Vlaanderen heeft een paar leuke DJs, maar pop? Om te janken.
Alleen Netsky, die ik onder "Vlaamse DJ's" schaar. De rest scoort helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Deus, absynthe minded, admiraal freebee, novastar, netsky, Soulwax etc etc. Schaam je jongeman.
Beste troll, als je vindt dat de rest niet scoort, doet Monica dat helemaal niet. Daarnaast benoemde ik of ze goed zijn, niet hoe ze het in het buitenland doen (al is dat ook stukken beter dan Monica en consorten opnieuw). Het valt niet in je straatje, dus je vindt t niets.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Alleen Netsky, die ik onder "Vlaamse DJ's" schaar. De rest scoort helemaal niet.
Engelstalige Vlamingen die in het binnenland worden gehyped stellen daarbuiten gewoon geen ruk voor.
Van iemand die in het Engels zingt verwacht ik meer dan 20 miljoen kliks voor een "hit" of iets dat op succes lijkt. Met 500 miljoen engelstaligen lijkt me dat een redelijke drempel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Beste troll, als je vindt dat de rest niet scoort, doet Monica dat helemaal niet. Daarnaast benoemde ik of ze goed zijn, niet hoe ze het in het buitenland doen (al is dat ook stukken beter dan Monica en consorten opnieuw). Het valt niet in je straatje, dus je vindt t niets.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:05 schreef riazop het volgende:
[..]
De Franstaligen hebben Stromae en Lost Frequencies. Vlaanderen heeft een paar leuke DJs, maar pop? Om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |